Die zijn echt heel mooi, alleen draag ik ze nooit met fietsen. Alleen af en toe casual.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef eentwee het volgende:
Wollen shirts lijken me eigenlijk helemaal niet relaxt..? Hij is wel heel mooi, die Castelli.
ook even opgeslagen. Heb de oerlelijke roze even gemaild met vragen over afmetingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef Narcotical het volgende:
http://link.marktplaats.nl/434075730
Misschien is dit wat..?
Alleen jammer dat er geen pedalen bij zitten..
ach, spuitbusje verf van de hema voor een paar euro en je bent klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook even opgeslagen. Heb de oerlelijke roze even gemaild met vragen over afmetingenhij is zo lelijk dat ik 'm bijna ook zou nemen als dat allemaal NIET in orde zou zijn
![]()
zat ook al te denken gewoon een matzwarte bus te halenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
ach, spuitbusje verf van de hema voor een paar euro en je bent klaar
Gewoon roze laten, toch leuk om iedereen eraf te rijden met de lelijkste fiets van allemaal..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zat ook al te denken gewoon een matzwarte bus te halen
Die roze is mooi MoBlo goed fietsje voor jou denk ik. Even vragen wat de lengte is van de horizontale buis, hart zitbuis tot hart balhoofdbuis, horizontaal gemeten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
ook even opgeslagen. Heb de oerlelijke roze even gemaild met vragen over afmetingenhij is zo lelijk dat ik 'm bijna ook zou nemen als dat allemaal NIET in orde zou zijn
![]()
Heb je een A-head balhoofdstel of traditioneel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef marcodej het volgende:
Hoe krijg ik een beetje voorwaartse speling in het balhoofd weg? Heb een beetje zitten kloten met mn zitpositie en wil het stuur een cm'tje lager hebben. Dat is gelukt (jeu! voor mijn twee linkerhanden), maar nu zit er dus een klein beetje speling, alleen voorwaarts, die ik niet wegkrijg.
A-head.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb je een A-head balhoofdstel of traditioneel?
Neuh, wist dat je dat niet grof moest doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Palomar het volgende:
En dat dopje bovenaan het stuur nu zeker helemaal lam gedraaid omdat ie niet verder wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |