ABOHZIS. Alleen waren de eisen vroeger anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Abozus factor oid's, weet het niet meer helemaal.
Ja, die!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
ABOHZIS. Alleen waren de eisen vroeger anders.
\neej, die beperkingen bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef anno2010 het volgende:
Wat ik me afvraag.
Heeft duitsland nog beperkingen op de krijgsmacht. Na de 1ste wereldoorlog mochten ze toch maar een beperkte krijgsmacht hebben? Geldt dat nu ook nog?
Ja dan had je net zo goed ff langs kunnen komen, ik werk daar ergensquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Net terug uit Leiden gekomen. Zeer informatieve dag gehad over IBO. Gaat m wel worden denk ik
jepquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
Internationale Betrekkingen en Organisaties?
naja wie weet over paar maanden, mocht het inderdaad doorgaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dan had je net zo goed ff langs kunnen komen, ik werk daar ergens
WEEEEEEEEKEEEEEEND!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Clan het volgende:
Avond mensen, voor mij begint nu ook het weekeinde.
Na 41 jaar ben ik eindelijk klaar met mijn huis bouwen, heb de laatste metsellaag gedaan, nu alleen nog even wat stenen met zoutzuur schoonmaken en voegen en het werk zit erop.
Dat is niet echt een grote verrassing, gezien de opmerkingen die heen en weer gingen over het hekje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Esses het volgende:
Proces wilders sleept door. Na lang gezeik is de rechtbank weer gewraakt.
Dat moet ik nog zien, maar ik denk niet veel zware lichamelijke arbeid meer, al blijft de tuin bijhouden natuurlijk ook een projekt op zich. Misschien een prieel in de tuin bouwen, daar ging laatst mijn gedachte naar uit, maar dat moet ik nog zien, even de laatste afwerking aan het huis en dan is het weer tijd voor de zomerse karwei aan de tuin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat gaat daarna jouw nieuwe project worden?
Ja maar om een PV meineed wat geen meineed is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een grote verrassing, gezien de opmerkingen die heen en weer gingen over het hekje.
Ik vind het maar een showproces, vooral die rechter die daar gisteren zat gaf aan dat wat betreft rechtstaat we in een bananenpubliek zijn beland.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Esses het volgende:
Proces wilders sleept door. Na lang gezeik is de rechtbank weer gewraakt.
Dat was flink wat meetwerk, want ik moest bovenaan precies uitkomen. Ik had vorig jaar al de muur weggeslagen en flin wat stutwerk neergezet, vooral de goede stenen zoeken en inmetselen was een hels karwei, het zijn namelijk veldbrandstenen, en dat metselwerk gaat om de rij hele stenen met een rij halve stenen, dus die moest ik weer speciaal kappen, en schoonmaken alvorens ik ze weer kon inmetselen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |