quote:Op maandag 4 april 2011 11:11 schreef Blik het volgende:
Ik heb een PocketRocket aan mijn fiets hangen, kun je bevestigen aan één van je bidon-bevestingingspunten. Kun je een band weer redelijk mee oppompen tot 6 a 7 bar
Dat kan ik me best voorstellen, ik ook!quote:Op maandag 4 april 2011 11:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt zin in die meet bij Gripper trouwens..!!
Ik had hetzelfde ding toen ik 'm Googlede..quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin gebruikt 'm voor heel andere dingen, ik wist niet dat je ook je banden ermee kan oppompen.
Hmz, ik rij daar ook nog wel eens. Gisteren nog in de buurt geweest.quote:Wielrenner overlijdt na valpartij
LEIDEN - Een 59-jarige wielrenner uit Alphen aan den Rijn is in de nacht van zaterdag op zondag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen van een valpartij overleden.
De Alphenaar fietste zaterdagmiddag met een groep over het Boerenpad in het Leidse Cronesteynpark toen hij over een bobbel fietste en zijn stuur klapte. Hierdoor kwam de wielrenner met zijn hoofd op de weg terecht. Hij werd overgebracht naar het LUMC waar hij later overleed.
Geen helm?quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hmz, ik rij daar ook nog wel eens. Gisteren nog in de buurt geweest.
Balen is zoietsquote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben niet geweest, het was weer in mijn rug geschoten
Dat zit dus allemaal tussen je oren hé?quote:Op maandag 4 april 2011 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Ik besef me net dat ik vergeten ben je een stuurdopje mee te geven...
Hoe raar het ook klinkt... Ik denk dat ik best van huis naar m'n werk kan rijden nu en 's middags weer terug. 2x50 op een dag? Doe ik wel ff
hahaquote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin gebruikt 'm voor heel andere dingen, ik wist niet dat je ook je banden ermee kan oppompen.
Laat die foto eens zien dan? Want uit zo'n rij foto's haal ik jullie niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef Gripper het volgende:
We staan trouwens op de foto:
http://www.bekijkjouwfoto.nl/rabobergtoer10tot11uur.html
Op pagina 1 van de 3, ongeveer rond 3/4 van het rijtje.
Farscape zit er daar al minder fris bij... Of door het zwart van je shirtje lijkt je gezicht nog witter
Vriendquote:Op maandag 4 april 2011 12:31 schreef Oksel het volgende:
En Gripper, je bent een mietje! Wel beloven maar niet doen.. tsk tsk tsk.
Almelo is wat uit de richting helaas.. anders had ik wat georganiseerd.
Eentwee, farscapevr8, Gripper en No-P erachter verstoptquote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Laat die foto eens zien dan? Want uit zo'n rij foto's haal ik jullie niet uit
+1quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Blik het volgende:
* Blik mompelt iets van, ik heb toch een lease-auto
Heb ik thuis ook nog liggen maar vond 'm persoonlijk niet echt handig.. Veel pompen en weinig luchtquote:
Ik ook, als de datum schikt en ik vervoer kan fixen (lees: een auto kan lenenquote:
+2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |