Het klinkt inderdaad vrij goed en origineel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef krioro het volgende:
Deze week Bias ontdekt, een producer uit de UK. Ik hoorde een nummer van zijn album Time & Tide uit 2006 en was gelijk verliefd. Waarom ik tot nu toe nooit van hem had gehoord is me een raadsel. Erg goed chillalbum, gelijk besteld.
Wow dat is nou muziek, ik luister nu naar zijn album op spotify en het is gruwelijk, ik zoek eigenlijk meer van dit soort muziek , misschien suggesties?quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef krioro het volgende:
Deze week Bias ontdekt, een producer uit de UK. Ik hoorde een nummer van zijn album Time & Tide uit 2006 en was gelijk verliefd. Waarom ik tot nu toe nooit van hem had gehoord is me een raadsel. Erg goed chillalbum, gelijk besteld.
Ik weet niet of je ze al kent , maar mocht je die albums nog niet kennen zou je eens DJ Food -- Kaleidoscope, Blockhead -- Music By Cavelight, The Herbaliser --Very Mercenary en Deadringer of Since We Last Spoke van RJD2 kunnen proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Wow dat is nou muziek, ik luister nu naar zijn album op spotify en het is gruwelijk, ik zoek eigenlijk meer van dit soort muziek , misschien suggesties?
Eindelijk vette hiphop buiten NL ontdekt, hmmmmmmm, die opmerking heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op zondag 24 april 2011 18:30 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik ontdek eindelijk vette hip-hop buiten Nederland
Yo! Tear, ltns , ben zelf een beetje bezig met een nieuw huis en rijbeweijs halen enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:55 schreef Mr.Tear het volgende:
Jaja, ik weet het, voor de mensen waarbij mijn naam nog iets zegt. Laatste keer dat ik de HH Central checkte, zag ik nog een paar bekende namen en ik zeg het nu geloof ik voor de duizendste keer dat ik hier weer veel rond ga hangen. Maar had de hele tijd account cq wachtwoord problemen. Had een nieuwe naam aangemaakt Mixteepie waar ik wachtwoord problemen mee had en later zag ik dat je een nieuw wachtwoord op een nieuw emailadres kon aanvragen.En Mr.Tear is toch Mr.Tear, maar ook daar werkte de wachtwoorden niet. Vandaag toch maar weer een keer geprobeerd en voila.
Dus ik log gewoon niet meer uit.![]()
Maarreh HH Central is dus nog steeds Live and Kick'in It!!!!!
Dus ik zeg ouderwets±
WASSUP?? With everybody?
Oke dan, relaxed. Gefeliciteerd met je nieuwe huis,man.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yo! Tear, ltns , ben zelf een beetje bezig met een nieuw huis en rijbeweijs halen enzo.
ik kan mn examen eindelijk aanvragen na 5 maanden gedoe met het CBR(vanwege medicijngebruik en het bureaucratische gedoe dat daar aan vast zit)quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Oke dan, relaxed. Gefeliciteerd met je nieuwe huis,man.Heb zelf ook een nieuw huis sinds twee maanden. En je rijbewijs, nog aan het lessen of is er al een examen in aantocht?
My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye West staat in de top 3 bij mij, echt een heel vet album.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod.
Zeker, een goede album.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye West staat in de top 3 bij mij, echt een heel vet album.
Rhyme Asylum - Solitary Confinementquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod. Dit is het lijstje tot nu toe.
Revolutions Per Minute, Talib Kweli
Trill O.G. Bun B
Teflon Don, Rick Ross
Thank Me Later, Drake
My Beautiful Dark Twisted Fantasy, Kanye West
K.R.I.T Wuz Here, Big K.R.I.T.
Man on the Moon II: The Legend of Mr. Rager, Kid Cudi
Distant Relatives, Nas & Damian Marley
Ja ik luisterde alleen Fakkelteitgroep & co en ik was er niet zo bewust van dat er buiten Nederland natuurlijk ook niet-commerciėle goede hip-hop isquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Eindelijk vette hiphop buiten NL ontdekt, hmmmmmmm, die opmerking heb ik echt nog nooit gehoord.
zo... niet dat ik ooit fan was, maar die is ook diep gezonken..quote:
Big Boi - Sir Lucious Left Footquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd mezelf niet meer in de Hip Hop genre begeven, maar wat waren de top 10 beste albums van 2010, om te downloaden voor mijn Ipod. Dit is het lijstje tot nu toe.
Haha, dat zie die in 2010 ook al. Moet nog maar eens zien of hij ooit wel gaat droppen. Hij ging eerst nog een mixtape met Kendrick Lamar maken, maar daar heb ik ook niks meer van gehoord. Dat kan ook zijn omdat ik niet zoveel meer voor nieuwe shit check.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lijst voor de aankomende albums in 2011, om in de gaten te houden.
J Cole, Cole World (May)
Zwaar chill.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Masterboy het volgende:
Big Sean komt ook binnenkort met z'n nieuwe album...Wat vinden jullie van z'n 1ste track samen met Chris Brown?
Het is je vergeven, je kent het nu.quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hoe kan ik Cunninlynguists nu pas ontdekken? Ach, ik ben nog jong.
Kan me ook wel iets bij voorstellen, moet ik ook wel zeggen dat ik uit de tijd kwam dat nederhop nog in de kinderschoenen stond, dus dan krijg je automatisch bijna alleen maar buitenlandse shit te horen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Ja ik luisterde alleen Fakkelteitgroep & co en ik was er niet zo bewust van dat er buiten Nederland natuurlijk ook niet-commerciėle goede hip-hop is
't Begon nog wel aardig, maar jezus.. bij 'Wanne Be Like You' gaat het vreselijk mis.. vanaf daar hoor ik ineens housebeats, een auto getuned nummer, Outkast-achtige troep en nog meer gezang met oninterressante beats. What the fuck happened!quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat vinden jullie van Blueprint's "Adventures in Counter Culture?"
Persoonlijk nog niet, maar schijnt wel een aardig album te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Dat album van Tyler the Creator is als het goed is uit. Of gelekt. Heeft iemand het al geluisterd?
Wat je zegt, aardig en dus niet geniaal als wat verwacht werd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Persoonlijk nog niet, maar schijnt wel een aardig album te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |