Ik gebruik zelf smart keyboard pro. Die heeft die optie ook. En heeft bijv een iPhone skin ook nog :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je de letters goed kan zien terwijl je je vinger op de letter houdt.
Ha-ha.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef jampot het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone4.htm
Klinkt als systeemcorruptie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds vannacht doet mn toestel raar. Whatsapp start niet meer, een aantal apps zijn gewoon weg. Ik ben helemaal niet met mn telefoon bezig geweest.
Ik zat in the middle of nowhere, tentje in het bos....eigenlijk de eerste keer sinds ik deze telefoon heb. Maar daar kan t toch niet mee te maken hebben? Internet werkt gewoon. Bel/sms ook. Valt wel op dat 't vooral de apps zijn die automatisch opstarten.
Iemand een idee?
Reflash+pit512+repartitionquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik liet net het shutdowneffect zien aan iemand die een iPhone heeft, vraagt ie of dat ook op de iPhone kon..
Hoezo werk je snachts, je werkt toch in een restaurant?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben werken btw![]()
Helpdesk Pino112 is waarschijnlijk nog wel open
Eh...Jip & Janneke aubquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Reflash+pit512+repartition
Mits het software-matig is!
Als kan ook gewoon hardmatig zijn en dat je interne geheugen gewoon beschadigd is. Dit vergroot de kans dat het flashen mis gaat en je direct een brick hebt.
Als je nu op stock-firmware zit zou ik ook zeer zeker een bezoekje aan de winkel overwegen.
Hotelrestaurant, soms ook bardienstenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoezo werk je snachts, je werkt toch in een restaurant?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino
Vanzelfsprekend, ik heb een zipje gevonden zodat het niet via heimdall hoeft, ff kijken als die werkt. Zal je zometeen ff linkje pazen pasen.
Oh die, staat ook op de SF-site van CM7quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Kandijfijn het volgende:
* Kandijfijn is plotseling zijn linkje kwijtgeraakt![]()
*verboden te klikken voor Pino112 JQ1 modem in zipje klikderklik
Mot dat nog per se met batterij @ 100? Ja zeker/.quote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij heb ik hem daar vandaan, maar daar naar zoeken duurde minder lang dan in dropbox pleuren.
Neuh, alleen maar als je system vervangt (onderdeel PDA).quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mot dat nog per se met batterij @ 100? Ja zeker/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |