jaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Freddeh het volgende:
En hij stond voor 75 online? En dan voor 250 verkocht? Wtf!?
Enne, @ Oksel: Binnenkort toch meet bij Gripper?
Neehee, eerst moet de tuin af!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Freddeh het volgende:
En hij stond voor 75 online? En dan voor 250 verkocht? Wtf!?
Enne, @ Oksel: Binnenkort toch meet bij Gripper?
Komt door de nitraten geloof ik. Net als bij spinazie. Geloof dat de negatieve effecten van de hoge nitraat inname nog niet goed is onderzocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef ursel het volgende:
Kom maar op met die meet.![]()
Iemand trouwens al aan de bietensap gezeten?
http://www.omroepwnl.nl/nieuws/bietensap-als-doping
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Komt door de nitraten geloof ik. Net als bij spinazie. Geloof dat de negatieve effecten van de hoge nitraat inname nog niet goed is onderzocht.
In België was er vorig jaar een keer een item over in het (sport)nieuws en toen was het niet meer aan te slepen een tijdje.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodig![]()
De Lidl gaat morgen weer fietsspullen in de verkoop gooien trouwens
Hier in de buurt niet zo heel veel soeps zag ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodig![]()
De Lidl gaat morgen weer fietsspullen in de verkoop gooien trouwens
Die is helemaal niet slecht. Heb 'm een paar jaar geleden gekocht. Wel het gereedschap dat je vaak gebruikt in goede kwaliteit bijkopen, het gereedschap dat je af en toe nodig hebt kun je dan uit het kofer nemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zit die gereedschapskist van de Lidl te overwegen, heb ik gelijk alles in huis. wel jammer dat ik vorige week een losse pedaalsleutel heb gekocht, maar goed...
Was er toevallig vandaag ook en heb ook een paar gekocht, eens zien of ze bevallen..quote:
Werk je nog halve dagen Tommeke? En bevalt 't nog een beetje?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Tommeke het volgende:
Hebben ze hoge witte sokken bij de Lidl? Echt hoog zeg maar?
Ik ga ook proberen erbij te zijn de 28e, maar kan nog niets garanderen.
Heb vandaag weer heerlijk 5 uurtjes gekoerierd. Morgenochtend weer en dan 1,5 liggen.
Vrijdagavond koers! Het Open Fries Kampioenschap!
2 á 3 halve dagen per week. Soms een hele dag. Ik wil ook nog een beetje op m'n koersfiets kunnen zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Werk je nog halve dagen Tommeke? En bevalt 't nog een beetje?
Ja, ik werk meestal tussen 3 en 5 hele dagen; 8 tot 10 uur per dag. Het is druk bij ons johquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
2 á 3 halve dagen per week. Soms een hele dag. Ik wil ook nog een beetje op m'n koersfiets kunnen zitten.
Jazeker, niets zo leuk als met een ATB door de stad raggen. Hoewel ik soms ook op een Bullit moet, niets aan
Ben jij nog veel aan het koerieren?
Morgen gaat er alleen iemand met me mee, omdat het de laatste dag van m'n proefdag is. Komt wel goed denk ik, die route die ik dan moet rijden doe ik met m'n ogen dicht tegenwoordig
Ik wil jullie nog ff wijzen op het volgende:
http://indekken.nl/?random=1
Een mooie verzameling smoesjes, gebruikt door leden van m'n vereniging. Gemaakt door iemand die op z'n stage te weinig te doen heeft!
Als ik meega wil ik ook de 150 km doen. Probleem wordt wel dat we dan tussen 7.30 en 9.00 uur moeten starten, en ik kan pas vanaf 09.00 uur de trein hebben. Dus weet niet of dat praktisch gaat werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi! Lekker gefietst vandaag.
Onder voorbehoud kom ik op de meet de 28e, ik moet nog even kijken of ik 't ga redden. Maar vast wel. Ik wil de 150km wel doen maar 110km zou ook oké zijn.
Ok!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, ga pas 22 en 23 april (foutje). Van de AGR was bekend dat die dat weekend was.
Is er niet iemand anders in jouw regio die ook wil komen met de auto?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik meega wil ik ook de 150 km doen. Probleem wordt wel dat we dan tussen 7.30 en 9.00 uur moeten starten, en ik kan pas vanaf 09.00 uur de trein hebben. Dus weet niet of dat praktisch gaat werken.
[..]
Ok!Ik zal dat weekend ook veel op de fiets zitten in Zuid-Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Oksel op 07-04-2011 12:44:25 ]
Zelfs dat oude wrak heeft geen waslijntjes.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
Poging veel, denk dat ik zo even voor deze fiets ga bellen.
60 euries, als hij 'past' kan ik me er geen bult aan vallen.
Ik zou ook gewoon even wachten hoor, maar dat is geen optie als ik het goed heb begrepen. En voor 100 euro kun je sowieso niet echt iets fatsoenlijks vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef Oksel het volgende:
@Motorbloem; als je op zulke oude zooi moet beginnen is waarschijnlijk de lol er meteen af. Doe iets, verkoop een nier, maar koop aub iets fatsoenlijks waar je ook gewoon nog plezier op kunt hebben.
Ik leen je 300 euro.quote:
laat mij alsjeblieft zelf mijn financiele situatie bepalen? Dank.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Oksel het volgende:
Het is echt het domste wat je kunt doen, als beginnende sporter de grootste troep kopen die je kunt vinden. Dan is de lol er echt meteen af. En we zeggen het hier allemaal, waarom moet je zo dwars doen? Laten we eerlijk zijn, elk persoon met 2 armen en 2 benen kan in een maand tijd 200-300 euro verdienen. Dan kun je dus een fiets van 300-400 euro kopen, waar je iets aan hebt. Wat je nu doet is geld weggooien, en voor jezelf je sport verpesten.
Ik bepaal helemaal niets, ik vat even samen wat iedereen je hier duidelijk probeert te maken. Ik geef wel m'n mening, maar dat mag.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laat mij alsjeblieft zelf mijn financiele situatie bepalen? Dank.
'even een paar honderd euro', voor een cursus van 10 weken, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Dit is mijn budget en daar moet ik het mee doen en binnen dat budget zoek ik iets dat zo goed mogelijk functioneert voor die 10 weken. Als het daarna bevalt zal ik sparen voor een betere aanschaf, als niet, dan verkoop ik de fiets door.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik leen je 300 euro.
En je rijdt motor, bent dus 18+, maar kunt niet even een paar honderd euro lenen / regelen?![]()
Eigenlijk heeft Oksel wel gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Oksel het volgende:
Het is echt het domste wat je kunt doen, als beginnende sporter de grootste troep kopen die je kunt vinden. Dan is de lol er echt meteen af. En we zeggen het hier allemaal, waarom moet je zo dwars doen? Laten we eerlijk zijn, elk persoon met 2 armen en 2 benen kan in een maand tijd 200-300 euro verdienen. Dan kun je dus een fiets van 300-400 euro kopen, waar je iets aan hebt. Wat je nu doet is geld weggooien, en voor jezelf je sport verpesten.
Tuurlijk heeft men gelijk als men adviseert beter/duurder spul te kopen, en dat heb ik ook al 100 keer gezegd, dat ik dat wéét, dat ik het besef, maar dat de mogelijkheden er niet naar zijn en dat ik zal moeten roeien met de riemen die ik heb. Ben ook begonnen met hardlopen op 'verkeerde oude rotschoenen' en heb pas na een paar weken besloten dat ik mij een paar échte hardloopschoenen ging aanschaffen omdat het iets was dat ik vaker en langer wilde doen met beter materiaal. Ik ben een student. AL mijn geld, maar dan ook echt AL mijn geld gaat naar mijn motor, dat is mijn kindje en dáár ga ik niet op bezuinigen. Hij is onlangs gejat en flink in de prak gereden door die klootzak die 'm meenam, en door een geweldige fout in de verzekering was hij daar niet tegen verzekerd, dus kan dat allemaal zelf ophoesten: hij staat nu voor reparatie bij de dealer en ik wil niet weten wat de kosten zijn. Maargoed, ik het motorbloempje, en niet fietsbloempjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Oksel wel gelijk.Alleen niet van dat geld weggooien, als die fiets nl. nu 60 euro kost krijg je hem over een x aantal maanden ook wel weer voor datzelfde bedrag verkocht.
Heeft die cursus geen huur/leenfietsen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
Dit zit op de top van m'n budget nu, ALS de verjaardagsinkomsten meevallen.. zou bijna's bellen wat m'n ouders willen doneren.. want in het goedkope segment IS ook gewoon niet veel te vinden, of 't nou crap is of niet.
Maargoed, de cursus afzeggen is ook geen optie
Die verkoper van de Koga Miyata?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
nope
Máár, afspraak gemaakt met verkoper, heeft nog meer staan en we gaan gewoon even kijken of er wat leuks bij zit voor een leuke prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |