Ik denk vooral de mensen die zichzelf wegcijferen voor iemand anders, maar niet hetzelfde er voor terugkrijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen die juist
gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst
hebben in onze maatschappij.
Logisch. Je gaat toch ook geen waarde hechten aan wat een ander van het uiterlijk van je partner vindt. Zo kan je wel bezig blijven aangezien er altijd wel wat is aan te merken aan een persoon..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf.
Die jongen deugde niet. Te dwingend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen?
Leuk dat je hem hebt gesproken. Ik hoop hem op de meet te ontmoeten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vandaag Richard_prf ontmoet.
Vooral dit zeg, ik zou niet aan mezelf twijfelen als ik jou was maar vooral aan je loosers van vrienden.quote:
Nooit te moeilijk denken. Het gros van de mensen is egocentrisch, dus ga je niks terug krijgen tenzij ze iets van je willen. Daar moet je dan ook geen vrienden mee willen zijn. Contact op datingniveau is er als je voelt dat er een klik is, en dan ga je elkaar steeds vaker zien, je verbergt het tussen elkaar misschien een beetje als vriendschappelijke ontmoetingen, maar dan zorg je er op een avond voor dat de setting zo is dat 1 van de 2 een poging tot kussen kan wagen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef minnemin het volgende:
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.
Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?
[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.
Wat probeer je te zeggen?
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.quote:
Oh, ik dacht dat het een diepere of filosofische aspect had.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
Dat weet ik niet. Maar heb je niet voldoende band met sommige dat je het kunt vragen. Normaal praat je toch ook over je zorgen en twijfels met je vrienden. Als dat een brug te ver is dan zijn het kennissen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.
en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis?
Vraag het haar. Dat zou ik doen. Laat eens van je horen, wat denkt die trut wel niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.
en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis?
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.
Ik vind dat mensen gewoon eens uit zichzelf interesse in mij kunnen tonen.
En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Je kunt eens proberen met de meest geschikte van je vrienden over persoonlijke dingen te praten. Daardoor ontstaat er vanzelf een andere vorm van omgang waarin je gaandeweg meer een echte band krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.
En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.
Sommige dingen kun je beter niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
Tuurlijk hebben die een meisje. De grootste criminelen zijn allemaal alfamannen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vandaag Richard_prf ontmoet.
-knip-
omdat ze überhaupt met me omgaan en om mijn grapjes lachen, vroegâh had ik helemaal niemand. Blij toe. Ik moet iets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je toch beter maar niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.
Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef julia22 het volgende:
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |