De roze is al verkocht, blijkbaar. Maar wat zou een fijne lengte zijn voor de horizontale buis? Heb er een in Enschede gezien nu. Is wel wat uit de buurt, maar is te combineren met familiebezoekquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die roze is mooi MoBlo goed fietsje voor jou denk ik. Even vragen wat de lengte is van de horizontale buis, hart zitbuis tot hart balhoofdbuis, horizontaal gemeten.
Tuurlijk. Wie zegt dat een stuurvoorbouw altijd vooruit moet steken? Hij kan ook best vanaf de vorkbuis naar achteren worden geplaatstquote:Op woensdag 6 april 2011 08:57 schreef Freddeh het volgende:
Er zijn altijd overigens wel opties om het stuur en zadel dichterbij elkaar te krijgen.
Dat heb je serieus niet gezegd....quote:Op woensdag 6 april 2011 09:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wie zegt dat een stuurvoorbouw altijd vooruit moet steken? Hij kan ook best vanaf de vorkbuis naar achteren worden geplaatst
Balen man. Ik heb van de start geen foto, maar gewoon bijna 10 van de muur en eentje van de Bosberg dat je me ziet lopen in de bermquote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Da's op de muur volgens mij...al mijn foto's zijn genomen toen ik er al naast moest, alleen bij de startfoto zit ik OP de fiets. voor de rest loop ik er naast met een moeilijk gezicht ...![]()
Volgend jaar moet ik echt langer blijven zitten!
[ afbeelding ]
Dat is de finish, niet de start. Bij de start had ik een helm op en lange mouwen aanquote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Da's op de muur volgens mij...al mijn foto's zijn genomen toen ik er al naast moest, alleen bij de startfoto zit ik OP de fiets. voor de rest loop ik er naast met een moeilijk gezicht ...![]()
Volgend jaar moet ik echt langer blijven zitten!
[ afbeelding ]
Ga je zeker veel plezier van hebben, je kunt er zoveel leuke dingen mee!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Blik het volgende:
Ik ben weer 400 euro lichter, heb een Garmin Edge 800 besteld
Zelfs lopend wil-ie nog uit de wind zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hee, volgens mij wordt jouw lopen hier verborgen achter mijn machtige lichaam, dat blauw is volgens mij jouw shirt , dit is op de Bosberg toen we vlak na elkaar er af moesten!
[ afbeelding ]
Denk het ook, ben al meteen op zoek gegaan naar leuke gps-routes in o.a. Limburg die ik kan downloaden en gebruiken op de Edge 800. Hopelijk komt die vrijdag binnen, dan kan ik hem dit weekend uittesten, en volgend weekend naar Limburg toequote:Op woensdag 6 april 2011 10:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ga je zeker veel plezier van hebben, je kunt er zoveel leuke dingen mee!
Dat is voor mensen die niet kunnen onthouden wanneer hun fiets voor de laatste keer naar de fietsenmaker is geweest, je tellertje kan je dan helpen herinneren dat ie om de 5000 km voor een afstelbeurtje moet.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef snakeman123 het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit sleutel op het display mijn boekje van de km teller erbij gepakt en hier staat alleen bij dat dit het onderhoudalarm is. Nu staat er verder niks over beschreven dus heb ik de batterij van de km teller vervangen en blijft dit branden. Of zou dit het indicatortje zijn van de draadloze zender?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |