Dit filmpje haakt daar perfect op inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is ook altijd interessant dat soort dingen.
Soms kijken wij de videobeelden terug van toen wij thuis klein waren. Om te gieren.. wat een uitspraken.
Whehe joah! Die is echt gaaf..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit filmpje haakt daar perfect op in![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)/ouders_opgelet.html
Stoutert! En nu agent willen wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe joah! Die is echt gaaf..
Als ik aan filmpjes van vroeger denk.. hoor ik mijn vader altijd wel 10x zeggen "Maitje.. niet doen"!
Ik deed van alles, maar mocht niets
Met boefjes vang je boefjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stoutert! En nu agent willen worden
quote:
Haha...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Stoutert! En nu agent willen worden
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha...
Ik ga leggen!
Welterusten heren en dames![]()
Da's geheim.quote:
pffffquote:
quote:
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?quote:
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?
DE en phillipsquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merk van de koffie en de automaat zijn zeker ook classified?
Die psychologische testen bij Defensie zijn dan ook geen ruk waard als zo iemand officier is. Dan kan ik ook wel bij de Luchtmachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.
Lightning kom er maar in!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die psychologische testen bij Defensie zijn dan ook geen ruk waard als zo iemand officier is. Dan kan ik ook wel bij de Luchtmacht
Je haalt cobra dan toch wel een beetje naar beneden. Hij laat ze vliegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
Heb meteen wel een slogan voor de Luchtmacht :
"De Luchtmacht. Voor mensen die ze zien vliegen. "
Uhm volgens mij moet hij er juist voor zorgen dat er zo min mogelijk in de lucht komtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt cobra dan toch wel een beetje naar beneden. Hij laat ze vliegen
Of wat er moet gebeuren als er wat door de luchtvliegt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm volgens mij moet hij er juist voor zorgen dat er zo min mogelijk in de lucht komt
Jaaa je weet wie ik ben hequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, anders overkomt mij hetzelfde als die officier uit het bericht in DEF Nieuws.
ErwinRommel is nu stil. Is maar gaan slapen in zijn PSV shirt. Stalin ligt ook op bed, als troost.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of wat er moet gebeuren als er wat door de luchtvliegt?
Vage gasten daar bij de klu![]()
Trouwens ER snurkt gewoon z'n verdriet van PSV van zich af
Whehehe.... op Facebook had iemand het net over een "Dutch oven"... Google de betekenis maar!quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
Arme, arme kerel.
Volgens mij heeft cobra net mijn scheet gemeten hij is al ff afwezig en het stinkt hier als een malle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |