abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95582095

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

Dit is geen Slow Chat, trollen wordt ook niet gewaardeerd, dan kan het zomaar zijn dat je een paar nieuwe notes hebt of ineens niet meer kunt posten.

Slowchatten kan hier:
[R&P SC] Hello I'm a mac!
en hier:
[Singles] WILDE PARTY!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 16-04-2011 18:53:02 ]
Ron Paul 2012
pi_95582160
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").

(en nu moet ik naar een verjaardag :W )
The view from nowhere.
pi_95582178
quote:
Nou ik krijg net te horen dat Die van Zaterdag "er niet uitziet". Hij zei al: "Jij zou zo veel beter kunnen krijgen als jij dat zelluf zou weten".
Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen? :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95582449
quote:
Dat bepaald iemand anders voor jou? Jij hebt toch wel een eigen mening?
pi_95582599
Dat zeiden mensen bij mij ook toen ik aan het daten was met een bepaalde jongen. Uiteindelijk was ik degene die achterbleef. Dusss...zegt niks.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:36:24 #6
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95582667
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Natuurlijk kan jij veel beter krijgen. In ieder geval leuker. Ik had ook al het gevoeld dat dat macho gedrag van hem duidde op onzekerheid (als in "Je kan veel beter krijgen.").

(en nu moet ik naar een verjaardag :W )
Oh, Hij onzeker? Ach, dan heb ik hem toch nog even kunnen plezieren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar da's een kwestie van smaak. Vertrouw je diegene ook om kleding voor je te kopen? :P
Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.

Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
pi_95582708
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Hij schijnt er "Vies" uit te zien. Ze oordeelt heel zakelijk. Zijn uiterlijk past dan wel bij Hem.

Verder ben ik hem best wel vergeten hoor. Ik denk dat je die handelingen veelvuldiger moet ervaren om het Echt te kunnen beseffen allemaal.
Hecht je veel waarde aan zo'n mening? Kan je er zelf niet over oordelen, iemand's uiterlijk?
Ron Paul 2012
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:42:44 #8
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95582858
Dat zou ik toch wel moeten kunnen, ja. Bij die man wist ik niks.
pi_95582925
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf. :P
Ron Paul 2012
pi_95582996
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[..]

Nja, "vies", het kan zijn dat hij gewoon ff niet lekker in z'n vel zit. Alleen thuis, geen zin om jezelf goed te verzorgen, dat hebben we allemaal wel eens. Daar zou ik me niet op stuk kijken dus. :D
pi_95583011
Mee eens - Voor hetzelfde geval laat je een hele leuke vent lopen en heb je later spijt :Y
pi_95583056
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je hebt gelaten.
pi_95583313
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beter spijt van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je hebt gelaten.
Waarom is dat eigenlijk? Volgensmij gaat dat helemaal niet altijd op.
pi_95583369
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.
pi_95583583
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Geef me één situatie waar dat niet op gaat. Extreme situaties daargelaten dan hè.
Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.

Of een jongen verklaart zijn liefde aan een meisje, en die lacht hem uit en maakt hem belachelijk met haar vriendinnen. Dan had hij ook liever dat gevoel van 'wat als...' gehad denk ik.
pi_95583719
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is extreem? Soms maak je fouten en dan had je gewild dat je het niet had gedaan.

Of een jongen verklaart zijn liefde aan een meisje, en die lacht hem uit en maakt hem belachelijk met haar vriendinnen. Dan had hij ook liever dat gevoel van 'wat als...' gehad denk ik.
Extreem is spijt hebben dat je iemand hebt omgelegd. Dat bedoel ik. ;)

Anyway. Het is maar een mening, natuurlijk. Veel mensen hebben blijkbaar liever spijt van een fout (waar je in mijn ogen alleen maar van léért), dan dat ze tot in lengte van dagen blijven denken: "Hád ik maar. Dan was het misschien wel heel leuk geworden". Dus óók als je wordt uitgelachen en belachelijk gemaakt. Spijt hebben doet hoe dan ook pijn. Maar als het van iets is wat je hebt gedáán is het maar tijdelijk en heb je ervan geleerd (ervaring is erg handig, zéker bij versieren). Voor hetzelfde geld vond ze het wél leuk en heb je je kans gemist. ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:53:40 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95588738
-zo, even de OP ge-edit, aangezien alleen mods warnings kunnen plaatsen-
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:59:40 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95588966
Ik heb vandaag Richard_prf ontmoet.

Ik was eerlijk gezegd verbaasd. Hij is totaal anders dan ik had verwacht. Totaal niet zo neurotisch als hij hier op fok overkomt.

Hij is een hele lieve gast op zich, je ziet ook wel aan hem dat hij zo'n type is die bereid is om alles voor de mensen om heen te doen. Hij kwam ook niet wanhopig of zielig over.

Hij was in het begin wel best zenuwachtig. Hij durfde geen oog contact te maken en je zag aan zijn lichaamstaal dat hij nerveus was. Maar hij was gewoon open en spontaan. Zelfs over de mensen die slecht zijn of waren geweest in zijn leven kon hij niks heel negatiefs over hun zeggen.

Hij vertelde sommige verhalen over bepaalde mensen waarvan ik dacht "Ik zou de moeder van die mensen gewoon HIV toewensen" en hij sprak heel zacht en begripvol over hun. In dat opzichte is hij wel een type die een beetje TE lief is, denk ik dan. Wel een type waar de slechtere mensen misbruik van zouden kunnen maken.

Hij heeft wel een nare levensverhaal, dat verklaart ook zijn psychische problemen en onzekerheden, maar hij is naar mijn mening wel een goed persoon.

Eenmaal we aan elkaar gewend raakte, kwam hij ook niet meer zenuwachtig over. Toen was hij volledig normaal in het omgang. Iets anders dat mij opviel was dat hij in het begin heel veel over zichzelf sprak en niet goed luisterde naar wat ik te zeggen had en hij toonde in het begin ook geen interesse in mij en wie ik was.

Dat veranderde wel zodra hij niet meer zenuwachtig. Toen toonde hij wel interesse in mij en wie ik was en luisterde hij ook en werd het een meer gelijkwaardige gesprek. Dus ik denk dan dat wanneer hij nerveus of ongemakkelijk voelt of stress heeft, hij vooral op zichzelf gaat concentreren en minder aandacht heeft voor zijn omgeving. Wanneer hij wel op zijn gemak en dus meer zelfverzekerd voelt, is hij heel prettig in het omgang. Maar zelfs daarvoor was het wel leuk om gewoon naar hem te luisteren over wat hij te zeggen had.

Verder is hij totaal niet lelijk of abnormaal, gewoon een normale uiterlijk met z'n goede en minder goede eigenschappen, met een vooral heel lieve en vriendelijke uitstraling. Als een zelfverzekerde, ervaren en wijzer persoon in zijn lichaam zat, had hij makkelijk wat leuke aantrekkelijke meisjes kunnen hebben als vriendin.

Dus ja, het viel reuze mee. Hij liet ook weten dat hij heel veel spijt heeft van dat zelfmoord dreiging die hij had gedaan. Op het moment dat hij dat deed, zat hij heel slecht in zijn vel (vanwege omstandigheden), waardoor hij dat deed. En doordat hij niet altijd even goede wijsheid heeft, dacht hij niet dat hetzo erg is om op het internet een zelfmoord brief te schrijven. Hij had niet verwacht dat hij zo mensen gaat afstoten en had ook niet gedacht dat hij een ban zou krijgen. Op dat moment was hij trouwens ook serieus aan het denken om zelfmoord te plegen, toen hij het schreef. Dus tja, nu weet hij beter.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95589369
Wat goed om te horen!! ^O^
Hoe vond hij het na afloop? Wat zei hij erover bedoel ik? - Als jullie het tenminste niet erg vinden om te delen natuurlijk :D
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:16:29 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95589536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat goed om te horen!! ^O^
Hoe vond hij het na afloop? Wat zei hij erover bedoel ik? - Als jullie het tenminste niet erg vinden om te delen natuurlijk :D

Hij was heel zenuwachtig toen hij mij ontmoette, maar daarna voelde hij op z'n gemak en hij had het ook naar z'n zin, zei hij. Maar ik ga natuurlijk niet alles openbaar gooien op de forum, maar ik vond het wel een mooie tijdsbesteding.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95589667
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.

Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.

Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:34:53 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95590285
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop het , want je weet niet wat je mensen aandoet door te dreigen met zelfmoord.
Voor hem hoop ik dat die hulp heeft en daar zelf wat mee doet. En eerlijk gezegd denk ik dat het goed is dat die er niet is, en nu beter op hulp kan concentreren die echt goed voor hem zou zijn want no offence ik denk gewoon niet dat dit de juiste plek voor zijn problematiek is.

Persoonlijk ben blij geen pm met die dreiging gehad in mijn pm box te vinden want voor mij is dat redelijk persoonlijk omdat ik in het echt al een vriend eraan verloren heb en ik had het niet zo goed opgenomen. Ik had wel een andere pm gekregen maar door hoe hij hier was wilde ik sowieso al geen pm.

Trouwens al en wel leuk voor je dat je Richard hebt gesproken , maar eigenlijk vind ik dat dat hoofdstuk ook best even af mogen sluiten. Hij kan hier niet meer posten en zie eigenlijk ook niet het nut van in om over hem te blijven posten.
Ik zei vorige week dat ik hem ging ontmoeten, mensen zeiden toen tegen mij dat ik moest laten weten hoe het was. Verder ga ik ook niet meer alles over vertellen.

En kijk, ik snap dat jij het niet leuk vindt, maar negeer het dan maar. ;)
pi_95591621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zei vorige week dat ik hem ging
ontmoeten, mensen zeiden toen tegen
mij dat ik moest laten weten hoe het was.
Verder ga ik ook niet meer alles over
vertellen.
En kijk, ik snap dat jij het niet leuk vindt,
maar negeer het dan maar. ;)
Nou als ie dan ook echt op zijn werk in slaap is gevallen, vind ik het nu al een Coole gast.
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:04:22 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95591686
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:06:38 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95591779
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]
Is het niet zo dat mensen die juist gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst hebben in onze maatschappij.
Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.

Wat probeer je te zeggen?
pi_95592005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Is het niet zo dat mensen die juist
gevoelig zijn het verreweg het moeilijkst
hebben in onze maatschappij.
Ik denk vooral de mensen die zichzelf wegcijferen voor iemand anders, maar niet hetzelfde er voor terugkrijgen.
(ervaringsdeskundige)
pi_95596512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik bedoel, ik hecht ook totaal geen waarde aan de mening van Iwannabehigh als het om vrouwen aankomt. Ik vertrouw wel op mezelf. :P
Logisch. Je gaat toch ook geen waarde hechten aan wat een ander van het uiterlijk van je partner vindt. Zo kan je wel bezig blijven aangezien er altijd wel wat is aan te merken aan een persoon.. :9
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:42:46 #28
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95596543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Die jongen deugde niet. Te dwingend.
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:44:17 #29
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95596622
quote:
Leuk dat je hem hebt gesproken. Ik hoop hem op de meet te ontmoeten.
The view from nowhere.
pi_95599802
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.

Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?

[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:48:00 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95599989
Treurige vrienden heb jij.
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:48:41 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95600024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
Vooral dit zeg, ik zou niet aan mezelf twijfelen als ik jou was maar vooral aan je loosers van vrienden.
pi_95600050
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef minnemin het volgende:
was zonet op een verjaardag. Het ging over trouwen, relatiebemiddelingsbureaus en datingsites. Toegegeven, het onderwerp van gesprek is langer vrijgezel dan ik, maar hoe lang duurt het voor ze het over mij gaan hebben? Deden ze het maar eens, dan wisten ze hoe eenzaam ik me voel.

Was sowieso een rare avond. Gisteren ook al met deels zelfde cluppie. Ik ben geinteresseerd in de ander, stel vragen, en ik krijg 0,0 terug. Meer in het algemeen: hoe leg je contact met mensen, alvorens contact te leggen op datingniveau?

[overdreven]Zo lijkt het idd of ik niets te bieden heb want zelfs mijn vrienden zijn blijkbaar niet echt geinteresseerd in mij.[/overdreven]
Nooit te moeilijk denken. Het gros van de mensen is egocentrisch, dus ga je niks terug krijgen tenzij ze iets van je willen. Daar moet je dan ook geen vrienden mee willen zijn. Contact op datingniveau is er als je voelt dat er een klik is, en dan ga je elkaar steeds vaker zien, je verbergt het tussen elkaar misschien een beetje als vriendschappelijke ontmoetingen, maar dan zorg je er op een avond voor dat de setting zo is dat 1 van de 2 een poging tot kussen kan wagen.
Ron Paul 2012
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:51:12 #34
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95600182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Umm... ik denk het? Hangt ervan af wat je snapt onder gevoeligheid, denk ik dan.

Wat probeer je te zeggen?
Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
pi_95600457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef deelnemer het volgende:
zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.

Wat gaat er nou toch mis? :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door minnemin op 16-04-2011 23:04:04 (ik was wel uitgenodigd, mailtje gemist) ]
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:57:57 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95600572
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Letterlijk dat, gevoelig voor emoties situaties, wat mensen van je denken hoe ze over je praten etc etc. etc.
Oh, ik dacht dat het een diepere of filosofische aspect had.

Maar ik denk niet dat het zo makkelijk zit. Er zullen waarschijnlijk zat gevoelige mensen zijn die een betere leven dan wij. En het leven zou een stuk minder gelukkig zijn zonder gevoelige mensen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:00:40 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95600703
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

zoals ik zei, misschien overdrijf ik het allemaal, maar ik ben bewust even stil geweest omdat ik de neiging heb mezelf te overschreeuwen ("Zíe mij!"). heb geen enkele directe vraag gehoord, hoe is het met jou, werk je nog bij ..., hoe is het met je eeuwige studie, hoe is het in de liefde, nada.

en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis? :'(
Dat weet ik niet. Maar heb je niet voldoende band met sommige dat je het kunt vragen. Normaal praat je toch ook over je zorgen en twijfels met je vrienden. Als dat een brug te ver is dan zijn het kennissen.
The view from nowhere.
pi_95600719
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef minnemin het volgende:

[..]

en als klap op de vuurpijl ben ik niet uitgenodigd voor een verjaardag waar verder wel iedereen heen gaat, terwijl ik altijd trouw dat meisje sms met haar verjaardag etc. Wat gaat er nou toch mis? :'(
Vraag het haar. Dat zou ik doen. Laat eens van je horen, wat denkt die trut wel niet. :')
Ron Paul 2012
pi_95601127
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.

Ik vind dat mensen gewoon eens uit zichzelf interesse in mij kunnen tonen.

En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:10:48 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95601308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef minnemin het volgende:
Ik bespreek weinig twijfels en zorgen met vrienden. Dat weten ze ook helemaal niet. Ik heb drie verschijningsvormen: ik maak grapjes, ik ben stil, of ik ben negatief.

En omdat dat slecht loopt, wil ik supergraag een vriend. gatverdamme zeg, laatst zag ik een documentaire over tot levenslang veroordeelden, en zelfs die in- en inslechte mannen hadden een meissie. Bah.
Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:11:42 #41
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95601376
quote:

Je kunt eens proberen met de meest geschikte van je vrienden over persoonlijke dingen te praten. Daardoor ontstaat er vanzelf een andere vorm van omgang waarin je gaandeweg meer een echte band krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 16-04-2011 23:27:39 ]
The view from nowhere.
pi_95601450
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:15:50 #43
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95601635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je grief is dan gebaseerd op een ervaring en een ervaring is altijd meer waard dan een gedachte.
Sommige dingen kun je beter niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 16-04-2011 23:28:35 ]
The view from nowhere.
pi_95601648
quote:

Tuurlijk hebben die een meisje. De grootste criminelen zijn allemaal alfamannen.
pi_95601722
quote:

-knip-
Goed om te horen. :) Ik hoop dat het hem geholpen heeft en dat hij nu - blijvend - inziet dat zijn manier van denken niet nodig is.
pi_95601775
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je dat niet doet, waarom noem je ze dan vrienden?
omdat ze überhaupt met me omgaan en om mijn grapjes lachen, vroegâh had ik helemaal niemand. Blij toe. Ik moet iets.

En jaaaa, over jezelf praten als niemand er naar vraagt, hoe doe je dat? 'Nu wil ik over mezelf praten', tss, juist ja....

Dan nog liever geforceerd daten, dan is het sowieso vereist om naar de ander te vragen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:27:03 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95602296
Er is niets mis om via een datingsite in contact te komen met mannen. Kan heel leuk zijn om wat te daten. Maar als je slecht in je vel zit kan het wel teleurstellend uitpakken.
The view from nowhere.
pi_95602314
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
pi_95602418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sommige dingen kun je toch beter maar niet proberen. Verstandig zijn betekent dat je niet alles klakkeloos uitprobeert.
Dat zeg ik toch ook niet.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:31:49 #50
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95602584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef julia22 het volgende:
Ik kom net terug uit de stad. Ben wat gaan drinken met een vriendin van me waarmee het contact de laatste tijd een beetje verwaterd is. Wil toch echt graag nieuwe mensen leren kennen. Maarja het is zo moeilijk!
Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?
The view from nowhere.
pi_95602985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je woonsituatie. Hoeveel huisgenoten heb je?
In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:41:50 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95603182
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef minnemin het volgende:

[..]

En jaaaa, over jezelf praten als niemand er naar vraagt, hoe doe je dat? 'Nu wil ik over mezelf praten', tss, juist ja....
Over jezelf praten kun je het beste doen in een 1-1 contact. Je begin gewoon over jezelf te vertellen.

Bijvoorbeeld:

De laatste tijd zit ik niet lekker in m'n vel. Ik deed ... Er gebeurde .... En toen ...... En daarom dacht ik .......
The view from nowhere.
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:45:06 #53
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95603378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:38 schreef julia22 het volgende:

[..]

In mijn studiestad heb ik 4 huisgenoten. Met één ervan heb ik totaal geen contact. Ben er alleen niet veel meer, omdat ik komend jaar een master ga doen in een andere stad.
Ga je op en neer reizen?

Vier huisgenoten is weinig. Dan heb je waarschijnlijk ook geen gemeenschappelijke ruimte (een natuurlijke ontmoetingsplek). Dat is jammer.

Heb je al iets geprobeerd met die ene huisgenote waarmee je meer contact wilde?
The view from nowhere.
pi_95603430
Ik ben ook echt bang dat ik zo'n treurwilg wordt haha.
pi_95603529
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga je op en neer reizen?

Vier huisgenoten is weinig. Dan heb je waarschijnlijk ook geen gemeenschappelijke ruimte (een natuurlijke ontmoetingsplek). Dat is jammer.

Heb je al iets geprobeerd met die ene huisgenote waarmee je meer contact wilde?
Nee..heeft ook niet veel zin aangezien ik er nog maar een maand zit ;)
pi_95603741
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
pi_95603773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dit topic heet versieren op latere leeftijd. Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Tot je 25e is er sowieso niks om je druk over te maken als je 't mij vraagt.
Ik ben echt al oud.

Vroeger was ik nog 17.
Ron Paul 2012
pi_95603821
Ik ben 21
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:54:26 #59
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95603907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.

En welke jeugdliefde moet je dan gaan opzoeken met Memories Tour d'Amour?????
pi_95604093
Volgens mij takel je vanaf je 21e al af. ;(
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:59:19 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95604158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef julia22 het volgende:
Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
pi_95604189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Na je 25e ga je als vrouw zijnde verschrompelen. Daarvoor heb je je hoogtepunt gehad. Moet dit dan Ongedeeld zijn? Idioot.

En welke jeugdliefde moet je dan gaan opzoeken met Memories Tour d'Amour?????
Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dus

quote:
Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.
  zondag 17 april 2011 @ 00:01:40 #63
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95604283
quote:
De eerste mens die nooit meer dood gaat is al geboren, zegt men.
The view from nowhere.
pi_95604284
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jij bent een vent... een mannelijke aandachtshoer dus

[..]

Dat is een erg oppervlakkige gedachtengang.
Volgens mij is dat een feit hoor.
pi_95604322
quote:
Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.
pi_95604335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je gezond eet, regelmatig sport en goed slaapt, zullen er jongens van mijn leeftijd zijn die je op je 40ste nog knap zal vinden.
Ik ga snel maar eens slapen dan! :O
Welterusten iedereen
pi_95604342
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef julia22 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een feit hoor.
Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
  zondag 17 april 2011 @ 00:03:47 #68
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.

Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".

Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.

Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.

Zie de ernst.
pi_95604409
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je blijft jezelf toch ontwikkelen, ongeacht je leeftijd. Als jij denkt dat het in het leven alleen maar om uiterlijk gaat ben je wat mij betreft heel oppervlakkig.
Inderdaad. Al ben je 50 jaar, dan ga je alsnog dingen leren. Volgens mij denken mensen op hun 50e ook niet meer zo oppervlakkig over uiterlijk. Inclusief mezelf, julia en meerdere users.
pi_95604421
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja, het kan eigenlijk alleen maar bergafwaarts gaan.
:Y ;(
pi_95604431
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
pi_95604477
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
pi_95604511
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef minnemin het volgende:
o god nee he er zit een redelijk knappe man in my league naast me in de trein. Wat nu?
Ik kan wel zeggen: spreek 'm aan! Maar dat zou ik zelf eigenlijk ook niet durven..
pi_95604512
Maar toch denk ik niet dat je vanaf je 21e aftakelt. Meer vanaf 30 ofzo :P
pi_95604513
quote:
Sla jezelf eerst even flink in je gezicht om te kalmeren. Als hij dan vraagt ''gaat het?'', heb je hem binnen.
Ron Paul 2012
  zondag 17 april 2011 @ 00:07:18 #76
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604545
quote:
Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.

Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
pi_95604553
Joh ben zelf 37 , het valt best mee. Heb mijn figuur nog en alles . Ik denk ook dat je een boel spookbeelden in je hoofd haalt trouwens.

Voor vrouwen word trouwens de sex beter naar mate je ouder word.
pi_95604573
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef julia22 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik denk dat het in het leven alleen om uiterlijk gaat? Dat is een conclusie die jij trekt. Lichamelijk takel je af. Klaar. Daar hadden we het namelijk over.
Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
pi_95604602
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Je groeit niet meer rond je 18e, dus dan kan het alleen nog maar...achteruit. :) Biologisch gezien. Maar het gaat niet altijd op. Als jij altijd overgewicht had en op je 24e ineens maatje 36, dan is dat vooruitgang.
pi_95604618
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic toch niet over je uiterlijk. Het gaat over nieuwe en interessante mensen leren kennen. Je geeft zelf aan daar moeite mee te hebben en je baalt blijkbaar dat je na je 21e begint af te takelen. Dan heb je duidelijk andere voorkeuren dan mensen die op zoek zijn naar een relatie die inhoudelijk goed in mekaar steekt, want daar heb je karakter voor nodig en de goeie looks zijn dan leuk meegenomen, maar zelfs daar wen je aan op den duur.
Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
pi_95604628
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Trek je broekspijp een stukje omhoog, dat werd vroegertijden als een "Hint" beschouwd.

Al snap ik dit niet. Vrouwen droegen toch geen broeken?
Dat is nu niet echt een hint. :P
pi_95604674
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind meisjes van 25 vaak aantrekkelijker dan de wat jongere meisjes. Ook vrouwen van rond de 30 vind ik erg interessant omdat deze tenminste volwassenheid uitstralen en vaak ook wat zelfverzekerder zijn.
pi_95604683
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
pi_95604706
Misschien is ie verlegen?
pi_95604714
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
nou hij is stom. Ik kijk af en toe in zijn richting, kijkt totaal niet terug en pakt een Spits. De ultieme kans tot conatct was het moment dat hij even zijn knie van het prullenbakje moest halen zodat ik mijn appel weg kon gooien. Er kon geen vriendelijk lachje af. Hij is echt stom, yay, kinderjargon.
Bezet mss?
pi_95604730
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef julia22 het volgende:

[..]

Hallloooo zeg. Wist niet dat mijn opmerkingen zo serieus overkwamen haha..
Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
pi_95604763
Vergeet de optie homo niet dames.
pi_95604795
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
pi_95604815
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je bent het niet gewend om serieus genomen te worden, of wat moet ik hieruit opmaken?
Misschien word ik wel té serieus genomen. ;( :P
  zondag 17 april 2011 @ 00:14:49 #90
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604918
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jaja, jij zet het heel netjes allemaal uiteen. Ben jij het wel met me eens dat het zonde is van het Pure, Jonge wezen om zo ongedeeld te zijn? In kostuumdrama's gaat zo'n man weleens vreemd. Hij kiest dan "Het Jonge Huishoudstertje" uit. Zo'n heel puur meisje.

Zo'n prachtig onbeschilderd doekje. Haar hoogtepunt, net rijp, klaar om te Dingessen.
  zondag 17 april 2011 @ 00:15:51 #91
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95604977
Excuses voor het "Zo'n"-en.
  zondag 17 april 2011 @ 00:20:01 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95605181
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oké. Blijf rustig Keep_Walking. Kijk even naar je hyvesfoto.
Dit is jouw persoonlijke hoogtepunt globaal gezien.

Jij toont deze foto's later aan iedereen in het bejaardentehuis. "Kijk eens, hier zag ik, Keep_Walking er op mijn best uit".

Iedereen zit ademloos te kijken, met enige weemoed om de rimpels en dergelijke die in de loop der jaren zijn ontstaan.

Dan volgt het. Het Niets. Er staat geen Chickie naast u op de foto. Op geen enkele jeugdfoto.

Zie de ernst.
Tja, dat kan mij dus echt heel weinig boeien. Want tegen die tijd heb ik allang begrepen dat het leven veel meer inhoud dan de mooiste chickie naast je hebben op een foto, snap je?

Ik gebruik zoiezo nooit hyves. En ik zie er nu beter uit dan op mijn 18de. Een man komt zoiezo op zijn piek fysiek piek rond zijn 28ste. Een meisje op haar 25ste.
pi_95605263
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
  zondag 17 april 2011 @ 00:22:18 #94
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605280
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar vrouwen bereiken hun sexuele piek op oudere leeftijd rond de 30 .
Ook als je nog maagd bent dan? Nee toch?
pi_95605340
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
  zondag 17 april 2011 @ 00:24:20 #96
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605393
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
pi_95605403
impotent :o
pi_95605468
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Leuk hoor. Wat wil je daarmee zeggen?
Dat zulke mensen bestaan.

Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
pi_95605488
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Beetje voorbarig eigenlijk om hem meteen stom te vinden, niet?
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.

Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht :D
  zondag 17 april 2011 @ 00:26:44 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95605510
quote:
16s.gif Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat zulke mensen bestaan.
Die versieren over het algemeen ook minder, scharrelen ook minder enzovoort denk ik. Wie wilt er nou een partner die geen seks wilt? Behalve als zulke mensen elkaar ontmoeten natuurlijk.
Oké. Leuk hoor.

Ik doelde op onvrijwillig maagden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')