quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik haalde de fysieke en medische keuring even door elkaar, my bad
Ola señor!quote:
je ziet maar wat je er mee doet, ik ga horizontaal.quote:
Ok... welterusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef gerco94 het volgende:
[..]
je ziet maar wat je er mee doet, ik ga horizontaal.
Trustequote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef gerco94 het volgende:
[..]
je ziet maar wat je er mee doet, ik ga horizontaal.
En toen was het STIL in de SC.quote:
Duh! Dat zitten we te kijken!quote:
Mooi zo kannie zaterdag in de wasquote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duh! Dat zitten we te kijken!
ER heeft er speciaal zijn PSV shirt voor aangedaan
quote:
Ja mooie goals met name die eerste was erg strakquote:
hehehequote:
Morgen in de was en aan de waslijn... dan is-ie zaterdag weer helemaal droog en klaar om gedragen te worden!quote:
zelfs met deze 'prachtige' scoren vliegen ze er mooi uit!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgen in de was en aan de waslijn... dan is-ie zaterdag weer helemaal droog en klaar om gedragen te worden!
Dirk vd Broekquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Lotusss het volgende:
De Zaanse Pittige Mayonaise is eigenlijk wel heel prima te doen! (net als zijn "normale" broertje):
[ afbeelding ]
Appie!quote:
pfff kut zaakquote:
Zelfscanner!quote:
ja oke. Dat hebben wij weer niet. Maar wij hebben worchestersaucequote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zelfscanner!
Weet je wel hoe makkelijk dat is? (zeker met een vent met PTSS en dus gek wordt van drukte en in de rij staan enzo)
Heeft de Appie oook. En HP sauce.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja oke. Dat hebben wij weer niet. Maar wij hebben worchestersauce
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft de Appie oook. En HP sauce.
.....Werkte jij niet bij de AH of heb ik iets gemist?quote:
Gewerktquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
.....Werkte jij niet bij de AH of heb ik iets gemist?
Tralala!quote:
Dus ik hoef voor het weekend geen bier te halen (bij de Appie)?quote:
Idd... dat gaat hij zijn bier maar elders halenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus ik hoef voor het weekend geen bier te halen (bij de Appie)?
Prima, lekker goedkoop
Net weer een aantal flessen HP Brown sauce en HP Steak sauce besteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heeft de Appie oook. En HP sauce.
Heb jij ooit als kloon gepost hier? Zo ja, dan weet ik misschien wel waar het over gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]Meer het bedrijf
Zit een verhaal omheen hoor je zaterdag
Ik was wat langzaam. Er stond een KMar bak in de bosjes.quote:
Altijd vervelend he die luiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was wat langzaam. Er stond een KMar bak in de bosjes.
Kan ze beter op Fok hebben idd...quote:
Alhoewel, ook wel weer respect, in het donker laseren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan ze beter op Fok hebben idd...
Dudequote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel, ook wel weer respect, in het donker laseren.
Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij ooit als kloon gepost hier? Zo ja, dan weet ik misschien wel waar het over gaat
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xDquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xD
:$quote:
Done... voor zover ik het me herinner.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?
replyquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Done... voor zover ik het me herinner.
Het is helaas niet goedquote:
Stond ergens in WGR.quote:
Nice! Al drink ik geen whisky.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
En zo hoort hetquote:
Slecht!?quote:
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.quote:
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.
Even flink de zaak ontsmetten.quote:
Ik herinner me het ook dat het ergens stond ja. Zie je wel dat alcohol goed is voor het geheugen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.
Dat dus.quote:
Nee hoor... Maar mijn urine kun je beter niet drinken!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
Dat gaat een keer niet zuipen worden op Koninginnedag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
Dan val ik je lastig met de plantenspuitquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga zo maar eens pitten, morgen weer vroeg op. Lotusss zal wel online blijven, en ik ga haar lastigvallen met mijn gesnurk
Dat doe je nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan val ik je lastig met de plantenspuit
Wanna bet?quote:
Snurksequote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Eeniewee heren en dames, tot morgen!!!
Truste iedereen!quote:
Ga jij ook al!quote:
Dus? Ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Esses het volgende:
Sommige mensen moeten morgen weer werken he slangetje.
Hoelaat?quote:
voor 12uur dusquote:
Dan moet je even naar het GC. Daar zitten er een paar.quote:
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrrquote:
En jij vind dat ik moet stoppen met drugs?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrr
Noh spang ik klap die jonko nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
En jij vind dat ik moet stoppen met drugs?
quote:
...Is het erg dat ik precies kan begrijpen wat je hier hebt neergepleurt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrr
Welkom mede gangster! En esses. Anders kan hij geen gangers oppakken als hij ze niet begrijpt hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...Is het erg dat ik precies kan begrijpen wat je hier hebt neergepleurt?
Lol... ik heb wel is gesnapt dat ik het niet snapte. Komisch geheel.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Welkom mede gangster! En esses. Anders kan hij geen gangers oppakken als hij ze niet begrijpt he
Misschien is iemand hem stationair aan het laten draaien, zodat hij warm de auto in kan stappenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
Net even het hondje nog laten plassen ziet mij oog dat er een auto op de parkeerplaats staan met lichten aan niemand erin. Tja lelijk want wie weet hoe lang het aanstaat? Dus ik dacht dat de auto van de buurvrouw was. Echter, liggen de buren al op bed.
Poging gewaagd, aangebeld en buurman doet open. " Auto niet van ons, ik denk buren ergens auto van hun". Ja, mijn marokkaanse buurman uit bed gebeld en helaas de auto staat nu nog steeds met lichten aan...
Maar wat ik even niet snap..! Je ziet toch dat je je lichten aan laat als je weg loopt van je auto??
Idem, welke?quote:
Chilli mixquote:
Slaapse.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Esses het volgende:
Ah houd je waffel toch. Ik ga naar m'n bedje.
Ik ben naar beneden gelopen om thee te zetten denk je niet dat ik dan net zo goed bier had kunnen pakken? als dat er geweest wasquote:
Neenquote:
Ik was laatst met een leuke meid, je weet toch. Dus ik was dat meisje aan het beffen, komt ineens haar vader naar boven en heeft ons gesnapt. Dus ik ren voor me leven! Komt die stomme politie achter me aan en geeft me een boete voor zonder licht rijden. Dus ik rook een peuk, geen probleem. Pakken ze me op om naar de gevangenis te gaan. Nou, ik zweer het jequote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Misschien is iemand hem stationair aan het laten draaien, zodat hij warm de auto in kan stappen.
Ik had deze vertaling dus ook niet nodig...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met een leuke meid, je weet toch. Dus ik was dat meisje aan het beffen, komt ineens haar vader naar boven en heeft ons gesnapt. Dus ik ren voor me leven! Komt die stomme politie achter me aan en geeft me een boete voor zonder licht rijden. Dus ik rook een peuk, geen probleem. Pakken ze me op om naar de gevangenis te gaan. Nou, ik zweer het je
Wel leuk ja!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Maitje het volgende:
Ik zit foto's te bekijken van mijn wijk toen die net gebouwd was. Hoe geniaal is dat!!!!
Dat is ook altijd interessant dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel leuk ja!
Vond laatst foto's van mn moeder gevonden toen ze als klein meisje net was aangekomen in Nederland en op een kazerne in Wezep werd ondergebracht
Dit filmpje haakt daar perfect op inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is ook altijd interessant dat soort dingen.
Soms kijken wij de videobeelden terug van toen wij thuis klein waren. Om te gieren.. wat een uitspraken.
Whehe joah! Die is echt gaaf..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit filmpje haakt daar perfect op in![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/ouders_opgelet.html
Stoutert! En nu agent willen wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe joah! Die is echt gaaf..
Als ik aan filmpjes van vroeger denk.. hoor ik mijn vader altijd wel 10x zeggen "Maitje.. niet doen"!
Ik deed van alles, maar mocht niets
Met boefjes vang je boefjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stoutert! En nu agent willen worden
quote:
Haha...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stoutert! En nu agent willen worden
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha...
Ik ga leggen!
Welterusten heren en dames![]()
Da's geheim.quote:
pffffquote:
quote:
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?quote:
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?
DE en phillipsquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?
Die psychologische testen bij Defensie zijn dan ook geen ruk waard als zo iemand officier is. Dan kan ik ook wel bij de Luchtmachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.
Lightning kom er maar in!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die psychologische testen bij Defensie zijn dan ook geen ruk waard als zo iemand officier is. Dan kan ik ook wel bij de Luchtmacht
Je haalt cobra dan toch wel een beetje naar beneden. Hij laat ze vliegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
Heb meteen wel een slogan voor de Luchtmacht :
"De Luchtmacht. Voor mensen die ze zien vliegen. "
Uhm volgens mij moet hij er juist voor zorgen dat er zo min mogelijk in de lucht komtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt cobra dan toch wel een beetje naar beneden. Hij laat ze vliegen
Of wat er moet gebeuren als er wat door de luchtvliegt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm volgens mij moet hij er juist voor zorgen dat er zo min mogelijk in de lucht komt
Jaaa je weet wie ik ben hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.
ErwinRommel is nu stil. Is maar gaan slapen in zijn PSV shirt. Stalin ligt ook op bed, als troost.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of wat er moet gebeuren als er wat door de luchtvliegt?
Vage gasten daar bij de klu![]()
Trouwens ER snurkt gewoon z'n verdriet van PSV van zich af
Whehehe.... op Facebook had iemand het net over een "Dutch oven"... Google de betekenis maar!quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
Arme, arme kerel.
Volgens mij heeft cobra net mijn scheet gemeten hij is al ff afwezig en het stinkt hier als een malle
Braadpan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... op Facebook had iemand het net over een "Dutch oven"... Google de betekenis maar!
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
Arme, arme kerel.
Volgens mij heeft cobra net mijn scheet gemeten hij is al ff afwezig en het stinkt hier als een malle
Expert op dat gebiedquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... op Facebook had iemand het net over een "Dutch oven"... Google de betekenis maar!
Ah damn! Dat is echt next level shit! Kan pas na 10jaar huwelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:26 schreef Esses het volgende:
De dutch oven surprise is overigens beter xD
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
01:20:10 15-04-11 05/005 GROUP-1 HV ONDERZOEK NAAR GASLUCHT MOLUKKENSTRAAT
Slaapsequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga mijn oogjes toe doen... fijne nacht nog!
Is goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:56 schreef Thaboel het volgende:
Truste lotusss
Cobra bakkie doen dan maar?
quote:
Dat mag.quote:
Danku!quote:
10 uur slaap!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Danku!
Waarde sgtmj ik meld mij af! Morgen 3uur beginnen dus om aan mn 10uur slaap te komen moet ik maar eens mn bedje in
Lekker uitslapen dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:28 schreef Braamyo het volgende:
Whoei ! Nu er in... over 5 uur eruit![]()
WHOEI !
ik had niet anders verwacht, misschien moeten we toch maar Jupiler league gaan spelen, ipv Champoins league.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
Tering! Dit moeten jullie lezen! [DEF] Defensie bezuinigingen 2011 #5
Lijfstraf invoeren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef Maitje het volgende:
Jawel.. Alleen wakker gemaakt door de gillende buurmeisjes. Schijtkinderen.
Jij goeie nachtdienst gehad?
Moet dat echtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Maitje het volgende:
@EllaN! Extra rondje hardlopen jij vanavond
!
@Cobra
Nou idd... Wat een vervelende kinderen zeg!
Jij een prettige vrij(e)dag. En scheur niet uit je broek.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef EllaN het volgende:
[..]![]()
.
Wat een lekker weertje btw. Zou dat het hele weekend aanblijven?
Mooi hardloop weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef EllaN het volgende:
[..]![]()
.
Wat een lekker weertje btw. Zou dat het hele weekend aanblijven?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
Heb meteen wel een slogan voor de Luchtmacht :
"De Luchtmacht. Voor mensen die ze zien vliegen. "
quote:
Ik heb het idee van EllaN overgenomen: broodje knakworst met mayo!quote:
Heerlijk weer!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Thaboel het volgende:
Mogge. Lekker weer? Gordijnen nog dicht :p
Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef AchJa het volgende:
Is Sine_Pari alweer gesignaleerd? Wat ik ondertussen lees in de plannen van Obama krijgt defensie in Amerika ook te maken met ingrijpende bezuinigingen.
400 miljard bezuinigen rond 2023 dacht ik?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?
[..]
Als ik het goed gelezen heb staat dat bedrag nog niet eens vast, die 400 miljard is meen ik gewoon een verwijzing naar de bezuinigingen die de afgelopen jaren al hebben plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Vronsky het volgende:
[..]
400 miljard bezuinigen rond 2023 dacht ik?
Of het was 2033, weet ik niet meer helemaal zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd wakker nadat mijn wekker een uur lang iedere 3 minuten een snoeiharde ''word wakker toon'' er uit gooide. Nog een uur te laat aangekomen, crap !quote:
Sorry was ondanks zichtbaar als online niet achter de PC. Ja men wil in de loop van de volgende 12 jaar $400 billion sparen. Maar hoe men dat nu wil doe is zo ver ik weet nog niet zeker. Heb ondermeer gehoord dat men bv. de productie van diverse vliegtuigen en schepen wil stoppen. Hoe men denkt bij de Army te gaan bezuinigen is mij nog niet duidelijk. Wachten we het maar af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?
[..]
Ja dat klinkt allemaal wel leuk, maar men vergeet dat er buiten Iraq en Afghanistan meer gebeurt. Stuur bv. maar even een carrier naar Japan om daar te helpen (waterzuivering, ziekenhuisbedden, helicopter transport, etc. etc.), doe mee aan een no fly zone, stuur defensie personeel naar landen als El Salvador voor opbouw en medische hulp, etc etc. Dus we hebben niet eens grote brandhaarde nodig om geld uit te geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef Vronsky het volgende:
De bezuinigingen gaan er volgens mij ook van uit dat er in de tussentijd geen grote brandhaarden zijn waardoor er wat "rustiger" aan kan worden gedaan met het budget?
Punt is alleen wel.. jullie huidige budget ligt rond de 700 miljard dacht ik
Dat is een hele grote hap
Dat zijn dan vaak die kleine "vergeten" missies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat klinkt allemaal wel leuk, maar men vergeet dat er buiten Iraq en Afghanistan meer gebeurt. Stuur bv. maar even een carrier naar Japan om daar te helpen (waterzuivering, ziekenhuisbedden, helicopter transport, etc. etc.), doe mee aan een no fly zone, stuur defensie personeel naar landen als El Salvador voor opbouw en medische hulp, etc etc. Dus we hebben niet eens grote brandhaarde nodig om geld uit te geven.
Beloftequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De eed of de belofte?
Gefliciteerd btw
"Dat beloof ik"quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Dat beloof ik"
Ikzelf heb de eed afgelegd. "Zowaarlijk helpe mij God Allemachtig"
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef kronolith het volgende:
[..]
Klopt!. Heb het niet zo op God etc, vandaar
Oude LARO?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef skipmeister het volgende:
Middag,
Ben bezig met het bouwen van een radio voor in het vtg. maar nu wil ik ff zeker weten (bevestiging) dat ik een omvormer moet hebben van 12v. naar 24v. Zodat ik zometeen niet met een verkeerde omvormer in mijn handen sta.
alvast bedankt! en een prettig weekend!
Nee MB.tje 4-tonner 10-tonner.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude LARO?
Ja, heb je een omvormer voor nodig
Ook daar heb je die omvormer in nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Nee MB.tje 4-tonner 10-tonner.
LaRo heb ik nooit wat mee gedaan dus als er in de MB dezelfde aansluitingen zitten als in de LaRo dan weet ik voldoende!
Mooi!! dan kan ik dus aan de slag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook daar heb je die omvormer in nodig.
Geen dankquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Mooi!! dan kan ik dus aan de slag!
Bedankt!
Hey Remcoquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
Reporting back for duty
Was mn wachtwoord kwijt en te lui om een nieuwe aan te vragen, maar sprak van de week Achja bij de 'actiebijeenkomst' van de vakbond en dacht laat ik mijn wachtwoord weer eens opvragen
Rave nog steeds een botte arrogante marinier?
Nog steeds zure trollen die langskomen?
Alle leden nog zeker van hun baan?
Lotuss en ER nog bij elkaar?
Even een kleine update van mij: In maart 3 weken naar Noorwegen geweest. Veel geleerd, weinig gedaan. Het hoogtepunt van het jaar werd het dieptepunt van het jaar tot op het punt dat we 3 dagen op de CP in de wacht hebben gestaan, omdat onze stingerstellingen in de weg stonden van de manouvre eenheden. Inderdaad we stonden tussen de linies ipv erachter zoals organiek hoort, dat komt omdat er geen oefenterrein was om ons achter de linies neer te zetten. Dus in theorie stonden we erachter, in de praktijk ertussen.
Verder ben ik voorlopig zeker van mijn baan. De SWP MB pelotons (3 stuks) worden opgeheven, samen met de batterijstaf, logistiek peloton en SMOD groep van de 11e luchtverdedigingsbatterij, de SWP Fennek pelotons (waar ik in zit) en AMRAAM pelotons worden ondergebracht bij de 13e luchtverdediginsbatterij. de 11e batterij verdwijnt daarmee.
11 luchtverdediginscompagnie van luchtmobiel wordt opgeheven en naar het schijnt komt het stingerpeloton van de mariniers naar De Peel.
PS: In een MB zitten 24 volt aansluitingen
Welcome back!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
Reporting back for duty
Was mn wachtwoord kwijt en te lui om een nieuwe aan te vragen, maar sprak van de week Achja bij de 'actiebijeenkomst' van de vakbond en dacht laat ik mijn wachtwoord weer eens opvragen
Nog steeds zure trollen die langskomen?
Alle leden nog zeker van hun baan?
Lotuss en ER nog bij elkaar?
Even een kleine update van mij: In maart 3 weken naar Noorwegen geweest. Veel geleerd, weinig gedaan. Het hoogtepunt van het jaar werd het dieptepunt van het jaar tot op het punt dat we 3 dagen op de CP in de wacht hebben gestaan, omdat onze stingerstellingen in de weg stonden van de manouvre eenheden. Inderdaad we stonden tussen de linies ipv erachter zoals organiek hoort, dat komt omdat er geen oefenterrein was om ons achter de linies neer te zetten. Dus in theorie stonden we erachter, in de praktijk ertussen.
Verder ben ik voorlopig zeker van mijn baan. De SWP MB pelotons (3 stuks) worden opgeheven, samen met de batterijstaf, logistiek peloton en SMOD groep van de 11e luchtverdedigingsbatterij, de SWP Fennek pelotons (waar ik in zit) en AMRAAM pelotons worden ondergebracht bij de 13e luchtverdediginsbatterij. de 11e batterij verdwijnt daarmee.
11 luchtverdediginscompagnie van luchtmobiel wordt opgeheven en naar het schijnt komt het stingerpeloton van de mariniers naar De Peel.
PS: In een MB zitten 24 volt aansluitingen
Als af en toe mensen twijfelen aan mijn geweldigheid kan zelfs ik op den duur een beetje bot worden.. Ik ben ook net mens..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
LMB gaat voor zijn luchtverdediging rekenen op ons en de mariniers. In theorie zouden wij hun taak overnemen. In praktijk gaat daar weinig van komen denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welcome back!!!
11 Luchtverdedigings-cie LMB opgeheven?????? Waar moet LMB dan haar luchtverdedigings capaciteit vandaan halen? Worden de Stingers weer bij de SSV-cie's gevoegd?
Hoi Ravequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als af en toe mensen twijfelen aan mijn geweldigheid kan zelfs ik op den duur een beetje bot worden.. Ik ben ook net mens..
Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Remco026 het volgende:
[..]
LMB gaat voor zijn luchtverdediging rekenen op ons en de mariniers. In theorie zouden wij hun taak overnemen. In praktijk gaat daar weinig van komen denk ik
Roger.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry was ondanks zichtbaar als online niet achter de PC. Ja men wil in de loop van de volgende 12 jaar $400 billion sparen. Maar hoe men dat nu wil doe is zo ver ik weet nog niet zeker. Heb ondermeer gehoord dat men bv. de productie van diverse vliegtuigen en schepen wil stoppen. Hoe men denkt bij de Army te gaan bezuinigen is mij nog niet duidelijk. Wachten we het maar af.
Dan had je een paar dagen geleden wat beter moeten opletten, want dit was hier al lang en breed bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Welcome back!!!
11 Luchtverdedigings-cie LMB opgeheven?????? Waar moet LMB dan haar luchtverdedigings capaciteit vandaan halen? Worden de Stingers weer bij de SSV-cie's gevoegd?
Ik heb de afgelopen dagen niet alles gelezen ivm mijn werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan had je een paar dagen geleden wat beter moeten opletten, want dit was hier al lang en breed bekend gemaakt.
Haha... zo lang ben je hier dus al niet meer geweestquote:
Yep, bij TNT-Post, of wellicht snel Post-NLquote:
Postbode, niet die op de fiets, maar in de auto. Boerderijen langs in de "biblebelt", aangetekende stukken bestellen, post en pakketten aanleveren en ophalen bij bedrijven, particulieren en postagentschappen, idem het lichten van de brievenbussen.quote:
Gaat nergens over dat plan... En het zijn niet alleen de taken van de marns en lumbl maar ook de mortieropsporingstaken van artost...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen niet alles gelezen ivm mijn werk
het is zuur, en het valt nog maar te bezien hoe men dat nu in de praktijk wil doen.
Ik hoop echt dat diezelfde politici zichzelf in de vingers snijden, en dat ze er persoonlijk de gevolgen van mogen ondervinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens over dat plan... En het zijn niet alleen de taken van de marns en lumbl maar ook de mortieropsporingstaken van artost...
Geldt volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef anno2010 het volgende:
Wat ik me afvraag.
Heeft duitsland nog beperkingen op de krijgsmacht. Na de 1ste wereldoorlog mochten ze toch maar een beperkte krijgsmacht hebben? Geldt dat nu ook nog?
Ja, dus ik ben het spoor ook volledig bijster hoe ze eea gaan invullen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Remco026 het volgende:
En ondertussen moeten we een complete batterij inleveren.
Wat dacht je van "Niet"?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben het spoor ook volledig bijster hoe ze eea gaan invullen.
En dat gaat werken? Een eenheid plakken aan een andere welke elkaar totaal niet kennen. Gaat lekker wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
"De taken worden belegd bij het Cglvd"...
Kortom, opdracht, uitvoeren mars!
Natuurlijk gaat dat niet werken. Komt bij dat ik veel te teer gebouwd ben om met al die spullen te sjouwen, daar hebben ze voertuigen voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat gaat werken? Een eenheid plakken aan een andere welke elkaar totaal niet kennen. Gaat lekker worden
Daarom dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet werken. Komt bij dat ik veel te teer gebouwd ben om met al die spullen te sjouwen, daar hebben ze voertuigen voor uitgevonden.
Mietjequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Remco026 het volgende:
ja daaaaggggg, ik mag niet voor niks geen functies boven cluster 2 uitvoeren ivm mijn rug
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus.
Maar AchJa, ik zie jou eigenlijk stiekum wel rondlopen, met 40 kilogram op je bult plus Stinger erbij, door de heuvels
Leen je een recruit voor, die loopt met die barang achter je aan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?
Dan leen ik ook wel een koelie voor de rugtas en stingersquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leen je een recruit voor, die loopt met die barang achter je aan!
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busjequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?
Ik mag hopen van niet!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busje
Grappig, mijn rug was ook scheef, nog voordat ik mijn dienstpilicht deed, en gewoon goedgekeurd hoor. LMB idem, was geen probleem, en heb tot in den einde met die Berghauss van 40kg gelopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef Remco026 het volgende:
Daarvoor moet je bij de keuringsinstanties zijn![]()
Die denken dat je door een iets scheef gegroeide rug, je minder kunt tillen
Koelies kosten niks, zeg enkel "jij blijven, vergunning krijgen"quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan leen ik ook wel een koelie voor de rugtas en stingers
Toen had je ook nog geen clusterkeuringen, toen was je fiegroep 1, 2 of 3. En als je redelijk inelkaar zat was je gewoon 1.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grappig, mijn rug was ook scheef, nog voordat ik mijn dienstpilicht deed, en gewoon goedgekeurd hoor. LMB idem, was geen probleem, en heb tot in den einde met die Berghauss van 40kg gelopen.
Tegenwoordig voel ik wel af en toe wat in m'n rug.
Rooie busje? PVDA die achter AchJa aanrijdt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busje
Was er wel hoor, heette toen anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen had je ook nog geen clusterkeuringen, toen was je fiegroep 1, 2 of 3. En als je redelijk inelkaar zat was je gewoon 1.
quote:
Meer een koelkast op wielen, heel handig als je feestjes heb in het bos/standquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rooie busje? PVDA die achter AchJa aanrijdt?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Remco026 het volgende:
Meer een koelkast op wielen, heel handig als je feestjes heb in het bos/stand
ABOHZIS. Alleen waren de eisen vroeger anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Abozus factor oid's, weet het niet meer helemaal.
Ja, die!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
ABOHZIS. Alleen waren de eisen vroeger anders.
\neej, die beperkingen bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef anno2010 het volgende:
Wat ik me afvraag.
Heeft duitsland nog beperkingen op de krijgsmacht. Na de 1ste wereldoorlog mochten ze toch maar een beperkte krijgsmacht hebben? Geldt dat nu ook nog?
Ja dan had je net zo goed ff langs kunnen komen, ik werk daar ergensquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Net terug uit Leiden gekomen. Zeer informatieve dag gehad over IBO. Gaat m wel worden denk ik
jepquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
Internationale Betrekkingen en Organisaties?
naja wie weet over paar maanden, mocht het inderdaad doorgaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dan had je net zo goed ff langs kunnen komen, ik werk daar ergens
WEEEEEEEEKEEEEEEND!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Clan het volgende:
Avond mensen, voor mij begint nu ook het weekeinde.
Na 41 jaar ben ik eindelijk klaar met mijn huis bouwen, heb de laatste metsellaag gedaan, nu alleen nog even wat stenen met zoutzuur schoonmaken en voegen en het werk zit erop.
Dat is niet echt een grote verrassing, gezien de opmerkingen die heen en weer gingen over het hekje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Esses het volgende:
Proces wilders sleept door. Na lang gezeik is de rechtbank weer gewraakt.
Dat moet ik nog zien, maar ik denk niet veel zware lichamelijke arbeid meer, al blijft de tuin bijhouden natuurlijk ook een projekt op zich. Misschien een prieel in de tuin bouwen, daar ging laatst mijn gedachte naar uit, maar dat moet ik nog zien, even de laatste afwerking aan het huis en dan is het weer tijd voor de zomerse karwei aan de tuin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat gaat daarna jouw nieuwe project worden?
Ja maar om een PV meineed wat geen meineed is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een grote verrassing, gezien de opmerkingen die heen en weer gingen over het hekje.
Ik vind het maar een showproces, vooral die rechter die daar gisteren zat gaf aan dat wat betreft rechtstaat we in een bananenpubliek zijn beland.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Esses het volgende:
Proces wilders sleept door. Na lang gezeik is de rechtbank weer gewraakt.
Dat was flink wat meetwerk, want ik moest bovenaan precies uitkomen. Ik had vorig jaar al de muur weggeslagen en flin wat stutwerk neergezet, vooral de goede stenen zoeken en inmetselen was een hels karwei, het zijn namelijk veldbrandstenen, en dat metselwerk gaat om de rij hele stenen met een rij halve stenen, dus die moest ik weer speciaal kappen, en schoonmaken alvorens ik ze weer kon inmetselen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |