Verdraaid, dat kan inderdaad niet zonder root. Wist ik niet, maar ik heb altijd root gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
contacten e.d. kan idd via Google, Whatsapp kan je backuppen door de Whatsapp dir van je SD te kopieren.
apps+data, kan dat wel zonder root?
http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Parafernalia het volgende:
Oke ik wil mijn contacten ook eens syncen met Gmail. Maar krijg het denk ik niet voor elkaar. Alles stat gewoon goed, volgens mij.
Waar zie ik m'n contacten in Gmail?
pff ja...idd een godoe..maar ja, toch maar doen. Raar dat t niet zonder kanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb ze ooit gewoon ge-synct toen ik mijn N73 had.
Daarna ingelogd op Google, en alle E-mail adressen gekoppeld aan telefoonnummers. Als je iemands zijn mail-adres hebt en zijn nummer op een verschillend kaartje en je laat Google zoeken op dubbel contacten stelt hij vaak voor zulke te fuseren.
De laatste waarbij die dat niet voorstelt kan je later alsnog samenvoegen. Tis even wat werk maar als je het eenmaal goed voor mekaar hebt werkt het echt fijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef Kandijfijn het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1044637
Sense voor de SGS, ik ga het proberen :$, bugs boeien me niet *nieuwsgierig!!!*
En flashbaar via MIUI/CM7 dus gewoon ff Nandroid back-up en gaan met die telefoon
Ik doe mee, geen idee op hoeveel ie is hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Wedstrijd houden wie hem het eerst heeft
48%![]()
Het is sowieso nog even wachten op de link
Allemaal shit zoals 3G en Wifi werkt nog niet.quote:
Geen idee, heb er nog nooit mee gewerkt.quote:
Dat vroeg ie niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Niks...je kan niet eens internetten
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, heb er nog nooit mee gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |