En jij vind dat ik moet stoppen met drugs?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrr
Noh spang ik klap die jonko nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
En jij vind dat ik moet stoppen met drugs?
quote:
...Is het erg dat ik precies kan begrijpen wat je hier hebt neergepleurt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met die spange tanga Je weeeeet. Dus was die smatje aan de likke toch. Komt die pa-tje naar boven werden we geklemt noh. Ik boekke voor me leven. Komt die tantoe leipe scotoe achter me aan noh. Geve ze me boetoe voor met zonder lightah swa. Dus ik rook een tabbaka no spang. Pakke ze me op om naar jailla te gaan. Noh ik zweerrrrrr
Welkom mede gangster! En esses. Anders kan hij geen gangers oppakken als hij ze niet begrijpt hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...Is het erg dat ik precies kan begrijpen wat je hier hebt neergepleurt?
Lol... ik heb wel is gesnapt dat ik het niet snapte. Komisch geheel.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Welkom mede gangster! En esses. Anders kan hij geen gangers oppakken als hij ze niet begrijpt he
Misschien is iemand hem stationair aan het laten draaien, zodat hij warm de auto in kan stappenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Maitje het volgende:
Net even het hondje nog laten plassen ziet mij oog dat er een auto op de parkeerplaats staan met lichten aan niemand erin. Tja lelijk want wie weet hoe lang het aanstaat? Dus ik dacht dat de auto van de buurvrouw was. Echter, liggen de buren al op bed.
Poging gewaagd, aangebeld en buurman doet open. " Auto niet van ons, ik denk buren ergens auto van hun". Ja, mijn marokkaanse buurman uit bed gebeld en helaas de auto staat nu nog steeds met lichten aan...
Maar wat ik even niet snap..! Je ziet toch dat je je lichten aan laat als je weg loopt van je auto??
Idem, welke?quote:
Chilli mixquote:
Slaapse.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Esses het volgende:
Ah houd je waffel toch. Ik ga naar m'n bedje.
Ik ben naar beneden gelopen om thee te zetten denk je niet dat ik dan net zo goed bier had kunnen pakken? als dat er geweest wasquote:
Neenquote:
Ik was laatst met een leuke meid, je weet toch. Dus ik was dat meisje aan het beffen, komt ineens haar vader naar boven en heeft ons gesnapt. Dus ik ren voor me leven! Komt die stomme politie achter me aan en geeft me een boete voor zonder licht rijden. Dus ik rook een peuk, geen probleem. Pakken ze me op om naar de gevangenis te gaan. Nou, ik zweer het jequote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Misschien is iemand hem stationair aan het laten draaien, zodat hij warm de auto in kan stappen.
Ik had deze vertaling dus ook niet nodig...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik was laatst met een leuke meid, je weet toch. Dus ik was dat meisje aan het beffen, komt ineens haar vader naar boven en heeft ons gesnapt. Dus ik ren voor me leven! Komt die stomme politie achter me aan en geeft me een boete voor zonder licht rijden. Dus ik rook een peuk, geen probleem. Pakken ze me op om naar de gevangenis te gaan. Nou, ik zweer het je
Wel leuk ja!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef Maitje het volgende:
Ik zit foto's te bekijken van mijn wijk toen die net gebouwd was. Hoe geniaal is dat!!!!
Dat is ook altijd interessant dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel leuk ja!
Vond laatst foto's van mn moeder gevonden toen ze als klein meisje net was aangekomen in Nederland en op een kazerne in Wezep werd ondergebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |