Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij ooit als kloon gepost hier? Zo ja, dan weet ik misschien wel waar het over gaat
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xDquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat schijnt te zijn xD
:$quote:
Done... voor zover ik het me herinner.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope. Maar stuur eens een pm met het verhaal?
replyquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Done... voor zover ik het me herinner.
Het is helaas niet goedquote:
Stond ergens in WGR.quote:
Nice! Al drink ik geen whisky.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
En zo hoort hetquote:
Slecht!?quote:
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.quote:
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, en? Lucht is ook niet goed voor je. Daar sterven je cellen van af. Dus.
Even flink de zaak ontsmetten.quote:
Ik herinner me het ook dat het ergens stond ja. Zie je wel dat alcohol goed is voor het geheugen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel we laatst lazen dat het voor je hersens juist goed is.
Dat dus.quote:
Nee hoor... Maar mijn urine kun je beter niet drinken!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
Dat gaat een keer niet zuipen worden op Koninginnedag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Thaboel het volgende:
Bedenk me net dat me medische keuring na koninginne dag hebalchohol probleem? :p
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Eén van deze gaat het trouwens worden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |