Maar als je daar bent geweest, dan heb je wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik moet een afspraak maken met de decaan. Bloednerveus.
Ik vind het eng. En ik vraag me af of ik aan aanstelleritis lijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar als je daar bent geweest, dan heb je wel duidelijkheid.![]()
Gewoon die afspraak maken dus.
^^.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef MarMar het volgende:
![]()
woei dubbelfeest vandaag!
Jij ook gefeliciteerd
5,2 km in 9,37 km/u is 33 min en 18 secquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok, net 5,2 km hardgelopen. 9,37 km/u zegt Running Tracker (progje waarmee ik de data van Nike+ gedetailleerder kan bekijken), terwijl ik de vorige keer 9,26 km/u liep en maar 26 seconden langer deed over precies dezelfde afstand. Klopt dat wel?* Viking84 is geen wiskundewonder
.
De eerste is 33,15, dus het klopt wel iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:27 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
5,2 km in 9,37 km/u is 33 min en 18 sec
5,2 km in 9,26 km/u is 33 min en 41 sec
Weet niet helemaal zeker of deze berekening klopt, maar dat zou dus 23 sec verschil zijn, dus dat klopt wel.
als je een D kiest met flink wat groente is dit best een okay lijstje. Je O nog niet echt, maar dat weet je vast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: geroosterde boterham met boter en een heel klein beetje suiker, boterham met pure chocoladehagelslag, hardgekookt eitje, verse jus d'orange
T: 75g makreel & een glas melk
T: 2 dropjes
L: omelet
T: cashewnootjes
D: nog in te vullen
T: druiven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Dat relativeert ook weer als ik weer eens een mindere tijd loop.
Niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet waarom jullie moeten lachen om die tekening
als twee druppels water op mijn man
Ja, ik wil aardappelen/groente/vlees. Denk spinazie, daar eet ik makkelijk veel vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je een D kiest met flink wat groente is dit best een okay lijstje. Je O nog niet echt, maar dat weet je vast.
Lekker trouwens, boterham met suiker!
Ik ben trots op joe, simpelweg omdat je met regelmaat eet en over het algemeen goeie dingen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik wil aardappelen/groente/vlees. Denk spinazie, daar eet ik makkelijk veel van
Ontbijt is idd niet zo goed. Wel echt maar heeeeel weinig suiker btwStraks ga ik kipfilet kopen voor op brood
Awww, thx <3quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben trots op joe, simpelweg omdat je met regelmaat eet en over het algemeen goeie dingen!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nu zou ik eigenlijk met een foto van mijn man op de proppen moeten komen die daar echt op lijkt he?
......
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er een gevonden waar hij er misschien niet echt op lijkt, maar wel minstens net zo sexy is! Moment, dan load ik 'm even upquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nicht sicher ob ernst...
Opschieten, want ik moet douchen en ik wil niet dat 'ie alweer weg is als ik terugkomquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een gevonden waar hij er misschien niet echt op lijkt, maar wel minstens net zo sexy is! Moment, dan load ik 'm even up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekker ding is het toch
[ Bericht 30% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-04-2011 12:12:04 ]
Rawr!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
*hete foto van Cocoman*
Wat een lekker ding is het toch
Oi!quote:
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, dat komt wel aardig in de buurt ja. Als het een celeb was, hoorde 'ie in het onflatteuze foto's van celebs-topic in SHO
.
Houd hem maar bij mij uit de buurt iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi!
Handjes af he![]()
[..]
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekker ding is het toch
[ Bericht 6% gewijzigd door progje op 12-04-2011 12:36:02 ]"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Eej chickie, whatsjeping!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oi!
Handjes af he![]()
[..]
Daar zou je toch spontaan hetero van worden, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |