Ook daar heb je die omvormer in nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Nee MB.tje 4-tonner 10-tonner.
LaRo heb ik nooit wat mee gedaan dus als er in de MB dezelfde aansluitingen zitten als in de LaRo dan weet ik voldoende!
Mooi!! dan kan ik dus aan de slag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook daar heb je die omvormer in nodig.
Geen dankquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef skipmeister het volgende:
[..]
Mooi!! dan kan ik dus aan de slag!
Bedankt!
Hey Remcoquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
Reporting back for duty
Was mn wachtwoord kwijt en te lui om een nieuwe aan te vragen, maar sprak van de week Achja bij de 'actiebijeenkomst' van de vakbond en dacht laat ik mijn wachtwoord weer eens opvragen
Rave nog steeds een botte arrogante marinier?
Nog steeds zure trollen die langskomen?
Alle leden nog zeker van hun baan?
Lotuss en ER nog bij elkaar?
Even een kleine update van mij: In maart 3 weken naar Noorwegen geweest. Veel geleerd, weinig gedaan. Het hoogtepunt van het jaar werd het dieptepunt van het jaar tot op het punt dat we 3 dagen op de CP in de wacht hebben gestaan, omdat onze stingerstellingen in de weg stonden van de manouvre eenheden. Inderdaad we stonden tussen de linies ipv erachter zoals organiek hoort, dat komt omdat er geen oefenterrein was om ons achter de linies neer te zetten. Dus in theorie stonden we erachter, in de praktijk ertussen.
Verder ben ik voorlopig zeker van mijn baan. De SWP MB pelotons (3 stuks) worden opgeheven, samen met de batterijstaf, logistiek peloton en SMOD groep van de 11e luchtverdedigingsbatterij, de SWP Fennek pelotons (waar ik in zit) en AMRAAM pelotons worden ondergebracht bij de 13e luchtverdediginsbatterij. de 11e batterij verdwijnt daarmee.
11 luchtverdediginscompagnie van luchtmobiel wordt opgeheven en naar het schijnt komt het stingerpeloton van de mariniers naar De Peel.
PS: In een MB zitten 24 volt aansluitingen
Welcome back!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
Reporting back for duty
Was mn wachtwoord kwijt en te lui om een nieuwe aan te vragen, maar sprak van de week Achja bij de 'actiebijeenkomst' van de vakbond en dacht laat ik mijn wachtwoord weer eens opvragen
Nog steeds zure trollen die langskomen?
Alle leden nog zeker van hun baan?
Lotuss en ER nog bij elkaar?
Even een kleine update van mij: In maart 3 weken naar Noorwegen geweest. Veel geleerd, weinig gedaan. Het hoogtepunt van het jaar werd het dieptepunt van het jaar tot op het punt dat we 3 dagen op de CP in de wacht hebben gestaan, omdat onze stingerstellingen in de weg stonden van de manouvre eenheden. Inderdaad we stonden tussen de linies ipv erachter zoals organiek hoort, dat komt omdat er geen oefenterrein was om ons achter de linies neer te zetten. Dus in theorie stonden we erachter, in de praktijk ertussen.
Verder ben ik voorlopig zeker van mijn baan. De SWP MB pelotons (3 stuks) worden opgeheven, samen met de batterijstaf, logistiek peloton en SMOD groep van de 11e luchtverdedigingsbatterij, de SWP Fennek pelotons (waar ik in zit) en AMRAAM pelotons worden ondergebracht bij de 13e luchtverdediginsbatterij. de 11e batterij verdwijnt daarmee.
11 luchtverdediginscompagnie van luchtmobiel wordt opgeheven en naar het schijnt komt het stingerpeloton van de mariniers naar De Peel.
PS: In een MB zitten 24 volt aansluitingen
Als af en toe mensen twijfelen aan mijn geweldigheid kan zelfs ik op den duur een beetje bot worden.. Ik ben ook net mens..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Remco026 het volgende:
LMB gaat voor zijn luchtverdediging rekenen op ons en de mariniers. In theorie zouden wij hun taak overnemen. In praktijk gaat daar weinig van komen denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welcome back!!!
11 Luchtverdedigings-cie LMB opgeheven?????? Waar moet LMB dan haar luchtverdedigings capaciteit vandaan halen? Worden de Stingers weer bij de SSV-cie's gevoegd?
Hoi Ravequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als af en toe mensen twijfelen aan mijn geweldigheid kan zelfs ik op den duur een beetje bot worden.. Ik ben ook net mens..
Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Remco026 het volgende:
[..]
LMB gaat voor zijn luchtverdediging rekenen op ons en de mariniers. In theorie zouden wij hun taak overnemen. In praktijk gaat daar weinig van komen denk ik
Roger.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry was ondanks zichtbaar als online niet achter de PC. Ja men wil in de loop van de volgende 12 jaar $400 billion sparen. Maar hoe men dat nu wil doe is zo ver ik weet nog niet zeker. Heb ondermeer gehoord dat men bv. de productie van diverse vliegtuigen en schepen wil stoppen. Hoe men denkt bij de Army te gaan bezuinigen is mij nog niet duidelijk. Wachten we het maar af.
Dan had je een paar dagen geleden wat beter moeten opletten, want dit was hier al lang en breed bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Welcome back!!!
11 Luchtverdedigings-cie LMB opgeheven?????? Waar moet LMB dan haar luchtverdedigings capaciteit vandaan halen? Worden de Stingers weer bij de SSV-cie's gevoegd?
Ik heb de afgelopen dagen niet alles gelezen ivm mijn werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan had je een paar dagen geleden wat beter moeten opletten, want dit was hier al lang en breed bekend gemaakt.
Haha... zo lang ben je hier dus al niet meer geweestquote:
Yep, bij TNT-Post, of wellicht snel Post-NLquote:
Postbode, niet die op de fiets, maar in de auto. Boerderijen langs in de "biblebelt", aangetekende stukken bestellen, post en pakketten aanleveren en ophalen bij bedrijven, particulieren en postagentschappen, idem het lichten van de brievenbussen.quote:
Gaat nergens over dat plan... En het zijn niet alleen de taken van de marns en lumbl maar ook de mortieropsporingstaken van artost...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen niet alles gelezen ivm mijn werk
het is zuur, en het valt nog maar te bezien hoe men dat nu in de praktijk wil doen.
Ik hoop echt dat diezelfde politici zichzelf in de vingers snijden, en dat ze er persoonlijk de gevolgen van mogen ondervinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens over dat plan... En het zijn niet alleen de taken van de marns en lumbl maar ook de mortieropsporingstaken van artost...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |