Haha, je hebt het zeker gemist want het was fuckin naaaaice.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:04 schreef ForumPimp het volgende:
Waaaaaaat! Zie nu pas dat Nas in NL was.
Snoop Dogg was laatst in Groningen, maar helaas was het al uitverkocht aan al die kut studenten.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef andreas612 het volgende:
ik wacht eigenlijk nog steeds op een nieuw optreden van ijsblokje of snoopy in NL
Twijfel is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Fresku is echt een goede tekstschrijver!
Fresku-Alleen is mooi
GZA is tof live.quote:
Nou, ik vond het tegenvallen...quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef nelisb het volgende:
Ben in 2006 en 2008 ook geweest. Percentage bleekscheten ligt vele malen hoger.
Publiek is crazy. Goede sfeer.
Van jong tot oud is aanwezig. Hij speelt ook veel oude nummers.
ke, maakt me niks uit hoor maar vroeg me gewoon afquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Zeker weten meer bleekscheten. Sowieso altijd meer blanken in nederland, heb ook altijd het idee dat die een beter hiphop smaak hebbenEn Nederlands is sowieso geen compton natuurlijk
Oi, dat klinkt wel matig ja, had ik niet verwacht, zo was mijn ervaring zeker niet. GZA was wel redelijk rustig op het podium maar niet te tam of zo. Zijn metgezellen waren toen goede hypemen. Dat optreden waar ik bij was is meer dan 10 jaar geleden though (quote:Op maandag 18 april 2011 11:26 schreef Deltron het volgende:
[..]
Nou, ik vond het tegenvallen...
Ten eerste had ik enorm het gevoel dat het optreden op de automatische piloot werd gedaan. Opzich wel logisch als je een album van 16 jaar oud doet, maar toch is enige vorm van interactie met het publiek wel gewenst imo. De eerste nummers van het album werden er met een rap tempo uitgeknald, waar GZA ongeveer bij stilstond en met een hand in z'n zak z'n raps deed.
Het rare is dat als ik Liquid Swords luister, ik zelf al zowat ga jumpen in de auto of whatever. In principe zou een optreden dit gevoel juist moeten versterken en harder/doper zijn als het album (zoals bij een Kyteman, Typhoon of Atmosphere). Bij dit optreden had ik dit totaal niet.. Toch was de freestyle a capella wel erg dope, en spatte hier ook duidelijk wat meer plezier van het gezicht van GZA af.
Hiernaast nog de irritante backpackboys (sorry, maar wat is het nut om met een rugtas naar een optreden gaan?), de mensen die het hele concert aant filmen zijn met hun mobieltje (like, genieten gewoon van het moment zelf?) en de té irritante mensen in de pit. Normaal vind ik een pit leuk, en doe ik ook wel graag mee, maar dit was toch wel een apart stel bij elkaar
![]()
De laatste dingetjes zijn natuurlijk maar bijzaken waar GZA niks aan kan doen, en ik ergerde me er waarschijnlijk alleen aan omdat ik het optreden zelf vond tegenvallen. Misschien verwachtte ik er wel te veel van, maar bij een rapper met zo'n hoog niveau, zo'n dope flow en toffe lyrics mag dat ook wel vind ik..
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Rumor has it dat Snoop Dogg 4 mei gaat draaien in Paradiso @ Boss..?
Atmosphere - Became, van het nieuwe album, erg goede track.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:41 schreef rumiii het volgende:
Wie kent nog meer metafoor tracks ; the skinny achtig, hold u , h.e.r. Zijn de enige die ik ken
ik wil dolgraag, maar echt kut, niemand van m'n vrienden wil er heenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..
Zit er ook aan te denken om een kaartje te halenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..
Ik vind hem ook tof. Al een tijd niet meer geluisterd though, zal ik deze zomer weer eens gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ben helemaal weg van zijn muziek laatste tijd, heerlijke new age shit is dit zeg!
Maat van mij heeft me overgehaald om mee te gaan. Ik hoop wel dat ze wat Oldskool shit draaien want die nieuwe (auto-tune) bullshit is te kansloos voor woorden. En voor 15E kan het nooit een miskoop zijn, ik kan er gratis komen en het is ook nog in de vakantie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een kaartje te halen
Auto-tune? Ice Cube met een auto-tunequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maat van mij heeft me overgehaald om mee te gaan. Ik hoop wel dat ze wat Oldskool shit draaien want die nieuwe (auto-tune) bullshit is te kansloos voor woorden. En voor 15E kan het nooit een miskoop zijn, ik kan er gratis komen en het is ook nog in de vakantie.
Ik ben ook benieuwd. Earl Sweatshirt vind ik ook wel tof, ik wil een EarlWolf album.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik loop vast achter de feiten en de hype aan, maar die Tyler, The Creator klinkt tof, ben benieuwd naar dat album wat er aan komt
Hij heeft wel heerlijke zomerse tracks vind ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tof. Al een tijd niet meer geluisterd though, zal ik deze zomer weer eens gaan doen.
Het klinkt inderdaad vrij goed en origineel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef krioro het volgende:
Deze week Bias ontdekt, een producer uit de UK. Ik hoorde een nummer van zijn album Time & Tide uit 2006 en was gelijk verliefd. Waarom ik tot nu toe nooit van hem had gehoord is me een raadsel. Erg goed chillalbum, gelijk besteld.
Wow dat is nou muziek, ik luister nu naar zijn album op spotify en het is gruwelijk, ik zoek eigenlijk meer van dit soort muziek , misschien suggesties?quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef krioro het volgende:
Deze week Bias ontdekt, een producer uit de UK. Ik hoorde een nummer van zijn album Time & Tide uit 2006 en was gelijk verliefd. Waarom ik tot nu toe nooit van hem had gehoord is me een raadsel. Erg goed chillalbum, gelijk besteld.
Ik weet niet of je ze al kent , maar mocht je die albums nog niet kennen zou je eens DJ Food -- Kaleidoscope, Blockhead -- Music By Cavelight, The Herbaliser --Very Mercenary en Deadringer of Since We Last Spoke van RJD2 kunnen proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Wow dat is nou muziek, ik luister nu naar zijn album op spotify en het is gruwelijk, ik zoek eigenlijk meer van dit soort muziek , misschien suggesties?
Eindelijk vette hiphop buiten NL ontdekt, hmmmmmmm, die opmerking heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op zondag 24 april 2011 18:30 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik ontdek eindelijk vette hip-hop buiten Nederland
Yo! Tear, ltns , ben zelf een beetje bezig met een nieuw huis en rijbeweijs halen enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:55 schreef Mr.Tear het volgende:
Jaja, ik weet het, voor de mensen waarbij mijn naam nog iets zegt. Laatste keer dat ik de HH Central checkte, zag ik nog een paar bekende namen en ik zeg het nu geloof ik voor de duizendste keer dat ik hier weer veel rond ga hangen. Maar had de hele tijd account cq wachtwoord problemen. Had een nieuwe naam aangemaakt Mixteepie waar ik wachtwoord problemen mee had en later zag ik dat je een nieuw wachtwoord op een nieuw emailadres kon aanvragen.En Mr.Tear is toch Mr.Tear, maar ook daar werkte de wachtwoorden niet. Vandaag toch maar weer een keer geprobeerd en voila.
Dus ik log gewoon niet meer uit.![]()
Maarreh HH Central is dus nog steeds Live and Kick'in It!!!!!
Dus ik zeg ouderwets±
WASSUP?? With everybody?
Oke dan, relaxed. Gefeliciteerd met je nieuwe huis,man.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yo! Tear, ltns , ben zelf een beetje bezig met een nieuw huis en rijbeweijs halen enzo.
ik kan mn examen eindelijk aanvragen na 5 maanden gedoe met het CBR(vanwege medicijngebruik en het bureaucratische gedoe dat daar aan vast zit)quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Oke dan, relaxed. Gefeliciteerd met je nieuwe huis,man.Heb zelf ook een nieuw huis sinds twee maanden. En je rijbewijs, nog aan het lessen of is er al een examen in aantocht?
My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye West staat in de top 3 bij mij, echt een heel vet album.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod.
Zeker, een goede album.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye West staat in de top 3 bij mij, echt een heel vet album.
Rhyme Asylum - Solitary Confinementquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod. Dit is het lijstje tot nu toe.
Revolutions Per Minute, Talib Kweli
Trill O.G. Bun B
Teflon Don, Rick Ross
Thank Me Later, Drake
My Beautiful Dark Twisted Fantasy, Kanye West
K.R.I.T Wuz Here, Big K.R.I.T.
Man on the Moon II: The Legend of Mr. Rager, Kid Cudi
Distant Relatives, Nas & Damian Marley
Ja ik luisterde alleen Fakkelteitgroep & co en ik was er niet zo bewust van dat er buiten Nederland natuurlijk ook niet-commerciële goede hip-hop isquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Eindelijk vette hiphop buiten NL ontdekt, hmmmmmmm, die opmerking heb ik echt nog nooit gehoord.
zo... niet dat ik ooit fan was, maar die is ook diep gezonken..quote:
Big Boi - Sir Lucious Left Footquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod. Dit is het lijstje tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |