Je maakt je druk om schaamlippen? Ik zal je een geheim vertellen, héél véél vrouwen hebben 'grote' kleine schaamlippen (ja, klinkt achterlijk ik weet het) en geen kerel die zich er aan ergert hoor. Als een kerel zich daar wel aan ergert is hij een echte bitchquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:50 schreef Shepa het volgende:
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, behalve voor een deel.... mijn binnenste schaamlippen steken 2 cm uit, ze zijn gerimpeld en een andere kleur dan de rest van mijn huid.
Ik wil naar bed met een jongen, maar hij heeft me van onderen nog niet gezien.
Ik ben zo bang dat hij het lelijk gaat vinden. En vies. Ik vind het zelf heel lelijk. We zijn bijna met elkaar naar bed geweest, en steeds ben ik degene die stop zegt, maar we worden zo geil van elkaar dat het er binnenkort toch wel van komt denk ik. Maar ik weet niet hoe het gaat lopen... Dan ziet hij me waarschijnlijk naakt en is alles prima, maar als hij dan tussen mijn benen kijkt schrikt hij zich dood en vindt hij me misschien een stuk minder lekker en wil hij misschien geen seks meer met me.
Een plaatje wat een beetje op mijn onderkant lijkt (maar bij mij is het nog erger en een lelijke kleur)
http://www.channel4embarr(...)a-gallery/?image=596
Dus help! ik durf geen seks te hebben terwijl ik dat wel wil....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat jij hebt is volkomen normaal en heb ik al veel meer gezien.
Ik zou bij een scharrel eerder afknappen op :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
de zogeheten hanenkam. het is ook echt heel nasty
Sorry moest ffquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh kind, zorg dat je kunt pijpen als een malle, geen hond die daarna nog naar je schaamlipjes kraait...
Daarnaast zal het allemaal reuze meevallen. Schaamflapjes komen in alle soorten en maten en iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, er zijn ook echt mannen die juist van die flappers als de jouwe het toppunt van geilheid vinden. En wanneer die gozer waar je het mee wil gaan doen net een andere voorkeur heeft, zal het feit dat de jouwe daar wat van afwijken heus geen reden zijn je af te wijzen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef Cadmiumsoep het volgende:
Ik vond die kut uit de OP nog best mooi hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
zoals iemand ooit zei:
"Het ziet eruit als een platgeslagen kipfilet en zo hoort het eruit te zien!!"
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:
"Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!
Ik lig haar niet op de eerste date te beffen met m'n ogen open...
(wijzend naar ogen) dit is -9 , deze -10.. ik doe m'n lenzen wel uit! "
Als je er erg meezit heb je een psychologisch probleem en dat laat zich niet zo maar even verhelpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef -XX- het volgende:
Als je er erg mee zit kan je het zo laten verhelpen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het volledige stuk over schaamlipplastiek:
"Maar dat zo'n vrouw ook denkt dat t ertoe doet,
t moet niet mooi zijn, t moet functioneel zijn.
t is een doorgang naar iets!
Als je zulke harde scherpe randjes hebt, dan moet je naar een chirurg gaan jah,
Als je niet meer kan fietsen met tegenwind, dan moet je naar de chirurg gaan jah!
Ik lig haar niet op de eerste date te beffen met m'n ogen open...
(wijzend naar ogen) dit is -9 , deze -10.. ik doe m'n lenzen wel uit! "
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Als die 'serieuze' relatie afknapt op je schaamlippen, dan weet je gelijk hoe serieus het is.
Afknappen op iemands schaamlippen is not done![]()
Of het moet zoiets zijn :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat jij hebt is volkomen normaal en heb ik al veel meer gezien.
Ik zou bij een scharrel eerder afknappen op :En toch vind tijger74 spoiler 2 er mooier uitzien, al zou hij nummer 1 niet afslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, daar valt niet over te twisten he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef tijger74 het volgende:
[..]
En toch vind tijger74 spoiler 2 er mooier uitzien, al zou hij nummer 1 niet afslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |