Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
Seks != neuken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hoeft toch niet meteen te gaan neuken.
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 01:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk voorstellen dat heel veel vrouwen (de meeste) net zoveel van seks houdt als mannen, of niet?
F5 doet wonderen somsquote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef formerjellybean het volgende:
huh vaag ik zie de quote van straw via techno maar niet in de lijst
Gewoon doen wat je het zelf wilt.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar dat bedoelde ik niet eigenlijk.
Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar.quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
nu zie ik hem wel, maar ik moet gewoon zeggen als ik iemand in huis heb die ik erg leuk vind dan is de kans erg klein dat ik met hem film ga kijken want dan heb ik gewoon andere dingen te doen .
Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach zo lang jullie ook meer doen dan dat (wat zo was had je al eens gezegd), dan is het niet slechts een seksrelatie zegmaar.(Niet dat daar iets mis mee is, maar je hoopt mss dat het meer voorstelt na 4 jaar, al wil je het niet officieel en zo).
Och, dat is meer maagdenpraat denk ik. Daarom zeg ik ook, niks mis met een seksrelatie. Maar stiekem wil Former ook wel meer dan dat, alleen het niet als zodanig benoemen, begrijp ik eruit.quote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw houdt van serieuze relaties. Dat zien volgens mij de meeste vrouwen zo.
Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan.quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.
Seks speelt een grote rol maar er is meer . We klikken gewoon heel goed.
Een belangrijk punt is of je het exclusief wilt houden. Zo ja, dan leg je beslag op elkaar en is het een relatie.quote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , dat zeg ik niet , het is meer dat we qua karakter en doen en laten ook heel goed klikken waardoor ik al weet dat het meer als sex is , ook noemen we het niet een relatie.
Seks speelt een grote rol maar er is meer . We klikken gewoon heel goed.
Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .quote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, anders duurt zoiets ook niet 4 jaar, lijkt me dan.
Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.quote:Op zondag 17 april 2011 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , en had het hem degelijk geboeit dat ik er niet op mijn charmanst uitzag. Dat vind ik trouwens wel een heel raar idee, dat die me gewoon wel leuk en opwindend ook al doe ik er geen moeite voor .
Ik ben juist iemand die heel leuk vind om uit te dagen en sexy te zijn, en er verleidelijk uit te zien, en hij vind me gewoon toch wel leuk. Dat is heel erg wennen.
Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet ongewoon. Ik heb zelf het idee dat vrouwen meer om de jurkjes geven dan mannen. Het ding moet toch uit.
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.quote:Op zondag 17 april 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is sowieso fijn om te kunnen zien dat iemand moeite voor je heeft gedaan natuurlijk, in zijn/haar uiterlijk. Dat het niet gaat verslonsen omdat je iemand for granted neemt. Wat niet wil zeggen dat het niet heel fijn is dat je gewoon jezelf kan zijn bij iemand en ook op je mindere dagen aantrekkelijk voor hem bent. Maar verslonsen is ook een uiterste natuurlijk.
Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.
Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje goed verzorgd is toch niet te veel gevraagd?
Heb je daar moeite mee dan?quote:Op zondag 17 april 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een beetje is toch vanzelfsprekend. Waarom er dan zoveel woorden aan vuil maken.
Same here; maar toch voel ik me topfit als iemand een compliment geeft op mijn haar of kleding.quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi willen zijn, vind ik toch meer iets voor vrouwen. Mannen doen er alleen moeite voor omdat het verwacht wordt. Tegenwoordig is dat steeds meer. Eigenlijk hou ik niet zo van al die poespas.
Vrouwen nemen makkelijker genoegen met het uiterlijk van een man dan andersom. Wat Strawberry zegt zou ik zeer ter harte nemen als ik jou was, verzorging staat hoog in het vaandel bij de vrouwen en als je dat gewoon goed bijhoudt kom je al snel in aanmerking bij het andere geslacht.quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ach, de commersie van tegenwoordig en al dat gepoets aan het uiterlijk. Ja, dat ben ik wel zat. Ik hou zowiezo niet van veel nadruk op uiterlijk omdat ik er nog traumas van heb. Maar goed, je moet meehuilen met de wolven in het bos.quote:
Maar het soort uiterlijk waar ik het over had heb je dus zelf in de hand. Gewoon netjes, goed verzorgd, leuke kleding. Dat is alles.quote:Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ach, de commersie van tegenwoordig en al dat gepoets aan het uiterlijk. Ja, dat ben ik wel zat. Ik hou zowiezo niet van veel nadruk op uiterlijk omdat ik er nog traumas van heb. Maar goed, je moet meehuilen met de wolven in het bos.
Voor mij is ook de neiging elkaar voortdurend eisend te benaderen de grootste afknapper.quote:Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vrouwen nemen makkelijker genoegen met het uiterlijk van een man dan andersom. Wat Strawberry zegt zou ik zeer ter harte nemen als ik jou was, verzorging staat hoog in het vaandel bij de vrouwen en als je dat gewoon goed bijhoudt kom je al snel in aanmerking bij het andere geslacht.
Ik snap je zin niet helemaal...quote:Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor mij is ook de neiging elkaar voortdurend eisend te benaderen de grootste afknapper.
Er zijn wel voordelen wat betreft dat uiterlijk gedoe. Doordat vrouwen nu meer van ons verwachten qua uiterlijk, verzorging, emoties en dat soort dingen, kunnen wij meer verwachten dat zij ook bepaalde dingen overnemen die wij vroeger irritant vonden.quote:Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ach, de commersie van tegenwoordig en al dat gepoets aan het uiterlijk. Ja, dat ben ik wel zat. Ik hou zowiezo niet van veel nadruk op uiterlijk omdat ik er nog traumas van heb. Maar goed, je moet meehuilen met de wolven in het bos.
Wij beseffen heus wel dat vrouwen moeite dien om er goed uit te zuen voor ons mannen.quote:Op zondag 17 april 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk ik denk dat mannen ook niet snappen dat we het niet echt voor onszelf ook doen. Voor vrouwen is het gewoon best belangrijk je sexy te voelen en helemaal als je intiem bent.
Het zijn toch maar dingen die je op je neus smeert, achter je oren spuit en aantrekt. Big deal.quote:Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het soort uiterlijk waar ik het over had heb je dus zelf in de hand. Gewoon netjes, goed verzorgd, leuke kleding. Dat is alles.Ik snap dat geklaag over van die huismoekes namelijk wel. Dat zij zich nooit meer sexy kleden en zo. Pittig kort kapsel. Dat is jammer, slurpt alle seks uit je relatie.
Ik denk dat ze juist zegt dat ze dat niet voor ons doen, maar voor hunzelf.quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wij beseffen heus wel dat vrouwen moeite dien om er goed uit te zuen voor ons mannen.
Het is ook niet een vereiste, maar een wens. Het zijn gewoon van die kleine dingen.quote:Op zondag 17 april 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor mij is ook de neiging elkaar voortdurend eisend te benaderen de grootste afknapper.
Zo kan je alles onbelangrijk doen klinken Deelnemer.quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het zijn toch maar dingen die je op je neus smeert, achter je oren spuit en aantrekt. Big deal.
Wat zij bedoelt denk ik is dat vrouwen vaak ook goed gekleed gaan om zichzelf beter te voelen. Vrouwen zijn sowieso veel competetiever naar andere vrouwen toe qua uiterlijk, mannen nemen dat niet zo nauw, wij zijn veel competetiever op andere gebieden (prestatiegerichter).quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wij beseffen heus wel dat vrouwen moeite dien om er goed uit te zuen voor ons mannen.
Deelnemer is niet zo'n grote fan van mensen die op uiterlijk gericht zijn. Hij is niet zo'n grote fan van focussen op het uiterlijk in het algemeen. Dat komt door zijn verleden.quote:Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ik snap deelnemer heel vaak niet , misschien raar dat ik het zeg maar kan boel van zijn opmerkingen soms niet helemaal in context met elkaar lijmen.
Denk het ook ja, maar dan had ze die ene 'niet' weg moeten laten.quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist zegt dat ze dat niet voor ons doen, maar voor hunzelf.
Dat is een combi, kijk voor een kerel die ik leuk vind wil ik verleidelijk en sexy zijn omdat het ook qua sex ten goede komt . Als ik me sexier voel is het toch wat makkelijker genieten van sex , als ik me a-sexueel voel komt dat voor mij de sex niet ten goedequote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is dat dan meteen een reden om er als een zwerver bij te lopen?quote:Op zondag 17 april 2011 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Deelnemer is niet zo'n grote fan van mensen die op uiterlijk gericht zijn. Hij is niet zo'n grote fan van focussen op het uiterlijk in het algemeen. Dat komt door zijn verleden.
Wat een zwart/wit denken.quote:Op zondag 17 april 2011 01:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Is dat dan meteen een reden om er als een zwerver bij te lopen?
Dan lees je het toch echt verkeerd, vrees ik.quote:Op zondag 17 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja ik ben ook moequote:Op zondag 17 april 2011 01:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan lees je het toch echt verkeerd, vrees ik.
Nou ja, eigenlijk is het ook heel zwart/wit. Ik ben net als jij hoor deelnemer. Onlangs was ik met een meisje bezig die me wel interessant leek. Achteraf kom ik erachter dat ze alleen in m'n uiterlijk geïnteresseerd was en in sommige gevallen is dat best prettig, maar ik zit zelf niet zo in mekaar dus dat soort vrouwen hoeven ook niet bij me aan te kloppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |