SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijdDit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.
Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 16-04-2011 18:53:02 ]Ron Paul 2012
Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Dat bepaald iemand anders voor jou? Jij hebt toch wel een eigen mening?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, Hij onzeker? Ach, dan heb ik hem toch nog even kunnen plezieren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").
(en nu moet ik naar een verjaardag)
Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen?
Hecht je veel waarde aan zo'n mening? Kan je er zelf niet over oordelen, iemand's uiterlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, Hij onzeker? Ach, dan heb ik hem toch nog even kunnen plezieren.
[..]
Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.
Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
Nja, "vies", het kan zijn dat hij gewoon ff niet lekker in z'n vel zit. Alleen thuis, geen zin om jezelf goed te verzorgen, dat hebben we allemaal wel eens. Daar zou ik me niet op stuk kijken dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, Hij onzeker? Ach, dan heb ik hem toch nog even kunnen plezieren.
[..]
Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.
Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je hebt gelaten.
Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.
Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.
Extreem is spijt hebben dat je iemand hebt omgelegd. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.
Of een jongen verklaart zijn liefde aan een meisje, en die lacht hem uit en maakt hem belachelijk met haar vriendinnen. Dan had hij ook liever dat gevoel van 'wat als...' gehad denk ik.
Hij was heel zenuwachtig toen hij mij ontmoette, maar daarna voelde hij op z'n gemak en hij had het ook naar z'n zin, zei hij. Maar ik ga natuurlijk niet alles openbaar gooien op de forum, maar ik vond het wel een mooie tijdsbesteding.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat goed om te horen!!
Hoe vond hij het na afloop? Wat zei hij erover bedoel ik? - Als jullie het tenminste niet erg vinden om te delen natuurlijk![]()
Ik zei vorige week dat ik hem ging ontmoeten, mensen zeiden toen tegen mij dat ik moest laten weten hoe het was. Verder ga ik ook niet meer alles over vertellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.
Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.
Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
Nou als ie dan ook echt op zijn werk in slaap is gevallen, vind ik het nu al een Coole gast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei vorige week dat ik hem ging
ontmoeten, mensen zeiden toen tegen
mij dat ik moest laten weten hoe het was.
Verder ga ik ook niet meer alles over
vertellen.
En kijk, ik snap dat jij het niet leuk vindt,
maar negeer het dan maar.
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vandaag Richard_prf ontmoet.
Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.
Ik denk vooral de mensen die zichzelf wegcijferen voor iemand anders, maar niet hetzelfde er voor terugkrijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat mensen die juist
gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst
hebben in onze maatschappij.
Logisch. Je gaat toch ook geen waarde hechten aan wat een ander van het uiterlijk van je partner vindt. Zo kan je wel bezig blijven aangezien er altijd wel wat is aan te merken aan een persoon..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf.
Die jongen deugde niet. Te dwingend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen?
Leuk dat je hem hebt gesproken. Ik hoop hem op de meet te ontmoeten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Vooral dit zeg, ik zou niet aan mezelf twijfelen als ik jou was maar vooral aan je loosers van vrienden.quote:
Nooit te moeilijk denken. Het gros van de mensen is egocentrisch, dus ga je niks terug krijgen tenzij ze iets van je willen. Daar moet je dan ook geen vrienden mee willen zijn. Contact op datingniveau is er als je voelt dat er een klik is, en dan ga je elkaar steeds vaker zien, je verbergt het tussen elkaar misschien een beetje als vriendschappelijke ontmoetingen, maar dan zorg je er op een avond voor dat de setting zo is dat 1 van de 2 een poging tot kussen kan wagen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef minnemin het volgende:
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.
Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?
[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.
Wat probeer je te zeggen?
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.quote:
Oh, ik dacht dat het een diepere of filosofische aspect had.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
Dat weet ik niet. Maar heb je niet voldoende band met sommige dat je het kunt vragen. Normaal praat je toch ook over je zorgen en twijfels met je vrienden. Als dat een brug te ver is dan zijn het kennissen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.
en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis?
Vraag het haar. Dat zou ik doen. Laat eens van je horen, wat denkt die trut wel niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:
[..]
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.
en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis?
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.
Ik vind dat mensen gewoon eens uit zichzelf interesse in mij kunnen tonen.
En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Je kunt eens proberen met de meest geschikte van je vrienden over persoonlijke dingen te praten. Daardoor ontstaat er vanzelf een andere vorm van omgang waarin je gaandeweg meer een echte band krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.
En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.
Sommige dingen kun je beter niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
Tuurlijk hebben die een meisje. De grootste criminelen zijn allemaal alfamannen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
-knip-
omdat ze überhaupt met me omgaan en om mijn grapjes lachen, vroegâh had ik helemaal niemand. Blij toe. Ik moet iets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je toch beter maar niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.
Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef julia22 het volgende:
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?
Over jezelf praten kun je het beste doen in een 1-1 contact. Je begin gewoon over jezelf te vertellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef minnemin het volgende:
[..]
En jaaaa, over jezelf praten als niemand er naar vraagt, hoe doe je dat? 'Nu wil ik over mezelf praten', tss, juist ja....
Ga je op en neer reizen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef julia22 het volgende:
[..]
In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.
Nee..heeft ook niet veel zin aangezien ik er nog maar een maand zitquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ga je op en neer reizen?
Vier huisgenoten is weinig. Dan heb je waarschijnlijk ook geen gemeenschappelijke ruimte (een natuurlijke ontmoetingsplek). Dat is jammer.
Heb je al iets geprobeerd met die ene huisgenote waarmee je meer contact wilde?
Ik ben echt al oud.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
Volgens mij takel je vanaf je 21e al af.
Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.
En welke jeugdliefde moet je dan gaan opzoeken met Memories Tour d'Amour?????
Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
De eerste mens die nooit meer dood gaat is al geboren, zegt men.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
Volgens mij is dat een feit hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dus
[..]
Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.
Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
Ik ga snel maar eens slapen dan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.quote:
Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
Inderdaad. Al ben je 50 jaar, dan ga je alsnog dingen leren. Volgens mij denken mensen op hun 50e ook niet meer zo oppervlakkig over uiterlijk. Inclusief mezelf, julia en meerdere users.quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.
Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
Ik kan wel zeggen: spreek 'm aan! Maar dat zou ik zelf eigenlijk ook niet durven..quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
Sla jezelf eerst even flink in je gezicht om te kalmeren. Als hij dan vraagt ''gaat het?'', heb je hem binnen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef julia22 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
Je groeit niet meer rond je 18e, dus dan kan het alleen nog maar...achteruit.quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Dat is nu niet echt een hint.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.
Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
Ik vind meisjes van 25 vaak aantrekkelijker dan de wat jongere meisjes. Ook vrouwen van rond de 30 vind ik erg interessant omdat deze tenminste volwassenheid uitstralen en vaak ook wat zelfverzekerder zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo
Bezet mss?quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef julia22 het volgende:
[..]
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Misschien word ik wel té serieus genomen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
Jaja, jij zet het heel netjes allemaal uiteen. Ben jij het wel met me eens dat het zonde is van het Pure, Jonge wezen om zo ongedeeld te zijn? In kostuumdrama's gaat zo'n man weleens vreemd. Hij kiest dan "Het Jonge Huishoudstertje" uit. Zo'n heel puur meisje.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Tja, dat kan mij dus echt heel weinig boeien. Want tegen die tijd heb ik allang begrepen dat het leven veel meer inhoud dan de mooiste chickie naast je hebben op een foto, snap je?quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.
Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".
Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.
Zie de ernst.
Ook als je nog maagd bent dan? Nee toch?quote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
Dat zulke mensen bestaan.quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
Oké. Leuk hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat zulke mensen bestaan.
Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |