SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nice, en waar kan ik de officiele firmware vandaan plukken?
Ik kom er wel uit denk ik. Thank you very very very much.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.
Heimdall ziet er anders uit dan Odink, oftewel je moet meer bestandjes selecteren. Deze krijg je door de bestanden van Samfirmware uit te pakken.
Ik heb er verder nog nooit mee gewerkt, dus voor meer assistentie verwijs ik je door naar Kandijfijn.
Js5 is hier de nieuwste , type anders i9000 xen js5 in, krijg je meteen de nederlandse versie, het hielp mij in ieder geval mijn telefoon met mijn pc te verbinden na dagen zwoegen ..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Crutch het volgende:
Even voor de goede orde he, 2.3 is nog niet beschikbaar via Kies toch?
Oh, wacht eens even...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:29 schreef rumiii het volgende:
Ik dacht dat je de nieuwste wilde hebben voor nederland
Om eerlijk te zijn, geen idee!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hmmm, ik slinger mijn Windows-klaptop wel weer een keer aan als de officiële update er is.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef rumiii het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee!
Misschien de batterijduur, verbeterde -vul hier iets in- , ik heb niks te klagen in ieder geval
Truuusten, ik ga ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:50 schreef rumiii het volgende:
Jep, JS5, kies zal je waarschijnlijk ook laten overstappen op JS5 als je gaat verbinden, maar ik ga pitten
Ik dacht dat JS3 de teruggegtrokken 2.2 was, en JS5 later de definitieve. (of 2.2.1, dat kan ook).quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hehe, dat is niet de fm-radio. Maar je telefoon-radio. Kan je wel uitzetten. Als je niet meer wilt kunnen bellen :pquote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef rumiii het volgende:
Hoe schakel ik de radio uit![]()
Afspelen op achtergrond uitvinken werkt niet, en volgens accugegevevens gaat er veel energie naar de radio
Verdraaid, dat kan inderdaad niet zonder root. Wist ik niet, maar ik heb altijd root gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
contacten e.d. kan idd via Google, Whatsapp kan je backuppen door de Whatsapp dir van je SD te kopieren.
apps+data, kan dat wel zonder root?
http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
Oke ik wil mijn contacten ook eens syncen met Gmail. Maar krijg het denk ik niet voor elkaar. Alles stat gewoon goed, volgens mij.
Waar zie ik m'n contacten in Gmail?
pff ja...idd een godoe..maar ja, toch maar doen. Raar dat t niet zonder kanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb ze ooit gewoon ge-synct toen ik mijn N73 had.
Daarna ingelogd op Google, en alle E-mail adressen gekoppeld aan telefoonnummers. Als je iemands zijn mail-adres hebt en zijn nummer op een verschillend kaartje en je laat Google zoeken op dubbel contacten stelt hij vaak voor zulke te fuseren.
De laatste waarbij die dat niet voorstelt kan je later alsnog samenvoegen. Tis even wat werk maar als je het eenmaal goed voor mekaar hebt werkt het echt fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |