Kijk eens hier: http://fietsroutes.wielrennenmaastricht.nl/quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk het ook, ben al meteen op zoek gegaan naar leuke gps-routes in o.a. Limburg die ik kan downloaden en gebruiken op de Edge 800. Hopelijk komt die vrijdag binnen, dan kan ik hem dit weekend uittesten, en volgend weekend naar Limburg toe

Dit is op de Muur.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Freddeh het volgende:
Zo, mijn foto is besteld
Kan niet helemaal plaatsen waar dit exact is, ik vermoed de Bosberg:
[ afbeelding ]

Ik heb het even gemist hoor maar hoe lang ben je en wat is je budget? kan je niet een fiets huren? of misschien via een vereniging? die hebben meestal ook fietsen staan om uit te proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, dat zou wel een waardevolle tip kunnen zijn..want op 'racefiets dames' is het aantal geschikte (financieel) fietsen best weinig...

Ja, Zuid-Limburg. Is toch weer wat uitdagender als de Utrechtse Heuvelrug en ik ben daar totaal niet bekend. Dan is het wel fijn om vantevoren een route te kunnen maken/downloaden met wat leuke klimmetjes erin, zonder dat je verdwaalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kijk eens hier: http://fietsroutes.wielrennenmaastricht.nl/
Daar kun je GPS-routes downloaden voor Limburg en als je je Garmin hebt sleep je de .gpx bestandjes naar de map "New Files" van je Garmin device.
Waar wil je precies gaan fietsen in Limburg? Zuid-Limburg neem ik aan?

Hier moest ik nog op reageren. Als je nog een setje hebt liggen hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef eentwee het volgende:
@marcodej: als je nog niet toe bent aan een nieuw stuurlint (dan krijg je ze erbij) kan ik je wel een paar doppen opsturen, heb er genoeg liggenAls ze niet goed klemmen kun je wat meer stuurlint over de rand overhouden om in de buis te vouwen of gewoon wat tape over de stuurdop wikkelen zodat-ie dikker wordt.

Ik heb wel wat routes voor de GPS vanuit Limburg.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk het ook, ben al meteen op zoek gegaan naar leuke gps-routes in o.a. Limburg die ik kan downloaden en gebruiken op de Edge 800. Hopelijk komt die vrijdag binnen, dan kan ik hem dit weekend uittesten, en volgend weekend naar Limburg toe

Ik vind het een fijn ideequote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend 41km wind tegen gefietst. Was erg blij met een brommertje..
We gaan dus meeten tijdens de Theo de Rooij Classic?

Nee, was wezen fietsen met een vriend. Komende 10 weken zal ik er ook niet zijn aangezien ik dan training heb.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Had je gisteren een PTT Veenendaal shirt aan?

Ziet er goed uit, maar ik word er weer eens geen wijs uit wat voor groep daar nou op zit. Voor ¤75 ziet het er wel uit als een aardige keus.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
@CyclingGirl: 1,72mBudget is 'zo min mogelijk' omdat het om een probeerfase gaat van 10 weken (triathloncursus voor 1/8 triathlon).
Heb nu deze op het oog, wielmaat is 28", horizontale buis 53cm lang en de persoon die er op fietste was (? klinkt erg raar in het mailtje van die mevrouw) maar 1 cm langer dan dat ik ben..

't is een zaterdag, dus ik moet werken. De zondag heb ik nog niet volgeboekt (zit tussen wat 400 en 600km tochten in.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Oksel het volgende:
Wie fietst er de 150km met me mee? Gripper? Bram? Cyclingchick? Kaas?

ja, de dame verkoopt hem voor haar man die 'was'quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik word er weer eens geen wijs uit wat voor groep daar nou op zit. Voor ¤75 ziet het er wel uit als een aardige keus.

Haar man die was? Dan is hij of de eeuwige fietspaden opgegaan, of hij is alleen verder gaan fietsen zonder z'n vrouwtje.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, de dame verkoopt hem voor haar man die 'was'en had er verder geen verstand van, máárgoed.. de prijs is ok, hij ziet er netjes uit, en we kunnen dan even langs oma in Geesteren als we'm gaan bekijken en eventueel op gaan halen

ja, om dat nou te vragen in het antwoord lijkt me ook wat cru, maar het klinkt alsof hij niet meer 'is'quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Haar man die was? Dan is hij of de eeuwige fietspaden opgegaan, of hij is alleen verder gaan fietsen zonder z'n vrouwtje.

Ik denk dat ik dan ook wel kan! Tocht ziet er leuk uit, ken die molshopen daar ook nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Oksel het volgende:

heb ikquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Freddeh het volgende:
Let wel even op die pedalen, want daar heb je nog wel klikschoentjes voor nodig.

Lijkt me leuk om mee te doen! Vorig jaar moest ik helaas passen voor de meet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend 41km wind tegen gefietst. Was erg blij met een brommertje..
We gaan dus meeten tijdens de Theo de Rooij Classic? Zaterdag 28 mei?
http://www.theoderooijclassic.nl/

Ik zal 't ook overwegen. Overijssel is niet naast de deur, helaas. Theo de Rooij Classic, is dat gewoon een toertocht? Hopelijk niet zo massaal als Amstel Gold Race of RVV.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef Oksel het volgende:
Je gaat dus het weekend van 16/17 april? Of ga je dit weekend al? Want in het weekend van de 16e/17e wordt de Amstel Gold Race gereden, houdt daar wel even rekening mee. De 16e is de toerversie, de 17e de echte race. Als je dus lekker wilt fietsen zou ik een ander weekend gaan... Op zaterdag zullen de meeste routes/beklimmingen superdruk zijn en zondag zal een groot deel niet te berijden zijn wegens afzetting.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Limburg. Is toch weer wat uitdagender als de Utrechtse Heuvelrug en ik ben daar totaal niet bekend. Dan is het wel fijn om vantevoren een route te kunnen maken/downloaden met wat leuke klimmetjes erin, zonder dat je verdwaalt.

ja, maar da's een kwestie van de goede kopen en er onder zettenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
je hebt wel verschillende kliksystemen he...

Lijkt me wel een aardige koop voor dat geld.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
@CyclingGirl: 1,72mBudget is 'zo min mogelijk' omdat het om een probeerfase gaat van 10 weken (triathloncursus voor 1/8 triathlon).
Heb nu deze op het oog, wielmaat is 28", horizontale buis 53cm lang en de persoon die er op fietste was (? klinkt erg raar in het mailtje van die mevrouw) maar 1 cm langer dan dat ik ben..

quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt me wel een aardige koop voor dat geld.

je hebt pmquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat routes voor de GPS vanuit Limburg.

Nee, ga pas 22 en 23 april (foutje). Van de AGR was bekend dat die dat weekend was.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zal 't ook overwegen. Overijssel is niet naast de deur, helaas. Theo de Rooij Classic, is dat gewoon een toertocht? Hopelijk niet zo massaal als Amstel Gold Race of RVV.
[..]
Je gaat dus het weekend van 16/17 april? Of ga je dit weekend al? Want in het weekend van de 16e/17e wordt de Amstel Gold Race gereden, houdt daar wel even rekening mee. De 16e is de toerversie, de 17e de echte race. Als je dus lekker wilt fietsen zou ik een ander weekend gaan... Op zaterdag zullen de meeste routes/beklimmingen superdruk zijn en zondag zal een groot deel niet te berijden zijn wegens afzetting.

Ik laat het even afhangen van de staat van mijn conditiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef Oksel het volgende:
Theo de Rooij Classic - Fok! Cycle meet.
Datum: Zaterdag 28 mei
Plaats: Rijssen (Overijssel)
Kosten: Inschrijfgeld Toertocht 150 km NTFU-lid ¤ 9,00
BBQ: 7,50 inc. alles.
Plan: Iedereen mag zelf kiezen hoe ver (80/110/150) hij/zij fietst, en hoelang hij/zij er over wil doen. Nadien BBQ + bier bij Oksel in Almelo.
Inschrijvingen:
Oksel (150km)
Fromage
Blik
Freddeh (80km)
Optie:
eentwee
Pritt (150km)
maruk
Officieel inschrijven kan via Doodle.
Wie o wie rijdt er de 150km met me? Gemiddelde van 30km/uur.

jonguh......dat kun je toch prima zelf doen?!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Net mijn fiets bij de maker gebracht, er komt een mooi nieuw lintje op. Verder hoefde er niet veel aan te gebeuren vonden zowel de fietsmaker als ik. Het spul slijt ook niet als je het niet kan gebruiken.

Precies, beetje zelf dingen in elkaar knutselen is veel beter, dan leer je tenminste ook nog eens iets...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
jonguh......dat kun je toch prima zelf doen?!

Zat er ook nog een 110 tussenin?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik doe mee aan de Rooije Theo...80 of 110, als Freddeh in z'n eentje de 80 gaat doen, doen we hem samen, anders zou ik eind mei een 110 wel aan moeten kunnen...Maakt me niet zoveel uit, als het maar gezellig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |