Waar zijn die omega's en vit D dan goed voor?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Weinig tot geen slecht eten in huis hebben, voldoende nachtrust nemen, omega's en vitamine D op peil proberen te houden.
Raak je er niet op uitgekeken elke dag zo'n beetje hetzelfde te eten?quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet heb een standaardlijst wat ik per dag eet, altijd, vrij, werk, druk, stress, verjaardagen noem maar op:
4 x boterham, 3 x fruit, min. 400 gr zuivel.
Avondeten met veel groente en weinig carbs
Elke dag overnieuw, ritme is heel belangrijk!
Nee, broodbeleg keuze genoeg, zuivelkeuze genoeg, avondeten keuze genoeg.quote:Op maandag 11 april 2011 17:25 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Waar zijn die omega's en vit D dan goed voor?
[..]
Raak je er niet op uitgekeken elke dag zo'n beetje hetzelfde te eten?
Dat laatste idd. Eerder aanzettenquote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
Weer eens hardgelopen, 5 km. Wel korte wandelpauze, kreeg een steek in mijn zij en soms kan ik het met rustig ademen oplossen, maar moest nu echt even lopen. Ik merk dat dat Garminhorloge voor mij een miskoop lijkt te zijn wb rennen. Eer hij het doet ben ik al meer dan een km. onderweg. Ik vond het wel fijn laatst bij het gewoon wandelen, dus helemaal voor niks is het nu ook weer niet. En misschien als ik mezelf aanwen om hem gewoon een half uur van te voren in huis al om te doen, dat hij dan die satelieten vindt......
Dat is best weinig!quote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
O. boterham honing, beschuit vruchtenhagel, beker melk
L. 2 boterhammen pindakaas
D. fusilli met tomatensaus
nou naar de sportschool body attacken.
vanavond sowieso nog een T.
Ja, kan absoluut. Niet beter zijn is ook een optie waarom je nog zo moe bent, ziek zijn en herstellen kost veel energie.quote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
succes vik!
Pff ik heb het idee dat ik misschien juist te veel slaap de laatste dagen.. Kan dat? Dat je daar juist moe van wordt? Gisteren en eergisteren veel overdag geslapen en gisteren rond 10 uur al gaan slapen en vind het nu (half 8 hier) toch wel erg moeilijk om op te staan.. Of misschien dat ik toch nog niet goed uitgeziekt ben.. Ik zou iig nog wel een paar uurtjes kunnen doorslapen nu
quote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is best veel te weinig!
onverantwoord weinigquote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
vanavond sowieso nog een T.
Kijk ik heb hem voor je afgemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 17:52 schreef norich het volgende:
Lijstje.
vanavond sowieso nog twee boterhammen, 1 of 2 stuks fruit, een stronk broccoli en een kom yoghurt.
Fijn!! Aangezien vorig jaar nu niet echt geweldig voor je was!quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoooiiija, heel goed zelfs! Het gaat allemaal lekker.
En met jou?
Ohh jaloers! Ga je een Lekkere Latsis, Sexy Stanislas of Zwoele Zeus aan de haak slaan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Fijn!! Aangezien vorig jaar nu niet echt geweldig voor je was!
jaha,met mij gaat het ook goed!! Nog 4 nachtjes slapen en ik ga naar Griekenland!!
quote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet mijn jaar inderdaad, maar dit jaar weer wel
Goed om te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoooiiija, heel goed zelfs! Het gaat allemaal lekker.
Met dat slanke lijntje van je kun je dat prima hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn zo lief.
Ik zou me bijna schuldig voelen dat ik theebiscuitjes eet.
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenquote:Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met dat slanke lijntje van je kun je dat prima hebben
Ik denk dat het belangrijker is om te zien of het spul werktquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenmaar dat mocht ook wel want ik was wel erg dun.
En nu wil ik mijn platte buik terugvrouwen.
Tis ook nooit goed he!quote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slanke lijntje is ietwat verdwenen door de medicijnenmaar dat mocht ook wel want ik was wel erg dun.
En nu wil ik mijn platte buik terugvrouwen.
De Zwoele Zeus neem ik gewoon mee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh jaloers! Ga je een Lekkere Latsis, Sexy Stanislas of Zwoele Zeus aan de haak slaan?
Vorig jaar was niet mijn jaar inderdaad, maar dit jaar weer wel
Uhm. Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef Probability het volgende:
Co, weet jij waar ik hertenveulens kan bekijken?
quote:
Bij Lelystad heb je het Natuurpark ja! Die hebben prezwalskipaarden en Pater Davidsherten en grote wollige koesquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is er niet een natuurgebied bij Almere waar ze die beesten hebben?
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En een prehistorische nederzetting waar zuslief en ik vroeger Gruk en Muk de neanderthalers speelden
Nee niet dat ik weet! Plus we hadden geen outfits aan ofzo hoorquote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar zijn zeker geen foto's van, of wel?
Oo-err, Gruk & Muk in the nekkid?quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet! Plus we hadden geen outfits aan ofzo hoorWas meer met de force of imagination enzo
Al waren die leren tenten daar wel puik!
Woh, wat naar!quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaaa lieve mensen, vandaag weer een smashing reality check gehad!
In de gamma, op zoek naar een ding voor je kraan, wil een vent je ongevraagd helpen, vraagt ie of ik zwanger ben! Nadat ik zei dat niet leuk te vinden (en volschoot, helaas), bedoelde die het niet gemeen![]()
Dan denk je dat je best in je fietsshirtje naar de gamma kan
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:quote:Op maandag 11 april 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, broodbeleg keuze genoeg, zuivelkeuze genoeg, avondeten keuze genoeg.
En als ik geen zin in brood heb dan eet ik 2 cracker ipv 1 boterham of 1 gekookt ei voor een boterham.
Krijg je het allemaal niet op? dan kan inderdaad wat lekkere gerookte makreel of een handje walnoten (oid) ook helpen.
Voor 2 boterhammen kan je ook een salade met tonijn maken.
Je leert het vanzelf maar je moet er eerst tijd en moeite in steken maar daarna is het juist erg tijdbesparend
Visquote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:
kip, rookvlees en kaas. (ook niet supergezond maar goed). Daar raak ik best snel op uitgekeken...
Eens met Maria. Het is mij iig nooit opgevallen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh, wat naar!En raar ook, want je hebt heus niet zo'n bol buikje!
Ooh das echt heel naar, soms denken mensen echt niet na voor ze iets zeggen...quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de gamma, op zoek naar een ding voor je kraan, wil een vent je ongevraagd helpen, vraagt ie of ik zwanger ben! Nadat ik zei dat niet leuk te vinden (en volschoot, helaas), bedoelde die het niet gemeen![]()
Ow lekker!! Neem je dat ook mee naar school/werk, of eet je de hummus en vis gewoonquote:
Wat een hork.quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij Lelystad heb je het Natuurpark ja! Die hebben prezwalskipaarden en Pater Davidsherten en grote wollige koesEn een prehistorische nederzetting waar zuslief en ik vroeger Gruk en Muk de neanderthalers speelden
Nee joh! Je bent toch ook goed bezig! Al lange tijd zonder (vr)eetbuien enzo en met je hardlopen!quote:Op maandag 11 april 2011 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik zàt ook wel in het idee dat er best wat af kon, maar dat het niet dramatisch is, en dat het de goede kant op gaat met eten en bewegen.
Nu weet ik het dus niet meer.
Maar ik ga toch maar linzencurry maken.
quote:Op maandag 11 april 2011 19:00 schreef anna82 het volgende:
[..]en
![]()
Als wij naar ons natuurpark gingen, speelden mijn zus en ik Arendsoog en Witte Veder (van de legendarische jongensboeken van mijn vader die wij verslonden). En omdat ik donker haar en donkere ogen had moest ik Witte Verder zijn. Politiek incorrect als wij waren, was het eigenlijk veel stoerder om Arendsoog te zijn.
Was jij eigenlijk niet gestopt met Atkins/lowcarb?quote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Lijstje:
• 160 gr kwark/slagroom & 40 gr muesli
• 3 puntjes quiche
• 250 gr magere kwark
• 1 zure haring
avondeten:
• vooraf 3 blaadjes sla, garnalen, huttekase
• hoofd geruld rundergehakt, ui, bleekselderij & spruitbroccoli , kwakje zure room
• toe slagroomtoetje
Hele dag matig ingespannen bezig geweest.
Het stomme is dat het waarschijnlijk ècht niet bedoeld was als rotopmerking, maar zo komt het wel aan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
strak plan fruit op brood
@Mo kutopmerking van die gast zeg! Wat ik hier zie ben je hartstikke goed bezig!
Philadelphia, sandwichspread, tomaat met zout/peper, ei, rookvlees, komijnkaas, lever, kipfilet, filet americain, achterham, ossenworst, tonijn, makreel, forel.quote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat je dan vaak op je brood doet? Volgens mij zijn de gezonde keuzes:
kip, rookvlees en kaas. (ook niet supergezond maar goed). Daar raak ik best snel op uitgekeken...
Haha, als je het zo zegt krijg ik er ook weer helemaal zin in, ik vind het ook lastigquote:Op maandag 11 april 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Philadelphia, sandwichspread, tomaat met zout/peper, ei, rookvlees, komijnkaas, lever, kipfilet, filet americain, achterham, ossenworst, tonijn, makreel, forel.
Keuzes te over en te bedenken van alle broodsoorten dan??
Korrelvolkoren, zonnevolkoren, pompoenbrood, allinson, heerlijk verse fijn volkoren, wit meerzaden (voor een keer), waddenbrood.![]()
![]()
Crackers?? Nog meer keuze, kijk op de verpakking, proef, geniet
Onthou je toch vaak niet dus sla even op in een kladblokbestandje... dat heb ik ook gedaan want soms weet je het inderdaad helemaal niet meer..quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, als je het zo zegt krijg ik er ook weer helemaal zin in, ik vind het ook lastig
om gewoon gevarieerd te eten. Dan eet ik een week lang 's ochtends 2 boterhammen
met kaas en 's middags 2 boterhammen met kipfilet en dan ben ik het zat..
Moet verder kijken dan mijn neus lang is, haha!
Jazeker welquote:Op maandag 11 april 2011 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Was jij eigenlijk niet gestopt met Atkins/lowcarb?
Ik denk dat het bij mij er vooral aan ligt dat ik denk dat pindakaas en hagelslag gewoon echt foutequote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
appelstroop, pindakaas, lekker eens hagelslag...
Komop, je mag, kan en moet varieeren...
Puff, klote is dat he? dat zeggen ze ook wel eens tegen mij maar dat zeggen voornamelijk mannen die grotere tieten hebben dan ik
Frustrerend dat wel maar dat ligt helemaal aan je bouw.. Je weet dat ik vrij magertjes ben in ledematen enzo maar mijn buik mag er ook zijn.
Accepteren is het maar
Ja klopt! Vooral als je alleen woont (wat bij mij het geval is) haal je niet dertig verschillendequote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Onthou je toch vaak niet dus sla even op in een kladblokbestandje... dat heb ik ook gedaan want soms weet je het inderdaad helemaal niet meer..
Maar dat heb ik ook hoor want dan koop je rookvlees maar dan moet het ook op in die week..
Zo zit ik nu met een stuk kipgrillworst die ik gewoon niet op krijg, heb hem maar in de vriezer gegooid tot ik er weer zin in heb
quote:Op maandag 11 april 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arf, volgens mij ben ik iets te enthousiast geweest met 'kijken-of-dat-nog-goed-is-door-even-te-proeven'Bubbelbuikje en bijbehorende productie, en vandaag is de laatste les van mn instructrice voor ze voor 5 weken op vakantie gaat, dus grrr
Je kunt natuurlijk ook bij een slager (of eigenlijk iedere willekeurige winkel waar ze het ter plekke verpakken) vragen om halve onsjes.quote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ja klopt! Vooral als je alleen woont (wat bij mij het geval is) haal je niet dertig verschillende
soorten beleg in huis. Thank god voor vriezers inderdaad, heb helaas alleen maar een heel
kleintje...
quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Spies met gamba's, zalm, champignons en courgette![]()
hier had ik er 1,5 van en een klein stukje pangafilet met een plakje ontbijtspek, tomaatjes, bosui en champignons![]()
oh, en wat salade met tomaat, mozarella en gorgonzola en wat stukjes stokbrood
owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneuktquote:Op maandag 11 april 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, zeg, stil eens.... Horen jullie dat?
Er ligt beneden een zakje chips mijn naam te roepen
quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
owwww, arme chips of ze worden door maagzuren of door de afvalbak, verneukt
Nee, beter van nietquote:
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, beter van niet.
Lust ik ze eigenlijk wel?. Welke chips zijn het?
Nee, die vind ik niet zo spannendquote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lays - naturel & paprika. Uitdeelzakjes.
You know you want them...
Ja, gek man. Ik snap het ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet waar het vandaan komt maar heb ineens zin in naturel en paprika chips
Maarrrrrrrrrrrr, ben moe, douchen en sporten met a.s. .. morgen weer om 4.30 wekkerT
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, gek man. Ik snap het ook niet![]()
(en ik moet er zelf over gaan ophouden, zó ontzettend veel wilskracht heb ik nu ook weer niet)
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Someone heeft niet genoeg wokgroenten naar binnen gewerkt.
ik zie nu pas dat ik mo typtequote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het stomme is dat het waarschijnlijk ècht niet bedoeld was als rotopmerking, maar zo komt het wel aan.
Laat je er gewoon buiten als je iemand niet kent
quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk voor Merel. 300 gram vind ik best veel!
Pffffffffffffftquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
ik weet dat het niet veel is, maar ik had vanmiddag totaal geen hongerquote:
en de vers gemaakte tzaziki?quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
Mo, van de ingrediënten van je spiesjes zou ik alleen de zalm lekker vinden. Zo zie je maar hoe smaken verschillen!
Ik laat 'm het liefste nog zien aan mijn man, als het een flinke is. Geloof dat hij daar minder blij mee isquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben preuts en noem het beestje niet graag bij de naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |