Legt er een beetje aan wat je er mee doet, maar soms met moeite idd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus ik ga één dag niet eens halen ?!
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef jampot het volgende:
De officiële 2.3.3 is aan het uitrollen via Kies. JVB.
Nu moet Samsung nog ff de source vrijgeven... Zodat we bln enzo kunnen krijgen. Schijnen ze normaal binnen een week te doen ofzo las ik?
Overigens is er ook een beta van supercurios appje beschikbaar nu. Kost 1.50, tot maandag.
Hij is er al geloof ik, voor scandinavie. Al moet je dan mss wel je taal aanpassen ofzo, om hem zelf ook te zien. Weet niet precies hoe dat gaat, ff googlenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nice
http://hotfile.com/dl/114(...)I9000XEEJV3.rar.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef rumiii het volgende:
Wanneer is nederland nou aan de beurt met jvb ...
XEN is voor nederland dacht ik
ik weet het, ik weet het..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe via ODIN/Heimdall installeren dan.
KIES.
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan gaat je Windows compleet naar de tyfus.
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.
Android met Windows vergelijken, haha.
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.
Als een of andere mongool er een progje/scriptje voor gaat schrijven is vast en zeker wel mogelijk.
met je![]()
Sluit explorer.exe dan maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.
Het is gelukt! Merci!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Terugknopje (de rechtse dus) en de homebutton
Nope. Kun je gewoon herstarten en zal je systeem niet doen crashen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sluit explorer.exe dan maar af.
Geen essentiele service voor windows?
Ik draai rc5 nu en t werkt hier prima.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe RC5 van MIUI schijnt niet helemaal bug en lagfree te zijn, ik wacht dus op een b-versie
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.quote:Op zondag 17 april 2011 19:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb je niet gewoon AM/PM notatie i.p.v. 24 uurs notatie?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, als ik dat doe komt er idd AM/PM bij te staan. Doe ik 24 uur, gaat alleen AM/PM weg.
Ik ben trouwens niet dom hoor.
Goed. Tijd doet ook wazig idd. Misschien dat ik wel ff jvb+speedmod kernel flash vanavondquote:
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,quote:Op zondag 17 april 2011 21:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Je hebt serieus je computer geformateerd
Ik draai Linux/Ubuntu KIES draait hier sowieso niet.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja, en op mijn computer ( 2005 ) zat niet echt iets belangrijks op,
Maargoed, dat is maar een klein deel van het probleem,
heb jij dan na het flashen geen problemen gehad met het verbinden van op je pc?
ik zie wel op de telefoonscherm MTP Application staan ja, maar verder gebeurt er niks, en massaopslag werkt ook niet, en kies blijft maar 'verbinden'quote:Op zondag 17 april 2011 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Heb je dat MTP Application-dingetje wel geinstalleerd?
Ik ben van MIUI 15 naar 8 gegaan, probleem wegquote:Op maandag 18 april 2011 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier geen problemen met mijn cover eigenlijk. Waarom bestel je niet gewoon nieuwe via ebay o.i.d.?
Was je ESF herstellen lastig btw?
Daar zit ik mss ook aan te denken. Welke heb jij?quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Ik ook, maar vind die dingen maar kut, gebruik ze eigenlijk nooit. Zit je op je fiets, word je gebeld, zit je weer te kutten die telefoon eruit te krijgen. Voor mij geen hoesje meer :p Wel een screenprotector trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 01:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Die dingen zijn irritant man, ik heb gewoon een hip leren hoesje met zon pull-out lipje
Jeej, nu worden CM7 en MIUI veeeeel beter!quote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef jampot het volgende:
Jeuj, de GB source is uit!
Binnenkort weer BLN op mn telefoon
Alweer?quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef Catch22- het volgende:
Gingerbread update is teruggetrokken door samsung, waarschijnlijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1040148
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |