Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij ooit als kloon gepost hier? Zo ja, dan weet ik misschien wel waar het over gaat
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xDquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xD
:$quote:
Done... voor zover ik het me herinner.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?
replyquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Done... voor zover ik het me herinner.
Het is helaas niet goedquote:
Stond ergens in WGR.quote:
Nice! Al drink ik geen whisky.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
En zo hoort hetquote:
Slecht!?quote:
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.quote:
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.
Even flink de zaak ontsmetten.quote:
Ik herinner me het ook dat het ergens stond ja. Zie je wel dat alcohol goed is voor het geheugen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.
Dat dus.quote:
Nee hoor... Maar mijn urine kun je beter niet drinken!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
Dat gaat een keer niet zuipen worden op Koninginnedag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
Dan val ik je lastig met de plantenspuitquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga zo maar eens pitten, morgen weer vroeg op. Lotusss zal wel online blijven, en ik ga haar lastigvallen met mijn gesnurk
Dat doe je nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan val ik je lastig met de plantenspuit
Wanna bet?quote:
Snurksequote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Eeniewee heren en dames, tot morgen!!!
Truste iedereen!quote:
Ga jij ook al!quote:
Dus? Ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 22:55 schreef Esses het volgende:
Sommige mensen moeten morgen weer werken he slangetje.
Hoelaat?quote:
voor 12uur dusquote:
Dan moet je even naar het GC. Daar zitten er een paar.quote:
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |