Dat dat de enige manier is om erachter te komen of hij je dumpt nadat hij je schaamlippen heeft gezien. Ben het eens met Conflict dat áls dat gebeurt, dat het dan sowieso aan iets anders ligt. Je onzekerheid bijvoorbeeldquote:
Gewoon neuken dan. Hoewel, jij bent 14 en hij 22? Wat een puberale onzekerheden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Shepa het volgende:
[..]
jawel, want uiteindelijk wil ik toch seks met deze jongen.
Dan zoek je je relatiemateriaal in de verkeerde kringen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Shepa het volgende:
[..]
Nee? echt niet? Want ik merk dat sommige jongens alleen moeite voor me doen als ik ze seks onthoudt, als ik minder gewillig ben...
haha ik ben geen 14 hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon neuken dan. Hoewel, jij bent 14 en hij 22? Wat een puberale onzekerheden?
Dat is dus geen probleem, schaamliptechnisch gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:41 schreef Shepa het volgende:
[..]
jawel, want uiteindelijk wil ik toch seks met deze jongen.
okquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet eerst naar je vagina kijken!!! Snap dat nou!
Dat dus. Ik knap eerder af op scheve tanden dan lekkere dikke schaamflappen. Beter juist, die grote masseren je lul goed bij het neukenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet eerst naar je vagina kijken!!! Snap dat nou!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef anoniemelurker het volgende:
Je moet maar zo denken: een lul met ogen is je niet waard en een lul zonder ogen ziet je schaamlippen toch niet.
Er kan in principe niets misgaan!
Die onzekerheid zit in JOUW hoofd, niet de zijne.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Dus als ik met hem naar bed ga, hoef ik me niet onzeker te voelen...? Of kan ik beter niet te opzichtig doen (schemerlicht ipv vol licht, niet gelijk letterlijk mn benen spreiden...)
zodat het wat minder opvalt
Als je je eerst nou eens gaat realiseren dat je er niet afstotelijk uitziet voor een man "op stoom" is dat al een goed begin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Dus als ik met hem naar bed ga, hoef ik me niet onzeker te voelen...? Of kan ik beter niet te opzichtig doen (schemerlicht ipv vol licht, niet gelijk letterlijk mn benen spreiden...)
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Shepa het volgende:
Ja, daar ga je juist alleen maar spijt van krijgen achteraf. Bewaar dit minstens een maand, des te meer gaat hij er naar verlangenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.
Ik heb hem al laten wachten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook niet aangeraden om direct je benen te spreiden. Dat is de afknapper namelijk.
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |