Ik heb er ook geruime tijd voor uitgetrokken, ik begon in 1970 ( het was toen voornamelijk een hooizolder met houten balken van binnen ) met de plafonds en binnenmuren en storten van beton. We zijn ook pas in 1975 in de woning getrokken, en daarna in de vrije avonden en weekeinden aan het huis gewerkt. Metselen, tegelzetten elektriciteit aanleggen van vrienden geleerd ( loodgieterswerk was ik natuurlijk eigen ) en alles op mijn eigen tempo in mijn eentje gedaan, al heb ik het dak met mijn kinderen gedaan, dat lukte alleen niet. Maar goed, dan heb je wel iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Noem het maar leuk... ik zou er nog niet eens aan denken.
Jupquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef jankaas020 het volgende:
Erasmo, jij rijdt die kale eend, toch?
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef jankaas020 het volgende:
Aha, maandag je tas nog gevonden?![]()
Of was dat je collega?
Zolang er maar een dak boven zit is alles goed toch?quote:
quote:
Laat maar fout van moiquote:
Heb je de lokale bouwmarkt al ingelicht dat ze nu waarschijnlijk falliet gaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Waar we idd niet elk jaar tussen de zakken cement zitten
Mocht je het klussen zat zijn er zijn nu genoeg genisten om in te hurenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Waar we idd niet elk jaar tussen de zakken cement zitten
Ik heb gisteren bij de BOUWMAAT nog wat voegzand gehaald en ben toen mijn pas vergeten mee te nemen, dus ze zien de bui wel hangen. Vroeger ging ik trouwens naar de GAMMA, maar ik heb gelukkig via mijn zoon een pas van de BOUWMAAT kunnen krijgen, die zijn toch meer aangewezen op bouwen en zijn als groothandel een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de lokale bouwmarkt al ingelicht dat ze nu waarschijnlijk falliet gaan?
Dat geloof ik best, maar ik weet niet of hun per individueel persoon die kennis in huis hebben die ik heb, daarnaast moet ik ook een beetje bezig blijven, de hele dag binnen zitten is niets voor mij, tenzij er buiten een pak sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mocht je het klussen zat zijn er zijn nu genoeg genisten om in te huren
Je kunt nu weer buiten zitten. Het bbq seizoen is weer begonnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ik weet niet of hun per individueel persoon die kennis in huis hebben die ik heb, daarnaast moet ik ook een beetje bezig blijven, de hele dag binnen zitten is niets voor mij, tenzij er buiten een pak sneeuw ligt.
Bouwmaat is eigenlijk niet voor particulieren, maar voor bedrijven, maar ik heb een zoon die via zijn bedrijf voor al die groothandelaren pasjes kan aanvragen, en dat was echt een uitkomst.quote:
Ik heb van de week al even de bbq aan gehad, maar mijn vrouw vond het niet al te warm buiten, die wilde alweer snel naar binnen, die is kou niet zo gewend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt nu weer buiten zitten. Het bbq seizoen is weer begonnen.
Die bouwers zijn best handig... Ze hebben het iig makkelijker op de markt straks dan tankmensen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ik weet niet of hun per individueel persoon die kennis in huis hebben die ik heb, daarnaast moet ik ook een beetje bezig blijven, de hele dag binnen zitten is niets voor mij, tenzij er buiten een pak sneeuw ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |