Heel. Erg. Waar.quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
[..]
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!
Verdomme, dan word ik echt onweerstaanbaar. Good times ahead!quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
[..]
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!
Voel me ook niet meer op mn gemak bij tienerspul enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben.
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.
een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.
Ik speel dat spelletje altijd gewoon mee. Als ze dan naar mijn naam vragen antwoord ik ook steevast: 'Wat schat je'quote:Op maandag 18 april 2011 12:13 schreef missyB het volgende:
[..]
een vrouw die koket zegt:raad eens? werkelijk ik heb er niks mee dat gevis naar complimentjes.
Zegh gewoon hoe oud je bent scheelt hoop gezeik.
Nou ja, je zei ook dat je man aan de magere kant was, dus er zijn meer gelijkenissenquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef missyB het volgende:
mijn man heet jeroen............................
geloof dat het tijd word mn kapstok verder te schuren hahahahahah
Check fobo. Hoewel ik niet inschat dat ik verder op je man lijk hoorquote:
Zekerquote:
Same herequote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.quote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb de combinatie vrouwen en leeftijd raden dan ook nooit echt begrepen.
niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.
Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte
Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook vreemd, en het wil nogal eens verschillen per persoon.
Persoonlijk word ik liever gezien als een verstandige, volwassen vrouw dan een naïef muurbloempje van 23. Snapte
Gezien de foto in je fobo schat ik je op 22quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef missyB het volgende:
[..]
niet alle vrouwen van 23 zijn weer muurbloempjes he.
denk dat vrouwen het egostrelend vinden jonger geschat te worden.
voor mij: of ik nu 31 geschat word of 40 ligt er ook aan wie er raad, kom ik weer op dat raden, ik doe er niet aan mee klaar!
mystikvm:verschil zit hem in het haar! hahahahaha
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Als je 23 bent, hoef je toch geen muurbloempje te zijn? Misschien is het juist als compliment bedoeld dat je nog erg levendig bent.
Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage.quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar.quote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Doorgaans wordt gewoon bedoeld dat je er nog jeugdig uitziet qua uiterlijk, het heeft verder weinig te doen met geestelijke bagage.
En dat je daardoor gezien wordt als iemand die zich ouder voordoet dan dat ze is. Ja, dat herken ik ook wel weer!quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hóeft niet nee. Maar ik wil gewoon niet gezien worden als studentje dat nog niks van de wereld heeft gezien. Niet dat dat heel verkeerd is, maar die fase heb ik achter me en wil toch wel dat anderen ook vinden dat ik volwassen ben.
Ik denk dat dat eerder jouw tekortkoming is dan een slecht complimentquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap wel wat er wordt bedóeld. Maar ik zie het gewoon niet als compliment, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |