SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gebruikte termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagfix
Veel mensen klagen dat hun telefoon zou lagen. De grootste reden hiervoor is dat Samsung gebruikt maakt van een zogeheten RFS-bestandsindeling waardoor het geheugen een zeer lage leessnelheid zou krijgen. Oplossing hiervoor is de bestandsindeling veranderen in Ext2 of Ext4. Op Xda-developers zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem.
Enkele voorbeelden hiervan zijn
• Speedmodkernel
• Voodoo Lagfix
• OLFC (door veel mensen als achterhaald gezien, wel makkelijk).[a]
Bekende tweaks
• Voodoo sound, color, sharpness fix
• OV/UC, oftewel onder en overclocken
Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix
Romkitchen-Nieuws over romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS
Handige links en tutorials
3 button combo-fix voor wie deze niet heeft [Belangrijk]
EFS-folder back-up [Belangrijk]
Rooten van je telefoon
Voor de gevorde gebruiker die alles uit zijn telefoon wil halen
Geflashed toestel wat niet meer opstart herstellen
Vorige delen:
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!
Samsung Galaxy S #2
Samsung Galaxy S #3
Samsung Galaxy S #4
Samsung Galaxy S #5
Samsung Galaxy S #6
Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
Samsung Galaxy S #8 Waar je je eigen rom kan bakken
Samsung Galaxy S #9
Samsung Galaxy S #10 waar het Gingerbread-deeg al in de oven ligt.
Samsung Galaxy S #11 Eerder officiele Gingerbread hebben dan HTC!
Samsung Galaxy S #12 Threekransje van Pino en Kandijfijn met peperkoek
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
[ Bericht 1% gewijzigd door Kandijfijn op 13-04-2011 21:08:17 ]
Half maart toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef rumiii het volgende:
Heb niks kunnen vinden over de officiele launch van gingerbread
Marktplaatsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Denk er over dit toestel aan te schaffen. Simlock vrij dan. Iemand hem ergens goedkoper dan 348,50 (GSMtrack.nl) gezien?
Jep, had jullie in het vorige topic al bedankt, maar maakt niet uit, ik zeg het graag nog een keer, thanksquote:
Nicequote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Sense voor SGS ook bijna beschikbaar![]()
![]()
lolwut, is dit gestopt in een customrom of officieel?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Sense voor SGS ook bijna beschikbaar![]()
![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827745quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef rumiii het volgende:
[..]
lolwut, is dit gestopt in een customrom of officieel?
* rumiii gaat even zoeken op internet
quote:Im about to compile a new stable build for htc sense port for our galaxy S . This official sense port will be revolutionary!
A new thread will be created soon guys !
All devs are open to help in the project .
Sent from my GT-I9000 using XDA App
quote:
Soft-brick is dat ja. Als je echt iets fout doet kan je het pas vergeten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Crutch het volgende:
Bricken is toch altijd wel op te lossen?
Mits je van tevoren gechecked hebt dat je dat ding in Downloadmodus kunt zetten.
Mjah soms niet, het kan zijn dat je SBL (secondary bootloader/downloadmodus) kaduuk is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Crutch het volgende:
Bricken is toch altijd wel op te lossen?
Mits je van tevoren gechecked hebt dat je dat ding in Downloadmodus kunt zetten.
Damn, dan heb ik nog geluk gehad toen ik van Darky's Rom terugwilde naar 2.2.1.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah soms niet, het kan zijn dat je SBL (secondary bootloader/downloadmodus) kaduuk is.
Als je geluk hebt kan je alsnog via de PBL (primary bootloader) de SBL herstellen. Maar dat is ze nog niet gelukt voor de SGS. (wel voor wat andere toestellen)
Voordeel van de SGS is dat de SBL bijna niet te verneuken is en wanneer hij bijvoorbeeld niet meer toegankelijk is altijd nog is aan te roepen een Jit-cable.
Maar een echte brick heeft dus geen rom meer en geen toegankelijke/verneukte SBL.
hehe, van plan veel te flashen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef jampot het volgende:
Misschien uit voorzorg vast een jit-ding kopen
Niet perse, blijf voorlopig ff lekker op jvk. Maar dat zeg ik wel vaker, en dan ben ik toch 5 min later aan het flashen :pquote:
Is dat Sense wat? Vind die launcher en lockscreen poep lelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=827745
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef jampot het volgende:
Ik ga je aanraken als je het zo verneukt dat je een JIG-ding nodig hebt,quote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef jampot het volgende:
[..]
Omdat je dan niet een tijd zonder telefoon zit, als het eens mis gaat?
Ik heb al een JIT-cable die ik ook al een keer heb moeten gebruiken (niet voor sgs).quote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga je aanraken als je het zo verneukt dat je een JIG-ding nodig hebt,
Echte mannen bouwen er zelf 1quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef jampot het volgende:
quote:SamFirmware
Bootloader and filesystem information: Samsung has informed us that they are working on locked bootloaders.(We don't know which phones!) We don't have any information about the file system due to Samsung's policy of keeping such information a secret
zoals iemand anders in de reeks al zei, zie het als met de iphone , het is niet bij te houden, om de anderhalf jaar komt er gewoon wat betersquote:
Spontane bootloop gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 06:14 schreef Pino112 het volgende:
MIUI bevalt niet?
De SGS2 heeft ext4, iig een prototype.
En Voodoo is er voor CM7.
Typen in MIUI gaat echt veel langzamer dan CM7, fucking irritant is dat.
Ik heb een sgs1, dus beter regelt hij daar eindelijk zn voodoo appje eens voor :pquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Supercurio is lekker bezig met de SGS2.
Dan gaat je Windows compleet naar de tyfus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
verwijder task killer dat is als een soort kanker voor je besturingssysteem.
Wat denk je dat er met je Windows gebeurd als je daar constant alle services cltr+alt+del stopt?
Dit lees ik vaker maar gaat je batterij niet veel sneller leeg als die apps blijven lopen op de achtergrond??quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
verwijder task killer dat is als een soort kanker voor je besturingssysteem.
Wat denk je dat er met je Windows gebeurd als je daar constant alle services cltr+alt+del stopt?
In ieder geval in eerste instantie bedankt voor de goede uitleg, ik ga mijn task killer eens verwijderen en kijken hoe het verloop is. Nu met de taskkiller ervaar ik overigens geen problemen dat bepaalde services niet werken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Nu rest mij de vraag aan jou? Welke fundamentele kennis van Android heeft jou overtuigd van het nut van taskkillers? Ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal namelijk
Batterij-duur BIG-time die is extreem matig, MIUI is beterquote:
Ergens snap ik dat wel, alhoewel mijn nieuwsgierigheid er alltijd voor zorgt dat ik er het fijne van wil weten. Maar niet iedereen is a nerd like mequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In ieder geval in eerste instantie bedankt voor de goede uitleg, ik ga mijn task killer eens verwijderen en kijken hoe het verloop is. Nu met de taskkiller ervaar ik overigens geen problemen dat bepaalde services niet werken.
Om op je vraag terug te komen, mijn reden om een task killer te nemen is puur en alleen omdat ik een noob ben. Ik heb totaal geen verstand van Android behalve dat ik het als gebruiker erg kan waarderen. Vrienden van mij hadden een taskkiller en dus ik, als mak volgend schaap zijnde, volgde derhalve.
Vandaar dus.
Dus ik ga één dag niet eens halen ?!quote:Op zaterdag 16 april 2011 04:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Batterij-duur BIG-time die is extreem matig, MIUI is beter.
Net van CM7 naar MIUI gegaan daarna weer naar CM7 maar de batterij-duur is echt slecht.
Blij dat ze er zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel, alhoewel mijn nieuwsgierigheid er alltijd voor zorgt dat ik er het fijne van wil weten. Maar niet iedereen is a nerd like me![]()
Legt er een beetje aan wat je er mee doet, maar soms met moeite idd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus ik ga één dag niet eens halen ?!
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef jampot het volgende:
De officiële 2.3.3 is aan het uitrollen via Kies. JVB.
Nu moet Samsung nog ff de source vrijgeven... Zodat we bln enzo kunnen krijgen. Schijnen ze normaal binnen een week te doen ofzo las ik?
Overigens is er ook een beta van supercurios appje beschikbaar nu. Kost 1.50, tot maandag.
Hij is er al geloof ik, voor scandinavie. Al moet je dan mss wel je taal aanpassen ofzo, om hem zelf ook te zien. Weet niet precies hoe dat gaat, ff googlenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nice
http://hotfile.com/dl/114(...)I9000XEEJV3.rar.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef rumiii het volgende:
Wanneer is nederland nou aan de beurt met jvb ...
XEN is voor nederland dacht ik
ik weet het, ik weet het..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe via ODIN/Heimdall installeren dan.
KIES.
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan gaat je Windows compleet naar de tyfus.
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.
Android met Windows vergelijken, haha.
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.
Als een of andere mongool er een progje/scriptje voor gaat schrijven is vast en zeker wel mogelijk.
met je![]()
Sluit explorer.exe dan maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.
Het is gelukt! Merci!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Terugknopje (de rechtse dus) en de homebutton
Nope. Kun je gewoon herstarten en zal je systeem niet doen crashen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sluit explorer.exe dan maar af.
Geen essentiele service voor windows?
Ik draai rc5 nu en t werkt hier prima.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe RC5 van MIUI schijnt niet helemaal bug en lagfree te zijn, ik wacht dus op een b-versie
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.quote:Op zondag 17 april 2011 19:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb je niet gewoon AM/PM notatie i.p.v. 24 uurs notatie?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.
Ik ben trouwens niet dom hoor.
Goed. Tijd doet ook wazig idd. Misschien dat ik wel ff jvb+speedmod kernel flash vanavondquote:
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Je hebt serieus je computer geformateerd
Ik draai Linux/Ubuntu KIES draait hier sowieso niet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,
Maargoed, dat is maar een klein deel van het probleem,
heb jij dan na het flashen geen problemen gehad met het verbinden van op je pc?
ik zie wel op de telefoonscherm MTP Application staan ja, maar verder gebeurt er niks, en massaopslag werkt ook niet, en kies blijft maar 'verbinden'quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb je dat MTP Application-dingetje wel geinstalleerd?
Ik ben van MIUI 15 naar 8 gegaan, probleem wegquote:Op maandag 18 april 2011 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier geen problemen met mijn cover eigenlijk. Waarom bestel je niet gewoon nieuwe via ebay o.i.d.?
Was je ESF herstellen lastig btw?
Daar zit ik mss ook aan te denken. Welke heb jij?quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Ik ook, maar vind die dingen maar kut, gebruik ze eigenlijk nooit. Zit je op je fiets, word je gebeld, zit je weer te kutten die telefoon eruit te krijgen. Voor mij geen hoesje meer :p Wel een screenprotector trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Jeej, nu worden CM7 en MIUI veeeeel beter!quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef jampot het volgende:
Jeuj, de GB source is uit!
Binnenkort weer BLN op mn telefoon
Alweer?quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef Catch22- het volgende:
Gingerbread update is teruggetrokken door samsung, waarschijnlijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040148
Uuuhrr?quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Instellingen altijd kwijt, dat komt me verdomd bekend voor, maar hoe dat te fixen is weet ik zo niet.
Kandijfijn?
Wat editten?quote:
Wat voor dingen heb je dan nog meer geprobeerd? Die op een std. niet geroote Galaxy S zijn te doen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uuuhrr?
Cache legen?
Meestal krijg ik dat soort dingen wel opgelost, maar dan heb ik meerdere dingen geprobeerd en weet ik niet exact wat het hem gedaan heeft. Maar ben ook vaak genoeg dat ik denk van :/
Cache valt volgens mij zonder root te regelen, maar nog nooit langer dan 2 uur een Android zonder Root gehad eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat editten?
[..]
Wat voor dingen heb je dan nog meer geprobeerd? Die op een std. niet geroote Galaxy S zijn te doen?
Vandeweek zei iemand nog tegen mij "da's net een iPhone"quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)one-en-galaxy-s.html
Werd verdorie ook eens tijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)one-en-galaxy-s.html
Die zijn altijd om te huilen als het over Apple gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Werd verdorie ook eens tijd
edit; die reactiesjezus christus wat een idioten.
Jeps, eveneens met emails en mentionsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat je backlights als led functioneren voor inkomende berichten etc?
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
wanneer komt die nou eens in kies nederland..
Dus wel, heb nergens gelezen dat die het doet, ik wil het best geloven maar toch, het werkte niet met oudere 2.2 versiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.
Zit niet voor niets zo'n hippe update-optie in 2.2.1
Doet het niet. Tevens zie je als je het voor het eerst accepteert de voorwaarden voor Samsung Bada, waar wij dus imo niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.
Zit niet voor niets zo'n hippe update-optie in 2.2.1
Daar zat die optie (op mijn Galaxy S) niet eens inquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus wel, heb nergens gelezen dat die het doet, ik wil het best geloven maar toch, het werkte niet met oudere 2.2 versies
Gofferdegofferdomjuh, lekkere kutzooi dan.... ik zit iedere dag wel zo'n beetje te kijken of er een update is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet het niet. Tevens zie je als je het voor het eerst accepteert de voorwaarden voor Samsung Bada, waar wij dus imo niks mee te maken hebben.
ik had moeten zegge, versie voor JS5quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar zat die optie (op mijn Galaxy S) niet eens inkwam bij 2.2.1 pas.
Jawel, maar dan moet ik mijn Windows-laptop weer uit de tas halen welke ik al wekenlang niet meer heb aangezet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef rumiii het volgende:
kan je niet verbinden met kies dan, Crutch?
Gebruik Heimdall. Soort Odin.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik mijn Windows-laptop weer uit de tas halen welke ik al wekenlang niet meer heb aangezet.
Ik computer eigenlijk alleen nog maar met mijn Macbook.
Ja en nee. Wel zelf flashen, maar het kan ook gewoon met een officiële firmware.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet ik 'm zelf flashen of custom roms erop flikkeren ofzo toch?
Nice, en waar kan ik de officiele firmware vandaan plukken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en nee. Wel zelf flashen, maar het kan ook gewoon met een officiële firmware.
SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nice, en waar kan ik de officiele firmware vandaan plukken?
Ik kom er wel uit denk ik. Thank you very very very much.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.
Heimdall ziet er anders uit dan Odink, oftewel je moet meer bestandjes selecteren. Deze krijg je door de bestanden van Samfirmware uit te pakken.
Ik heb er verder nog nooit mee gewerkt, dus voor meer assistentie verwijs ik je door naar Kandijfijn.
Js5 is hier de nieuwste , type anders i9000 xen js5 in, krijg je meteen de nederlandse versie, het hielp mij in ieder geval mijn telefoon met mijn pc te verbinden na dagen zwoegen ..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Crutch het volgende:
Even voor de goede orde he, 2.3 is nog niet beschikbaar via Kies toch?
Oh, wacht eens even...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:29 schreef rumiii het volgende:
Ik dacht dat je de nieuwste wilde hebben voor nederland
Om eerlijk te zijn, geen idee!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hmmm, ik slinger mijn Windows-klaptop wel weer een keer aan als de officiële update er is.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef rumiii het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee!
Misschien de batterijduur, verbeterde -vul hier iets in- , ik heb niks te klagen in ieder geval
Truuusten, ik ga ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:50 schreef rumiii het volgende:
Jep, JS5, kies zal je waarschijnlijk ook laten overstappen op JS5 als je gaat verbinden, maar ik ga pitten
Ik dacht dat JS3 de teruggegtrokken 2.2 was, en JS5 later de definitieve. (of 2.2.1, dat kan ook).quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hehe, dat is niet de fm-radio. Maar je telefoon-radio. Kan je wel uitzetten. Als je niet meer wilt kunnen bellen :pquote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef rumiii het volgende:
Hoe schakel ik de radio uit![]()
Afspelen op achtergrond uitvinken werkt niet, en volgens accugegevevens gaat er veel energie naar de radio
Verdraaid, dat kan inderdaad niet zonder root. Wist ik niet, maar ik heb altijd root gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
contacten e.d. kan idd via Google, Whatsapp kan je backuppen door de Whatsapp dir van je SD te kopieren.
apps+data, kan dat wel zonder root?
http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
Oke ik wil mijn contacten ook eens syncen met Gmail. Maar krijg het denk ik niet voor elkaar. Alles stat gewoon goed, volgens mij.
Waar zie ik m'n contacten in Gmail?
pff ja...idd een godoe..maar ja, toch maar doen. Raar dat t niet zonder kanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb ze ooit gewoon ge-synct toen ik mijn N73 had.
Daarna ingelogd op Google, en alle E-mail adressen gekoppeld aan telefoonnummers. Als je iemands zijn mail-adres hebt en zijn nummer op een verschillend kaartje en je laat Google zoeken op dubbel contacten stelt hij vaak voor zulke te fuseren.
De laatste waarbij die dat niet voorstelt kan je later alsnog samenvoegen. Tis even wat werk maar als je het eenmaal goed voor mekaar hebt werkt het echt fijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1044637
Sense voor de SGS, ik ga het proberen :$, bugs boeien me niet *nieuwsgierig!!!*
En flashbaar via MIUI/CM7 dus gewoon ff Nandroid back-up en gaan met die telefoon
Ik doe mee, geen idee op hoeveel ie is hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Wedstrijd houden wie hem het eerst heeft
48%![]()
Het is sowieso nog even wachten op de link
Allemaal shit zoals 3G en Wifi werkt nog niet.quote:
Geen idee, heb er nog nooit mee gewerkt.quote:
Dat vroeg ie niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Niks...je kan niet eens internetten
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, heb er nog nooit mee gewerkt.
quote:Je ontvangt dit bericht omdat je je hebt ingeschreven voor de Email Notificatie Service van SamsungGalaxy-S2.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedemorgen!
Na veel geruchten en onduidelijke voorspellingen begint het er dan toch op te lijken: Samsungs nieuwe Galaxy S2 supertelefoon gaat in Nederland uitkomen.
Op dit moment staat het toestel voor week 19 bij veel winkels en leveranciers in de planning, oftewel de tweede week van mei. Een aantal shops bieden nu al de mogelijkheid om de Galaxy S2 te bestellen, zodat je straks één van de eersten bent die het toestel ontvangt.
Engels. Altijd beter dan Chinees.quote:
Er is nog een BOZ-release, maar die kernel OC't tot 1.54GHz ofzo, ik vertrouw dat niet helemaal.quote:*Updated to 1.4.22
*Updated to I9000 Language pack
*3D Fix/EXT fix/SD card speed fix remains
*Now using Vexillium theme as default (same thing more icons)
*Now using CM7_SGS_platypus-kernel_20110421_22_twoface
*New Keyboard (still needs to be themed orange but is darker, thanks to MinimalBread creator David)
*and other little things!
quote:BOZ V5
http://www.multiupload.com/MDZIVBMGL9
- GPU Fixed. (Improved drivers from Nexus S)
- Android Camera Removed.
- File Manager Removed. (MIUI File Explorer still present.)
- 3D Gallery Added.
- Updated Language Pack To Latest Version. (1C)
- Using JVK Modem. Using JPG.
- Using Antlion Kernal.
- Changed orange theme to blue. Reverted back to orange.
- Default Icons Iphone Style.
- MIUI Theme And Icons Available.
- Based on RC5b which is based on BOZ V3.
- Using TKGlitch EXTREME kernel (Exclusive to MIUI BOZ.)
- OC upto 1.44GHz 1.54GHz
- Updated to 1.4.22
- Using latest language pack from Nexus S (Modified) (Gets the rom to you guys quicker.)
Klinkt idd apart maar lees wel goede reacties, zie XDAquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:27 schreef Kandijfijn het volgende:
Dude hoevaak heb je nu geflashed in de afgelopen 24 uur?
En Goattrip klinkt heel apart
Omdat je de letters goed kan zien terwijl je je vinger op de letter houdt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef rumiii het volgende:
iphone toetsenbord blijf ik het fijnste vinden![]()
weet niet waarom
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef rumiii het volgende:
iphone toetsenbord blijf ik het fijnste vinden![]()
weet niet waarom
Ik gebruik zelf smart keyboard pro. Die heeft die optie ook. En heeft bijv een iPhone skin ook nog :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je de letters goed kan zien terwijl je je vinger op de letter houdt.
Ha-ha.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef jampot het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone4.htm
Klinkt als systeemcorruptie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds vannacht doet mn toestel raar. Whatsapp start niet meer, een aantal apps zijn gewoon weg. Ik ben helemaal niet met mn telefoon bezig geweest.
Ik zat in the middle of nowhere, tentje in het bos....eigenlijk de eerste keer sinds ik deze telefoon heb. Maar daar kan t toch niet mee te maken hebben? Internet werkt gewoon. Bel/sms ook. Valt wel op dat 't vooral de apps zijn die automatisch opstarten.
Iemand een idee?
Reflash+pit512+repartitionquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik liet net het shutdowneffect zien aan iemand die een iPhone heeft, vraagt ie of dat ook op de iPhone kon..
Hoezo werk je snachts, je werkt toch in een restaurant?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben werken btw![]()
Helpdesk Pino112 is waarschijnlijk nog wel open
Eh...Jip & Janneke aubquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Reflash+pit512+repartition
Mits het software-matig is!
Als kan ook gewoon hardmatig zijn en dat je interne geheugen gewoon beschadigd is. Dit vergroot de kans dat het flashen mis gaat en je direct een brick hebt.
Als je nu op stock-firmware zit zou ik ook zeer zeker een bezoekje aan de winkel overwegen.
Hotelrestaurant, soms ook bardienstenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo werk je snachts, je werkt toch in een restaurant?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino
Vanzelfsprekend, ik heb een zipje gevonden zodat het niet via heimdall hoeft, ff kijken als die werkt. Zal je zometeen ff linkje pazen pasen.
Oh die, staat ook op de SF-site van CM7quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Kandijfijn het volgende:
* Kandijfijn is plotseling zijn linkje kwijtgeraakt![]()
*verboden te klikken voor Pino112 JQ1 modem in zipje klikderklik
Mot dat nog per se met batterij @ 100? Ja zeker/.quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij heb ik hem daar vandaan, maar daar naar zoeken duurde minder lang dan in dropbox pleuren.
Neuh, alleen maar als je system vervangt (onderdeel PDA).quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mot dat nog per se met batterij @ 100? Ja zeker/.
Mooi, ik ben graag lui.quote:
Niet noodzakelijk toch?quote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Neuh, alleen maar als je system vervangt (onderdeel PDA).
Ga alsjeblieft wat iets doen als je weet wat je moet doen en wat je doet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef Tilboy het volgende:
Welke versie wil je weten? Ik zie hier meerdere staan.
Als ik weet met welk programma ik het moet doen, dan ga ik een tutorial zoeken. Als ik geen tutorial kan vinden dan komt een vriend van mij het ff doen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft wat iets doen als je weet wat je moet doen en wat je doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Tilboy het volgende:
[..]Oke, vervang de 1e 'wat' door 'pas'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Instellingen -> Over de telefoon -> Android-versiequote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef Tilboy het volgende:
Welke versie wil je weten? Ik zie hier meerdere staan.
Potentie voor later idd,quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
https://market.android.com/details?id=com.nemustech.regina
Nog wat weinig in te stellen, maar tis best baas.
Staat nergens Android-versie. Ik zie de firmware, basbend, kernel, buildnummer. Welke wil je weten?quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
Instellingen -> Over de telefoon -> Android-versie
Sowieso!quote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Voor al je porno en reserve vriendinnen?
quote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik kan nu alleen niet fixen om er weer terug te keren naar de gewone.
firmware: 2.1quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef rumiii het volgende:
gewoon, firmware ; 2.1? 2.2?
wat is je buildnummer?
misschien kan een upgrade naar 2.2 FROYO je traagheid verminderen,quote:
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
https://market.android.com/details?id=com.nemustech.regina
Nog wat weinig in te stellen, maar tis best baas.
heb hem nu ook draaien, ziet er wel oke uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef jampot het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
Oud nieuws :p Supermooi die secret workspace inderdaad :p
Hm, dit viel mij al een paar keer op toen ik mijn meisje belde, dacht dat zij niet zat op te letten, maar het ligt dus aan de fw.quote:En ik baal van de bug op 2.3 dat je 2 seconden moet wachten voor je kan praten als je gebeld wordt.. Waarom is daar geen fix voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |