dus zijn de borsten en billen wel van belang,quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vervolging. Mooie woordkeus
Het is natuurlijk voor mensen die objectief niet aantrekkelijk zijn vervelend, maar in beginsel kijk ik wel naar uiterlijk voor ik op iemand afstap. Grootte van borsten en kont zijn niet van belang, die moeten in verhouding staan met de rest van het lichaam.
Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:
[..]
dus zijn de borsten en billen wel van belang,
een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
Een leuk gezichtje ook.quote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef missyB het volgende:
[..]
dus zijn de borsten en billen wel van belang,
een kleine vrouw met bijv een F cup en een derierre van 1 meter doorsnee doet het dus niet voor jou want staat niet in vergelijk tot haar lichaam.
Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.quote:Op maandag 18 april 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om zelf tot actie over te gaan. Dat klopt. Als zij mij aanspreekt of ik leer haar via-via kennen dan kan ik mijn uiterlijke standaarden iets naar beneden bijstellen als het karakter mooi is. Maar ook daar zijn grenzen aan.
Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik had altijd best een beeld van wat ik aantrekkelijk vond en wat niet.
Het eerste idee dat ik had toen mijn nu man aan de deur stond ooooh wat issie mager!!!
dat vond ik dus echt niet aantrekkelijk.
Toch zijn we inmiddels 11 jaar samen .
Hij heeft wel wat vet gekweekt gelukkig en ik vind hem nu aantrekkelijker.
Toch stond het feit dat ik op wat voller viel ons dus niet in de weg
In mijn geval gaat dat wel op ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is het niet zo dat vrouwen juist niet uiteindelijk met iemand gaan trouwen die in haar gedachten mr. perfect is?
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.quote:Op maandag 18 april 2011 11:40 schreef missyB het volgende:
[..]
In mijn geval gaat dat wel op ja.
en dat levet nu soms ook best trammelant op.
ik leerde hem kennen in een zeer l;abiele fase van mijn leven.
Mijn man viel toendertijd op wat angstige vogeltjes denk ik
naarmate je groeit en ouder word is dat best veel aanpassen.
En meer vechten voor mezelf wat mij betreft.
Toch zou ik geen andere man willen.
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.
Ik herken de sentimenten
Ik heb dat na een jaar al, als ik geluk heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb net een relatie van 4 jaar verbroken, omdat het te gewoontjes werd. Ze had een heel erg makkelijk karakter en we pastten gevoelsmatig echt enorm bij elkaar. Toch werd het uiteindelijk saaier en begon de afstand te groeien. Na een tijdje had ik zelfs geen lust meer in seks, want er was geen spanning.
NIet dat daar wat mis mee is. Toch?quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NIet dat daar wat mis mee is. Toch?
Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Bij mij was het ook een wake-up call, maar dan op een andere manier. Het enige probleem is dat na een beetje makkelijk geflirt ik ook echt vrijwel nooit weet wat er nu verder moet gebeuren. Dan sla ik dicht en loop ik weer door, echt achterlijk.
EDIT
Ik dacht trouwens dat hier mensen kwamen van rond de 45, maar dat schijnt toch wel mee te vallen. Gelukkig maar!
Das ook wel stukje van mij .quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij had dat na 6 jaar bij mij. Was een goede wake-up call en ik heb het roer drastisch omgegooid. Nu voel ik me pas echt mezelf na 25 jaar en voel me ook gewild, aantrekkelijk en zelfverzekerd.
Ik herken de sentimenten
Moet je er eerst nog in zien te komen. Dat gaat bij mij niet makkelijk af.quote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, niet weten wat ik moet zeggen, tot ik echt recht voor z'n raap werd. Dat werpt vruchten af.
Omdat je te jong bent?quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.
Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar als 28 jarige val je dan wel snel buiten de boot.
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!quote:
Lol. Ik ben ook 28, maar iemand me 23 schat ben ik beledigd hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!
Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23.
toch worden mannen beter en leuker naarmate ze ouder worden!quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu al klote dat de 30 steeds meer dichterbij begint te komen!
Enige opbeuring heb ik wel gehad dat 2 weken geleden een kapster mij schatte op 23.
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld kijk in het PUB subfora, dan voel ik me plotseling oud en grijs. Ik denk dat als dit topic voor 45 plussers was, dan zou ik me echt een groentje gevoeld hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het mooie van een forum als dit is dat leeftijd weinig uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |