En je vindt het raar dat je nog vrijgezel bent?quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.
Nou nou. Alsof dat zo erg is, wat ze zegt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
En je vindt het raar dat je nog vrijgezel bent?
O, zo. Ik snap het. Hoe zit het met de liefde?quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oké. Leuk hoor.
Ik doelde op onvrijwillig maagden.
Tuurlijk niet, ik ben het al 3 jaar en voor mij hoeft daar voorlopig ook niks aan te veranderen. Wat ik alleen duidelijk wil maken aan minnemin is dat ze zich misschien moet afvragen of haar vrijgezel zijn iets te maken heeft met de manier hoe ze naar mannen kijkt.quote:
Dit vind ik wel een overtrokken reactie voor iemand die je net hebt ontmoet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
liever hem stom vinden dan mezelf haten en zo huilend naar bed. It's all coping.
Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht
haha, precies de reden dat ik niet als enige vrouw wil komen, ik ben bang onvrijwillig besprongen te worden LOLquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:
Het klinkt alsof we beter een orgie kunnen organiseren, dan een gewone meet.
Niet eens ontmoet, hij zit naast haar in de treinquote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een overtrokken reactie voor iemand die je net hebt ontmoet.
nou ja, in zoverre, mijn intrinsieke reactie op een man is dat hij me moet komen redden omdat ik het niet zelf denk te kunnen. Er hangt heel veel vanaf, ofzo. En ik ben snel aanhankelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben het al 3 jaar en voor mij hoeft daar voorlopig ook niks aan te veranderen. Wat ik alleen duidelijk wil maken aan minnemin is dat ze zich misschien moet afvragen of haar vrijgezel zijn iets te maken heeft met de manier hoe ze naar mannen kijkt.
Goed nieuws, er is al een vrouw je voor geweest dus nu kan het wel. Trouwens ben ik er ook om misdrijven te voorkomen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
[..]
haha, precies de reden dat ik niet als enige vrouw wil komen, ik ben bang onvrijwillig besprongen te worden LOL
Ja vast.quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed nieuw, er is al een vrouw je voor geweest dus nu kan het wel. Trouwens ben ik er ook om misdrijven te voorkomen.
Asexueel.quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hebt ook mensen die seksen nooit, hebben er geen behoefte aan. Daar is een benaming voor.
ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Niet eens ontmoet, hij zit naast haar in de trein
Maar heb je je dan wel voldoende hulpbehoevend opgesteld. Een man kan je nood ook niet zomaar ruiken. Gaan huilen is je beste optie in deze.quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
nou ja, in zoverre, mijn intrinsieke reactie op een man is dat hij me moet komen redden omdat ik het niet zelf denk te kunnen. Er hangt heel veel vanaf, ofzo. En ik ben snel aanhankelijk.
Die ene opmerking over de vibrator was een grap? Neem ik aan?quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.
Er moet toch IEMAND zijn op het internet die jou tot nu toe heeft geprobeerd om te neuken?quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik zit ook al drie maanden zonder lichamelijk contact met een man en ik trek het gewoon even slecht allemaal, het was echt wel een beetje lekker die arm heel even tegen de mijne aan. I like.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:
Het klinkt alsof we beter een orgie kunnen organiseren, dan een gewone meet.
Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die ene opmerking over de vibrator was een grap? Neem ik aan?
Als jij nu ook eens kwam, dan durfde minnemin het ook. Tenzij ze er een hekel aan heeft om door een vrouw besprongen te wordenquote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Komt biseksualiteit ook nog eens van pas.
Door gebruik van een vibo? Hmm..quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Anders vindt hij zo iemand een Trol.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Gatdarre hij raakte mijn arm aan, ooo wat lekker. Ben ik even blij dat ik weer een vibrator heb gekocht
quote:
Weet je er zijn vrouwen die vibrators gebruikenquote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die ene opmerking over de vibrator was een grap? Neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |