Waarom wil je het dan wel, buiten de lust?quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Shepa het volgende:
Ik heb al een paar keer de seks afgewezen en uitgesteld... weet niet hoe lang ik dat nog blijf doen. Of dat het er helemaal niet van komt, dat zou ook kunnen. Ik weet het niet, maar opzich wil ik het wel. Misschien dat dit volgende week anders is.
bij hem zijn geeft me een goed gevoel.quote:Op zondag 17 april 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan wel, buiten de lust?
Dan kan je ook een biertje gaan drinken met hem , hoeft hij jouw schaamzeilen niet te zien, ben je toch bij hem.quote:
Haah, dat is toch helemaal niet dezelfde manier van intimiteit?quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je ook een biertje gaan drinken met hem , hoeft hij jouw schaamzeilen niet te zien, ben je toch bij hem.
Niet waar?
Ik kan niet wachten op het "ik heb het gedaan en hij dumpte me, was het toch de schaamlippen?" topic.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Shepa het volgende:
Alleen denk ik wel dat het voor mij wel meer gevoelens van genegenheid én lust zijn, en voor hem alleen lust, dat is wel jammer. Dus misschien dat ik het niet doe, maar ik moet toegeven; tis lastig.
Shit he, ben je er nou nog niet uit?quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Shepa het volgende:
Alleen denk ik wel dat het voor mij wel meer gevoelens van genegenheid én lust zijn, en voor hem alleen lust, dat is wel jammer. Dus misschien dat ik het niet doe, maar ik moet toegeven; tis lastig.
Ik kan het je vertellen, ik vind er niks kinderlijks aan.quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Shepa het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat plastische chirurgie het zo "gemaakt" en daardoor kinderlijk maakt. Ik weet het niet, ik ben geen man, ik weet niet zo goed wat ik ervan vind.
Wat bedoel je met "Ik denk dat die jongen die ts volblaft en haar daarna gaat negeren. Weer een streepje op zijn bedrand."...........
Bedoel je dat hij me "volblaft" (;') ) en daarna zal negeren??? waarom denk je dat?
Het uiterlijk van een kut is wel degelijk boeiend, mateloos boeiend zelfs en niet alleen het uiterlijk. Ik denk dat je gelijk hebt en dat je kut inderdaad lelijk is, zoals elke kut dat is. Ik denk het, maar ik weet het niet. Ik ben namelijk man en als een vrouw mij haar kut toont dan wordt ik daar heel geil van. Dan gaat het niet meer om mooi of lelijk, ik vind het in ieder geval een prachtig en zeer uitnodigend gebaar en de puur esthetische beoordeling lukt dan niet meer, daarvoor moet je heterovrouw of homo zijn denk ik. Dus ik denk dat je vriendje je kut prachtig vind terwijl die eigenlijk heel lelijk is, maar dat hij dat nooit door zal hebben. Toen ik het met een ex vaak voor de spiegel deed en altijd complimenteus was (oprecht, ik dacht immers dat heel mooi was) merkte ze op dat gewoon ontzetten geil was om te zien en dat het niks met mooi of lelijk te maken had. Ze had gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Shepa het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het wel.. ik nam dingen te serieusmaar ik neem de goede dingen, zoals dat ik me eigenlijk te druk over iets wat niet echt boeiend is maak, ook aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |