Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is Coco ook een docent van jou?Of ken je haar gewoon van gezicht?
Nee, ik ben heul niet nieuwsgierig hoor!
Collegequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef norich het volgende:
[..]
Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad ja
En op MBO/HBO.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
College. Les krijg je op de middelbare school
.
Uh ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
College. Les krijg je op de middelbare school
.
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef norich het volgende:
[..]
Niet meer, heb eerder wel les van haar gehad ja
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, vertel eens iets meer over haar, is ze streng in de les? Wat zeggen jullie achter haar rug? Wat is haar bijnaam? Juice willen we!
"Prima"? Dat is niet sappig genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
Dat is genoeg hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef norich het volgende:
[..]
Haha moet ik hier serieus op antwoorden?
Coco is een prima docente, da's wel genoeg informatie toch
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 0,5kg eraf en dan zit ik op m'n streefgewicht
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 0,5kg eraf en dan zit ik op m'n streefgewicht
Wat precies? Iets wat ik zei?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Als ik Coco was, zou ik dit niet zo leuk vinden.
quote:
Nee, al die vragen over hoe zij als docent isquote:
Herkend worden op i'net of dat er om spicy anekdotes gevraagd wordt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Als ik Coco was, zou ik dit niet zo leuk vinden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Rituals het volgende:
[..]. En dan ben je ook tevreden? Al een plan om op gewicht te blijven?
quote:
Verschil is dat ik hier bepaal wat ik over mezelf loslaat. Je hebt geen controle over wat een ander over jou vertelt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkend worden op i'net of dat er om spicy anekdotes gevraagd wordt?
In jouw geval hoeven we niemand te ondervragen om aan info te komen natuurlijk.
Jij weet wel hoe je iemand vreselijk nieuwsgierig moet makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Oh en er is nog genoeg wat je niet van me weet hoor, don't worryEn dat laat ik dus ook graag zo
.
Zo heel klein is 1.75 niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het plan om op gewicht te blijven is meer eten (aangezien de trend nu dalend is)
[..]1,75m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |