Ik heb een sgs1, dus beter regelt hij daar eindelijk zn voodoo appje eens voor :pquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Supercurio is lekker bezig met de SGS2.
Dan gaat je Windows compleet naar de tyfus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
verwijder task killer dat is als een soort kanker voor je besturingssysteem.
Wat denk je dat er met je Windows gebeurd als je daar constant alle services cltr+alt+del stopt?
Dit lees ik vaker maar gaat je batterij niet veel sneller leeg als die apps blijven lopen op de achtergrond??quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Kandijfijn het volgende:
verwijder task killer dat is als een soort kanker voor je besturingssysteem.
Wat denk je dat er met je Windows gebeurd als je daar constant alle services cltr+alt+del stopt?
In ieder geval in eerste instantie bedankt voor de goede uitleg, ik ga mijn task killer eens verwijderen en kijken hoe het verloop is. Nu met de taskkiller ervaar ik overigens geen problemen dat bepaalde services niet werken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Nu rest mij de vraag aan jou? Welke fundamentele kennis van Android heeft jou overtuigd van het nut van taskkillers? Ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal namelijk
Batterij-duur BIG-time die is extreem matig, MIUI is beterquote:
Ergens snap ik dat wel, alhoewel mijn nieuwsgierigheid er alltijd voor zorgt dat ik er het fijne van wil weten. Maar niet iedereen is a nerd like mequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In ieder geval in eerste instantie bedankt voor de goede uitleg, ik ga mijn task killer eens verwijderen en kijken hoe het verloop is. Nu met de taskkiller ervaar ik overigens geen problemen dat bepaalde services niet werken.
Om op je vraag terug te komen, mijn reden om een task killer te nemen is puur en alleen omdat ik een noob ben. Ik heb totaal geen verstand van Android behalve dat ik het als gebruiker erg kan waarderen. Vrienden van mij hadden een taskkiller en dus ik, als mak volgend schaap zijnde, volgde derhalve.
Vandaar dus.
Dus ik ga één dag niet eens halen ?!quote:Op zaterdag 16 april 2011 04:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Batterij-duur BIG-time die is extreem matig, MIUI is beter.
Net van CM7 naar MIUI gegaan daarna weer naar CM7 maar de batterij-duur is echt slecht.
Blij dat ze er zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 04:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel, alhoewel mijn nieuwsgierigheid er alltijd voor zorgt dat ik er het fijne van wil weten. Maar niet iedereen is a nerd like me![]()
Legt er een beetje aan wat je er mee doet, maar soms met moeite idd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus ik ga één dag niet eens halen ?!
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:35 schreef jampot het volgende:
De officiële 2.3.3 is aan het uitrollen via Kies. JVB.
Nu moet Samsung nog ff de source vrijgeven... Zodat we bln enzo kunnen krijgen. Schijnen ze normaal binnen een week te doen ofzo las ik?
Overigens is er ook een beta van supercurios appje beschikbaar nu. Kost 1.50, tot maandag.
Hij is er al geloof ik, voor scandinavie. Al moet je dan mss wel je taal aanpassen ofzo, om hem zelf ook te zien. Weet niet precies hoe dat gaat, ff googlenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp komt 2.3.3 binnenkort in kies ? Nice
http://hotfile.com/dl/114(...)I9000XEEJV3.rar.htmlquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef rumiii het volgende:
Wanneer is nederland nou aan de beurt met jvb ...
XEN is voor nederland dacht ik
ik weet het, ik weet het..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe via ODIN/Heimdall installeren dan.
KIES.
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan gaat je Windows compleet naar de tyfus.
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Grote bullshit dit. De essentiele services kun je niet eens stoppen in de task manager.
Android met Windows vergelijken, haha.
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan niet 1,2,3, essentiele services stoppen in Windows.
Als een of andere mongool er een progje/scriptje voor gaat schrijven is vast en zeker wel mogelijk.
met je![]()
Sluit explorer.exe dan maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je zegt met ctrl alt del, gewoon onzin dus.
Het is gelukt! Merci!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Terugknopje (de rechtse dus) en de homebutton
Nope. Kun je gewoon herstarten en zal je systeem niet doen crashen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sluit explorer.exe dan maar af.
Geen essentiele service voor windows?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |