owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneuktquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, zeg, stil eens.... Horen jullie dat?
Er ligt beneden een zakje chips mijn naam te roepen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneukt
Nee, beter van nietquote:
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, beter van niet.
Lust ik ze eigenlijk wel?. Welke chips zijn het?
Nee, die vind ik niet zo spannendquote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.
You know you want them...
Ja, gek man. Ik snap het ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet waar het vandaan komt maar heb ineens zin in naturel en paprika chips
Maarrrrrrrrrrrr, ben moe, douchen en sporten met a.s. .. morgen weer om 4.30 wekkerT
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, gek man. Ik snap het ook niet![]()
(en ik moet er zelf over gaan ophouden, zó ontzettend veel wilskracht heb ik nu ook weer niet)
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.
ik zie nu pas dat ik mo typtequote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het stomme is dat het waarschijnlijk ècht niet bedoeld was als rotopmerking, maar zo komt het wel aan.
Laat je er gewoon buiten als je iemand niet kent
quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!
Pffffffffffffftquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
ik weet dat het niet veel is, maar ik had vanmiddag totaal geen hongerquote:
en de vers gemaakte tzaziki?quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
Mo, van de ingrediënten van je spiesjes zou ik alleen de zalm lekker vinden. Zo zie je maar hoe smaken verschillen!
Ik laat 'm het liefste nog zien aan mijn man, als het een flinke is. Geloof dat hij daar minder blij mee isquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |