Geldt volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:27 schreef anno2010 het volgende:
Wat ik me afvraag.
Heeft duitsland nog beperkingen op de krijgsmacht. Na de 1ste wereldoorlog mochten ze toch maar een beperkte krijgsmacht hebben? Geldt dat nu ook nog?
Ja, dus ik ben het spoor ook volledig bijster hoe ze eea gaan invullen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef Remco026 het volgende:
En ondertussen moeten we een complete batterij inleveren.
Wat dacht je van "Niet"?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben het spoor ook volledig bijster hoe ze eea gaan invullen.
En dat gaat werken? Een eenheid plakken aan een andere welke elkaar totaal niet kennen. Gaat lekker wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
"De taken worden belegd bij het Cglvd"...
Kortom, opdracht, uitvoeren mars!
Natuurlijk gaat dat niet werken. Komt bij dat ik veel te teer gebouwd ben om met al die spullen te sjouwen, daar hebben ze voertuigen voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat gaat werken? Een eenheid plakken aan een andere welke elkaar totaal niet kennen. Gaat lekker worden
Daarom dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet werken. Komt bij dat ik veel te teer gebouwd ben om met al die spullen te sjouwen, daar hebben ze voertuigen voor uitgevonden.
Mietjequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef Remco026 het volgende:
ja daaaaggggg, ik mag niet voor niks geen functies boven cluster 2 uitvoeren ivm mijn rug
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus.
Maar AchJa, ik zie jou eigenlijk stiekum wel rondlopen, met 40 kilogram op je bult plus Stinger erbij, door de heuvels
Leen je een recruit voor, die loopt met die barang achter je aan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?
Dan leen ik ook wel een koelie voor de rugtas en stingersquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leen je een recruit voor, die loopt met die barang achter je aan!
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busjequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wegwezen, hoe moet ik die koelkast inc inhoud dan gaan meenemen?
Ik mag hopen van niet!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busje
Grappig, mijn rug was ook scheef, nog voordat ik mijn dienstpilicht deed, en gewoon goedgekeurd hoor. LMB idem, was geen probleem, en heb tot in den einde met die Berghauss van 40kg gelopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef Remco026 het volgende:
Daarvoor moet je bij de keuringsinstanties zijn![]()
Die denken dat je door een iets scheef gegroeide rug, je minder kunt tillen
Koelies kosten niks, zeg enkel "jij blijven, vergunning krijgen"quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan leen ik ook wel een koelie voor de rugtas en stingers
Toen had je ook nog geen clusterkeuringen, toen was je fiegroep 1, 2 of 3. En als je redelijk inelkaar zat was je gewoon 1.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grappig, mijn rug was ook scheef, nog voordat ik mijn dienstpilicht deed, en gewoon goedgekeurd hoor. LMB idem, was geen probleem, en heb tot in den einde met die Berghauss van 40kg gelopen.
Tegenwoordig voel ik wel af en toe wat in m'n rug.
Rooie busje? PVDA die achter AchJa aanrijdt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dr wordt vast niet bezuinigd op jullie rooie busje
Was er wel hoor, heette toen anders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen had je ook nog geen clusterkeuringen, toen was je fiegroep 1, 2 of 3. En als je redelijk inelkaar zat was je gewoon 1.
quote:
Meer een koelkast op wielen, heel handig als je feestjes heb in het bos/standquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rooie busje? PVDA die achter AchJa aanrijdt?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Remco026 het volgende:
Meer een koelkast op wielen, heel handig als je feestjes heb in het bos/stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |