Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef julia22 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
Je groeit niet meer rond je 18e, dus dan kan het alleen nog maar...achteruit.quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Dat is nu niet echt een hint.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.
Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
Ik vind meisjes van 25 vaak aantrekkelijker dan de wat jongere meisjes. Ook vrouwen van rond de 30 vind ik erg interessant omdat deze tenminste volwassenheid uitstralen en vaak ook wat zelfverzekerder zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo
Bezet mss?quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef julia22 het volgende:
[..]
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Misschien word ik wel té serieus genomen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
Jaja, jij zet het heel netjes allemaal uiteen. Ben jij het wel met me eens dat het zonde is van het Pure, Jonge wezen om zo ongedeeld te zijn? In kostuumdrama's gaat zo'n man weleens vreemd. Hij kiest dan "Het Jonge Huishoudstertje" uit. Zo'n heel puur meisje.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Tja, dat kan mij dus echt heel weinig boeien. Want tegen die tijd heb ik allang begrepen dat het leven veel meer inhoud dan de mooiste chickie naast je hebben op een foto, snap je?quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.
Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".
Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.
Zie de ernst.
Ook als je nog maagd bent dan? Nee toch?quote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
Dat zulke mensen bestaan.quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
Oké. Leuk hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat zulke mensen bestaan.
Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |