Waar zijn die omega's en vit D dan goed voor?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Weinig tot geen slecht eten in huis hebben, voldoende nachtrust nemen, omega's en vitamine D op peil proberen te houden.
Raak je er niet op uitgekeken elke dag zo'n beetje hetzelfde te eten?quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet heb een standaardlijst wat ik per dag eet, altijd, vrij, werk, druk, stress, verjaardagen noem maar op:
4 x boterham, 3 x fruit, min. 400 gr zuivel.
Avondeten met veel groente en weinig carbs
Elke dag overnieuw, ritme is heel belangrijk!
Nee, broodbeleg keuze genoeg, zuivelkeuze genoeg, avondeten keuze genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Waar zijn die omega's en vit D dan goed voor?
[..]
Raak je er niet op uitgekeken elke dag zo'n beetje hetzelfde te eten?
Dat laatste idd. Eerder aanzettenquote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
Weer eens hardgelopen, 5 km. Wel korte wandelpauze, kreeg een steek in mijn zij en soms kan ik het met rustig ademen oplossen, maar moest nu echt even lopen. Ik merk dat dat Garminhorloge voor mij een miskoop lijkt te zijn wb rennen. Eer hij het doet ben ik al meer dan een km. onderweg. Ik vond het wel fijn laatst bij het gewoon wandelen, dus helemaal voor niks is het nu ook weer niet. En misschien als ik mezelf aanwen om hem gewoon een half uur van te voren in huis al om te doen, dat hij dan die satelieten vindt......
Dat is best weinig!quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
O. boterham honing, beschuit vruchtenhagel, beker melk
L. 2 boterhammen pindakaas
D. fusilli met tomatensaus
nou naar de sportschool body attacken.
vanavond sowieso nog een T.
Ja, kan absoluut. Niet beter zijn is ook een optie waarom je nog zo moe bent, ziek zijn en herstellen kost veel energie.quote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
succes vik!
Pff ik heb het idee dat ik misschien juist te veel slaap de laatste dagen.. Kan dat? Dat je daar juist moe van wordt? Gisteren en eergisteren veel overdag geslapen en gisteren rond 10 uur al gaan slapen en vind het nu (half 8 hier) toch wel erg moeilijk om op te staan.. Of misschien dat ik toch nog niet goed uitgeziekt ben.. Ik zou iig nog wel een paar uurtjes kunnen doorslapen nu
quote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is best veel te weinig!
onverantwoord weinigquote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
vanavond sowieso nog een T.
Kijk ik heb hem voor je afgemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
vanavond sowieso nog twee boterhammen, 1 of 2 stuks fruit, een stronk broccoli en een kom yoghurt.
Fijn!! Aangezien vorig jaar nu niet echt geweldig voor je was!quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoooiiija, heel goed zelfs! Het gaat allemaal lekker.
En met jou?
Ohh jaloers! Ga je een Lekkere Latsis, Sexy Stanislas of Zwoele Zeus aan de haak slaan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Fijn!! Aangezien vorig jaar nu niet echt geweldig voor je was!
jaha,met mij gaat het ook goed!! Nog 4 nachtjes slapen en ik ga naar Griekenland!!
quote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet mijn jaar inderdaad, maar dit jaar weer wel
Goed om te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoooiiija, heel goed zelfs! Het gaat allemaal lekker.
Met dat slanke lijntje van je kun je dat prima hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn zo lief.
Ik zou me bijna schuldig voelen dat ik theebiscuitjes eet.
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenquote:Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met dat slanke lijntje van je kun je dat prima hebben
Ik denk dat het belangrijker is om te zien of het spul werktquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenmaar dat mocht ook wel want ik was wel erg dun.
En nu wil ik mijn platte buik terugvrouwen.
Tis ook nooit goed he!quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenmaar dat mocht ook wel want ik was wel erg dun.
En nu wil ik mijn platte buik terugvrouwen.
De Zwoele Zeus neem ik gewoon mee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh jaloers! Ga je een Lekkere Latsis, Sexy Stanislas of Zwoele Zeus aan de haak slaan?
Vorig jaar was niet mijn jaar inderdaad, maar dit jaar weer wel
Uhm. Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Probability het volgende:
Co, weet jij waar ik hertenveulens kan bekijken?
quote:
Bij Lelystad heb je het Natuurpark ja! Die hebben prezwalskipaarden en Pater Davidsherten en grote wollige koesquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is er niet een natuurgebied bij Almere waar ze die beesten hebben?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En een prehistorische nederzetting waar zuslief en ik vroeger Gruk en Muk de neanderthalers speelden
Nee niet dat ik weet! Plus we hadden geen outfits aan ofzo hoorquote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar zijn zeker geen foto's van, of wel?
Oo-err, Gruk & Muk in the nekkid?quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet! Plus we hadden geen outfits aan ofzo hoorWas meer met de force of imagination enzo
Al waren die leren tenten daar wel puik!
Woh, wat naar!quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaaa lieve mensen, vandaag weer een smashing reality check gehad!
In de gamma, op zoek naar een ding voor je kraan, wil een vent je ongevraagd helpen, vraagt ie of ik zwanger ben! Nadat ik zei dat niet leuk te vinden (en volschoot, helaas), bedoelde die het niet gemeen![]()
Dan denk je dat je best in je fietsshirtje naar de gamma kan
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:quote:Op maandag 11 april 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, broodbeleg keuze genoeg, zuivelkeuze genoeg, avondeten keuze genoeg.
En als ik geen zin in brood heb dan eet ik 2 cracker ipv 1 boterham of 1 gekookt ei voor een boterham.
Krijg je het allemaal niet op? dan kan inderdaad wat lekkere gerookte makreel of een handje walnoten (oid) ook helpen.
Voor 2 boterhammen kan je ook een salade met tonijn maken.
Je leert het vanzelf maar je moet er eerst tijd en moeite in steken maar daarna is het juist erg tijdbesparend
Visquote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:
kip, rookvlees en kaas. (ook niet supergezond maar goed). Daar raak ik best snel op uitgekeken...
Eens met Maria. Het is mij iig nooit opgevallen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh, wat naar!En raar ook, want je hebt heus niet zo'n bol buikje!
Ooh das echt heel naar, soms denken mensen echt niet na voor ze iets zeggen...quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de gamma, op zoek naar een ding voor je kraan, wil een vent je ongevraagd helpen, vraagt ie of ik zwanger ben! Nadat ik zei dat niet leuk te vinden (en volschoot, helaas), bedoelde die het niet gemeen![]()
Ow lekker!! Neem je dat ook mee naar school/werk, of eet je de hummus en vis gewoonquote:
Wat een hork.quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij Lelystad heb je het Natuurpark ja! Die hebben prezwalskipaarden en Pater Davidsherten en grote wollige koesEn een prehistorische nederzetting waar zuslief en ik vroeger Gruk en Muk de neanderthalers speelden
Nee joh! Je bent toch ook goed bezig! Al lange tijd zonder (vr)eetbuien enzo en met je hardlopen!quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik zàt ook wel in het idee dat er best wat af kon, maar dat het niet dramatisch is, en dat het de goede kant op gaat met eten en bewegen.
Nu weet ik het dus niet meer.
Maar ik ga toch maar linzencurry maken.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef anna82 het volgende:
[..]en
![]()
Als wij naar ons natuurpark gingen, speelden mijn zus en ik Arendsoog en Witte Veder (van de legendarische jongensboeken van mijn vader die wij verslonden). En omdat ik donker haar en donkere ogen had moest ik Witte Verder zijn. Politiek incorrect als wij waren, was het eigenlijk veel stoerder om Arendsoog te zijn.
Was jij eigenlijk niet gestopt met Atkins/lowcarb?quote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Lijstje:
• 160 gr kwark/slagroom & 40 gr muesli
• 3 puntjes quiche
• 250 gr magere kwark
• 1 zure haring
avondeten:
• vooraf 3 blaadjes sla, garnalen, huttekase
• hoofd geruld rundergehakt, ui, bleekselderij & spruitbroccoli , kwakje zure room
• toe slagroomtoetje
Hele dag matig ingespannen bezig geweest.
Het stomme is dat het waarschijnlijk ècht niet bedoeld was als rotopmerking, maar zo komt het wel aan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
strak plan fruit op brood
@Mo kutopmerking van die gast zeg! Wat ik hier zie ben je hartstikke goed bezig!
Philadelphia, sandwichspread, tomaat met zout/peper, ei, rookvlees, komijnkaas, lever, kipfilet, filet americain, achterham, ossenworst, tonijn, makreel, forel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:
kip, rookvlees en kaas. (ook niet supergezond maar goed). Daar raak ik best snel op uitgekeken...
Haha, als je het zo zegt krijg ik er ook weer helemaal zin in, ik vind het ook lastigquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Philadelphia, sandwichspread, tomaat met zout/peper, ei, rookvlees, komijnkaas, lever, kipfilet, filet americain, achterham, ossenworst, tonijn, makreel, forel.
Keuzes te over en te bedenken van alle broodsoorten dan??
Korrelvolkoren, zonnevolkoren, pompoenbrood, allinson, heerlijk verse fijn volkoren, wit meerzaden (voor een keer), waddenbrood.![]()
![]()
Crackers?? Nog meer keuze, kijk op de verpakking, proef, geniet
Onthou je toch vaak niet dus sla even op in een kladblokbestandje... dat heb ik ook gedaan want soms weet je het inderdaad helemaal niet meer..quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, als je het zo zegt krijg ik er ook weer helemaal zin in, ik vind het ook lastig
om gewoon gevarieerd te eten. Dan eet ik een week lang 's ochtends 2 boterhammen
met kaas en 's middags 2 boterhammen met kipfilet en dan ben ik het zat..
Moet verder kijken dan mijn neus lang is, haha!
Jazeker welquote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk niet gestopt met Atkins/lowcarb?
Ik denk dat het bij mij er vooral aan ligt dat ik denk dat pindakaas en hagelslag gewoon echt foutequote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
appelstroop, pindakaas, lekker eens hagelslag...
Komop, je mag, kan en moet varieeren...
Puff, klote is dat he? dat zeggen ze ook wel eens tegen mij maar dat zeggen voornamelijk mannen die grotere tieten hebben dan ik
Frustrerend dat wel maar dat ligt helemaal aan je bouw.. Je weet dat ik vrij magertjes ben in ledematen enzo maar mijn buik mag er ook zijn.
Accepteren is het maar
Ja klopt! Vooral als je alleen woont (wat bij mij het geval is) haal je niet dertig verschillendequote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Onthou je toch vaak niet dus sla even op in een kladblokbestandje... dat heb ik ook gedaan want soms weet je het inderdaad helemaal niet meer..
Maar dat heb ik ook hoor want dan koop je rookvlees maar dan moet het ook op in die week..
Zo zit ik nu met een stuk kipgrillworst die ik gewoon niet op krijg, heb hem maar in de vriezer gegooid tot ik er weer zin in heb
quote:Op maandag 11 april 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arf, volgens mij ben ik iets te enthousiast geweest met 'kijken-of-dat-nog-goed-is-door-even-te-proeven'Bubbelbuikje en bijbehorende productie, en vandaag is de laatste les van mn instructrice voor ze voor 5 weken op vakantie gaat, dus grrr
Je kunt natuurlijk ook bij een slager (of eigenlijk iedere willekeurige winkel waar ze het ter plekke verpakken) vragen om halve onsjes.quote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja klopt! Vooral als je alleen woont (wat bij mij het geval is) haal je niet dertig verschillende
soorten beleg in huis. Thank god voor vriezers inderdaad, heb helaas alleen maar een heel
kleintje...
quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Spies met gamba's, zalm, champignons en courgette![]()
hier had ik er 1,5 van en een klein stukje pangafilet met een plakje ontbijtspek, tomaatjes, bosui en champignons![]()
oh, en wat salade met tomaat, mozarella en gorgonzola en wat stukjes stokbrood
owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneuktquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, zeg, stil eens.... Horen jullie dat?
Er ligt beneden een zakje chips mijn naam te roepen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneukt
Nee, beter van nietquote:
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, beter van niet.
Lust ik ze eigenlijk wel?. Welke chips zijn het?
Nee, die vind ik niet zo spannendquote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.
You know you want them...
Ja, gek man. Ik snap het ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet waar het vandaan komt maar heb ineens zin in naturel en paprika chips
Maarrrrrrrrrrrr, ben moe, douchen en sporten met a.s. .. morgen weer om 4.30 wekkerT
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, gek man. Ik snap het ook niet![]()
(en ik moet er zelf over gaan ophouden, zó ontzettend veel wilskracht heb ik nu ook weer niet)
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.
ik zie nu pas dat ik mo typtequote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het stomme is dat het waarschijnlijk ècht niet bedoeld was als rotopmerking, maar zo komt het wel aan.
Laat je er gewoon buiten als je iemand niet kent
quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!
Pffffffffffffftquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
ik weet dat het niet veel is, maar ik had vanmiddag totaal geen hongerquote:
en de vers gemaakte tzaziki?quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
Mo, van de ingrediënten van je spiesjes zou ik alleen de zalm lekker vinden. Zo zie je maar hoe smaken verschillen!
Ik laat 'm het liefste nog zien aan mijn man, als het een flinke is. Geloof dat hij daar minder blij mee isquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
Soms doet het dat ook ja!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik laat 'm het liefste nog zien aan mijn man, als het een flinke is. Geloof dat hij daar minder blij mee isHij komt ook nooit kijken
Ik vind het een prachtig lijstje. Voor een beter idee van de dagspreiding, kan je er even wat tijdsindicaties bij geven?quote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas en hagelslag
B/S: fietsen
L: dubbele boterham kaas, dubbele ham, appel
T: 2 plakjes roggebrood
T: met een hypo op de fiets, dus banaan
T: paar radijsjes
D: hete linzencurry
T: griekse yoghurt met muesli en druiven
Vrijdagmiddag zat ik ook al een beetje slapjes op de fiets, maar heb wel het idee dat ik overdag genoeg binnen krijg.... Ook genoeg langzame carbs enzo denk ik? Of heeft iemand hier wat nuttigs over te zeggen?
Die is mooi. Het enige puntje van kritiek is de hagelslag (als ik dan toch moet zeiken) maar hee, iets lekkers mag ook wel.quote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas en hagelslag
L: dubbele boterham kaas, dubbele ham, appel
T: 2 plakjes roggebrood
T: met een hypo op de fiets, dus banaan
T: paar radijsjes
D: hete linzencurry
T: griekse yoghurt met muesli en druiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
die vreet ik gewoon zonder spiesje met m'n vingers!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. maak me zorgen om m'n mamsie..
He bah, Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He bah, wat eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het niets is!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
In principe is mn planning dus zoquote:Op maandag 11 april 2011 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig lijstje. Voor een beter idee van de dagspreiding, kan je er even wat tijdsindicaties bij geven?
tussen je O en L zit wel heel veel tijd.quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In principe is mn planning dus zo
O: 7:00
B: 7:30
L: 12:30
T: 15:30
B: 17:30
D: 19:00
T: 21:00
Maar misschien is het zo simpel als de tweede middag-T vlak voor ik weer naar huis ga.
Klinkt erg vervelend! Zeker op zo'n rotplek als in de auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zijn niet alle oorzaken om tijdelijk niets te zien even ernstig, maar waarschijnlijk krijgt ze wel wat onderzoeken, ernstige zaken vlug uitsluiten is wel nodig. Goed dat ze morgen naar de dok gaat ^
Jup, maar als ik trek heb, eet ik mn lunch fruit in de ochtend, daar is helaas niet genoeg tijd voor meestal.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
tussen je O en L zit wel heel veel tijd.
Ik zou inderdaad gewoon die banaan inplannen om een uur of 5. Hoe ver fiets je? 12 km, was jij dat?quote:Vrijdagmiddag zat ik ook al een beetje slapjes op de fiets, maar heb wel het idee dat ik overdag genoeg binnen krijg.... Ook genoeg langzame carbs enzo denk ik? Of heeft iemand hier wat nuttigs over te zeggen?
In principe is mn planning dus zo
O: 7:00 dubbele boterham pindakaas en hagelslag
B: 7:30 fietsen
L: 12:30 dubbele boterham kaas, dubbele ham, appel
T: 15:30 2 plakjes roggebrood
B: 17:30 fietsen
-hypo dus banaan-
paar radijsjes
D: 19:00 hete linzencurry
T: 21:00 griekse yoghurt met muesli en druiven
Maar misschien is het zo simpel als de tweede middag-T vlak voor ik weer naar huis ga.
Jep.quote:Op maandag 11 april 2011 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad gewoon die banaan inplannen om een uur of 5. Hoe ver fiets je? 12 km, was jij dat?
Misschien eet je dan toch iets te weinig? Voor mij zou het genoeg zijn, maar ik ben volgens mij een stukje kleiner en ik zit de hele dag op mijn luie reet, iets wat jij niet doet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klinkt erg vervelend! Zeker op zo'n rotplek als in de auto.
Gelukkig zijn niet alle oorzaken om tijdelijk niets te zien even ernstig, maar waarschijnlijk krijgt ze wel wat onderzoeken, ernstige zaken vlug uitsluiten is wel nodig. Goed dat ze morgen naar de dok gaat ^
oh dat drink ik ook altijd! is dat slecht ja?quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Merel het volgende:
Ik weet dat vruchtensap eigenlijk heel slecht is, maar dat grapefruitsap is zooo lekker
Het O was tijdens het koken van de L, laat uit bed enzo... Ik ben zoiezo echt geen ontbijtmens hoe meer ik eet als ontbijt hoe meer honger ik heb overdag, maar echt HONGER!quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Sjaapje het volgende:
Sjaapje, ik vind je O wel erg weinig heur. Doe je eigenlijk ook aan sport?
Nou, dat kan ook wel iets subtieler.quote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Perruche het volgende:
Mille, wanneer ga je de ruggegraat zoeken om minder suiker te eten?
Een liter (en dat drink ik makkelijk op een avond) is 400kcal met 80 gr suiker. Dat scheelt nogal met m'n standaard cola lightquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef norich het volgende:
[..]
oh dat drink ik ook altijd! is dat slecht ja?
Oh sorry ik bedoelde het niet lullig, ik weet hoe moeilijk het is om geen suiker te eten! lukt mij ook nog niet, maar als je het eenmaal lukt is het echt heerlijk bevrijdend (geen toet na het eten!quote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook wel iets subtieler.
Mijn suikerinname valt normaal best mee, hoor. Ik doe alleen 1 schepje in mijn koffie en dat ga ik niet schrappen. Vandaag was inderdaad geen beste dag nee, zoals ik al zei.
Net even die van mij uitgerekend: 1783. Maar dat komt omdat ik niet actief sport.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag mijn onderhoudsniveau weer eens uitgerekend. Slechts 1843Wat een dieethoeveelheid
Ik sport ook maar 1x per week op het moment.quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Net even die van mij uitgerekend: 1783. Maar dat komt omdat ik niet actief sport.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik sport ook maar 1x per week op het moment.
*baalt
Ik wil meer kunnen etenWaar haal ik extra tijd vandaan?
Oh, is niet erg hoor. Ben een beetje prikkelbaar vandaag (pmsquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh sorry ik bedoelde het niet lullig, ik weet hoe moeilijk het is om geen suiker te eten! lukt mij ook nog niet, maar als je het eenmaal lukt is het echt heerlijk bevrijdend (geen toet na het eten!)
bij mij werkt het erg goed... en volgens mij trainer kan het ook geen kwaad! Maar ik sport dan ook gelijk als ik wakker ben. (Ga gelijk naar de sportschool)quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef norich het volgende:
sporten op een lege maag ja? is dat wel goed?
oke, als het werkt dan is dat natuurlijk prima he.quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef progje het volgende:
[..]
bij mij werkt het erg goed... en volgens mij trainer kan het ook geen kwaad! Maar ik sport dan ook gelijk als ik wakker ben. (Ga gelijk naar de sportschool)
2x 12, grotendeels tussen de lammetjes en het verse grasquote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Perruche het volgende:
Hoi!voor Puff, en ook voor Mo! Hopelijk is het niets erg...
Trouwens puff, fiets je 2x 12 km of 2 x 6? als het 2x12 is zou ik idd die banaan vlak voor je gaat nemen ofzo, doe ik ook vaak, werkt goed!
Ja de leeftijd zal er inderdaad ook wel mee te maken hebben gehadquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef mille-feuille het volgende:
Ik fietste toen ook zo'n 10 tot 20 km per dag (met heuvels) en kon inderdaad ook zoveel eten als ik wilde. Maar ik denk dat dat toch ook wel een beetje een de leeftijd ligt.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Oh, is niet erg hoor. Ben een beetje prikkelbaar vandaag (pms![]()
) Ik loop echt al de hele dag met een donker wolkje boven mijn hoofd (figuurlijk dan, hè), terwijl daar helemaal geen reden voor is. Suiker helemaal schrappen gaat mij echt niet lukken. Ben te zeer gehecht aan mijn koffie verkeerd met suiker. Probeer wel de hoeveelheid koffie per dag wat te minderen.
*jaloers* da's nog altijd 300 meer dan mijn onderhoudsniveauquote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag mijn onderhoudsniveau weer eens uitgerekend. Slechts 1843Wat een dieethoeveelheid
Kemphaan? Of oostvaardersplassen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is er niet een natuurgebied bij Almere waar ze die beesten hebben?
^^quote:
Dit is niet zoveel, denk ik, moblo! zeker met de s...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
*moe*
weinig vertrouwen in de tentamens vandaagmaargoed, dat zien we straks wel weer
zo maar omkleden en naar de uni om nog wat te leren
Vanmiddag eerste triathlontraining, ben erg benieuwd! En ik hoop dat mams belt met een niet enge verklaring!
Lijstje:
O: melet met een paar plakjes kaas
T: 100 gram roggebrood met pindakaas
T: appel
L: 500 gram vruchtenkwark
T: ? haal ik op de uni
S: triathlon combinatietraining van een uur
D: fajitas of kipshoarma
ook niet zoveel, zeker je D niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:38 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen!
Mo succes met je tentamen, komt vast goed!
Mijn planning:
O: 2x speltbrood (kaas, jam)
T: 2x gekookt ei
L: 3 kleine stukjes vlees, "Raost pateto" volgens de menukaart & gemixte groenten
T: 2 stuks fruit, 250 ml yoghurtdrank
D: salade met avocado & tomaat, voor de man waarschijnlijk nog pasta wat ik dan morgen opwarm, ofzo
Geen B vandaaghet regende toen ik met de fiets wilde gaan!
Maar je druk maken om dingen waar je niets (meer) aan kunt veranderen heeft zó geen zin. Denk je gewoon in dat je, gezien de omstandigheden, hebt gedaan wat je kon doen en dan moet het maar lukken. En als het niet lukt, dan niet. De wereld vergaat heus niet als jij je tentamen niet haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit hier nu gewoon te janken omdat ik niet geleerd heb, dat wel had moeten doen en alleen maar heb liggen slapen toen ik dat moest doen. Ben bekaf, moet nog een paar dagen en wil alleen maar terug in bed kruipen. zeker tot mn mams heeft gehoord dat 't niets ernstigs is.
Hey. rustigquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit hier nu gewoon te janken omdat ik niet geleerd heb, dat wel had moeten doen en alleen maar heb liggen slapen toen ik dat moest doen. Ben bekaf, moet nog een paar dagen en wil alleen maar terug in bed kruipen. zeker tot mn mams heeft gehoord dat 't niets ernstigs is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is hijijijijijij!
[ afbeelding ]
mij kennende komt er nog wel wat bijquote:
Damnit! Had zo mooi op m'n nachtkastje gestaan, of d'r iets naast in ieder geval...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taart kun je hier afhalen, de inhoud blijft bij mij.
quote:
Lol ik zie jou al zitten. Op de bank, been omhoog, laptop op schoot en danquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
(vanaf de bank) voor V1z0r!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Goed gevisualiseerd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol ik zie jou al zitten. Op de bank, been omhoog, laptop op schoot en dan![]()
.
Maar als je daar bent geweest, dan heb je wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik moet een afspraak maken met de decaan. Bloednerveus.
Ik vind het eng. En ik vraag me af of ik aan aanstelleritis lijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar als je daar bent geweest, dan heb je wel duidelijkheid.![]()
Gewoon die afspraak maken dus.
^^.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
![]()
woei dubbelfeest vandaag!
Jij ook gefeliciteerd
5,2 km in 9,37 km/u is 33 min en 18 secquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok, net 5,2 km hardgelopen. 9,37 km/u zegt Running Tracker (progje waarmee ik de data van Nike+ gedetailleerder kan bekijken), terwijl ik de vorige keer 9,26 km/u liep en maar 26 seconden langer deed over precies dezelfde afstand. Klopt dat wel?* Viking84 is geen wiskundewonder
.
De eerste is 33,15, dus het klopt wel iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
5,2 km in 9,37 km/u is 33 min en 18 sec
5,2 km in 9,26 km/u is 33 min en 41 sec
Weet niet helemaal zeker of deze berekening klopt, maar dat zou dus 23 sec verschil zijn, dus dat klopt wel.
als je een D kiest met flink wat groente is dit best een okay lijstje. Je O nog niet echt, maar dat weet je vast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: geroosterde boterham met boter en een heel klein beetje suiker, boterham met pure chocoladehagelslag, hardgekookt eitje, verse jus d'orange
T: 75g makreel & een glas melk
T: 2 dropjes
L: omelet
T: cashewnootjes
D: nog in te vullen
T: druiven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Dat relativeert ook weer als ik weer eens een mindere tijd loop.
Niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet waarom jullie moeten lachen om die tekening
als twee druppels water op mijn man
Ja, ik wil aardappelen/groente/vlees. Denk spinazie, daar eet ik makkelijk veel vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je een D kiest met flink wat groente is dit best een okay lijstje. Je O nog niet echt, maar dat weet je vast.
Lekker trouwens, boterham met suiker!
Ik ben trots op joe, simpelweg omdat je met regelmaat eet en over het algemeen goeie dingen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik wil aardappelen/groente/vlees. Denk spinazie, daar eet ik makkelijk veel van
Ontbijt is idd niet zo goed. Wel echt maar heeeeel weinig suiker btwStraks ga ik kipfilet kopen voor op brood
Awww, thx <3quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben trots op joe, simpelweg omdat je met regelmaat eet en over het algemeen goeie dingen!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nu zou ik eigenlijk met een foto van mijn man op de proppen moeten komen die daar echt op lijkt he?
......
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er een gevonden waar hij er misschien niet echt op lijkt, maar wel minstens net zo sexy is! Moment, dan load ik 'm even upquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nicht sicher ob ernst...
Opschieten, want ik moet douchen en ik wil niet dat 'ie alweer weg is als ik terugkomquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een gevonden waar hij er misschien niet echt op lijkt, maar wel minstens net zo sexy is! Moment, dan load ik 'm even up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekker ding is het toch
[ Bericht 30% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-04-2011 12:12:04 ]
Rawr!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
*hete foto van Cocoman*
Wat een lekker ding is het toch
Oi!quote:
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, dat komt wel aardig in de buurt ja. Als het een celeb was, hoorde 'ie in het onflatteuze foto's van celebs-topic in SHO
.
Houd hem maar bij mij uit de buurt iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi!
Handjes af he![]()
[..]
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekker ding is het toch
[ Bericht 6% gewijzigd door progje op 12-04-2011 12:36:02 ]"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Eej chickie, whatsjeping!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi!
Handjes af he![]()
[..]
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef ihatefastcars het volgende:
Hopelijk is dit inderdaad een mooie dag om jarig te zijn aangezien als 't goed is mijn nichtje vandaag geboren wordt.![]()
Wie is er nog jarig dan, behalve V1z0R?quote:
De kat van de buurman van m'n tante is ook jarig jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh wat leuk!![]()
Een vriend uit York is ook jarig vandaag! </random semi-nuttige mededeling>
Ik denk dat ik weet waar je me van kentquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef norich het volgende:
coco, op een of andere manier kom je me bekend voor
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik haal de foto weer weg. Vind het een beetje sneu voor mijn man
ja ik dacht van school, maar kan er ook naast zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar je me van kent
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zie hierboven. Voel je vrij zijn foto op posterformaat uit te printen
Aye, ik denk ook van schoolquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef norich het volgende:
[..]
ja ik dacht van school, maar kan er ook naast zitten
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aye, ik denk ook van school
Althans HsZuyd M'tricht?
Damn. Dan is het gedaan met anoniem postenquote:
Ja, ben druk bezig voor Engelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn. Dan is het gedaan met anoniem posten![]()
![]()
Edit: en moet jij dan niet flink aan het studeren zijn voor je tentamens? Hup hup!
Wie is je docent?quote:
Ahja, heb 'm van photobucket gehaald. Thxquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef Chicolate het volgende:
Coco, de foto van je man staat nog in de quotes, misschien moet je hem even offline halen. Tip voor volgende keer: zet foto in quote in spoiler. Dan verdwijnt de link als anderen het quoten. (gut wat een charmante foto. En uiteraard liep juist toen mn internet weer vast, zit op uva).
Jij denkt twee keer na voor je weer een foto online zetquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Damn. Dan is het gedaan met anoniem posten![]()
![]()
Heb er meerdere dit jaar, o.a. Custers en Hyams.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wie is je docent?
(En nu echt weg, tot laters)
[..]
Ahja, heb 'm van photobucket gehaald. ThxEn fijn toch, dan kun je nog wat langer van mijn man genieten. ;p
Is Coco ook een docent van jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef norich het volgende:
[..]
Heb er meerdere dit jaar, o.a. Custers en Hyams.
weg!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik haal de foto weer weg. Vind het een beetje sneu voor mijn man
Edit: mag ik de quoters verzoeken de foto weg te halen? Opslaan voor eigen gebruik is uiteraard toegestaan
Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is Coco ook een docent van jou?Of ken je haar gewoon van gezicht?
Nee, ik ben heul niet nieuwsgierig hoor!
Collegequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef norich het volgende:
[..]
Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad ja
En op MBO/HBO.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
College. Les krijg je op de middelbare school
.
Uh ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
College. Les krijg je op de middelbare school
.
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef norich het volgende:
[..]
Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad ja
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!
"Prima"? Dat is niet sappig genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
Dat is genoeg hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 0,5kg eraf en dan zit ik op m'n streefgewicht
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 0,5kg eraf en dan zit ik op m'n streefgewicht
Wat precies? Iets wat ik zei?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Als ik Coco was, zou ik dit niet zo leuk vinden.
quote:
Nee, al die vragen over hoe zij als docent isquote:
Herkend worden op i'net of dat er om spicy anekdotes gevraagd wordt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Als ik Coco was, zou ik dit niet zo leuk vinden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Rituals het volgende:
[..]. En dan ben je ook tevreden? Al een plan om op gewicht te blijven?
quote:
Verschil is dat ik hier bepaal wat ik over mezelf loslaat. Je hebt geen controle over wat een ander over jou vertelt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkend worden op i'net of dat er om spicy anekdotes gevraagd wordt?
In jouw geval hoeven we niemand te ondervragen om aan info te komen natuurlijk.
Jij weet wel hoe je iemand vreselijk nieuwsgierig moet makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Oh en er is nog genoeg wat je niet van me weet hoor, don't worryEn dat laat ik dus ook graag zo
.
Zo heel klein is 1.75 niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het plan om op gewicht te blijven is meer eten (aangezien de trend nu dalend is)
[..]1,75m
Reageer je PMS even op iemand anders af aub.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je iemand vreselijk nieuwsgierig moet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |