Ja de leeftijd zal er inderdaad ook wel mee te maken hebben gehadquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef mille-feuille het volgende:
Ik fietste toen ook zo'n 10 tot 20 km per dag (met heuvels) en kon inderdaad ook zoveel eten als ik wilde. Maar ik denk dat dat toch ook wel een beetje een de leeftijd ligt.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Oh, is niet erg hoor. Ben een beetje prikkelbaar vandaag (pms![]()
) Ik loop echt al de hele dag met een donker wolkje boven mijn hoofd (figuurlijk dan, hè), terwijl daar helemaal geen reden voor is. Suiker helemaal schrappen gaat mij echt niet lukken. Ben te zeer gehecht aan mijn koffie verkeerd met suiker. Probeer wel de hoeveelheid koffie per dag wat te minderen.
*jaloers* da's nog altijd 300 meer dan mijn onderhoudsniveauquote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag mijn onderhoudsniveau weer eens uitgerekend. Slechts 1843Wat een dieethoeveelheid
Kemphaan? Of oostvaardersplassen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is er niet een natuurgebied bij Almere waar ze die beesten hebben?
^^quote:
Dit is niet zoveel, denk ik, moblo! zeker met de s...quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
*moe*
weinig vertrouwen in de tentamens vandaagmaargoed, dat zien we straks wel weer
zo maar omkleden en naar de uni om nog wat te leren
Vanmiddag eerste triathlontraining, ben erg benieuwd! En ik hoop dat mams belt met een niet enge verklaring!
Lijstje:
O: melet met een paar plakjes kaas
T: 100 gram roggebrood met pindakaas
T: appel
L: 500 gram vruchtenkwark
T: ? haal ik op de uni
S: triathlon combinatietraining van een uur
D: fajitas of kipshoarma
ook niet zoveel, zeker je D niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:38 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen!
Mo succes met je tentamen, komt vast goed!
Mijn planning:
O: 2x speltbrood (kaas, jam)
T: 2x gekookt ei
L: 3 kleine stukjes vlees, "Raost pateto" volgens de menukaart & gemixte groenten
T: 2 stuks fruit, 250 ml yoghurtdrank
D: salade met avocado & tomaat, voor de man waarschijnlijk nog pasta wat ik dan morgen opwarm, ofzo
Geen B vandaaghet regende toen ik met de fiets wilde gaan!
Maar je druk maken om dingen waar je niets (meer) aan kunt veranderen heeft zó geen zin. Denk je gewoon in dat je, gezien de omstandigheden, hebt gedaan wat je kon doen en dan moet het maar lukken. En als het niet lukt, dan niet. De wereld vergaat heus niet als jij je tentamen niet haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit hier nu gewoon te janken omdat ik niet geleerd heb, dat wel had moeten doen en alleen maar heb liggen slapen toen ik dat moest doen. Ben bekaf, moet nog een paar dagen en wil alleen maar terug in bed kruipen. zeker tot mn mams heeft gehoord dat 't niets ernstigs is.
Hey. rustigquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit hier nu gewoon te janken omdat ik niet geleerd heb, dat wel had moeten doen en alleen maar heb liggen slapen toen ik dat moest doen. Ben bekaf, moet nog een paar dagen en wil alleen maar terug in bed kruipen. zeker tot mn mams heeft gehoord dat 't niets ernstigs is.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is hijijijijijij!
[ afbeelding ]
mij kennende komt er nog wel wat bijquote:
Damnit! Had zo mooi op m'n nachtkastje gestaan, of d'r iets naast in ieder geval...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taart kun je hier afhalen, de inhoud blijft bij mij.
quote:
Lol ik zie jou al zitten. Op de bank, been omhoog, laptop op schoot en danquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
(vanaf de bank) voor V1z0r!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Goed gevisualiseerd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol ik zie jou al zitten. Op de bank, been omhoog, laptop op schoot en dan![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |