abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95582095

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

Dit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.

Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 16-04-2011 18:53:02 ]
Ron Paul 2012
pi_95582160
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").

(en nu moet ik naar een verjaardag :W )
The view from nowhere.
pi_95582178
quote:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen? :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95582449
quote:
Dat bepaald iemand anders voor jou? Jij hebt toch wel een eigen mening?
pi_95582599
Dat zeiden mensen bij mij ook toen ik aan het daten was met een bepaalde jongen. Uiteindelijk was ik degene die achterbleef. Dusss...zegt niks.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:36:24 #6
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95582667
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").

(en nu moet ik naar een verjaardag :W )
Oh, Hij onzeker? Ach, dan heb ik hem toch nog even kunnen plezieren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen? :P
Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.

Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
pi_95582708
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.

Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
Hecht je veel waarde aan zo'n mening? Kan je er zelf niet over oordelen, iemand's uiterlijk?
Ron Paul 2012
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:42:44 #8
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95582858
Dat zou ik toch wel moeten kunnen, ja. Bij die man wist ik niks.
pi_95582925
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf. :P
Ron Paul 2012
pi_95582996
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Nja, "vies", het kan zijn dat hij gewoon ff niet lekker in z'n vel zit. Alleen thuis, geen zin om jezelf goed te verzorgen, dat hebben we allemaal wel eens. Daar zou ik me niet op stuk kijken dus. :D
pi_95583011
Mee eens - Voor hetzelfde geval laat je een hele leuke vent lopen en heb je later spijt :Y
pi_95583056
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je hebt gelaten.
pi_95583313
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je hebt gelaten.
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.
pi_95583369
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.
pi_95583583
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.
Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.

Of een jongen verklaart zijn liefde aan een meisje, en die lacht hem uit en maakt hem belachelijk met haar vriendinnen. Dan had hij ook liever dat gevoel van 'wat als...' gehad denk ik.
pi_95583719
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.

Of een jongen verklaart zijn liefde aan een meisje, en die lacht hem uit en maakt hem belachelijk met haar vriendinnen. Dan had hij ook liever dat gevoel van 'wat als...' gehad denk ik.
Extreem is spijt hebben dat je iemand hebt omgelegd. Dat bedoel ik. ;)

Anyway. Het is maar een mening, natuurlijk. Veel mensen hebben blijkbaar liever spijt van een fout (waar je in mijn ogen alleen maar van léért), dan dat ze tot in lengte van dagen blijven denken: "Hád ik maar. Dan was het misschien wel heel leuk geworden". Dus óók als je wordt uitgelachen en belachelijk gemaakt. Spijt hebben doet hoe dan ook pijn. Maar als het van iets is wat je hebt gedáán is het maar tijdelijk en heb je ervan geleerd (ervaring is erg handig, zéker bij versieren). Voor hetzelfde geld vond ze het wél leuk en heb je je kans gemist. ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:53:40 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95588738
-zo, even de OP ge-edit, aangezien alleen mods warnings kunnen plaatsen-
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:59:40 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95588966
Ik heb vandaag Richard_prf ontmoet.

Ik was eerlijk gezegd verbaasd. Hij is totaal anders dan ik had verwacht. Totaal niet zo neurotisch als hij hier op fok overkomt.

Hij is een hele lieve gast op zich, je ziet ook wel aan hem dat hij zo'n type is die bereid is om alles voor de mensen om heen te doen. Hij kwam ook niet wanhopig of zielig over.

Hij was in het begin wel best zenuwachtig. Hij durfde geen oog contact te maken en je zag aan zijn lichaamstaal dat hij nerveus was. Maar hij was gewoon open en spontaan. Zelfs over de mensen die slecht zijn of waren geweest in zijn leven kon hij niks heel negatiefs over hun zeggen.

Hij vertelde sommige verhalen over bepaalde mensen waarvan ik dacht "Ik zou de moeder van die mensen gewoon HIV toewensen" en hij sprak heel zacht en begripvol over hun. In dat opzichte is hij wel een type die een beetje TE lief is, denk ik dan. Wel een type waar de slechtere mensen misbruik van zouden kunnen maken.

Hij heeft wel een nare levensverhaal, dat verklaart ook zijn psychische problemen en onzekerheden, maar hij is naar mijn mening wel een goed persoon.

Eenmaal we aan elkaar gewend raakte, kwam hij ook niet meer zenuwachtig over. Toen was hij volledig normaal in het omgang. Iets anders dat mij opviel was dat hij in het begin heel veel over zichzelf sprak en niet goed luisterde naar wat ik te zeggen had en hij toonde in het begin ook geen interesse in mij en wie ik was.

Dat veranderde wel zodra hij niet meer zenuwachtig. Toen toonde hij wel interesse in mij en wie ik was en luisterde hij ook en werd het een meer gelijkwaardige gesprek. Dus ik denk dan dat wanneer hij nerveus of ongemakkelijk voelt of stress heeft, hij vooral op zichzelf gaat concentreren en minder aandacht heeft voor zijn omgeving. Wanneer hij wel op zijn gemak en dus meer zelfverzekerd voelt, is hij heel prettig in het omgang. Maar zelfs daarvoor was het wel leuk om gewoon naar hem te luisteren over wat hij te zeggen had.

Verder is hij totaal niet lelijk of abnormaal, gewoon een normale uiterlijk met z'n goede en minder goede eigenschappen, met een vooral heel lieve en vriendelijke uitstraling. Als een zelfverzekerde, ervaren en wijzer persoon in zijn lichaam zat, had hij makkelijk wat leuke aantrekkelijke meisjes kunnen hebben als vriendin.

Dus ja, het viel reuze mee. Hij liet ook weten dat hij heel veel spijt heeft van dat zelfmoord dreiging die hij had gedaan. Op het moment dat hij dat deed, zat hij heel slecht in zijn vel (vanwege omstandigheden), waardoor hij dat deed. En doordat hij niet altijd even goede wijsheid heeft, dacht hij niet dat hetzo erg is om op het internet een zelfmoord brief te schrijven. Hij had niet verwacht dat hij zo mensen gaat afstoten en had ook niet gedacht dat hij een ban zou krijgen. Op dat moment was hij trouwens ook serieus aan het denken om zelfmoord te plegen, toen hij het schreef. Dus tja, nu weet hij beter.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95589369
Wat goed om te horen!! ^O^
Hoe vond hij het na afloop? Wat zei hij erover bedoel ik? - Als jullie het tenminste niet erg vinden om te delen natuurlijk :D
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:16:29 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95589536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat goed om te horen!! ^O^
Hoe vond hij het na afloop? Wat zei hij erover bedoel ik? - Als jullie het tenminste niet erg vinden om te delen natuurlijk :D

Hij was heel zenuwachtig toen hij mij ontmoette, maar daarna voelde hij op z'n gemak en hij had het ook naar z'n zin, zei hij. Maar ik ga natuurlijk niet alles openbaar gooien op de forum, maar ik vond het wel een mooie tijdsbesteding.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95589667
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.

Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.

Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:34:53 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95590285
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.

Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.

Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
Ik zei vorige week dat ik hem ging ontmoeten, mensen zeiden toen tegen mij dat ik moest laten weten hoe het was. Verder ga ik ook niet meer alles over vertellen.

En kijk, ik snap dat jij het niet leuk vindt, maar negeer het dan maar. ;)
pi_95591621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zei vorige week dat ik hem ging
ontmoeten, mensen zeiden toen tegen
mij dat ik moest laten weten hoe het was.
Verder ga ik ook niet meer alles over
vertellen.
En kijk, ik snap dat jij het niet leuk vindt,
maar negeer het dan maar. ;)
Nou als ie dan ook echt op zijn werk in slaap is gevallen, vind ik het nu al een Coole gast.
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:04:22 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95591686
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:06:38 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95591779
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.
Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.

Wat probeer je te zeggen?
pi_95592005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat mensen die juist
gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst
hebben in onze maatschappij.
Ik denk vooral de mensen die zichzelf wegcijferen voor iemand anders, maar niet hetzelfde er voor terugkrijgen.
(ervaringsdeskundige)
pi_95596512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf. :P
Logisch. Je gaat toch ook geen waarde hechten aan wat een ander van het uiterlijk van je partner vindt. Zo kan je wel bezig blijven aangezien er altijd wel wat is aan te merken aan een persoon.. :9
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:42:46 #28
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95596543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Die jongen deugde niet. Te dwingend.
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:44:17 #29
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95596622
quote:
Leuk dat je hem hebt gesproken. Ik hoop hem op de meet te ontmoeten.
The view from nowhere.
pi_95599802
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.

Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?

[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:48:00 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95599989
Treurige vrienden heb jij.
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:48:41 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95600024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Vooral dit zeg, ik zou niet aan mezelf twijfelen als ik jou was maar vooral aan je loosers van vrienden.
pi_95600050
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef minnemin het volgende:
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.

Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?

[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
Nooit te moeilijk denken. Het gros van de mensen is egocentrisch, dus ga je niks terug krijgen tenzij ze iets van je willen. Daar moet je dan ook geen vrienden mee willen zijn. Contact op datingniveau is er als je voelt dat er een klik is, en dan ga je elkaar steeds vaker zien, je verbergt het tussen elkaar misschien een beetje als vriendschappelijke ontmoetingen, maar dan zorg je er op een avond voor dat de setting zo is dat 1 van de 2 een poging tot kussen kan wagen.
Ron Paul 2012
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:51:12 #34
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95600182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.

Wat probeer je te zeggen?
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
pi_95600457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.

Wat gaat er nou toch mis? :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door minnemin op 16-04-2011 23:04:04 (ik was wel uitgenodigd, mailtje gemist) ]
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:57:57 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95600572
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
Oh, ik dacht dat het een diepere of filosofische aspect had.

Maar ik denk niet dat het zo makkelijk zit. Er zullen waarschijnlijk zat gevoelige mensen zijn die een betere leven dan wij. En het leven zou een stuk minder gelukkig zijn zonder gevoelige mensen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:00:40 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95600703
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.

en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis? :'(
Dat weet ik niet. Maar heb je niet voldoende band met sommige dat je het kunt vragen. Normaal praat je toch ook over je zorgen en twijfels met je vrienden. Als dat een brug te ver is dan zijn het kennissen.
The view from nowhere.
pi_95600719
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis? :'(
Vraag het haar. Dat zou ik doen. Laat eens van je horen, wat denkt die trut wel niet. :')
Ron Paul 2012
pi_95601127
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.

Ik vind dat mensen gewoon eens uit zichzelf interesse in mij kunnen tonen.

En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:10:48 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95601308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.

En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:11:42 #41
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95601376
quote:

Je kunt eens proberen met de meest geschikte van je vrienden over persoonlijke dingen te praten. Daardoor ontstaat er vanzelf een andere vorm van omgang waarin je gaandeweg meer een echte band krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 16-04-2011 23:27:39 ]
The view from nowhere.
pi_95601450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:15:50 #43
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95601635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
Sommige dingen kun je beter niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 16-04-2011 23:28:35 ]
The view from nowhere.
pi_95601648
quote:

Tuurlijk hebben die een meisje. De grootste criminelen zijn allemaal alfamannen.
pi_95601722
quote:

-knip-
Goed om te horen. :) Ik hoop dat het hem geholpen heeft en dat hij nu - blijvend - inziet dat zijn manier van denken niet nodig is.
pi_95601775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
omdat ze überhaupt met me omgaan en om mijn grapjes lachen, vroegâh had ik helemaal niemand. Blij toe. Ik moet iets.

En jaaaa, over jezelf praten als niemand er naar vraagt, hoe doe je dat? 'Nu wil ik over mezelf praten', tss, juist ja....

Dan nog liever geforceerd daten, dan is het sowieso vereist om naar de ander te vragen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:27:03 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95602296
Er is niets mis om via een datingsite in contact te komen met mannen. Kan heel leuk zijn om wat te daten. Maar als je slecht in je vel zit kan het wel teleurstellend uitpakken.
The view from nowhere.
pi_95602314
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
pi_95602418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sommige dingen kun je toch beter maar niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.
Dat zeg ik toch ook niet.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:31:49 #50
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95602584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef julia22 het volgende:
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?
The view from nowhere.
pi_95602985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?
In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:41:50 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95603182
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef minnemin het volgende:

[..]

En jaaaa, over jezelf praten als niemand er naar vraagt, hoe doe je dat? 'Nu wil ik over mezelf praten', tss, juist ja....
Over jezelf praten kun je het beste doen in een 1-1 contact. Je begin gewoon over jezelf te vertellen.

Bijvoorbeeld:

De laatste tijd zit ik niet lekker in m'n vel. Ik deed ... Er gebeurde .... En toen ...... En daarom dacht ik .......
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:45:06 #53
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95603378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef julia22 het volgende:

[..]

In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.
Ga je op en neer reizen?

Vier huisgenoten is weinig. Dan heb je waarschijnlijk ook geen gemeenschappelijke ruimte (een natuurlijke ontmoetingsplek). Dat is jammer.

Heb je al iets geprobeerd met die ene huisgenote waarmee je meer contact wilde?
The view from nowhere.
pi_95603430
Ik ben ook echt bang dat ik zo'n treurwilg wordt haha.
pi_95603529
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga je op en neer reizen?

Vier huisgenoten is weinig. Dan heb je waarschijnlijk ook geen gemeenschappelijke ruimte (een natuurlijke ontmoetingsplek). Dat is jammer.

Heb je al iets geprobeerd met die ene huisgenote waarmee je meer contact wilde?
Nee..heeft ook niet veel zin aangezien ik er nog maar een maand zit ;)
pi_95603741
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
pi_95603773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
Ik ben echt al oud.

Vroeger was ik nog 17.
Ron Paul 2012
pi_95603821
Ik ben 21
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:54:26 #59
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95603907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.

En welke jeugdliefde moet je dan gaan opzoeken met Memories Tour d'Amour?????
pi_95604093
Volgens mij takel je vanaf je 21e al af. ;(
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:59:19 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95604158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
pi_95604189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.

En welke jeugdliefde moet je dan gaan opzoeken met Memories Tour d'Amour?????
Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dus

quote:
Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.
  zondag 17 april 2011 @ 00:01:40 #63
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95604283
quote:
De eerste mens die nooit meer dood gaat is al geboren, zegt men.
The view from nowhere.
pi_95604284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dus

[..]

Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.
Volgens mij is dat een feit hoor.
pi_95604322
quote:
Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.
pi_95604335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
Ik ga snel maar eens slapen dan! :O
Welterusten iedereen
pi_95604342
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef julia22 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een feit hoor.
Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
  zondag 17 april 2011 @ 00:03:47 #68
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.

Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".

Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.

Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.

Zie de ernst.
pi_95604409
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
Inderdaad. Al ben je 50 jaar, dan ga je alsnog dingen leren. Volgens mij denken mensen op hun 50e ook niet meer zo oppervlakkig over uiterlijk. Inclusief mezelf, julia en meerdere users.
pi_95604421
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.
:Y ;(
pi_95604431
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
pi_95604477
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
pi_95604511
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
Ik kan wel zeggen: spreek 'm aan! Maar dat zou ik zelf eigenlijk ook niet durven..
pi_95604512
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo :P
pi_95604513
quote:
Sla jezelf eerst even flink in je gezicht om te kalmeren. Als hij dan vraagt ''gaat het?'', heb je hem binnen.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 00:07:18 #76
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604545
quote:
Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.

Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
pi_95604553
Joh ben zelf 37 , het valt best mee. Heb mijn figuur nog en alles . Ik denk ook dat je een boel spookbeelden in je hoofd haalt trouwens.

Voor vrouwen word trouwens de sex beter naar mate je ouder word.
pi_95604573
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef julia22 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
pi_95604602
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Je groeit niet meer rond je 18e, dus dan kan het alleen nog maar...achteruit. :) Biologisch gezien. Maar het gaat niet altijd op. Als jij altijd overgewicht had en op je 24e ineens maatje 36, dan is dat vooruitgang.
pi_95604618
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
pi_95604628
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.

Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
Dat is nu niet echt een hint. :P
pi_95604674
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind meisjes van 25 vaak aantrekkelijker dan de wat jongere meisjes. Ook vrouwen van rond de 30 vind ik erg interessant omdat deze tenminste volwassenheid uitstralen en vaak ook wat zelfverzekerder zijn.
pi_95604683
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
pi_95604706
Misschien is ie verlegen?
pi_95604714
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Bezet mss?
pi_95604730
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef julia22 het volgende:

[..]

Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
pi_95604763
Vergeet de optie homo niet dames.
pi_95604795
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
pi_95604815
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
Misschien word ik wel té serieus genomen. ;( :P
  zondag 17 april 2011 @ 00:14:49 #90
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604918
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jaja, jij zet het heel netjes allemaal uiteen. Ben jij het wel met me eens dat het zonde is van het Pure, Jonge wezen om zo ongedeeld te zijn? In kostuumdrama's gaat zo'n man weleens vreemd. Hij kiest dan "Het Jonge Huishoudstertje" uit. Zo'n heel puur meisje.

Zo'n prachtig onbeschilderd doekje. Haar hoogtepunt, net rijp, klaar om te Dingessen.
  zondag 17 april 2011 @ 00:15:51 #91
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604977
Excuses voor het "Zo'n"-en.
  zondag 17 april 2011 @ 00:20:01 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95605181
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.

Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".

Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.

Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.

Zie de ernst.
Tja, dat kan mij dus echt heel weinig boeien. Want tegen die tijd heb ik allang begrepen dat het leven veel meer inhoud dan de mooiste chickie naast je hebben op een foto, snap je?

Ik gebruik zoiezo nooit hyves. En ik zie er nu beter uit dan op mijn 18de. Een man komt zoiezo op zijn piek fysiek piek rond zijn 28ste. Een meisje op haar 25ste.
pi_95605263
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
  zondag 17 april 2011 @ 00:22:18 #94
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605280
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
Ook als je nog maagd bent dan? Nee toch?
pi_95605340
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
  zondag 17 april 2011 @ 00:24:20 #96
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605393
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
pi_95605403
impotent :o
pi_95605468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
Dat zulke mensen bestaan.

Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
pi_95605488
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.

Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht :D
  zondag 17 april 2011 @ 00:26:44 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605510
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat zulke mensen bestaan.
Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
Oké. Leuk hoor.

Ik doelde op onvrijwillig maagden.
pi_95605545
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:

[..]

liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.
En je vindt het raar dat je nog vrijgezel bent?
  zondag 17 april 2011 @ 00:27:47 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95605570
Het klinkt alsof we beter een orgie kunnen organiseren, dan een gewone meet.
The view from nowhere.
pi_95605582
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

En je vindt het raar dat je nog vrijgezel bent?
Nou nou. Alsof dat zo erg is, wat ze zegt.
Ron Paul 2012
pi_95605621
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oké. Leuk hoor.

Ik doelde op onvrijwillig maagden.
O, zo. Ik snap het. Hoe zit het met de liefde?
pi_95605650
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou nou. Alsof dat zo erg is.
Tuurlijk niet, ik ben het al 3 jaar en voor mij hoeft daar voorlopig ook niks aan te veranderen. Wat ik alleen duidelijk wil maken aan minnemin is dat ze zich misschien moet afvragen of haar vrijgezel zijn iets te maken heeft met de manier hoe ze naar mannen kijkt.
pi_95605652
quote:

[..]

Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht :D
Dit vind ik wel een overtrokken reactie voor iemand die je net hebt ontmoet.
pi_95605683
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:
haha, precies de reden dat ik niet als enige vrouw wil komen, ik ben bang onvrijwillig besprongen te worden LOL
pi_95605696
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dit vind ik wel een overtrokken reactie voor iemand die je net hebt ontmoet.
Niet eens ontmoet, hij zit naast haar in de trein :')
pi_95605787
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik ben het al 3 jaar en voor mij hoeft daar voorlopig ook niks aan te veranderen. Wat ik alleen duidelijk wil maken aan minnemin is dat ze zich misschien moet afvragen of haar vrijgezel zijn iets te maken heeft met de manier hoe ze naar mannen kijkt.
nou ja, in zoverre, mijn intrinsieke reactie op een man is dat hij me moet komen redden omdat ik het niet zelf denk te kunnen. Er hangt heel veel vanaf, ofzo. En ik ben snel aanhankelijk.
  zondag 17 april 2011 @ 00:32:15 #110
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95605796
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:

[..]

haha, precies de reden dat ik niet als enige vrouw wil komen, ik ben bang onvrijwillig besprongen te worden LOL
Goed nieuws, er is al een vrouw je voor geweest dus nu kan het wel. Trouwens ben ik er ook om misdrijven te voorkomen.
The view from nowhere.
pi_95605851
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Goed nieuw, er is al een vrouw je voor geweest dus nu kan het wel. Trouwens ben ik er ook om misdrijven te voorkomen.
Ja vast. :P

Terwijl iemand zich al vijf minuten aan haar aan het vergrijpen is, ben jij nog ''nou nou, moet dat nu allemaal'' aan het roepen.
Ron Paul 2012
pi_95605870
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Asexueel.
pi_95605882
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Niet eens ontmoet, hij zit naast haar in de trein :')
ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.
  zondag 17 april 2011 @ 00:34:26 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95605914
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:

[..]

nou ja, in zoverre, mijn intrinsieke reactie op een man is dat hij me moet komen redden omdat ik het niet zelf denk te kunnen. Er hangt heel veel vanaf, ofzo. En ik ben snel aanhankelijk.
Maar heb je je dan wel voldoende hulpbehoevend opgesteld. Een man kan je nood ook niet zomaar ruiken. Gaan huilen is je beste optie in deze.
The view from nowhere.
pi_95605920
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef minnemin het volgende:

[..]

ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.
Die ene opmerking over de vibrator was een grap? Neem ik aan?
  zondag 17 april 2011 @ 00:34:52 #116
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95605936
quote:

[..]

Er moet toch IEMAND zijn op het internet die jou tot nu toe heeft geprobeerd om te neuken?
pi_95605942
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:
:D :') Komt biseksualiteit ook nog eens van pas.
pi_95605948
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo?
  zondag 17 april 2011 @ 00:36:58 #119
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95606028
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D :') Komt biseksualiteit ook nog eens van pas.
Als jij nu ook eens kwam, dan durfde minnemin het ook. Tenzij ze er een hekel aan heeft om door een vrouw besprongen te worden *; .
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 00:37:30 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95606037
quote:

[..]

Hoezo?
Anders vindt hij zo iemand een Trol.
pi_95606062
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Anders vindt hij zo iemand een Trol.
Door gebruik van een vibo? Hmm..
pi_95606064
quote:

[..]

quote:

[..]

Hoezo?
pi_95606067
quote:

[..]

Hoezo?
ja, hoezo, is het zo raar dat ik nu getriggerd word?
pi_95606085
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Weet je er zijn vrouwen die vibrators gebruiken O-)
pi_95606090
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Nee ik bedoel, is dat erg dan?
pi_95606137
Ik weet precies welke. Zo'n roze konijn vibrator.
Ron Paul 2012
pi_95606264
nee.
pi_95606271
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, is dat erg dan?
Ik doelde op de opmerking; Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht
Is het nou een grap of niet? Antwoord dan i.p.v. meteen in de aanval te gaan minnemin. Ik bedoelde het namelijk niet negatief.

Verder zelf weten of je een vibrator gebruikt dames, ik vind het niet erg.
pi_95606282
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef minnemin het volgende:
nee.
Ja dan niet he godverdomme.
Ron Paul 2012
pi_95606324
Ik zou ook niet zo gek worden als iemand mijn arm aanraakt.
Behalve dan als ik echt verliefd ben op die persoon. O+
pi_95606338
:D Misschien als ze de vibrator gaat gebruiken waar hij bijzit heeft ze kans _O-
  zondag 17 april 2011 @ 00:44:13 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95606360
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:

[..]

Maar serieus. Het kan geen reden zijn om niet naar de meet te komen. Er gebeurd op dat vlak toch niks.
The view from nowhere.
pi_95606373
nou ja het was een semi-grappige opmerking ja. Van een aanraking ga ik niet direct soppen, maar deze man is wel redelijk knap, en ik ben al een beetje ontspannen omdat ik moe ben... Nou ja, zodoende.
pi_95606391
quote:

[..]

Al 3 maanden? Het moet niet gekker worden. /sarcasme

Hopelijk ga je op een dag inzien dat het veel belangrijker is dat een man jou als persoon gaat waarderen en niet als (lust)object.
  zondag 17 april 2011 @ 00:44:56 #135
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95606398
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
:D Misschien als ze de vibrator gaat gebruiken waar hij bijzit heeft ze kans _O-
Geheid succes.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 00:45:43 #136
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95606437
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Al 3 maanden? Het moet niet gekker worden. /sarcasme

Hopelijk ga je op een dag inzien dat het veel belangrijker is dat een man jou als persoon gaat waarderen en niet als (lust)object.
Hoe denk jij over vrouwen die mannen als ( lust)objecten zien?
  zondag 17 april 2011 @ 00:47:04 #137
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95606501
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Geweldig, natuurlijk.
  zondag 17 april 2011 @ 00:47:21 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95606521
Dat lijkt me een goede zaak. Bij voorkeur onverzadigbaar. Tot het vermoeiend wordt natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_95606523
quote:

[..]

Niks mis mee, maar binnen een relatie wil je toch meer.
pi_95606584
Het is zelf hoe je ermee omgaat. Ik denk trouwens wel dat voor minnemin een recipe for disaster is omdat ze al aangaf nogal aanhankelijk te zijn en juist hem als redder gaat zien, en juist door die houding je hele foute types gaat treffen.
pi_95606644
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Het is zelf hoe je ermee omgaat. Ik denk trouwens wel dat voor minnemin een recipe for disaster is omdat ze al aangaf nogal aanhankelijk te zijn en juist hem als redder gaat zien, en juist door die houding je hele foute types gaat treffen.
Jij hebt iemand die 10 jaar jonger is toch? Wanneer komt hij nou langs? Kunnen we allemaal aan je denken.
pi_95606668
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar binnen een relatie wil je toch meer.
Dat is denk ik ook een wisselwerking, ik denk wel door dat met elkaar expirementeert wat je fijn vind etc ook wel een band krijgt.
pi_95606725
quote:

[..]

Zulke vrouwen ken ik niet en ik heb ook geen behoefte om die te kennen, ik steek m'n energie liever in iemand die wat te melden heeft.
  zondag 17 april 2011 @ 00:51:15 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95606727
quote:

[..]

Daar kun je zelfs een beroep van maken.
The view from nowhere.
pi_95606756
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij hebt iemand die 10 jaar jonger is toch? Wanneer komt hij nou langs? Kunnen we allemaal aan je denken.
Ja ik heb iemand die 10 jaar jonger is , ik ga hem van de week nog een keer uitnodigen omdat ik het achteraf wel lullig vond dat die wou komen, en ik niet wilde omdat ik er niet uitzag , moet dan dus even extra lief zijn voor hem :Y
pi_95606895
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja ik heb iemand die 10 jaar jonger is , ik ga hem van de week nog een keer uitnodigen omdat ik het achteraf wel lullig vond dat die wou komen, en ik niet wilde omdat ik er niet uitzag , moet dan dus even extra lief zijn voor hem :Y
Haha. Weet je al wat jullie gaan doen? Films kijken.. :P (wel romantisch toch?) en extra mooi maken voor hem natuurlijk :P
pi_95607029
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha. Weet je al wat jullie gaan doen? Films kijken.. :P (wel romantisch toch?) en extra mooi maken voor hem natuurlijk :P
ummm goedmaaksex _O- en sowieso al voorgenomen voor hem een sexy jurkje aan te trekken en bier in huis te halen. We zijn beide niet zo romantisch aangelegd :o
  zondag 17 april 2011 @ 01:00:56 #148
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95607156
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
pi_95607217
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
Had je post niet goed gelezen... ik slap mezelf wel ff... o|O

That's the stuff
pi_95607220
quote:
K_W is right on this one. :)
pi_95607226
quote:

[..]

Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken. O+
pi_95607252
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken. O+
Seks != neuken. :+
pi_95607264
quote:

[..]

Nee. Hoezo? :P
pi_95607326
huh vaag ik zie de quote van straw via techno maar niet in de lijst :?
pi_95607341
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
huh vaag ik zie de quote van straw via techno maar niet in de lijst :?
F5 doet wonderen soms
pi_95607394
Former succes ermee... ^O^
pi_95607441
nu zie ik hem wel :? , maar ik moet gewoon zeggen als ik iemand in huis heb die ik erg leuk vind dan is de kans erg klein dat ik met hem film ga kijken want dan heb ik gewoon andere dingen te doen .
pi_95607468
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Seks != neuken. :+
Nee. Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk. :@
  zondag 17 april 2011 @ 01:09:27 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95607509
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee. Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk. :@
Gewoon doen wat je het zelf wilt.
The view from nowhere.
pi_95607523
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
nu zie ik hem wel :? , maar ik moet gewoon zeggen als ik iemand in huis heb die ik erg leuk vind dan is de kans erg klein dat ik met hem film ga kijken want dan heb ik gewoon andere dingen te doen .
Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar. :) (Niet dat daar iets mis mee is, maar je hoopt mss dat het meer voorstelt na 4 jaar, al wil je het niet officieel en zo).
  zondag 17 april 2011 @ 01:11:37 #161
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95607594
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar. :) (Niet dat daar iets mis mee is, maar je hoopt mss dat het meer voorstelt na 4 jaar, al wil je het niet officieel en zo).
Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.
The view from nowhere.
pi_95607645
Nou het is al 4 jaar bezig en dan word het geleidelijk gewoon meer dan alleen sex , omdat je elkaar ook wel goed leert kennen door allerlei dingen die je met elkaar meemaakt.
Het is wel dat het een grote rol speelt in ons contact omdat we daarin gewoon goed klikken, maar het gaat toch wel wat verder dan alleen sex.
pi_95607651
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.
Och, dat is meer maagdenpraat denk ik. Daarom zeg ik ook, niks mis met een seksrelatie. Maar stiekem wil Former ook wel meer dan dat, alleen het niet als zodanig benoemen, begrijp ik eruit.
pi_95607739
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.

Seks speelt een grote rol maar er is meer . We klikken gewoon heel goed.
pi_95607792
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.

Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan. :)
  zondag 17 april 2011 @ 01:20:16 #166
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95607914
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:

Een belangrijk punt is of je het exclusief wilt houden. Zo ja, dan leg je beslag op elkaar en is het een relatie.
The view from nowhere.
pi_95607922
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan. :)
Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .
Ik ben juist iemand die heel leuk vind om uit te dagen en sexy te zijn, en er verleidelijk uit te zien, en hij vind me gewoon toch wel leuk. Dat is heel erg wennen.
  zondag 17 april 2011 @ 01:22:18 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95607977
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .
Ik ben juist iemand die heel leuk vind om uit te dagen en sexy te zijn, en er verleidelijk uit te zien, en hij vind me gewoon toch wel leuk. Dat is heel erg wennen.
Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.
The view from nowhere.
pi_95608129
Oh hij vind jurkjes wel degelijk leuk hoor, zo heb ik hem ook voor het eerst ontmoet, maar ik bedoel meer dat hij me echt leuk vind niet alleen mijn lichaam maar ook gewoon mij als persoon. Hoe ik ben.
En dat is eigenlijk een best leuk besef dat het niet alleen de sex is maar ook gewoon hoe we met elkaar omgaan.
pi_95608138
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.
Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.
  zondag 17 april 2011 @ 01:30:36 #171
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608230
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.
The view from nowhere.
pi_95608313
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.
Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?
  zondag 17 april 2011 @ 01:34:30 #173
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608350
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?
Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.
The view from nowhere.
pi_95608394
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.
Heb je daar moeite mee dan?
  zondag 17 april 2011 @ 01:37:36 #175
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95608437
Edit: dubbel...
Je moeder is een hamster
  zondag 17 april 2011 @ 01:38:17 #176
118585 Crutch
pi_95608456
quote:

[..]

Same here; maar toch voel ik me topfit als iemand een compliment geeft op mijn haar of kleding.
Je moeder is een hamster
pi_95608461
Kijk ik denk dat mannen ook niet snappen dat we het niet echt voor onszelf ook doen. Voor vrouwen is het gewoon best belangrijk je sexy te voelen en helemaal als je intiem bent.
pi_95608468
quote:

[..]

Vrouwen nemen makkelijker genoegen met het uiterlijk van een man dan andersom. Wat Strawberry zegt zou ik zeer ter harte nemen als ik jou was, verzorging staat hoog in het vaandel bij de vrouwen en als je dat gewoon goed bijhoudt kom je al snel in aanmerking bij het andere geslacht.
  zondag 17 april 2011 @ 01:38:46 #179
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608482
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je daar moeite mee dan?
Ach, de commersie van tegenwoordig en al dat gepoets aan het uiterlijk. Ja, dat ben ik wel zat. Ik hou zowiezo niet van veel nadruk op uiterlijk omdat ik er nog traumas van heb. Maar goed, je moet meehuilen met de wolven in het bos.
The view from nowhere.
pi_95608528
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ach, de commersie van tegenwoordig en al dat gepoets aan het uiterlijk. Ja, dat ben ik wel zat. Ik hou zowiezo niet van veel nadruk op uiterlijk omdat ik er nog traumas van heb. Maar goed, je moet meehuilen met de wolven in het bos.
Maar het soort uiterlijk waar ik het over had heb je dus zelf in de hand. Gewoon netjes, goed verzorgd, leuke kleding. Dat is alles. :) Ik snap dat geklaag over van die huismoekes namelijk wel. Dat zij zich nooit meer sexy kleden en zo. Pittig kort kapsel. Dat is jammer, slurpt alle seks uit je relatie.
  zondag 17 april 2011 @ 01:40:41 #181
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608532
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Vrouwen nemen makkelijker genoegen met het uiterlijk van een man dan andersom. Wat Strawberry zegt zou ik zeer ter harte nemen als ik jou was, verzorging staat hoog in het vaandel bij de vrouwen en als je dat gewoon goed bijhoudt kom je al snel in aanmerking bij het andere geslacht.
Voor mij is ook de neiging elkaar voortdurend eisend te benaderen de grootste afknapper.
The view from nowhere.
pi_95608556
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Voor mij is ook de neiging elkaar voortdurend eisend te benaderen de grootste afknapper.
Ik snap je zin niet helemaal...
  zondag 17 april 2011 @ 01:42:07 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95608575
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er zijn wel voordelen wat betreft dat uiterlijk gedoe. Doordat vrouwen nu meer van ons verwachten qua uiterlijk, verzorging, emoties en dat soort dingen, kunnen wij meer verwachten dat zij ook bepaalde dingen overnemen die wij vroeger irritant vonden.

Dus dat ze niet meer om niets huilen, dat ze rationeler handelen, ook af en toe de leiding neemt, enz.
  zondag 17 april 2011 @ 01:42:13 #184
118585 Crutch
pi_95608577
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk ik denk dat mannen ook niet snappen dat we het niet echt voor onszelf ook doen. Voor vrouwen is het gewoon best belangrijk je sexy te voelen en helemaal als je intiem bent.
Wij beseffen heus wel dat vrouwen moeite dien om er goed uit te zuen voor ons mannen.
Je moeder is een hamster
  zondag 17 april 2011 @ 01:42:40 #185
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608590
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar het soort uiterlijk waar ik het over had heb je dus zelf in de hand. Gewoon netjes, goed verzorgd, leuke kleding. Dat is alles. :) Ik snap dat geklaag over van die huismoekes namelijk wel. Dat zij zich nooit meer sexy kleden en zo. Pittig kort kapsel. Dat is jammer, slurpt alle seks uit je relatie.
Het zijn toch maar dingen die je op je neus smeert, achter je oren spuit en aantrekt. Big deal.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 01:42:52 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95608601
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wij beseffen heus wel dat vrouwen moeite dien om er goed uit te zuen voor ons mannen.
Ik denk dat ze juist zegt dat ze dat niet voor ons doen, maar voor hunzelf.
pi_95608605
Om heel eerlijk te zijn ik snap deelnemer heel vaak niet , misschien raar dat ik het zeg maar kan boel van zijn opmerkingen soms niet helemaal in context met elkaar lijmen.
pi_95608613
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is ook niet een vereiste, maar een wens. Het zijn gewoon van die kleine dingen.
Denk dat het ook helpt tegen sleur in relaties. Niet alles voor lief nemen, nog moeite blijven doen.
pi_95608640
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het zijn toch maar dingen die je op je neus smeert, achter je oren spuit en aantrekt. Big deal.
Zo kan je alles onbelangrijk doen klinken Deelnemer. :) Het gaat ook om het idee erachter.
pi_95608650
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat zij bedoelt denk ik is dat vrouwen vaak ook goed gekleed gaan om zichzelf beter te voelen. Vrouwen zijn sowieso veel competetiever naar andere vrouwen toe qua uiterlijk, mannen nemen dat niet zo nauw, wij zijn veel competetiever op andere gebieden (prestatiegerichter).
  zondag 17 april 2011 @ 01:44:44 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95608663
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ik snap deelnemer heel vaak niet , misschien raar dat ik het zeg maar kan boel van zijn opmerkingen soms niet helemaal in context met elkaar lijmen.
Deelnemer is niet zo'n grote fan van mensen die op uiterlijk gericht zijn. Hij is niet zo'n grote fan van focussen op het uiterlijk in het algemeen. Dat komt door zijn verleden.
pi_95608668
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Denk het ook ja, maar dan had ze die ene 'niet' weg moeten laten. ;)

Ik wil me ook sexy voelen idd. Belangrijk punt, op dit moment...
  zondag 17 april 2011 @ 01:45:11 #193
118585 Crutch
pi_95608677
Sorry voor de typo's, bier op, kroeg. :')
Je moeder is een hamster
pi_95608707
quote:

[..]

Dat is een combi, kijk voor een kerel die ik leuk vind wil ik verleidelijk en sexy zijn omdat het ook qua sex ten goede komt . Als ik me sexier voel is het toch wat makkelijker genieten van sex , als ik me a-sexueel voel komt dat voor mij de sex niet ten goede
pi_95608710
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Deelnemer is niet zo'n grote fan van mensen die op uiterlijk gericht zijn. Hij is niet zo'n grote fan van focussen op het uiterlijk in het algemeen. Dat komt door zijn verleden.
Is dat dan meteen een reden om er als een zwerver bij te lopen?
  zondag 17 april 2011 @ 01:49:26 #196
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608791
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Is dat dan meteen een reden om er als een zwerver bij te lopen?
Wat een zwart/wit denken.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 01:49:36 #197
118585 Crutch
pi_95608797
quote:

[..]

Dan lees je het toch echt verkeerd, vrees ik.
Je moeder is een hamster
  zondag 17 april 2011 @ 01:50:42 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95608820
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan lees je het toch echt verkeerd, vrees ik.
Tja ik ben ook moe :P.
pi_95608875
Mijn uitleg was toch redelijk duidelijk ??
pi_95608882
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat een zwart/wit denken.
Nou ja, eigenlijk is het ook heel zwart/wit. Ik ben net als jij hoor deelnemer. Onlangs was ik met een meisje bezig die me wel interessant leek. Achteraf kom ik erachter dat ze alleen in m'n uiterlijk geïnteresseerd was en in sommige gevallen is dat best prettig, maar ik zit zelf niet zo in mekaar dus dat soort vrouwen hoeven ook niet bij me aan te kloppen.
Maar goed, dat ik niet zo in mekaar steek hoeft toch niet te betekenen dat ik geen aandacht hoef te besteden aan m'n uiterlijk? Je mag jezelf toch gewoon op je best presenteren.
  zondag 17 april 2011 @ 01:53:44 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95608887
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ja, dat wel hoor. Ik ben gewoon moe.
  zondag 17 april 2011 @ 01:53:46 #202
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95608888
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je alles onbelangrijk doen klinken Deelnemer. :) Het gaat ook om het idee erachter.
Precies. Dat moeite doen voor een ander kan velen vormen aannemen. Vrouwen willen zelf mooi zijn. Als een vrouw zich mooimaakt heb ik niet het idee dat ze dat voor mij doet. Het is vooral bedoel om haar gevoel van eigenwaarde op te krikken. Het geeft ook macht. En ik vergeet nog groepsdruk en de sterkere neiging van vrouwen om zich aan te passen aan de sociale conventies.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 17-04-2011 02:12:53 ]
The view from nowhere.
pi_95608895
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:53 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
Verwarrend. Maar die 'niet' moet dus weg dus?
pi_95608904
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat wel hoor. Ik ben gewoon moe.
Volgensmij had je het gewoon juist hoor. :)
pi_95608983
Ik bedoel meer dat ik het ook voor hem doe, om hem op te winden en omdat ik dan zelf ook lekkerder in mijn vel zit qua sex , dus dan is de sex ook fijner .

zo duidelijker ??
pi_95609013
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Precies. Dat moeite doen voor een ander kan velen vormen aannemen. Vrouwen willen zelf mooi zijn. Als een vrouw zich mooimaakt heb ik niet het idee dat ze dat voor mij doet. Het is vooral bedoel om haar gevoel van eigenwaarde op te krikken. Het geeft ook macht.
ik doe het eigenlijk alleen voor de ander. En omdat het de afspraak is op therapie, goede zelfzorg. Als ik een cremepje opdoe, een borstel door mijn haar haal en oorbellen indoe vind ik het allang best. Bij speciale gelegenheden maak ik me wel flink op hoor.
  zondag 17 april 2011 @ 01:59:21 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609047
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 01:57 schreef minnemin het volgende:

[..]

ik doe het eigenlijk alleen voor de ander. En omdat het de afspraak is op therapie, goede zelfzorg. Als ik een cremepje opdoe, een borstel door mijn haar haal en oorbellen indoe vind ik het allang best. Bij speciale gelegenheden maak ik me wel flink op hoor.
Ja, in therapie is men beducht voor zelfverwaarlozing.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 02:00:16 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95609067
Hey trouwens ff nog meer off topic:

De persoon die ik vandaag heb ontmoet, zei dat ik totaal anders overkwam IRL dan hier op fok. Dit heb ik vaker gehoord van mensen die ik via het internet heb leren kennen. Dus even een vraag uit eigen nieuwsgierigheid. Wat voor type karakter denken jullie dat ik zou hebben IRL? Hoe zou ik gedragen, praten en lopen als jullie het zouden moeten verbeelden?
  zondag 17 april 2011 @ 02:08:50 #209
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609239
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef Keep_Walking het volgende:

De persoon die ik vandaag heb ontmoet, zei dat ik totaal anders overkwam IRL dan hier op fok. Dit heb ik vaker gehoord van mensen die ik via het internet heb leren kennen. Dus even een vraag uit eigen nieuwsgierigheid. Wat voor type karakter denken jullie dat ik zou hebben IRL? Hoe zou ik gedragen, praten en lopen als jullie het zouden moeten verbeelden?
Dat vind ik een moeilijke vraag. Ik maak geen beeld van posten. Zelf zei je dat je de neiging hebt te overcompenseren en jezelf stevig neer te zetten. Van daaruit vermoed ik dat je irl een meer aarzelende onzekere indruk maakt. Maar hang me er niet aan op.
The view from nowhere.
pi_95609350
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef Keep_Walking het volgende:

Zelfverzekerd, spontaan, geïnteresseerd in een ander, begripvol, bijna vloeiend abn, relaxt, maar stoer.
  zondag 17 april 2011 @ 02:17:29 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95609441
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat vind ik een moeilijke vraag. Ik maak geen beeld van posten. Zelf zei je dat je de neiging hebt te overcompenseren en jezelf stevig neer te zetten. Van daaruit vermoed ik dat je irl een meer aarzelende onzekere indruk maakt. Maar hang me er niet aan op.
Ah oke. :P Dan weet ik het. N'ja, dat zien we wel bij de meet.

Ik maak trouwens wel een beeld bij de post van iedereen. Maar die kloppen bijna nooit (in mijn ervaring).
pi_95609479
Om heel eerlijk te zijn denk ik daar niet zo over na hoe mensen van forums in het echt overkomen omdat zelf toch ook meer juist het forum voor mezelf als redelijk anoniem iets vind en ik ook niet echt zo bezig ben met meeten.
  zondag 17 april 2011 @ 02:19:18 #213
118585 Crutch
pi_95609491
Mwah, je komt heel zelfverzekerd over, maar ik denk dat je zelf nog een beetje zoekt naar je positie op een schaal van 1 tot 10 op de alfamannetjesschaal. Niet negatief bedoeld.
Je moeder is een hamster
pi_95609498
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn denk ik daar niet zo over na hoe mensen van forums in het echt overkomen omdat zelf toch ook meer juist het forum voor mezelf als redelijk anoniem iets vind en ik ook niet echt zo bezig ben met meeten.
Maar je hebt toch wel een indruk van mensen?
  zondag 17 april 2011 @ 02:20:34 #215
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609523
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ah oke. :P Dan weet ik het. N'ja, dat zien we wel bij de meet.
Het antwoord van Straw klinkt een stuk aantrekkelijker. Laten we daarmaar op houden.
The view from nowhere.
pi_95609534
Nee, niet echt niet op basis van posten, ik heb meer een indruk als ik mensen in het echt zie , dan op basis van stukjes typen.
  zondag 17 april 2011 @ 02:21:48 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95609552
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:19 schreef Crutch het volgende:
Mwah, je komt heel zelfverzekerd over, maar ik denk dat je zelf nog een beetje zoekt naar je positie op een schaal van 1 tot 10 op de alfamannetjesschaal. Niet negatief bedoeld.
Dat klopt wel, eerlijk gezegd. Ik ben heel bezig met mezelf optimaal ontwikkelen enzo. Maar ik denk dat ik pas daarmee klaar bent wanneer ik 25 ofzo ben. En niet perse op alfa mannetje schaal, maar ik ben wel zo'n type die naar succes streeft enzo.

Maar ik wil dit niet over mij maken, ik vroeg gewoon omdat telkens wanneer ik iemand ontmoet via fok, ze zeggen dat ze iets totaal anders hadden verwacht.
pi_95609577
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:21 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, niet echt niet op basis van posten, ik heb meer een indruk als ik mensen in het echt zie , dan op basis van stukjes typen.
Maar die stukjes typen geven soms wel de persoonlijkheid van mensen weer. Helemaal als je persoonlijke dingen vertelt. Of bepaald soort humor hebt. Betrokkenheid bij users. Ik vind het zeker wat zeggen.
pi_95609610
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat klopt wel, eerlijk gezegd. Ik ben heel bezig met mezelf optimaal ontwikkelen enzo. Maar ik denk dat ik pas daarmee klaar bent wanneer ik 25 ofzo ben. En niet perse op alfa mannetje schaal, maar ik ben wel zo'n type die naar succes streeft enzo.

Maar ik wil dit niet over mij maken, ik vroeg gewoon omdat telkens wanneer ik iemand ontmoet via fok, ze zeggen dat ze iets totaal anders hadden verwacht.
Wacht maar tot je 25 wordt en richting de 30 gaat, dan begint een heel nieuw gedeelte van het volwassen worden. Bij mij tenminste. John Mayer noemde het in een van z'n liedjes een quarter life crisis.
pi_95609623
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:21 schreef formerjellybean het volgende:
Eens. Ten slotte bestaat communicatie voor het grootste deel uit lichaamstaal, intonatie etc. De gesproken woorden zijn maar 15% of iets in die trant.
  zondag 17 april 2011 @ 02:26:36 #221
118585 Crutch
pi_95609641
John Mayer, mijn held. _O_
Je moeder is een hamster
  zondag 17 april 2011 @ 02:26:45 #222
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609644
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wacht maar tot je 25 wordt en richting de 30 gaat, dan begint een heel nieuw gedeelte van het volwassen worden. Bij mij tenminste. John Mayer noemde het in een van z'n liedjes een quarter life crisis.
Pas na je 40e wordt je wijzer. Wat mij opvalt is het strevende van de jeugd. Dat willen voldoen aan de sociale verwachtingen. Die enorme orientatie op anderen.
The view from nowhere.
pi_95609656
Dat is mijn celebritycrush John Mayer O+
pi_95609662
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Eens. Ten slotte bestaat communicatie voor het grootste deel uit lichaamstaal, intonatie etc. De gesproken woorden zijn maar 15% of iets in die trant.
Dat gaat niet over innerlijk van een persoon.
  zondag 17 april 2011 @ 02:28:54 #225
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609695
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is het leuke van dit forum. Het innerlijk krijgt hier meer ruimte en het uiterlijk valt weg.
The view from nowhere.
pi_95609701
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar die stukjes typen geven soms wel de persoonlijkheid van mensen weer. Helemaal als je persoonlijke dingen vertelt. Of bepaald soort humor hebt. Betrokkenheid bij users. Ik vind het zeker wat zeggen.
Je moet ook in je achterhoofd houden dat wanneer je met mensen praat via het internet -vooral op fora- dat tijd aan hun zijde staat. Als je met iemand een gesprek aangaat in persoon kun je niet even je gedachten eroverheen laten gaan wat er nou is gezegd. Dat laatste zorgt toch voor een hele andere indruk van iemand.
pi_95609725
Nou , voor mij is fok meer vermaak, vind het trouwens al ingewikkeld genoeg met echte contacten , dan dat ik me ook nog beelden moet gaan maken van mensen die ik online ken.
pi_95609742
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heeft juist alles te maken met het innerlijk van een persoon!
pi_95609759
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is het leuke van dit forum. Het innerlijk krijgt hier meer ruimte en het uiterlijk valt weg.
Eens :)
  zondag 17 april 2011 @ 02:32:58 #230
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95609765
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou , voor mij is fok meer vermaak, vind het trouwens al ingewikkeld genoeg met echte contacten , dan dat ik me ook nog beelden moet gaan maken van mensen die ik online ken.
Fok is voor mij ook vermaak, hoor. ;)
  zondag 17 april 2011 @ 02:33:07 #231
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95609768
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je moet ook in je achterhoofd houden dat wanneer je met mensen praat via het internet -vooral op fora- dat tijd aan hun zijde staat. Als je met iemand een gesprek aangaat in persoon kun je niet even je gedachten eroverheen laten gaan wat er nou is gezegd. Dat laatste zorgt toch voor een hele andere indruk van iemand.
Daarom krijg je hier een betere indruk van wat iemand werkelijk denkt.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 02:33:13 #232
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95609772
Maar ik ga slapen mensen, doei.
pi_95609777
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Dat heeft juist alles te maken met het innerlijk van een persoon!
Het is een weerspiegeling van karakter en persoonlijkheid. Maar niet van diepere innerlijk, wat je ziet als alle oppervlakkigheden wegvallen.
pi_95609797
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Kost mij niet bepaald moeite om een indruk te hebben, of een beeld, van users. Dat gaat vanzelf. FOK! is verder voor mij ook vermaak en ik leer er ook dingen van, dat heeft er niets mee te maken.
pi_95609799
*ik weet niet of trusten zeggen valt onder slowchat maar ik wil ook niet onbeleefd zijn *
pi_95609804
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom krijg je hier een betere indruk van wat iemand werkelijk denkt.
Tja, dat is discutabel. Op internet kun je je voordoen zoals je wilt, in het echt is het wat lastiger om in iedere situatie en tegen ieder persoon hetzelfde te reageren omdat je dan veel meer wordt beïnvloed.
pi_95609838
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is een weerspiegeling van karakter en persoonlijkheid. Maar niet van diepere innerlijk, wat je ziet als alle oppervlakkigheden wegvallen.
Karakter zit toch vanbinnen? Evenals persoonlijkheid, die dicht bij mekaar liggen als je het mij vraagt... Maar ik denk dat we een beetje langs mekaar aan het praten zijn. Fucking internet altijd ;)
pi_95609890
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Karakter zit toch vanbinnen? Evenals persoonlijkheid, die dicht bij mekaar liggen als je het mij vraagt... Maar ik denk dat we een beetje langs mekaar aan het praten zijn. Fucking internet altijd ;)
Ik weet ook eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen. Ik zie inet als een manier om objectief naar het innerlijk te kijken, zonder oppervlakkigheden, al maken die natuurlijk mensen wel tot wie ze zijn. Mits online niet gelogen wordt, natuurlijk. :) Niks tegen die oppervlakkigheden verder, maar ik krijg zeker een beeld van mensen hier. Wie ik kan vertrouwen, wie niet. Wie er oprecht en lief is, of wie bij mij zou passen. En dan ga ik wel uit dat mensen zich niet anders voordoen (maar dat kan irl ook).
  zondag 17 april 2011 @ 02:42:26 #239
118585 Crutch
pi_95609927
Ja, welterusten iedereen. Wij doen nog wat bietjes en gaan dan ook slapen.
Je moeder is een hamster
pi_95609994
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet ook eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen. Ik zie inet als een manier om objectief naar het innerlijk te kijken, zonder oppervlakkigheden, al maken die natuurlijk mensen wel tot wie ze zijn. Mits online niet gelogen wordt, natuurlijk. :) Niks tegen die oppervlakkigheden verder, maar ik krijg zeker een beeld van mensen hier. Wie ik kan vertrouwen, wie niet. Wie er oprecht en lief is, of wie bij mij zou passen. En dan ga ik wel uit dat mensen zich niet anders voordoen (maar dat kan irl ook).
Ik doe niet meer aan internetdaten of überhaupt vrienden maken via het WWW. Toen internet net opkwam heb ik dat een paar keer gedaan, maar het verschil qua ervaring van die mensen IRL t.o.v. het internet was mij keer op keer te groot en het voelde vooral onnatuurlijk aan bij me.
Ondanks het feit dat de meisjes zich hetzelfde gedroegen IRL als op internet.

Jij al ervaring met internetvrienden ontmoeten?
pi_95610064
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik doe niet meer aan internetdaten of überhaupt vrienden maken via het WWW. Toen internet net opkwam heb ik dat een paar keer gedaan, maar het verschil qua ervaring van die mensen IRL t.o.v. het internet was mij keer op keer te groot en het voelde vooral onnatuurlijk aan bij me.

En er zijn ook veel verhalen die juist het tegenovergestelde vertellen. Sommige mensen zijn gewoon lichamelijker en oppervlakkiger ingesteld, laten we het daar op houden. In dit topic weten bepaalde users meer over mij dan kennissen irl. Natuurlijk weten die kennissen hoe ik overkom, maar zegt dat dan meer over mij? Ze weten niet wat zich echt in mijn hoofd afspeelt, of in mijn beleving. Dat vind ik meer waard dan de indrukken die zij van mij hebben. Bijvoorbeeld.
pi_95610086
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En er zijn ook veel verhalen die juist het tegenovergestelde vertellen. Sommige mensen zijn gewoon lichamelijker en oppervlakkiger ingesteld, laten we het daar op houden.
Ik snap niet echt hoe je dat verband legt, maar je wilt er duidelijk niet over praten.
pi_95610107
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik snap niet echt hoe je dat verband legt, maar je wilt er duidelijk niet over praten.
Dat is niet waar, maar ik heb gewoon door dat we elkaar niet gaan begrijpen.
  zondag 17 april 2011 @ 03:00:03 #244
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95610191
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Oeh! Mag ik inhaken? :@
Ik ontmoet al een aantal jaar mensen via internet, waarna IRL.
En ik moet juist zeggen dat ik eigenlijk niet anders meer wil.
Ervan uitgaande dat iemand oprecht is, is het online vele malen makkelijker om iets dat minder leuk is aan jezelf te vertellen. De ander ziet niet dat je bloost, en jij hoeft zijn afkeurende gezicht niet te zien. :P
Zo kun je veel gemakkelijker aan elkaar wennen voor je elkaar voor het eerst ziet. :Y

Mijn oma gaf me ooit heel wijs advies, dat ben ik nooit meer vergeten.
Als je een leuke jongen ziet... Stel je hem dan voor terwijl hij zijn teennagels staat te knippen in jouw gootsteen. Vind je hem dan nog steeds oprécht leuk? Dán is het de moeite waard.

Met internet kun je elkaar al voorbereiden op dat soort ranzige feitjes over elkaar, vóórdat je elkaar überhaupt ontmoet. Scheelt een hoop ongemakkelijke confrontaties, weet ik uit ervaring. :P
pi_95610220
Ok, je had je post wat uitgebreid zag ik.
Je deelt meer op het internet dan IRL? Ik zou me daar persoonlijk niet prettig bij voelen om mijn diepste gedachten te delen met mensen die ik niet ken. Mijn vrienden weten wel wat er in mij omgaat omdat ik dat met ze deel. Sommige dingen hou ik ook liever voor mezelf en hoeft niet iedereen te weten. Ik begrijp dat het fijn is om veilig achter je computer te zitten en je hoofd te legen bij mensen, maar ik geef toch de voorkeur aan het 'echte' werk.
pi_95610254
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 03:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oeh! Mag ik inhaken? :@
Ik ontmoet al een aantal jaar mensen via internet, waarna IRL.
En ik moet juist zeggen dat ik eigenlijk niet anders meer wil.
Ervan uitgaande dat iemand oprecht is, is het online vele malen makkelijker om iets dat minder leuk is aan jezelf te vertellen. De ander ziet niet dat je bloost, en jij hoeft zijn afkeurende gezicht niet te zien. :P
Zo kun je veel gemakkelijker aan elkaar wennen voor je elkaar voor het eerst ziet. :Y

Mijn oma gaf me ooit heel wijs advies, dat ben ik nooit meer vergeten.
Als je een leuke jongen ziet... Stel je hem dan voor terwijl hij zijn teennagels staat te knippen in jouw gootsteen. Vind je hem dan nog steeds oprécht leuk? Dán is het de moeite waard.

Met internet kun je elkaar al voorbereiden op dat soort ranzige feitjes over elkaar, vóórdat je elkaar überhaupt ontmoet. Scheelt een hoop ongemakkelijke confrontaties, weet ik uit ervaring. :P
Dat is toch iets persoonlijks denk ik. De ervaringen van vrouwen verschillen op dit gebied sowieso heel erg t.o.v. mannen, dat moet je niet vergeten. Ik kan het daarentegen heel erg waarderen als iemand ongenuanceerd tegen mij tekeer gaat, of dat nou positief of negatief is, ik weet tenminste wat ik aan die persoon heb naderhand.
  zondag 17 april 2011 @ 03:10:03 #247
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95610309
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 03:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Dat is toch iets persoonlijks denk ik. De ervaringen van vrouwen verschillen op dit gebied sowieso heel erg t.o.v. mannen, dat moet je niet vergeten. Ik kan het daarentegen heel erg waarderen als iemand ongenuanceerd tegen mij tekeer gaat, of dat nou positief of negatief is, ik weet tenminste wat ik aan die persoon heb naderhand.
Helemaal mee eens. Eerlijkheid is alles, en dat is via internet simpelweg een stuk makkelijker. :)
  zondag 17 april 2011 @ 03:18:26 #248
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95610387
In feite zitten we hier precies hetzelfde te doen natuurlijk. Er worden hier een hoop persoonlijke dingen verteld, en ja de drempel is hoog om je gesprekspartners vervolgens onder ogen te komen, maar echt, het is zó een opluchting uiteindelijk dat je zit te praten met iemand die alle nare dingen al van je weet. :D

Vind ik dan hoor :Y
pi_95612581
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 02:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfverzekerd, spontaan, geïnteresseerd in een ander, begripvol, bijna vloeiend abn, relaxt, maar stoer.
Precies de indruk die ik ook heb. Alleen abn spreken niet.
pi_95614427
Dit is heel off-topic gezien het huidige onderwerp, maar wel on-topic gezien de titel van de reeks ;)

Ik wil toch ook even reageren, volg het topic al sinds deel 1 en herken mij in de bezwaren die mensen opwerpen om gewoon op een vrouw af te stappen of om überhaupt contact te maken. Ik ben jarenlang zo geweest, liep toen toevallig tegen een vrouw aan waar ik 6 jaar mee heb gedeeld. Toen ging ze bij me weg en had ik geen idee of ik zou kunnen versieren. Lig ik wel goed in de markt? Ik heb veel vrienden, maar gaat het verder dan 'aardig vinden'? Wat zijn mijn kansen?

En dan ga je malen in je hoofd. Je gaat aannames doen. 'Ze zit bij van die sportschooljongens, ik heb dat postuur niet dus ze ziet me niet zitten'. Of: 'Die heeft veel vrienden en heeft vast geen behoefte aan aanspraak'. Vervolgens creëer je een enorme drempel om iemand aan te spreken waardoor, als je het doet, je ontzettend op je bek gaat omdat je niet zelfverzekerd overkomt. En elke afwijzing versterkt je negatieve zelfbeeld.

Aannames zijn altijd fout.

Ik heb dit losgelaten toen ik weer alleen kwam te staan en met succes. Ik heb mezelf gewoon voorgenomen om niet een doodgeslagen mus te zijn maar mezelf eens te laten spreken. Dan knappen mensen maar op mij af. Dat hoort erbij. Er zijn ook mensen die niet afknappen. Je bereikt in elk geval niets door jezelf op de achtergrond te houden, dan val je niet op en zal niemand iets van je denken. Niet negatief, maar zeker ook niet positief.

Ik heb natuurlijk niet de waarheid in pacht, maar het gaat allemaal om mindset. Ga eens een avondje de kroeg in met vrienden en kijk eens naar vrouwen die niet met hun partner daar zijn. Hoe vaak worden ze aangesproken door mannen? Ik heb dit eens een avondje zitten doen tijdens de gesprekken met vrienden en heb er eentje geteld die werd aangesproken. Door een middelmatige jongen, al zeg ik het zelf. Ze hadden het daarna overduidelijk leuk met elkaar.

Vrouwen zijn volgens mij net zo gevleid als mannen als iemand interesse toont. Vrouwen hebben ook vaak een redelijk negatief zelfbeeld en worden echt niet bij de vleet aangesproken (ligt een beetje aan de setting, maar ik heb het hier over een gewone kroeg) Als je een gesprek met vrienden gaande kan houden, dan kan je ook met een vrouw in gesprek blijven. En eerlijk duurt het langst. Ik ben echt geen player maar spreek nog wel eens vrouwen aan die mij interessant lijken. Als ze ook inhoud blijken te hebben dan zeg ik gewoon dat ik ze probeer te versieren. Ik word echt wel vaker afgewezen dan dat ze erop ingaan, maar nog nooit hebben ze mij uitgelachen. Ze zijn altijd gevleid en altijd attent, en als ze aangeven niet in die mate geïnteresseerd te zijn lopen ze niet weg uit het gesprek. Ze spreken mij daarna ook uit zichzelf aan als ik ze daarna nog eens tegenkom terwijl ze toch echt niets van mij wilden. Dan heb je dus in elk geval wel een leuke indruk achtergelaten.

Dan nog even over mensen op internet en IRL: het ligt er aan wat je doel is. In de setting van deze reeks is het goed dat mensen hun lief en leed al hebben gedeeld, dat schept een band en maakt het contact IRL veel makkelijker. Daarnaast blijkt vrijwel iedereen IRL mee te vallen, dus hoe ernstig de zaken ook zijn die je mee hebt gemaakt, IRL wordt dat direct overstemd door je fysieke aanwezigheid en blijken mensen oprecht leuk te zijn.

Maar in het echt letten mensen echt niet alleen maar op uiterlijk. Dat is wat mij betreft een eerste indruk. Ik scoor daar ook geen tienen op. De tweede indruk is belangrijker, en dat is hoe je bent. Als jij iemand aanspreekt die jou niet aantrekkelijk vindt dan wil dat niet zeggen dat ze je niet aardig vinden. Dat kan je bevestigd krijgen door een leuk gesprek te voeren.

Maar ik ben het er helemaal mee eens dat je een betere eerste indruk kan maken als mensen je al op internet hebben gesproken. Alleen denk ik niet dat 'in het echt' mensen zo laatdunkend zijn over andermans uiterlijk. Ik ken ze in elk geval niet.
pi_95614553
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 03:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ok, je had je post wat uitgebreid zag ik.
Je deelt meer op het internet dan IRL? Ik zou me daar persoonlijk niet prettig bij voelen om mijn diepste gedachten te delen met mensen die ik niet ken. Mijn vrienden weten wel wat er in mij omgaat omdat ik dat met ze deel. Sommige dingen hou ik ook liever voor mezelf en hoeft niet iedereen te weten. Ik begrijp dat het fijn is om veilig achter je computer te zitten en je hoofd te legen bij mensen, maar ik geef toch de voorkeur aan het 'echte' werk.
Ik had het dan ook over kennissen hè, geen vrienden.
pi_95615374
Ik snap niet dat bepaalde mensen hier alles maar kunnen zeggen over hun persoonlijke leven (kut verleden enzovoort). Ik zou dat nooit écht kunnen, in real life kost het me al moeite. Mijn vrienden weten heel veel niet van mij, behalve mijn ouders en mijn zusje dan. Vrienden zeggen ook van mij dat ik nooit wat loslaat, nooit over mezelf praat enzovoort. De laatste keer dat ik echt iets persoonlijks heb verteld was aan een meisje uit mijn klas, ik vertelde dat aan haar omdat zij hetzelfde heeft meegemaakt vroeger, dan praat ik er ook makkelijker over en dan begrijp je elkaar veel beter. Ik vertrouwde haar. En we waren 1 week weg met de klas, dan groei je veel meer naar elkaar toe, dat heeft er ook mee te maken. Om het OT te houden: ik lag bij haar in bed. Maar was meer vriendschappelijk en ik was een beetje aangeschoten (dus opener). :9

Maar ik kan niet iemand vertrouwen via de computer aangezien je geen gezichtsuitdrukking ziet, je weet niet of de andere mensen je serieus nemen of niet. Ik vind dat moeilijk.
  zondag 17 april 2011 @ 12:19:04 #253
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95615663
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet dat bepaalde mensen hier alles maar kunnen zeggen over hun persoonlijke leven (kut verleden enzovoort). Ik zou dat nooit écht kunnen, in real life kost het me al moeite. Mijn vrienden weten heel veel niet van mij, behalve mijn ouders en mijn zusje dan. Vrienden zeggen ook van mij dat ik nooit wat loslaat, nooit over mezelf praat enzovoort. De laatste keer dat ik echt iets persoonlijks heb verteld was aan een meisje uit mijn klas, ik vertelde dat aan haar omdat zij hetzelfde heeft meegemaakt vroeger, dan praat ik er ook makkelijker over en dan begrijp je elkaar veel beter. Ik vertrouwde haar. En we waren 1 week weg met de klas, dan groei je veel meer naar elkaar toe, dat heeft er ook mee te maken. Om het OT te houden: ik lag bij haar in bed. Maar was meer vriendschappelijk en ik was een beetje aangeschoten (dus opener). :9

Maar ik kan niet iemand vertrouwen via de computer aangezien je geen gezichtsuitdrukking ziet, je weet niet of de andere mensen je serieus nemen of niet. Ik vind dat moeilijk.
Heeft dat nog actie opgeleverd?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95615729
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heeft dat nog actie opgeleverd?
Nee. Ik voel toch niks voor haar, kan alleen goed met haar praten. En zij was ook aangeschoten dus dan zou ik haar feitelijk misbruiken (in mijn ogen).
  zondag 17 april 2011 @ 12:23:12 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95615785
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee. Ik voel toch niks voor haar, kan alleen goed met haar praten. En zij was ook aangeschoten dus dan zou ik haar feitelijk misbruiken (in mijn ogen).
Daar heb je een punt. :)
Over persoonlijke dingen praten vind ik ook moeilijk. Vooral tegen mensen waarmee ik een band heb. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95615936
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. :)
Over persoonlijke dingen praten vind ik ook moeilijk. Vooral tegen mensen waarmee ik een band heb. :{
Ja, best een belemmering toch. Weet je wat de oorzaak is? Ik persoonlijk weet niet wat de oorzaak daarvan is, misschien omdat ik mensen niet snel vertrouw..

Ik zie soms mensen die meteen op de eerste dag dat ze je leren kennen, hun hele levensverhaal vertellen. Dan denk ik altijd dat ze uit zijn op aandacht. :P
  zondag 17 april 2011 @ 12:32:26 #257
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95616084
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, best een belemmering toch. Weet je wat de oorzaak is? Ik persoonlijk weet niet wat de oorzaak daarvan is, misschien omdat ik mensen niet snel vertrouw..

Ik zie soms mensen die meteen op de eerste dag dat ze je leren kennen, hun hele levensverhaal vertellen. Dan denk ik altijd dat ze uit zijn op aandacht. :P
Ik weet wel een beetje wat de oorzaak is bij mij. Maar daar heb ik al genoeg over gepraat hier op Fok! en andere plaatsen.
Vertrouwen speelt inderdaad een rol. Het is niet makkelijk om over sommige dingen te praten. Zeker niet omdat je niet hoe de ander zal reageren. Etc.

Ik zou geneigd zijn omdat te doen. Alleen dat is niet echt handig. Bij mij zou het niet om aandacht gaan maar meer dit ben ik en dit heb ik te bieden.
14 SHADES OF GREY
pi_95616140
Ik vind het makkelijker persoonlijker dingen te vertellen tegen mensen waar ik geen band mee heb , dan waar ik een band mee heb omdat je weet dat je toch kwetsbaarder bent.
Zoals toen die zooi met buurman , dat vond ik moeilijk om tegen ouders en Martin te vertellen omdat je mensen die dichtbij je staan ook niet bezorgd wil maken.
Andere mensen staan verder van je af en die zijn dan ook minder betrokken bij je leven.
pi_95616555
Mee eens, en bovendien raakt het je minder als je er een negatieve reactie op krijgt van iemand die je wel goed kent en die dicht bij je staat :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door HappyGirl91 op 17-04-2011 13:43:49 ]
pi_95616622
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet dat bepaalde mensen hier alles maar kunnen zeggen over hun persoonlijke leven (kut verleden enzovoort). Ik zou dat nooit écht kunnen,
in real life kost het me al moeite. Mijn
vrienden weten heel veel niet van mij,
behalve mijn ouders en mijn zusje dan.
Vrienden zeggen ook van mij dat ik nooit
wat loslaat, nooit over mezelf praat
enzovoort. De laatste keer dat ik echt
iets persoonlijks heb verteld was aan een
meisje uit mijn klas, ik vertelde dat aan
haar omdat zij hetzelfde heeft
meegemaakt vroeger, dan praat ik er ook
makkelijker over en dan begrijp je elkaar
veel beter. Ik vertrouwde haar. En we
waren 1 week weg met de klas, dan groei
je veel meer naar elkaar toe, dat heeft er
ook mee te maken. Om het OT te
houden: ik lag bij haar in bed. Maar was
meer vriendschappelijk en ik was een
beetje aangeschoten (dus opener). :9
Maar ik kan niet iemand vertrouwen via
de computer aangezien je geen
gezichtsuitdrukking ziet, je weet niet of
de andere mensen je serieus nemen of
niet. Ik vind dat moeilijk.
Ik heb andere ervaringen, als ik eerlijk ben over me leven verwachten ze meteen problemen. Er zijn genoeg mensen die alleen maar huisje boompje beestje kennen. 2 x per jaar op een vakantie gaan en het ergste wat ze mee
hebben gemaakt is dat oma op 95 jarig leeftijd overlijd. Als je vertelt dat je dakloos bent geweest zeggen ze huh waarom is toch niet nodig in Nederland.
En dan is mijn ervaring dat je meteen bent uitgeluld. En weinig begrip meer krijgt. Daarom ben ik juist blij met fok. In mijn eigen topic heb ik een paar goede tips gekregen en het laatste zetje naar de huisarts.
pi_95616895
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef lipper het volgende:

[..]

Ik heb andere ervaringen, als ik eerlijk ben over me leven verwachten ze meteen problemen. Er zijn genoeg mensen die alleen maar huisje boompje beestje kennen. 2 x per jaar op een vakantie gaan en het ergste wat ze mee
hebben gemaakt is dat oma op 95 jarig leeftijd overlijd. Als je vertelt dat je dakloos bent geweest zeggen ze huh waarom is toch niet nodig in Nederland.
En dan is mijn ervaring dat je meteen bent uitgeluld. En weinig begrip meer krijgt. Daarom ben ik juist blij met fok. In mijn eigen topic heb ik een paar goede tips gekregen en het laatste zetje naar de huisarts.
Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. (ook door mensen die hier ''serieus'' en braaf posten: KW, strawberry) maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.

Maar toen ik over dat probleem ging praten met mensen in real life, werd er veel minder bevooroordeeld gereageerd. Er werd gewoon beter/serieuzer gereageerd. Had ik tenminste wel wat aan en dat had ik ook eerder moeten doen.
pi_95617020
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.

Maar toen ik over dat probleem ging praten met mensen in real life, werd er veel minder bevooroordeeld gereageerd. Er werd gewoon beter/serieuzer gereageerd. Had ik tenminste wel wat aan en dat had ik ook eerder moeten doen.
Tsja, de manier waarop je overkwam hielp daar ook niet echt bij. Daarbij had dat meisje echt last van jou, dan is het lastiger begripvol te zijn.
  zondag 17 april 2011 @ 13:12:56 #263
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95617347
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 12:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat ervaar ik weer anders. Toen ik mijn ''probleem'' op fok plaatste, kreeg ik echt alleen maar kut reacties. Allemaal bevooroordeeld. Ik heb dus geleerd hier dat ik nóóit meer iets persoonlijks op fok neerzet, sowieso niet. Of ze denken dat je trollt of ze gaan het hele topic verneuken met verwijten, ik ben hard verneukt door mensen hier vind ik.. (ook door mensen die hier ''serieus'' en braaf posten: KW, strawberry) maar geen probleem, eigen schuld. Ik wist trouwens ook niet dat er zulke reacties zouden komen, snapte niks van Fok. Duurde wel een tijdje voordat ik het hier allemaal begreep.

Ja, maar dat snap je dus het. Het kwam vooral door hoe je overkwam.

Voor 1 of andere reden mocht ik je helemaal niet in die topics. Nu heb ik wel spijt van, maar op zich is het te laat daarvoor.
pi_95618029
In real life waren mensen wel begripvol dus ik denk dat het er ook mee te maken heeft omdat het via internet is. Kan je makkelijker hard zijn én bevooroordeeld. En het ligt er dus maar net aan hoe je wilt reageren, maar ik heb zoiets van; als het topic je niet aanstaat - reageer dan gewoon niet aangezien je dan toch negatief reageert en reacties geeft die niet zinvol zijn.

Maakt ook niet uit. Ik heb er wel van geleerd, ook dat de meeste mensen echt sensatiezoekers zijn. Overal iets ergs/negatiefs achter zoeken. Meteen een link leggen naar vreselijke dingen, ook weer mensen hier zoals Former en Straw :') _O-

Maar ja OT. Versieren is niet mijn ding iig. :9 Ik wacht wel tot mensen mij versieren en eigenlijk is het niet eens nodig; als je een klik met iemand hebt, gaat het allemaal vanzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door iwannabehigh op 17-04-2011 13:40:32 ]
pi_95618277
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:
In real life waren mensen wel begripvol dus ik denk dat het er ook mee te maken heeft omdat het via internet is. Kan je makkelijker hard zijn én bevooroordeeld. En het ligt er dus maar net aan hoe je wilt reageren, maar ik heb zoiets van; als het topic je niet aanstaat - reageer dan gewoon niet aangezien je dan toch negatief reageert en reacties geeft die niet zinvol zijn.

Maakt ook niet uit. Ik heb er wel van geleerd, ook dat de meeste mensen echt sensatiezoekers zijn. Overal iets ergs/negatiefs achter zoeken. Meteen een link leggen naar vreselijke dingen, ook weer mensen hier zoals Former en Straw :') _O-

Maar ja OT. Versieren is niet mijn ding iig. :9 Ik wacht wel tot mensen mij versieren en eigenlijk is het niet eens nodig; als je een klik met iemand hebt, gaat het allemaal vanzelf.
Huh ??? Ik zoek niet overal een negatief iets achter hoor :?
pi_95618321
Ik ben eigenlijk altijd versierd, misschien dat ik daarom wel een verschrikkelijke kluns ben als ik het zelf iemand zie die ik leuk vind.
pi_95618478
quote:
13s.gif Op zondag 17 april 2011 13:33 schreef iwannabehigh het volgende:

Het zit diep hè.

Maar nogal flauw aangezien jij er zelf ook een handje van hebt negatief, hard of bevooroordeeld te reageren.

OT: Ook ik word altijd versiert, en als ik iemand zie zitten lok ik door middel van flirten weer versiergedrag bij hem uit en is het weer rond.
  zondag 17 april 2011 @ 13:47:23 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95618498
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd versierd, misschien dat ik daarom wel een verschrikkelijke kluns ben als ik het zelf iemand zie die ik leuk vind.
Is dat leuk dan versierd worden?
14 SHADES OF GREY
pi_95618640
Als het door de juiste is en op een leuke manier dan is het wel leuk, maar je hebt ook vervelende tussen zitten die handtastelijk zijn of het woordje nee niet snappen dan is het niet zo leuk .
pi_95619110
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het zit diep hè.

Maar nogal flauw aangezien jij er zelf ook een handje van hebt negatief, hard of bevooroordeeld te reageren.

OT: Ook ik word altijd versiert, en als ik iemand zie zitten lok ik door middel van flirten weer versiergedrag bij hem uit en is het weer rond.
Zo diep zit het ook weer niet hoor. Ik wil ook aangeven; mensen die hier zo heilig doen in dit topic, zijn het soms helemaal niet. Ze naaien je allemaal als ze de kans krijgen. Zo zie ik het.

Flauw dat jij dat zegt. Sowieso ben ik niet bevooroordeeld, ik ben realistisch en eerlijk en misschien wat hard en direct af en toe. Als ik hard tegen richard ben, is dat volkomen terecht. Altijd aandacht zoeken en manipuleren hij (eerst werd ik keihard afgekat door iedereen omdat ik zogenaamd ''gemeen'' deed en daarna gaven mensen me ook nog gelijk). Tegen lantefante ook, omdat ze sowieso een trol is. Mensen die dat niet zien, zijn wel heel erg naief. Over het algemeen ben ik helemaal niet zo hard, eerder eerlijk. It's like that and that's the way it is.
pi_95619445
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo diep zit het ook weer niet hoor. Ik wil ook aangeven; mensen die hier zo heilig doen in dit topic, zijn het soms helemaal niet. Ze naaien je allemaal als ze de kans krijgen. Zo zie ik het.

Flauw dat jij dat zegt. Sowieso ben ik niet bevooroordeeld, ik ben realistisch en eerlijk en misschien wat hard en direct af en toe. Als ik hard tegen richard ben, is dat volkomen terecht. Altijd aandacht zoeken en manipuleren hij (eerst werd ik keihard afgekat door iedereen omdat ik zogenaamd ''gemeen'' deed en daarna gaven mensen me ook nog gelijk). Tegen lantefante ook, omdat ze sowieso een trol is. Mensen die dat niet zien, zijn wel heel erg naief. Over het algemeen ben ik helemaal niet zo hard, eerder eerlijk. It's like that and that's the way it is.
Je begint er wel steeds over, dus het leek in ieder geval diep te zitten. En probeer jij niet hen nu net zo hard te 'naaien' door hen af te vallen zodra je de kans krijgt?

En ik had het niet over richard ofzo, gewoon over je reacties in het algemeen. En je bent wel bevooroordeeld, je redeneert constant vanuit jezelf en lijkt je amper te kunnen inleven in anderen en hun acties/reacties op dingen. Je schiet nu ook meteen in de verdediging en praat het goed, maar als een ander iets zegt wat je niet aanstaat reken je die persoon er wel op af. Je zal in het echt vast gematigder zijn, maar zo kom je nou eenmaal hier op mij over.
Dus ja, dat je eerlijk bent geloof ik best, maar om het nou ook als realistisch te zien. Mwah. Je ziet veel wel erg eenzijdig in ieder geval.
pi_95619941
Ik denk trouwens niet in de vorm van naaien moet denken, maar gewoon van kritiek geven. Als ik ergens niet mee eens ben zeg ik dat , en dat is niet dat ik iemand een valse streek wil leveren maar gewoon omdat ik daar ook eerlijk in ben.
Dus als iemand naar mij op dat moment irritant is zeg ik daar wat van. Ik denk meer dat je het persoonlijk aantrekt en het dan meer ziet als naaien.

En in topic over dat meisje was gewoon niet echt goed bezig, kijk soms is de liefde niet wederzijds en dat is kut , maar je bereikt er niets mee door je op te blijven dringen (wat toen zo was). Je weet niet hoe beangstigend het voor een meisje kan zijn als een jongen geen nee accepteerd en daarin doorslaat.
pi_95620246
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je begint er wel steeds over, dus het leek in ieder geval diep te zitten. En probeer jij niet hen nu net zo hard te 'naaien' door hen af te vallen zodra je de kans krijgt?

En ik had het niet over richard ofzo, gewoon over je reacties in het algemeen. En je bent wel bevooroordeeld, je redeneert constant vanuit jezelf en lijkt je amper te kunnen inleven in anderen en hun acties/reacties op dingen. Je schiet nu ook meteen in de verdediging en praat het goed, maar als een ander iets zegt wat je niet aanstaat reken je die persoon er wel op af. Je zal in het echt vast gematigder zijn, maar zo kom je nou eenmaal hier op mij over.
Dus ja, dat je eerlijk bent geloof ik best, maar om het nou ook als realistisch te zien. Mwah. Je ziet veel wel erg eenzijdig in ieder geval.
Dit is de eerste keer binnen vier maanden dat ik hierover begin. Als ik ze net zo hard wou ''naaien'', had ik dat wel op een heel andere manier gedaan.

Welke reacties in het algemeen? De enige tegen wie ik écht hard tegen ben geweest is Richard. Verder niet dat ik mij kan herinneren. Ik redeneer niet constant vanuit mezelf, ik kan me inleven in personen maar er zijn hier mensen met al-tijd dezelfde verhalen; altijd herhalen, altijd in de slachtofferrol. De tips/adviezen zijn al gegeven, dus wat wil je dan nog horen? Dan vind ik het persoonlijk niet raar dat ik hard ben, eerder realistisch aangezien sommige personen alleen maar aandacht willen. Als je toch niks met de tips doet, kan je beter weggaan. Sowieso zijn hier ook mensen die toch niet te helpen zijn en geen professionele hulp willen maar tóch posten.

En eerlijk gezegd: soms trol ik hier gewoon. :)
  zondag 17 april 2011 @ 14:45:37 #274
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95620782
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
-knip-
Goed verhaal! :Y
  zondag 17 april 2011 @ 14:56:29 #275
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95621215
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer binnen vier maanden dat ik hierover begin. Als ik ze net zo hard wou ''naaien'', had ik dat wel op een heel andere manier gedaan.

Welke reacties in het algemeen? De enige tegen wie ik écht hard tegen ben geweest is Richard. Verder niet dat ik mij kan herinneren. Ik redeneer niet constant vanuit mezelf, ik kan me inleven in personen maar er zijn hier mensen met al-tijd dezelfde verhalen; altijd herhalen, altijd in de slachtofferrol. De tips/adviezen zijn al gegeven, dus wat wil je dan nog horen? Dan vind ik het persoonlijk niet raar dat ik hard ben, eerder realistisch aangezien sommige personen alleen maar aandacht willen. Als je toch niks met de tips doet, kan je beter weggaan. Sowieso zijn hier ook mensen die toch niet te helpen zijn en geen professionele hulp willen maar tóch posten.

Is het niet een beetje logisch dat men aandacht zoekt met zulke serieuze problemen? Volgens mij zijn topics als dit en anderen daar nu juist voor bedoeld.
pi_95621308
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Is het niet een beetje logisch dat men aandacht zoekt met zulke serieuze problemen? Volgens mij zijn topics als dit en anderen daar nu juist voor bedoeld.
Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt.
  zondag 17 april 2011 @ 15:00:44 #277
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95621412
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt.
Je vindt dat er een paar zijn die niet op kunnen houden over hetzelfde probleem, tips en adviezen lijken te negeren en je vindt dat aandachttrekkerij, toch?
Ik denk dat serieuze topics als dit daar juist voor bedoeld zijn. Iedereen heeft aandacht nodig en deze 'probleemgevallen' krijgen dat duidelijk niet genoeg, op de manier die ze willen. Dus komen ze het hier zoeken. Waarom is dat een probleem..?
pi_95621698
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je vindt dat er een paar zijn die niet op kunnen houden over hetzelfde probleem, tips en adviezen lijken te negeren en je vindt dat aandachttrekkerij, toch?
Ik denk dat serieuze topics als dit daar juist voor bedoeld zijn. Iedereen heeft aandacht nodig en deze 'probleemgevallen' krijgen dat duidelijk niet genoeg, op de manier die ze willen. Dus komen ze het hier zoeken. Waarom is dat een probleem..?
Simpel voorbeeld: mlig, ander voorbeeld: richard. Ze posten hier levensverhalen, kapen topics; serieuze gevallen kregen geeneens aandacht meer, maar iets doen met de adviezen? Neehoor. En telkens weer hetzelfde posten (richard altijd over uiterlijk en telkens weer dezelfde reacties van mensen). Dat is aandacht zoeken in mijn ogen. Het gaat ze niet om de tips en adviezen, maar om de aandacht. En mlig post hier constant, maar professionele hulp wilt hij niet eens zoeken, maar hij wilt wel ''beter'' worden? Wij kunnen hem toch niet helpen, ieder normaal persoon ziet in dat hij professionele hulp nodig heeft.
  zondag 17 april 2011 @ 15:09:51 #279
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95621779
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Simpel voorbeeld: mlig, ander voorbeeld: richard. Ze posten hier levensverhalen, kapen topics; serieuze gevallen kregen geeneens aandacht meer, maar iets doen met de adviezen? Neehoor. En telkens weer hetzelfde posten (richard altijd over uiterlijk en telkens weer dezelfde reacties van mensen). Dat is aandacht zoeken in mijn ogen. Het gaat ze niet om de tips en adviezen, maar om de aandacht. En mlig post hier constant, maar professionele hulp wilt hij niet eens zoeken, maar hij wilt wel ''beter'' worden? Wij kunnen hem toch niet helpen, ieder normaal persoon ziet in dat hij professionele hulp nodig heeft.
Daar geef ik je helemaal gelijk ik hoor, maar ik zie nog steeds niet zo in waarom het een probleem moet zijn, dat aandachttrekken. Dat is gewoon iets waar ze behoefte aan hebben, nou dan krijgen ze dat toch :)
Dingen van je af schrijven heeft ook therapeutische werking. :Y

-edit als iemand weigert professionele hulp te zoeken denk ik niet dat het aan ons fokkers is om dan te denken: "Nou, stik er dan maar in". En voor hetzelfde geld roept er ineens wel iemand wat nuttigs hier. ;)
pi_95621930
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zeker niet, je hebt er recenter ook over gepost dat je je genaaid voelde enzo. Anders zou het me niet zo opvallen dat je het er nu weer over had, je geeft regelmatige steken onder water naar anderen waardoor je je genaaid voelt.
En ik noemde het 'naaien' omdat ik net als formerjellybean denk dat je het niet zo moet zien, maar als kritiek. Net zoals jij kritiek op anderen kan hebben zonder meteen te willen naaien.

Grappig dat je net nog zegt dat mensen die negatief reageren beter hun reactie voor hun kunnen houden en het topic maar moeten negeren, en nu is het opeens weer logisch dat jij negatief reageert op mensen die steeds in herhaling vallen. En nu moeten die mensen zelf maar weg gaan, terwijl het net nog andersom was.

En die mensen die in herhaling vallen vind ik ook irritant, maar als zij niets met tips willen is het klaar. Aandacht is aandacht, en ik denk niet dat dan negatieve aandacht een beter iets is om te geven. Als je ze zat bent kun je ze beter negeren, dan houden ze eerder op denk ik als ze het echt enkel om de aandacht gaat.
pi_95622112
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar geef ik je helemaal gelijk ik hoor, maar ik zie nog steeds niet zo in waarom het een probleem moet zijn, dat aandachttrekken. Dat is gewoon iets waar ze behoefte aan hebben, nou dan krijgen ze dat toch :)
Dingen van je af schrijven heeft ook therapeutische werking. :Y

-edit als iemand weigert professionele hulp te zoeken denk ik niet dat het aan ons fokkers is om dan te denken: "Nou, stik er dan maar in". En voor hetzelfde geld roept er ineens wel iemand wat nuttigs hier. ;)
Ik vind dat wel een probleem, vooral omdat andere mensen hier vaak genegeerd werden puur door zulke mensen. Terwijl die andere mensen misschien wél iets met de adviezen zouden doen. Ook vind ik het zonde om aandachttrekkers steeds te voeden - zo kan het wel jaren door blijven gaan. En daar zijn ze ook toe in staat. En wat levert het op? Niets..

Ik vind dat ze er dan wel in mogen stikken (echt); als je geen professionele hulp zoekt terwijl het duidelijk is dat je het nodig hebt, WIL je ook niet echt geholpen worden. Maar ja, ieder zo zijn eigen mening.
pi_95622370
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeker niet, je hebt er recenter ook over gepost dat je je genaaid voelde enzo. Anders zou het me niet zo opvallen dat je het er nu weer over had, je geeft regelmatige steken onder water naar anderen waardoor je je genaaid voelt.
En ik noemde het 'naaien' omdat ik net als formerjellybean denk dat je het niet zo moet zien, maar als kritiek. Net zoals jij kritiek op anderen kan hebben zonder meteen te willen naaien.

Grappig dat je net nog zegt dat mensen die negatief reageren beter hun reactie voor hun kunnen houden en het topic maar moeten negeren, en nu is het opeens weer logisch dat jij negatief reageert op mensen die steeds in herhaling vallen. En nu moeten die mensen zelf maar weg gaan, terwijl het net nog andersom was.

En die mensen die in herhaling vallen vind ik ook irritant, maar als zij niets met tips willen is het klaar. Aandacht is aandacht, en ik denk niet dat dan negatieve aandacht een beter iets is om te geven. Als je ze zat bent kun je ze beter negeren, dan houden ze eerder op denk ik als ze het echt enkel om de aandacht gaat.
Laat mij die posts maar zien waarbij ik heb gezegd dat mensen mij naaien. De enigste keer dat ik dat heb gezegd is omdat Straw tegen mij zei dat ze het denigrerend vond dat ik over haar zei dat ze onzeker was. Ik vond ook wel eens wat denigrerend.

Ik vind modjes inlichten omdat iemand bang is (op basis van 1 topic) dat ik iemand wat aan ga doen wel echt naaien. Of topics over mij aanmaken, vind ik ook naaien, want ik werd er uiteraard op aangesproken. Of telkens weer dingen naar voren brengen over dat meisje, vind ik naaien. Ik vind dat geen kritiek, dat IS geen kritiek meer ;)

Je begrijpt het niet. Als een topic je niet aanstaat, als je toch alleen maar kut reacties wilt geven, reageer dan gewoon niet. Als iemand constant hetzelfde zegt (puur om aandacht te krijgen he) dan is het toch logisch dat je daar de persoon eerst op wijst en als die persoon doorgaat d'r op een gegeven moment negatief op gaat reageren? Iedereen irriteerde zich er op een gegeven moment aan (de meeste personen). Zo zie ik het, hoop dat je het verschil ziet.
pi_95622498
Ik denk meer dat mensen op de verkeerde plek hulp zoeken en dit als een soort strohalm zien en er helemaal aan vast knopen en ik denk dat sommige problemen veel complexer zijn dan daten op latere leeftijd.

Ook denk dat het net is als in het echte leven, als je iemand in je omgeving hebt die problemen heeft en dat constant blijft hebben dan heb je ook op een gegeven moment toch ook zoiets van zoek hulp ofzo want je komt er niet uit.

Om heel eerlijk te zijn soms vind ik het zelf gevaarlijk hoe anderen er mee omgaan hoe goedbedoeld ook , omdat het ook juist totaal averechts kan uitpakken.
Misschien is het dan hard om te zeggen zoek liever hulp ofzo, dan het constant hier te zoeken want dat schiet niet op.
pi_95622729
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Laat mij die posts maar zien waarbij ik heb gezegd dat mensen mij naaien. De enigste keer dat ik dat heb gezegd is omdat Straw tegen mij zei dat ze het denigrerend vond dat ik over haar zei dat ze onzeker was. Ik vond ook wel eens wat denigrerend.

Oh dus ik moet maar even alles doorspitten? Ik zal er zo misschien even naar kijken dan.

quote:
Ik vind modjes inlichten omdat iemand bang is (op basis van 1 topic) dat ik iemand wat aan ga doen wel echt naaien. Of topics over mij aanmaken, vind ik ook naaien, want ik werd er uiteraard op aangesproken. Of telkens weer dingen naar voren brengen over dat meisje, vind ik naaien. Ik vind dat geen kritiek, dat IS geen kritiek meer ;)

Hier doelde ik niet op, maar ik kan me voorstellen dat mensen je gedrag eng vonden. Ik moet er niet aan denken dat zo'n iemand achter mij aan zou hebben eerlijk gezegd. En dan doel ik op de tunnelvisie die je toen had, niet hou jij als persoon in zijn geheel bent.
Zat mensen die enkel kritiek hadden, en zat die dat meisje oprecht wilde helpen. Er waren vast ook trolls tussen die je enkel wilde treiteren, maar ik denk niet dat keep_walking of strawberry dat wilde, nee.

quote:
Je begrijpt het niet. Als een topic je niet aanstaat, als je toch alleen maar kut reacties wilt geven, reageer dan gewoon niet. Als iemand constant hetzelfde zegt (puur om aandacht te krijgen he) dan is het toch logisch dat je daar de persoon eerst op wijst en als die persoon doorgaat d'r op een gegeven moment negatief op gaat reageren? Iedereen irriteerde zich er op een gegeven moment aan (de meeste personen). Zo zie ik het, hoop dat je het verschil ziet.
Je ziet de spiegel blijkbaar niet die ik je dan voorhoud, want in mijn ogen zeg jij ook regelmatig hetzelfde. Dit zal in verhouding tot al de posts die je maakt vast meevallen, maar toch vallen ze me op. Maar de kritiek hierop kun je niet aan, dus lijkt me evident dat anderen ook niets aan jouw kritiek hebben. Tuurlijk mag jij zo reageren, maar begrijp dan ook dat dit net zo weinig nut heeft en ik het negeeradvies wat je net gaf ook hier van op toepassing vind.
Dus ja, ik zie het verschil, maar ik zie ook tegenstrijdigheid.
pi_95622900
KW sowieso wel.

Ja, zoek maar op als daar serieus zin in hebt/de tijd voor hebt. Het is één keer echt naar voren gekomen en nu weer.

Verder geef ik je helemaal gelijk. Maar je bedoelt dat ik steeds hetzelfde reageerde bij mijn eigen topics? Of de reacties in dit topic? Ik probeer op de users (die mij echt serieus lijken te zijn) normaal te reageren. Wil ik je toch zeggen dat ik echt professionele hulp gezocht heb en eraan heb gewerkt, in tegen stelling tot de meeste users hier die maar door blijven gaan.
pi_95622981
Weet je ik vind WannaBeHigh juist heel erg bijgedraaid , hij was eerst veel erger toen met dat meisje en nu is die zelf ook juist andere dingen aan het ondernemen , dus dat vind ik niet helemaal kloppen.
Ik denk dat die gewoon eerst iets te veel te fanatiek was en niet altijd door had tot hoe ver die kon gaan en dat dat juist wel een leerschool voor hem is geweest en het nu anders aanpakt.
pi_95623057
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef iwannabehigh het volgende:
KW sowieso wel.

Ja, zoek maar op als daar serieus zin in hebt/de tijd voor hebt. Het is één keer echt naar voren gekomen en nu weer.

Verder geef ik je helemaal gelijk. Maar je bedoelt dat ik steeds hetzelfde reageerde bij mijn eigen topics? Of de reacties in dit topic? Ik probeer op de users (die mij echt serieus lijken te zijn) normaal te reageren. Wil ik je toch zeggen dat ik echt professionele hulp gezocht heb en eraan heb gewerkt, in tegen stelling tot de meeste users hier die maar door blijven gaan.
Ah dat vroeg ik me dus af je hebt er dus inderdaad professionele hulp bij gekregen.
pi_95623115
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk meer dat mensen op de verkeerde plek hulp zoeken en dit als een soort strohalm zien en er helemaal aan vast knopen en ik denk dat sommige problemen veel complexer zijn dan daten op latere leeftijd.

Ook denk dat het net is als in het echte leven, als je iemand in je omgeving hebt die problemen heeft en dat constant blijft hebben dan heb je ook op een gegeven moment toch ook zoiets van zoek hulp ofzo want je komt er niet uit.

Om heel eerlijk te zijn soms vind ik het zelf gevaarlijk hoe anderen er mee omgaan hoe goedbedoeld ook , omdat het ook juist totaal averechts kan uitpakken.
Misschien is het dan hard om te zeggen zoek liever hulp ofzo, dan het constant hier te zoeken want dat schiet niet op.
Dit is heel tekenend voor mensen die onzeker zijn. Hoeft niet alleen over dit te zijn. Er zijn ook mensen die als de dood zijn om instanties op te bellen. Daar kunnen ze het heel vaak over hebben en heel moeilijk over doen. Uiteindelijk is het een kwestie van de telefoon pakken en bellen. En ze zeggen daarna allemaal dat het spannend was, maar ook wel meeviel.

Hoe meer er hier over gesproken wordt, hoe meer men er over na gaat denken en hoe meer aannames men gaat maken. Het is goed om een uitlaatklep voor je onzekerheden te hebben, maar als je alleen maar erover blijft praten dan versterk je je eigen onzekerheid omdat je er té diep over nadenkt.

Iedereen heeft wel eens een angst overwonnen. Dat heb je nooit gedaan na er maanden over gesproken te hebben, dat doe je bijna altijd impulsief. Ik ben zelf iemand die liever de ratio laat spreken, maar in deze situaties moet je zelf eens die ratio uitschakelen en op impulsen handelen. Als je dat niet zelf kan en ook niet na er hier met mensen over gesproken te hebben, dan moet je inderdaad hulp gaan zoeken om impulsiever en assertiever te worden. Maar nog meer erover praten met goedbedoelende fokkers gaat dan echt niet helpen.
  zondag 17 april 2011 @ 15:58:25 #289
151882 Modest71
Nulla tenaci invia est via
pi_95624001
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is dat leuk dan versierd worden?
Ik vind dit een hele leuke vraag om te volgen.
Waarschijnlijk als het bij mij gebeurd is was, had ik het niet door :)
  zondag 17 april 2011 @ 16:01:48 #290
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95624200
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is veel te simpel gedacht dat richard of MLiG er met een tip of advies mee klaar zijn. Het gaat erom voldoende vertrouwen op te bouwen, door die angst voor vrouwen / mensen te ontmaskeren als onzin. Maar dat duurt heel lang. Het helpt richard mijns inziens als hij merkt dat vrouwen niet alleen keuren en afwijzen, maar ook luisteren, begrip hebben en niet afwijzen. Vrouwen zijn dus blijkaar niet zo rot. Profesionele hulp kan je dat vertrouwen ook niet zomaar geven. Het is niet zo, dat als je jezelf maar meld bij de hulpverlening, het probleem eventjes wordt verholpen.
The view from nowhere.
  zondag 17 april 2011 @ 16:04:00 #291
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95624332
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Modest71 het volgende:

[..]

Ik vind dit een hele leuke vraag om te volgen.
Waarschijnlijk als het bij mij gebeurd is was, had ik het niet door :)
Wil je ook eens horen hoe vervelend het kan zijn? :')
pi_95624378
Kijk dat is het dus als het op een leuke manier gedaan word is het leuk, maar je hebt ook vervelende handtastelijke gasten dat het niet leuk is.

Op een leuke manier is het vaak vleiend en geeft je toch even een egobooster. Ik moet wel zeggen dat ik vaak het geluk had , dat ik degene die ik leuk vond mij ook vaak leuk vonden.
Dus als ik een oogje had op iemand was het vaak wederzijds en dan versierden ze mij.
  zondag 17 april 2011 @ 16:07:05 #293
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95624516
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk dat is het dus als het op een leuke manier gedaan word is het leuk, maar je hebt ook vervelende handtastelijke gasten dat het niet leuk is.

Op een leuke manier is het vaak vleiend en geeft je toch even een egobooster. Ik moet wel zeggen dat ik vaak het geluk had , dat ik degene die ik leuk vond mij ook vaak leuk vonden.
Dus als ik een oogje had op iemand was het vaak wederzijds en dan versierden ze mij.
Dit inderdaad.
Maar versierd worden kan ook heel vervelend zijn als je er gewoon überhaupt niet op zit te wachten. Dan is er niet eens handtastelijkheid bij nodig om het vervelend te maken. Soms wil je gewoon eens een leuk gesprek zonder bijbedoelingen, of alleen gelaten worden en op je gemak naar mensen kijken ofzo.
pi_95624606
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is veel te simpel gedacht dat richard of MLiG er met een tip of advies mee klaar zijn. Het gaat erom voldoende vertrouwen op te bouwen, door die angst voor vrouwen / mensen te ontmaskeren als onzin. Maar dat duurt heel lang. Het helpt richard mijns inziens als hij merkt dat vrouwen niet alleen keuren en afwijzen, maar ook luisteren, begrip hebben en niet afwijzen. Vrouwen zijn dus blijkaar niet zo rot. Profesionele hulp kan je dat vertrouwen ook niet zomaar geven. Het is niet zo, dat als je jezelf maar meld bij de hulpverlening, het probleem eventjes wordt verholpen.
Joh bij richard en MLiG is het probleem niet het vrouwen versieren, maar veel dieper liggend probleem, dat probleem is veel belangrijker om aan te werken dan aan het versieren. Ik denk als ze eerst serieus aan die problemen gaan werken de rest ook wel gaat.
En ik denk dat jij soms iets te veel online hulpverlener wil zijn. En je hoeft me niets te vertellen over hulpverlening want ik heb zelf een jaar lang dagtherapie gedaan.
  zondag 17 april 2011 @ 16:11:58 #295
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95624746
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh bij richard en MLiG is het probleem niet het vrouwen versieren, maar veel dieper liggend probleem, dat probleem is veel belangrijker om aan te werken dan aan het versieren. Ik denk als ze eerst serieus aan die problemen gaan werken de rest ook wel gaat.
En ik denk dat jij soms iets te veel online hulpverlener wil zijn. En je hoeft me niets te vertellen over hulpverlening want ik heb zelf een jaar lang dagtherapie gedaan.
Dat is het enige dat 'ie kan doen, natuurlijk. Doet 'ie goed, vind ik.
  zondag 17 april 2011 @ 16:12:12 #296
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95624762
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

niet zeer serieus en als belediging bedoelt ofzo:
ja wat ! :')
je had toch geen dagtherapie zelf gegeven? je had toch die dagtherapie gekregen?
  zondag 17 april 2011 @ 16:13:12 #297
151882 Modest71
Nulla tenaci invia est via
pi_95624824
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wil je ook eens horen hoe vervelend het kan zijn? :')
Ook daar sta ik open voor te weten :)
Kan me wel een paar voorstellingen / situaties van maken, maar ... jouw kant :P
pi_95624925
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet zeer serieus en als belediging bedoelt ofzo:
ja wat ! :')
je had dagtherapie gekregen toch? je had toch geen dagtherapie zelf gegeven?

Ja maar door dag in dag uit een jaar lang dagtherapie te hebben leer toch wel degelijk hoe hulpverlening werkt hoor en jij kan er heel laagdunkend over doen.
Ik ben er een heel stuk verder door gekomen.
  zondag 17 april 2011 @ 16:20:49 #299
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95625311
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar door dag in dag uit een jaar lang dagtherapie te hebben leer toch wel degelijk hoe hulpverlening werkt hoor en jij kan er heel laagdunkend over doen.
Ik ben er een heel stuk verder door gekomen.
En wat doen ze daar?

Ik vermoed dat ze je aanzetten om constructieve stappen te ondernemen. Ze bieden een luisterend oor, geven feedback en houden je bij de les. Door deze steun lukt het beter consequent door te zetten, waar je zelf afhaakt en weer in je oude patroon vervalt. Er is mogelijk nog medicatie om je gevoelens wat te dempen.
The view from nowhere.
pi_95625533
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En wat doen ze daar?

Ik vermoed dat ze je aanzetten om constructieve stappen te ondernemen. Ze bieden een luisterend oor, geven feedback en houden je bij de les. Door deze steun lukt het beter consequent door te zetten, waar je zelf afhaakt en weer in je oude patroon vervalt. Er is mogelijk nog medicatie om je gevoelens wat te dempen.
Ik hoop niet dat je de link wil leggen tussen online hulpverlening van ongeschoolden versus echte hulpverlening waar je echt menselijk contact legt met diegenen die dit gestudeerd hebben, om zo maar aan te tonen dat Richard en co best hier mogen blijven en dat alles na verloop van tijd dan maar goed komt.

Het echte menselijk contact alleen al heeft een zo groot effect op redeneringsvermogen en motivatie dat zoiets al gelijk reden genoeg is om de telefoon te pakken.
Ron Paul 2012
pi_95625566
Nee je hebt groepsgesprekken met begeleiders en mensen die zelf erin zitten, daarin is een gewoon een intensief gesprek en zorgen dat je zelf inzicht krijgt in de situatie. Al het werk dat je doet is zelf , niet de begeleiders maar jezelf .
Juist doordat je in groepen zit word je meer gemotiveerd want die houden je meer een spiegel voor dan de begeleiders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')