Juist. Er kan vanalles niet perfect zijn aan je en dat boeit geen zak. Integendeel, je kan er blindelings vanuit gaan dat áls alles zogenaamd perfect was aan je, je totaal niet interessant zou zijn voor die jongen, of voor de meeste anderen. Hij vindt je leuk omdat je een mens bent, met de daarbij horende deukjes en dingetjes.quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef Booomer het volgende:
Als er iets onaantrekkelijk is, is het wel die onzekerheid van je. Maak je niet zo druk, hij knapt heus niet af om hoe je er van onder uitziet...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Daar let echt geen vent op. En stel dat ie dat wel doet én hij knapt er ook nog eens op af, dan is ie je toch niet waard.
Als je nu eens denkt vanuit wat het meest romantisch is, of jullie in de stemming brengt ben je beter bezig dan vanuit het onderwerp 'afknapper? Geen afknapper? Middenweg!'quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar onzekerheid is een afknapper. En misschien licht uit ook wel?
ik kies de gulden middenweg: Schemerlicht
quote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Juist. Er kan vanalles niet perfect zijn aan je en dat boeit geen zak. Integendeel, je kan er blindelings vanuit gaan dat áls alles zogenaamd perfect was aan je, je totaal niet interessant zou zijn voor die jongen, of voor de meeste anderen. Hij vindt je leuk omdat je een mens bent, met de daarbij horende deukjes en dingetjes.
Hij wil gewoon lekker met je sexen en beleven hoe jij bent, en het enige waarmee jij dat voor hem kunt verpesten is door niks te durven en je overal overdreven voor te schamen
Wat dacht je aan hem denken ipv alleen aan jezelf?quote:Op zondag 17 april 2011 14:01 schreef Shepa het volgende:
[..]Ok, dat laatste is wel waar denk ik, en ik ben ook veeeeeel te onzeker geweest over mezelf, dat weet hij ook, maar hoe zet ik dat nu recht? Hoe prikkel ik hem meer/hoe laat ik mezelf gaan?
En hoe denk ik aan hem dan?? door hem te pijpen? bedoel je het op die manier?quote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dacht je aan hem denken ipv alleen aan jezelf?
Hoe denk je aan hem dan?quote:Op zondag 17 april 2011 14:05 schreef Shepa het volgende:
[..]
En hoe denk ik aan hem dan?? door hem te pijpen? bedoel je het op die manier?
quote:Op zondag 17 april 2011 14:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe denk je aan hem dan?
Hij zit/ligt voor je neus!
Kijk naar hem, geniet hoe ie eruitziet, wat ie doet..
Hallo, als ik met een meid in bed lig, denk ik echt niet van: Als ze maar die pukkel op mn ballen niet ziet! Nee, ik geil op haar, geniet hoe ze eruitziet en bedenk wat ik met dr ga doen
Maar hij is niet verliefd op me, denk ik...quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef Rucky het volgende:
Liefde maakt blid.![]()
Maak je toch geen zorgen hoe je eruitziet.
Nou jaquote:Op zondag 17 april 2011 14:23 schreef juxtaposition het volgende:
naarmate de discussie vordert, lijk je steeds meer op een slet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Shepa het volgende:
ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...
Tuurlijk... maar ik vind deze jongen echt geweldig.. en na lang wikken en wegen wil ik toch met hem naar bed.. ik weet toch wel dat we nooit een stelletje zouden zijnquote:Op zondag 17 april 2011 14:31 schreef n0ir het volgende:
Denk je dat minder onzeker zou zijn als je wist dat de jongen door wie je je laat ontmaagden om je gaf en niet alleen voor seks met je omgaat?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef Shepa het volgende:
[..]
Maar hij is niet verliefd op me, denk ik...
Gewoon scharrels
Waarom zou je niet met iemand naar bed kunnen ook al zijn we geen stelletje? Ik heb heus wel gevoelens voor hem, hij ook wel voor mij, maar we zijn geen stelletje.quote:
Yeah surequote:
Gezien de TT vind ik het sowieso geen relevante vraag...quote:Op zondag 17 april 2011 14:37 schreef Shepa het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met iemand naar bed kunnen ook al zijn we geen stelletje? Ik heb heus wel gevoelens voor hem, hij ook wel voor mij, maar we zijn geen stelletje.
haha. Ok ik moet me inderdaad minder aanstellen. Als ik met hem naar bed ga, probeer ik al mijn onzekerheden overboord te gooien.quote:Op zondag 17 april 2011 14:51 schreef SpecialK het volgende:
Wat een wijventopic. 30 mensen die de TS geruststellen "maar ergens twijfelt ze nog"
Omdat je een hele erge zeikerd bent.quote:Op zondag 17 april 2011 14:54 schreef Shepa het volgende:
[..]
haha. Ok ik moet me inderdaad minder aanstellen. Als ik met hem naar bed ga, probeer ik al mijn onzekerheden overboord te gooien.
En als ik niet met hem naar bed ga, dan hoef ik me ook nergens druk om te maken.
Waarom maak ik me zo druk om dingen?
Zal wel een fase zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |