abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 22:30:47 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95367905
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar aan de reacties te zien denk ik dat het dan toch geen 2.3 was? Maar die was toch uit?
Da's 2.2.1
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 11 april 2011 @ 22:33:14 #122
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_95368066
En wat gebruik ik nu dan? Dacht dat dat ook 2.2 was...

Maar goed, dat darky's he wat is dat nou precies? En zit daar de 2.3 kernel nou al in gebakken?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 11 april 2011 @ 22:34:25 #123
190186 hierissieweer
pi_95368138
Met welk programma kan ik het beste een backup maken van mijn contactenlijst en sms berichtenlijst?
pi_95368400
Ik heb een vraagje. Ik heb mn gmail/agenda gesynchroniseerd met het cloudsysteem van google zeg maar. Alleen ik zou het nog fijner vinden als ik al mijn contacten ook kan synchroniseren naar de cloud! Ik heb net geprobeerd een back up te maken van mijn contacten via kies, maar dat mislukte steeds. Het lijkt mij handiger (en mogelijk) dat je ook al je contacten (dus namen met nummers,fb,skype,email) gewoon in de cloud kunt zien, bijvoorbeeld bij contactpersonen in gmail.

Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe in te stellen?
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 11 april 2011 @ 22:38:16 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95368416
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Met welk programma kan ik het beste een backup maken van mijn contactenlijst en sms berichtenlijst?
MyBackup Pro.
pi_95369608
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef erniee het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb mn gmail/agenda gesynchroniseerd met het cloudsysteem van google zeg maar. Alleen ik zou het nog fijner vinden als ik al mijn contacten ook kan synchroniseren naar de cloud! Ik heb net geprobeerd een back up te maken van mijn contacten via kies, maar dat mislukte steeds. Het lijkt mij handiger (en mogelijk) dat je ook al je contacten (dus namen met nummers,fb,skype,email) gewoon in de cloud kunt zien, bijvoorbeeld bij contactpersonen in gmail.

Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe in te stellen?
ooh heb het al gevonden:D je moet eerst al je contacten EXPORTEREN naar je SD kaart, en vervolgens IMPORTEREN van je SD kaart. Dan krijg je een melding of je de contacten op je SIM wilt importeren of naar je Gmail account. Je gmail account aanklikken en je hebt al je contacten gewoon online opgeslagen :)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 11 april 2011 @ 22:59:09 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95369818
Of naar Instellingen -> Account en Synchronisatie -> Gmailaccount > vinkje bij contacten gaan.
  maandag 11 april 2011 @ 23:04:18 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95370170
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef erniee het volgende:

[..]

ooh heb het al gevonden:D je moet eerst al je contacten EXPORTEREN naar je SD kaart, en vervolgens IMPORTEREN van je SD kaart. Dan krijg je een melding of je de contacten op je SIM wilt importeren of naar je Gmail account. Je gmail account aanklikken en je hebt al je contacten gewoon online opgeslagen :)
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Of naar Instellingen -> Account en Synchronisatie -> Gmailaccount > vinkje bij contacten gaan.
Op beide manieren verschijnt het niet in mijn account. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_95371225
Wtf doen moeilijk fucking moeilijk met hun contacten?

De allerbeste sync-functie te wereld ter wereld op mobiel gebied zit geïntegreerd in Android. Gebruik die functie gewoon.
pi_95371257
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[..]

Op beide manieren verschijnt het niet in mijn account. :?
Heb je bij instellingen van je dailer, iets met zichtbaar de boel ingesteld?

En ga eens in je desktop-browser na je Gmail account en kijk welke contacten daar in staan.
  maandag 11 april 2011 @ 23:35:58 #131
190186 hierissieweer
pi_95371981
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's 2.2.1
Weet jij welke versie ik nu gebruik dan?
pi_95372487
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Weet jij welke versie ik nu gebruik dan?
Ja liet net een screenshot zien van de versie die je gebruikt?

Dus uhr ja :?
  maandag 11 april 2011 @ 23:48:53 #133
190186 hierissieweer
pi_95372716
Huh? ik snap je niet? Je zei dat de nieuwe versie die hij wou instaleren 2.2 was. En wat is de oude versie dan? Want er staan 2 codes???
De onderste is de geen die er op moet en de geen die er boven staat is de nieuwe?
pi_95372853
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
Huh? ik snap je niet? Je zei dat de nieuwe versie die hij wou instaleren 2.2 was. En wat is de oude versie dan? Want er staan 2 codes???
De onderste is de geen die er op moet en de geen die er boven staat is de nieuwe?
Je weet het verschil tussen firmware en Android versies?
  maandag 11 april 2011 @ 23:55:55 #135
190186 hierissieweer
pi_95373091
Is dat dus niet het zelfde?
pi_95373295
Nee, dat is niet het zelfde.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:00:53 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95373353
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb je bij instellingen van je dailer, iets met zichtbaar de boel ingesteld?

En ga eens in je desktop-browser na je Gmail account en kijk welke contacten daar in staan.
Ik keek ook in de browser maar dan stond er niks in. Bij de contacten stond alleen My Contacts aangevinkt, ik heb verder geen groepen, maar toch maar alles aangevinkt. Toen had ik met importeren naar gmail nog niks en bij de instellingen deed hij het ineens wel, maar nu heeft ie in 1x alles er 4x ingezet. :')
pi_95373698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik keek ook in de browser maar dan stond er niks in. Bij de contacten stond alleen My Contacts aangevinkt, ik heb verder geen groepen, maar toch maar alles aangevinkt. Toen had ik met importeren naar gmail nog niks en bij de instellingen deed hij het ineens wel, maar nu heeft ie in 1x alles er 4x ingezet. :')
Heb je toch echt zelf gedaan, had je jezelf maar beetje moeten inlezen voordat je overal op klikt en probeert.
pi_95373730
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf doen moeilijk fucking moeilijk met hun contacten?

De allerbeste sync-functie te wereld ter wereld op mobiel gebied zit geïntegreerd in Android. Gebruik die functie gewoon.
bij mij deed hij dit niet.. wat ik vreemd vond aangezien die wel aangevinkt staat. Vandaar dat ik het anders probeerde en nu staan de contacten wel als ik op mijn dekstop naar gmail ga en op contactpersonen klik
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:09:33 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95373835
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb je toch echt zelf gedaan, had je jezelf maar beetje moeten inlezen voordat je overal op klikt en probeert.
Ik klik niet overal op, juist niet.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:11:03 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_95373898
Maar ik weet idd niks van Gmail wat dat is gewoon rotzooi, maar als er niks in staat dan staat er niks in he
pi_95373959
weet iemand eigenlijk of het ook mogelijk is dat dit real in time is zeg maar. Dus dat als ik een contact verwijder of weer toevoeg dit ook in mijn browser wordt gewijzigd/gesynchroniseerd (net zoals bij agenda en gmail zelf).
pi_95374105
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef erniee het volgende:
weet iemand eigenlijk of het ook mogelijk is dat dit real in time is zeg maar. Dus dat als ik een contact verwijder of weer toevoeg dit ook in mijn browser wordt gewijzigd/gesynchroniseerd (net zoals bij agenda en gmail zelf).
Ja dat heet sync, alles wat je met Google synct gaat direct 2 kanten op.

Zet je Bob Jansen in je telefoon staat hij ook direct in je Gmail
Verwijder je hem in Gmail gaat hij ook weer uit je telefoon.

Zet je Thina in je Gmail staat hij op je telefoon.

Alleen Samsung verneukt dat deels, omdat je altijd moet kiezen waar hij ze neer zet. Standaard op je telefoon of in je Gmaill account
pi_95374248
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Alleen Samsung verneukt dat deels, omdat je altijd moet kiezen waar hij ze neer zet. Standaard op je telefoon of in je Gmaill account
waarom synct hij dan alles bij mij behalve m'n contacten :'( die heb ik via zon los bestand in mn gmail moeten zetten. Terwijl ik wel aangevinkt heb op mn telefoon dat hij mn gmail contacten ook moet syncen. Of ziet hij de contactpersonen in mijn telefoonboek niet voor hetzelfde aan als contacten in gmail ofzo? waardoor die deze niet naar gmail synct?
pi_95374435
-Edit laat ook maar, koop gewoon een 3310-
-O- ^O^
pi_95375047
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Gewoon ff mergen via je pc, en klaar is kees.

*ontkent dat de eerste keer handmatig gedaan te hebben*
pi_95375074
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Thina?
pi_95375309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:43 schreef jampot het volgende:

[..]

Thina?
Gewoon een voorbeeldnaam :')
pi_95375653
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Gewoon een voorbeeldnaam :')
Ik heb nog nooit van een Thina gehoord :p

Zag net een filmpje met miui voor de sgs. Erg vet :p
pi_95377085
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef jampot het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van een Thina gehoord :p

Zag net een filmpje met miui voor de sgs. Erg vet :p
Ik heb veel Duitse vrienden 8-),

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1018862 voor wie wat achtergrond kennis wil hebben over bootloaders e.d. vond het zelf zeer boeiend. Laat meteen de kracht zien van XDA, op lange termijn kunnen dit soort projectjes uitlopen op dualboot :9.

Owjah over MIUI, gewoon flashen die shit B-), ik lees net veel goede verhalen over de JQ1 modem i.c.m. MIUI rom. Daarnaast was MIUI SGS best lopende topic op XDA 2 dagen lang en nu 2/3 plek constant :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')