Ik doelde op de opmerking; Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekochtquote:
Maar serieus. Het kan geen reden zijn om niet naar de meet te komen. Er gebeurd op dat vlak toch niks.quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
[..]
haha, precies de reden dat ik niet als enige vrouw wil komen, ik ben bang onvrijwillig besprongen te worden LOL
Al 3 maanden? Het moet niet gekker worden. /sarcasmequote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.
Geheid succes.quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien als ze de vibrator gaat gebruiken waar hij bijzit heeft ze kans
Hoe denk jij over vrouwen die mannen als ( lust)objecten zien?quote:Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Al 3 maanden? Het moet niet gekker worden. /sarcasme
Hopelijk ga je op een dag inzien dat het veel belangrijker is dat een man jou als persoon gaat waarderen en niet als (lust)object.
Geweldig, natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe denk jij over vrouwen die mannen als ( lust)objecten zien?
Niks mis mee, maar binnen een relatie wil je toch meer.quote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij hebt iemand die 10 jaar jonger is toch? Wanneer komt hij nou langs? Kunnen we allemaal aan je denken.quote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Het is zelf hoe je ermee omgaat. Ik denk trouwens wel dat voor minnemin een recipe for disaster is omdat ze al aangaf nogal aanhankelijk te zijn en juist hem als redder gaat zien, en juist door die houding je hele foute types gaat treffen.
Dat is denk ik ook een wisselwerking, ik denk wel door dat met elkaar expirementeert wat je fijn vind etc ook wel een band krijgt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar binnen een relatie wil je toch meer.
Zulke vrouwen ken ik niet en ik heb ook geen behoefte om die te kennen, ik steek m'n energie liever in iemand die wat te melden heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Daar kun je zelfs een beroep van maken.quote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik heb iemand die 10 jaar jonger is , ik ga hem van de week nog een keer uitnodigen omdat ik het achteraf wel lullig vond dat die wou komen, en ik niet wilde omdat ik er niet uitzag , moet dan dus even extra lief zijn voor hemquote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij hebt iemand die 10 jaar jonger is toch? Wanneer komt hij nou langs? Kunnen we allemaal aan je denken.
Haha. Weet je al wat jullie gaan doen? Films kijken..quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik heb iemand die 10 jaar jonger is , ik ga hem van de week nog een keer uitnodigen omdat ik het achteraf wel lullig vond dat die wou komen, en ik niet wilde omdat ik er niet uitzag , moet dan dus even extra lief zijn voor hem
ummm goedmaaksexquote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Weet je al wat jullie gaan doen? Films kijken..(wel romantisch toch?) en extra mooi maken voor hem natuurlijk
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha. Weet je al wat jullie gaan doen? Films kijken..(wel romantisch toch?) en extra mooi maken voor hem natuurlijk
Had je post niet goed gelezen... ik slap mezelf wel ff...quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
K_W is right on this one.quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |