Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef AchJa het volgende:
Is Sine_Pari alweer gesignaleerd? Wat ik ondertussen lees in de plannen van Obama krijgt defensie in Amerika ook te maken met ingrijpende bezuinigingen.
400 miljard bezuinigen rond 2023 dacht ik?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?
[..]
Als ik het goed gelezen heb staat dat bedrag nog niet eens vast, die 400 miljard is meen ik gewoon een verwijzing naar de bezuinigingen die de afgelopen jaren al hebben plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Vronsky het volgende:
[..]
400 miljard bezuinigen rond 2023 dacht ik?
Of het was 2033, weet ik niet meer helemaal zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd wakker nadat mijn wekker een uur lang iedere 3 minuten een snoeiharde ''word wakker toon'' er uit gooide. Nog een uur te laat aangekomen, crap !quote:
Sorry was ondanks zichtbaar als online niet achter de PC. Ja men wil in de loop van de volgende 12 jaar $400 billion sparen. Maar hoe men dat nu wil doe is zo ver ik weet nog niet zeker. Heb ondermeer gehoord dat men bv. de productie van diverse vliegtuigen en schepen wil stoppen. Hoe men denkt bij de Army te gaan bezuinigen is mij nog niet duidelijk. Wachten we het maar af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Middag Sine! Wat staat er allemaal bij jullie op de rol?
[..]
Ja dat klinkt allemaal wel leuk, maar men vergeet dat er buiten Iraq en Afghanistan meer gebeurt. Stuur bv. maar even een carrier naar Japan om daar te helpen (waterzuivering, ziekenhuisbedden, helicopter transport, etc. etc.), doe mee aan een no fly zone, stuur defensie personeel naar landen als El Salvador voor opbouw en medische hulp, etc etc. Dus we hebben niet eens grote brandhaarde nodig om geld uit te geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef Vronsky het volgende:
De bezuinigingen gaan er volgens mij ook van uit dat er in de tussentijd geen grote brandhaarden zijn waardoor er wat "rustiger" aan kan worden gedaan met het budget?
Punt is alleen wel.. jullie huidige budget ligt rond de 700 miljard dacht ik
Dat is een hele grote hap
Dat zijn dan vaak die kleine "vergeten" missies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat klinkt allemaal wel leuk, maar men vergeet dat er buiten Iraq en Afghanistan meer gebeurt. Stuur bv. maar even een carrier naar Japan om daar te helpen (waterzuivering, ziekenhuisbedden, helicopter transport, etc. etc.), doe mee aan een no fly zone, stuur defensie personeel naar landen als El Salvador voor opbouw en medische hulp, etc etc. Dus we hebben niet eens grote brandhaarde nodig om geld uit te geven.
Beloftequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De eed of de belofte?
Gefliciteerd btw
"Dat beloof ik"quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"Dat beloof ik"
Ikzelf heb de eed afgelegd. "Zowaarlijk helpe mij God Allemachtig"
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef kronolith het volgende:
[..]
Klopt!. Heb het niet zo op God etc, vandaar
Oude LARO?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef skipmeister het volgende:
Middag,
Ben bezig met het bouwen van een radio voor in het vtg. maar nu wil ik ff zeker weten (bevestiging) dat ik een omvormer moet hebben van 12v. naar 24v. Zodat ik zometeen niet met een verkeerde omvormer in mijn handen sta.
alvast bedankt! en een prettig weekend!
Nee MB.tje 4-tonner 10-tonner.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude LARO?
Ja, heb je een omvormer voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |