Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
Seks != neuken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken.
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
F5 doet wonderen somsquote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
huh vaag ik zie de quote van straw via techno maar niet in de lijst
Gewoon doen wat je het zelf wilt.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk.
Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
nu zie ik hem wel, maar ik moet gewoon zeggen als ik iemand in huis heb die ik erg leuk vind dan is de kans erg klein dat ik met hem film ga kijken want dan heb ik gewoon andere dingen te doen .
Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar.(Niet dat daar iets mis mee is, maar je hoopt mss dat het meer voorstelt na 4 jaar, al wil je het niet officieel en zo).
Och, dat is meer maagdenpraat denk ik. Daarom zeg ik ook, niks mis met een seksrelatie. Maar stiekem wil Former ook wel meer dan dat, alleen het niet als zodanig benoemen, begrijp ik eruit.quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.
Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan.quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.
Seks speelt een grote rol maar er is meer . We klikken gewoon heel goed.
Een belangrijk punt is of je het exclusief wilt houden. Zo ja, dan leg je beslag op elkaar en is het een relatie.quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.
Seks speelt een grote rol maar er is meer . We klikken gewoon heel goed.
Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .quote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan.
Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.quote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .
Ik ben juist iemand die heel leuk vind om uit te dagen en sexy te zijn, en er verleidelijk uit te zien, en hij vind me gewoon toch wel leuk. Dat is heel erg wennen.
Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.quote:Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.
Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.
Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?
Heb je daar moeite mee dan?quote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |