Daar zijn wel wat formules voor. Zie bijvoorbeeld zitvlees.nl.quote:Op maandag 4 april 2011 07:18 schreef Narcotical het volgende:
En hoe weet je precies wat die zones zijn? Of is dat gewoon wat schatten?
Moet ik ook maar eens bestellen. Kasseien zijn altijd (hoe gek het ook klinkt) mijn favoriete onderdeel. Heb er de goeie bouw voor, kan makkelijk manoeuvreren en aanzetten. Nu weet ik natuurlijk niet of ik het nog altijd leuk vind na een dag Parijs-Roubaix, maar dat gaan we ooit wel eens zienquote:Op maandag 4 april 2011 09:48 schreef Gripper het volgende:
Leuk boek is dat Freddeh!
Top, heb 'm zelf ook
Tuurlijk niet, we rijden Brooks!quote:
ik had 's avonds ook wat nekmassage nodig, maar verder viel het me ook reuze mee.quote:M'n nek was nog wat stijf gisteren, maar werkt vandaag ook alweer helemaal zoals het hoort.
Is die epische heldentocht toch nog ergens goed voor geweest, het besef dat je best langer dan 50 km kunt fietsenquote:Op maandag 4 april 2011 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Ik besef me net dat ik vergeten ben je een stuurdopje mee te geven...
Hoe raar het ook klinkt... Ik denk dat ik best van huis naar m'n werk kan rijden nu en 's middags weer terug. 2x50 op een dag? Doe ik wel ff
Voor mij ook. Gisteren reden de Belgen op de asfalstrook links naast de kasseien, ik reed hun midden op het ruggetje gewoon voorbij. OK, fiets is aangepast voor kasseien maar je moet er ook van houden. enig nadeel was dat ik direct na de kasseistrook een lekke band hadquote:Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens bestellen. Kasseien zijn altijd (hoe gek het ook klinkt) mijn favoriete onderdeel. Heb er de goeie bouw voor, kan makkelijk manoeuvreren en aanzetten. Nu weet ik natuurlijk niet of ik het nog altijd leuk vind na een dag Parijs-Roubaix, maar dat gaan we ooit wel eens zien
Die zijn er idd wel ja, weet niet exact welke, maar heb ze wel gezien.quote:Op maandag 4 april 2011 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er fietscomputers die communiceren met een hartslagmeter ofzo? Of valt daar een combinatie mee te maken?
Ik wil voor de volgende rit eigenlijk een CO2 pompje hebben met wat cartridges. Kan nooit kwaad en kan een hoop tijd schelen. Behalve dat weet je zeker dat je bandje weer goed op druk is.quote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh en ik kwamen na de start er achter dat we beiden het fietspompje vergeten waren, gelukkig bleven we heel, er zijn altijd wel mensen die een pompje kunnen lenen, maar zelf bij je hebben is handiger!
Hier ook nog een! Die Cannondales zijn wel vet!quote:Op zondag 3 april 2011 20:55 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf meld zich ook even aan.
Beginnend wielrenner, wel veel uic-en gedaan, en nu sinds 2 jaar op de racefiets.
In het bezit van een cannondale Caad5, die ik liefkozend the lady noem.
Ow, tevens voorzitter van het umcg-cycling gebeuren van de grootste werkgever van het noorden des lands.
Voor dit seizoen richten we ons * denk ik* op l-b-l,
Nog meer Groningers hiero?
Gisteren weer voor het eerst met korte broek en korte mouwtjes op de fiets gezeten... heerlijk
Ik heb een PocketRocket aan mijn fiets hangen, kun je bevestigen aan één van je bidon-bevestingingspunten. Kun je een band weer redelijk mee oppompen tot 6 a 7 barquote:Op maandag 4 april 2011 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Freddeh en ik kwamen na de start er achter dat we beiden het fietspompje vergeten waren, gelukkig bleven we heel, er zijn altijd wel mensen die een pompje kunnen lenen, maar zelf bij je hebben is handiger!
Er zijn genoeg opties te bedenken van o.a. Polar. Dan heb je alle informatie op één computertje staan.quote:Op maandag 4 april 2011 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er fietscomputers die communiceren met een hartslagmeter ofzo? Of valt daar een combinatie mee te maken?
Nee ik bedoelde een complete set.quote:Op maandag 4 april 2011 11:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zijn genoeg opties te bedenken van o.a. Polar. Dan heb je alle informatie op één computertje staan.
Als je bedoelt, zijn er fietscomputers die kunnen communiceren met een al bestaande hartslagmeter die je nu hebt. Dat denk ik niet
quote:Op maandag 4 april 2011 11:11 schreef Blik het volgende:
Ik heb een PocketRocket aan mijn fiets hangen, kun je bevestigen aan één van je bidon-bevestingingspunten. Kun je een band weer redelijk mee oppompen tot 6 a 7 bar
Dat kan ik me best voorstellen, ik ook!quote:Op maandag 4 april 2011 11:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt zin in die meet bij Gripper trouwens..!!
Ik had hetzelfde ding toen ik 'm Googlede..quote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin gebruikt 'm voor heel andere dingen, ik wist niet dat je ook je banden ermee kan oppompen.
Hmz, ik rij daar ook nog wel eens. Gisteren nog in de buurt geweest.quote:Wielrenner overlijdt na valpartij
LEIDEN - Een 59-jarige wielrenner uit Alphen aan den Rijn is in de nacht van zaterdag op zondag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen van een valpartij overleden.
De Alphenaar fietste zaterdagmiddag met een groep over het Boerenpad in het Leidse Cronesteynpark toen hij over een bobbel fietste en zijn stuur klapte. Hierdoor kwam de wielrenner met zijn hoofd op de weg terecht. Hij werd overgebracht naar het LUMC waar hij later overleed.
Geen helm?quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hmz, ik rij daar ook nog wel eens. Gisteren nog in de buurt geweest.
Balen is zoietsquote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ben niet geweest, het was weer in mijn rug geschoten
Dat zit dus allemaal tussen je oren hé?quote:Op maandag 4 april 2011 10:08 schreef Freddeh het volgende:
Ik besef me net dat ik vergeten ben je een stuurdopje mee te geven...
Hoe raar het ook klinkt... Ik denk dat ik best van huis naar m'n werk kan rijden nu en 's middags weer terug. 2x50 op een dag? Doe ik wel ff
hahaquote:Op maandag 4 april 2011 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin gebruikt 'm voor heel andere dingen, ik wist niet dat je ook je banden ermee kan oppompen.
Laat die foto eens zien dan? Want uit zo'n rij foto's haal ik jullie niet uitquote:Op maandag 4 april 2011 12:27 schreef Gripper het volgende:
We staan trouwens op de foto:
http://www.bekijkjouwfoto.nl/rabobergtoer10tot11uur.html
Op pagina 1 van de 3, ongeveer rond 3/4 van het rijtje.
Farscape zit er daar al minder fris bij... Of door het zwart van je shirtje lijkt je gezicht nog witter
Vriendquote:Op maandag 4 april 2011 12:31 schreef Oksel het volgende:
En Gripper, je bent een mietje! Wel beloven maar niet doen.. tsk tsk tsk.
Almelo is wat uit de richting helaas.. anders had ik wat georganiseerd.
Eentwee, farscapevr8, Gripper en No-P erachter verstoptquote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Laat die foto eens zien dan? Want uit zo'n rij foto's haal ik jullie niet uit
+1quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Blik het volgende:
* Blik mompelt iets van, ik heb toch een lease-auto
Heb ik thuis ook nog liggen maar vond 'm persoonlijk niet echt handig.. Veel pompen en weinig luchtquote:
Ik ook, als de datum schikt en ik vervoer kan fixen (lees: een auto kan lenenquote:
+2quote:
Doodlequote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef Oksel het volgende:
Goed, ik plan wel datum in.
Hoe was die website ook al weer dat je 5 datums op kon geven en men kon per datum aangeven of men kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |