Waitwutlolwtf!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik weet idd niks van Gmail wat dat is gewoon rotzooi
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 06:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waitwutlolwtf!!
Wat gebruik jij? De kanker van M$ aka hotmail?
Tsjah, misschien wel. Maar ik heb net eindelijk weer een goed batterij leven enzo :p Ik blijf bezig :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb veel Duitse vrienden,
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1018862 voor wie wat achtergrond kennis wil hebben over bootloaders e.d. vond het zelf zeer boeiend. Laat meteen de kracht zien van XDA, op lange termijn kunnen dit soort projectjes uitlopen op dualboot.
Owjah over MIUI, gewoon flashen die shit, ik lees net veel goede verhalen over de JQ1 modem i.c.m. MIUI rom. Daarnaast was MIUI SGS best lopende topic op XDA 2 dagen lang en nu 2/3 plek constant
![]()
Dan staan die 64 contacten dus opgeslagen op je telefoon. Die synct ie dan natuurlijk niet. Ff naar google opslag verplaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:09 schreef RiKe het volgende:
Volgens mij synchroniseert m'n SGS de contacten niet met Gmail, ook al staat dat wel bij de synchronisatie opties.
Als ik de weergave van telefoon contacten uit zet staat hij op 32 contacten, zet ik ze aan, zit ik op 96 contacten.
Is er een manier om het te forceren of alsnog te regelen?
Al een week Doc's JVK met Damian kernel. Bevalt prima, nog geen crashes gehad. Denk dat ik 'm laat staan tot er een final van 2.3.3 is.quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, allemaal nog lekker aan het flashen?!
Handmatig vrees ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef RiKe het volgende:
Hoe verplaats je die naar de google opslag?
Dat is de functie die ik na minstens 2x een uur zoeken niet kon vinden.
Ik heb geen Stock Samsung op mijn telefoon dus kan niet zelf uittesten hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef RiKe het volgende:
Hoe verplaats je die naar de google opslag?
Dat is de functie die ik na minstens 2x een uur zoeken niet kon vinden.
Mijn SGS wel ja, de ander gewoon onder de barquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef jampot het volgende:
Maar jij legt je telefoon in een kluis op je werk :p
Ik heb ook 3 telefoon liggen hier, maar ik denk dat je in die eerste 2 uberhaupt geen emailadress kan opslaan :p
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPodquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
Geluidskwaliteit en muziekspeler zijn prima.
http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478p6.php
Je kan d.m.v. Winamp gewoon via wifi je muziek op je telefoon zetten, weet niet of dit op de ipod ook kon, het is wel handigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPod
Looking for the latest version? Download MIUI9000_RC4c_1.4.8.zip (88.6 MB)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Waar is RC4c?
http://sourceforge.net/projects/miui9000devs/files/galaxys/
Geen idee, gebruik een mp3 speler om muziek te luisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |