Ik draai rc5 nu en t werkt hier prima.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe RC5 van MIUI schijnt niet helemaal bug en lagfree te zijn, ik wacht dus op een b-versie
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.quote:Op zondag 17 april 2011 19:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb je niet gewoon AM/PM notatie i.p.v. 24 uurs notatie?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.
Ik ben trouwens niet dom hoor.
Goed. Tijd doet ook wazig idd. Misschien dat ik wel ff jvb+speedmod kernel flash vanavondquote:
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Je hebt serieus je computer geformateerd
Ik draai Linux/Ubuntu KIES draait hier sowieso niet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,
Maargoed, dat is maar een klein deel van het probleem,
heb jij dan na het flashen geen problemen gehad met het verbinden van op je pc?
ik zie wel op de telefoonscherm MTP Application staan ja, maar verder gebeurt er niks, en massaopslag werkt ook niet, en kies blijft maar 'verbinden'quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb je dat MTP Application-dingetje wel geinstalleerd?
Ik ben van MIUI 15 naar 8 gegaan, probleem wegquote:Op maandag 18 april 2011 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier geen problemen met mijn cover eigenlijk. Waarom bestel je niet gewoon nieuwe via ebay o.i.d.?
Was je ESF herstellen lastig btw?
Daar zit ik mss ook aan te denken. Welke heb jij?quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Ik ook, maar vind die dingen maar kut, gebruik ze eigenlijk nooit. Zit je op je fiets, word je gebeld, zit je weer te kutten die telefoon eruit te krijgen. Voor mij geen hoesje meer :p Wel een screenprotector trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Jeej, nu worden CM7 en MIUI veeeeel beter!quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef jampot het volgende:
Jeuj, de GB source is uit!
Binnenkort weer BLN op mn telefoon
Alweer?quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef Catch22- het volgende:
Gingerbread update is teruggetrokken door samsung, waarschijnlijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040148
Uuuhrr?quote:Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Instellingen altijd kwijt, dat komt me verdomd bekend voor, maar hoe dat te fixen is weet ik zo niet.
Kandijfijn?
Wat editten?quote:
Wat voor dingen heb je dan nog meer geprobeerd? Die op een std. niet geroote Galaxy S zijn te doen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Uuuhrr?
Cache legen?
Meestal krijg ik dat soort dingen wel opgelost, maar dan heb ik meerdere dingen geprobeerd en weet ik niet exact wat het hem gedaan heeft. Maar ben ook vaak genoeg dat ik denk van :/
Cache valt volgens mij zonder root te regelen, maar nog nooit langer dan 2 uur een Android zonder Root gehad eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat editten?
[..]
Wat voor dingen heb je dan nog meer geprobeerd? Die op een std. niet geroote Galaxy S zijn te doen?
Vandeweek zei iemand nog tegen mij "da's net een iPhone"quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)one-en-galaxy-s.html
Werd verdorie ook eens tijdquote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)one-en-galaxy-s.html
Die zijn altijd om te huilen als het over Apple gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Werd verdorie ook eens tijd
edit; die reactiesjezus christus wat een idioten.
Jeps, eveneens met emails en mentionsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Zorgt dat ervoor dat je backlights als led functioneren voor inkomende berichten etc?
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
wanneer komt die nou eens in kies nederland..
Dus wel, heb nergens gelezen dat die het doet, ik wil het best geloven maar toch, het werkte niet met oudere 2.2 versiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.
Zit niet voor niets zo'n hippe update-optie in 2.2.1
Doet het niet. Tevens zie je als je het voor het eerst accepteert de voorwaarden voor Samsung Bada, waar wij dus imo niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja of gewoon lekker makkelijk via de lucht.
Zit niet voor niets zo'n hippe update-optie in 2.2.1
Daar zat die optie (op mijn Galaxy S) niet eens inquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus wel, heb nergens gelezen dat die het doet, ik wil het best geloven maar toch, het werkte niet met oudere 2.2 versies
Gofferdegofferdomjuh, lekkere kutzooi dan.... ik zit iedere dag wel zo'n beetje te kijken of er een update is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet het niet. Tevens zie je als je het voor het eerst accepteert de voorwaarden voor Samsung Bada, waar wij dus imo niks mee te maken hebben.
ik had moeten zegge, versie voor JS5quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar zat die optie (op mijn Galaxy S) niet eens inkwam bij 2.2.1 pas.
Jawel, maar dan moet ik mijn Windows-laptop weer uit de tas halen welke ik al wekenlang niet meer heb aangezet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef rumiii het volgende:
kan je niet verbinden met kies dan, Crutch?
Gebruik Heimdall. Soort Odin.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik mijn Windows-laptop weer uit de tas halen welke ik al wekenlang niet meer heb aangezet.
Ik computer eigenlijk alleen nog maar met mijn Macbook.
Ja en nee. Wel zelf flashen, maar het kan ook gewoon met een officiële firmware.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan moet ik 'm zelf flashen of custom roms erop flikkeren ofzo toch?
Nice, en waar kan ik de officiele firmware vandaan plukken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en nee. Wel zelf flashen, maar het kan ook gewoon met een officiële firmware.
SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nice, en waar kan ik de officiele firmware vandaan plukken?
Ik kom er wel uit denk ik. Thank you very very very much.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SamFirmware.com, even accountje aanmaken en dan kan je ze downloaden.
Heimdall ziet er anders uit dan Odink, oftewel je moet meer bestandjes selecteren. Deze krijg je door de bestanden van Samfirmware uit te pakken.
Ik heb er verder nog nooit mee gewerkt, dus voor meer assistentie verwijs ik je door naar Kandijfijn.
Js5 is hier de nieuwste , type anders i9000 xen js5 in, krijg je meteen de nederlandse versie, het hielp mij in ieder geval mijn telefoon met mijn pc te verbinden na dagen zwoegen ..quote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Crutch het volgende:
Even voor de goede orde he, 2.3 is nog niet beschikbaar via Kies toch?
Oh, wacht eens even...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:29 schreef rumiii het volgende:
Ik dacht dat je de nieuwste wilde hebben voor nederland
Om eerlijk te zijn, geen idee!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hmmm, ik slinger mijn Windows-klaptop wel weer een keer aan als de officiële update er is.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:43 schreef rumiii het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee!
Misschien de batterijduur, verbeterde -vul hier iets in- , ik heb niks te klagen in ieder geval
Truuusten, ik ga ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:50 schreef rumiii het volgende:
Jep, JS5, kies zal je waarschijnlijk ook laten overstappen op JS5 als je gaat verbinden, maar ik ga pitten
Ik dacht dat JS3 de teruggegtrokken 2.2 was, en JS5 later de definitieve. (of 2.2.1, dat kan ook).quote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wacht eens even...
Ik heb JS3 en 2.2.1, wat is het verschil tussen JS3 en JS5 ?
Hehe, dat is niet de fm-radio. Maar je telefoon-radio. Kan je wel uitzetten. Als je niet meer wilt kunnen bellen :pquote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef rumiii het volgende:
Hoe schakel ik de radio uit![]()
Afspelen op achtergrond uitvinken werkt niet, en volgens accugegevevens gaat er veel energie naar de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |