Da's 2.2.1quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar aan de reacties te zien denk ik dat het dan toch geen 2.3 was? Maar die was toch uit?
MyBackup Pro.quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
Met welk programma kan ik het beste een backup maken van mijn contactenlijst en sms berichtenlijst?
ooh heb het al gevonden:D je moet eerst al je contacten EXPORTEREN naar je SD kaart, en vervolgens IMPORTEREN van je SD kaart. Dan krijg je een melding of je de contacten op je SIM wilt importeren of naar je Gmail account. Je gmail account aanklikken en je hebt al je contacten gewoon online opgeslagenquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef erniee het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb mn gmail/agenda gesynchroniseerd met het cloudsysteem van google zeg maar. Alleen ik zou het nog fijner vinden als ik al mijn contacten ook kan synchroniseren naar de cloud! Ik heb net geprobeerd een back up te maken van mijn contacten via kies, maar dat mislukte steeds. Het lijkt mij handiger (en mogelijk) dat je ook al je contacten (dus namen met nummers,fb,skype,email) gewoon in de cloud kunt zien, bijvoorbeeld bij contactpersonen in gmail.
Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe in te stellen?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef erniee het volgende:
[..]
ooh heb het al gevonden:D je moet eerst al je contacten EXPORTEREN naar je SD kaart, en vervolgens IMPORTEREN van je SD kaart. Dan krijg je een melding of je de contacten op je SIM wilt importeren of naar je Gmail account. Je gmail account aanklikken en je hebt al je contacten gewoon online opgeslagen
Op beide manieren verschijnt het niet in mijn account.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Of naar Instellingen -> Account en Synchronisatie -> Gmailaccount > vinkje bij contacten gaan.
Heb je bij instellingen van je dailer, iets met zichtbaar de boel ingesteld?quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Op beide manieren verschijnt het niet in mijn account.
Weet jij welke versie ik nu gebruik dan?quote:
Ja liet net een screenshot zien van de versie die je gebruikt?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet jij welke versie ik nu gebruik dan?
Je weet het verschil tussen firmware en Android versies?quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
Huh? ik snap je niet? Je zei dat de nieuwe versie die hij wou instaleren 2.2 was. En wat is de oude versie dan? Want er staan 2 codes???
De onderste is de geen die er op moet en de geen die er boven staat is de nieuwe?
Ik keek ook in de browser maar dan stond er niks in. Bij de contacten stond alleen My Contacts aangevinkt, ik heb verder geen groepen, maar toch maar alles aangevinkt. Toen had ik met importeren naar gmail nog niks en bij de instellingen deed hij het ineens wel, maar nu heeft ie in 1x alles er 4x ingezet.quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je bij instellingen van je dailer, iets met zichtbaar de boel ingesteld?
En ga eens in je desktop-browser na je Gmail account en kijk welke contacten daar in staan.
Heb je toch echt zelf gedaan, had je jezelf maar beetje moeten inlezen voordat je overal op klikt en probeert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek ook in de browser maar dan stond er niks in. Bij de contacten stond alleen My Contacts aangevinkt, ik heb verder geen groepen, maar toch maar alles aangevinkt. Toen had ik met importeren naar gmail nog niks en bij de instellingen deed hij het ineens wel, maar nu heeft ie in 1x alles er 4x ingezet.
bij mij deed hij dit niet.. wat ik vreemd vond aangezien die wel aangevinkt staat. Vandaar dat ik het anders probeerde en nu staan de contacten wel als ik op mijn dekstop naar gmail ga en op contactpersonen klikquote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf doen moeilijk fucking moeilijk met hun contacten?
De allerbeste sync-functie te wereld ter wereld op mobiel gebied zit geïntegreerd in Android. Gebruik die functie gewoon.
Ik klik niet overal op, juist niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je toch echt zelf gedaan, had je jezelf maar beetje moeten inlezen voordat je overal op klikt en probeert.
Ja dat heet sync, alles wat je met Google synct gaat direct 2 kanten op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef erniee het volgende:
weet iemand eigenlijk of het ook mogelijk is dat dit real in time is zeg maar. Dus dat als ik een contact verwijder of weer toevoeg dit ook in mijn browser wordt gewijzigd/gesynchroniseerd (net zoals bij agenda en gmail zelf).
waarom synct hij dan alles bij mij behalve m'n contactenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja dat heet sync, alles wat je met Google synct gaat direct 2 kanten op.
Zet je Bob Jansen in je telefoon staat hij ook direct in je Gmail
Verwijder je hem in Gmail gaat hij ook weer uit je telefoon.
Zet je Thina in je Gmail staat hij op je telefoon.
Alleen Samsung verneukt dat deels, omdat je altijd moet kiezen waar hij ze neer zet. Standaard op je telefoon of in je Gmaill account
Gewoon ff mergen via je pc, en klaar is kees.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek ook in de browser maar dan stond er niks in. Bij de contacten stond alleen My Contacts aangevinkt, ik heb verder geen groepen, maar toch maar alles aangevinkt. Toen had ik met importeren naar gmail nog niks en bij de instellingen deed hij het ineens wel, maar nu heeft ie in 1x alles er 4x ingezet.
Thina?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja dat heet sync, alles wat je met Google synct gaat direct 2 kanten op.
Zet je Bob Jansen in je telefoon staat hij ook direct in je Gmail
Verwijder je hem in Gmail gaat hij ook weer uit je telefoon.
Zet je Thina in je Gmail staat hij op je telefoon.
Alleen Samsung verneukt dat deels, omdat je altijd moet kiezen waar hij ze neer zet. Standaard op je telefoon of in je Gmaill account
Ik heb veel Duitse vriendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:02 schreef jampot het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een Thina gehoord :p
Zag net een filmpje met miui voor de sgs. Erg vet :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |