Oi, dat klinkt wel matig ja, had ik niet verwacht, zo was mijn ervaring zeker niet. GZA was wel redelijk rustig op het podium maar niet te tam of zo. Zijn metgezellen waren toen goede hypemen. Dat optreden waar ik bij was is meer dan 10 jaar geleden though (quote:Op maandag 18 april 2011 11:26 schreef Deltron het volgende:
[..]
Nou, ik vond het tegenvallen...
Ten eerste had ik enorm het gevoel dat het optreden op de automatische piloot werd gedaan. Opzich wel logisch als je een album van 16 jaar oud doet, maar toch is enige vorm van interactie met het publiek wel gewenst imo. De eerste nummers van het album werden er met een rap tempo uitgeknald, waar GZA ongeveer bij stilstond en met een hand in z'n zak z'n raps deed.
Het rare is dat als ik Liquid Swords luister, ik zelf al zowat ga jumpen in de auto of whatever. In principe zou een optreden dit gevoel juist moeten versterken en harder/doper zijn als het album (zoals bij een Kyteman, Typhoon of Atmosphere). Bij dit optreden had ik dit totaal niet.. Toch was de freestyle a capella wel erg dope, en spatte hier ook duidelijk wat meer plezier van het gezicht van GZA af.
Hiernaast nog de irritante backpackboys (sorry, maar wat is het nut om met een rugtas naar een optreden gaan?), de mensen die het hele concert aant filmen zijn met hun mobieltje (like, genieten gewoon van het moment zelf?) en de té irritante mensen in de pit. Normaal vind ik een pit leuk, en doe ik ook wel graag mee, maar dit was toch wel een apart stel bij elkaar
![]()
De laatste dingetjes zijn natuurlijk maar bijzaken waar GZA niks aan kan doen, en ik ergerde me er waarschijnlijk alleen aan omdat ik het optreden zelf vond tegenvallen. Misschien verwachtte ik er wel te veel van, maar bij een rapper met zo'n hoog niveau, zo'n dope flow en toffe lyrics mag dat ook wel vind ik..
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Rumor has it dat Snoop Dogg 4 mei gaat draaien in Paradiso @ Boss..?
Atmosphere - Became, van het nieuwe album, erg goede track.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:41 schreef rumiii het volgende:
Wie kent nog meer metafoor tracks ; the skinny achtig, hold u , h.e.r. Zijn de enige die ik ken
ik wil dolgraag, maar echt kut, niemand van m'n vrienden wil er heenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..
Zit er ook aan te denken om een kaartje te halenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Gaan hier meer mensen naartoe? Zit er over na te denken..
Ik vind hem ook tof. Al een tijd niet meer geluisterd though, zal ik deze zomer weer eens gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ben helemaal weg van zijn muziek laatste tijd, heerlijke new age shit is dit zeg!
Maat van mij heeft me overgehaald om mee te gaan. Ik hoop wel dat ze wat Oldskool shit draaien want die nieuwe (auto-tune) bullshit is te kansloos voor woorden. En voor 15E kan het nooit een miskoop zijn, ik kan er gratis komen en het is ook nog in de vakantie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om een kaartje te halen
Auto-tune? Ice Cube met een auto-tunequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maat van mij heeft me overgehaald om mee te gaan. Ik hoop wel dat ze wat Oldskool shit draaien want die nieuwe (auto-tune) bullshit is te kansloos voor woorden. En voor 15E kan het nooit een miskoop zijn, ik kan er gratis komen en het is ook nog in de vakantie.
Ik ben ook benieuwd. Earl Sweatshirt vind ik ook wel tof, ik wil een EarlWolf album.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik loop vast achter de feiten en de hype aan, maar die Tyler, The Creator klinkt tof, ben benieuwd naar dat album wat er aan komt
Hij heeft wel heerlijke zomerse tracks vind ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tof. Al een tijd niet meer geluisterd though, zal ik deze zomer weer eens gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |