We hoeven geen georganiseerde tocht te fietsen.. het kanquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, s'ochtends ontmoeten in Enschede en dan meeten bij jou na de tocht is goed, andere ook. Zijn ze op zaterdag of zondag?
De Theo de Rooij Classic lijkt me tricky, voor je het weet haalt de beste man je uit koersquote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Oksel het volgende:
Prima.
Hier op Doodle de optie's, met 2 kanttekeningen:
22 mei optie: Kunnen we de 'Uitdaging van 't Oosten' fietsen, vanuit Enschede.
28 mei optie: Kunnen we de 'Theo de Rooij Classic' fietsen, vanuit Rijssen (kunnen we heen op de fiets).
Dus, zin in een meet? Laat weten wanneer je kan!
Ja, als ik op anderen aanmoet..quote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef SuperWeber het volgende:
Oksel maakt er werk van
Ik vul nog even niks in (ik dacht dat het nog wel even zou duren), omdat onze kleine 16 mei wordt verwacht. Dat kan vroeger, dan is er kans dat ik in het laatste weekend nog wel even langs zou kunnen komen, maar dat kan ook later en in dat geval zal ik thuis blijven denk ik...
Niet doen, ook al ben je niet veeleisend.quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
De fiets van de Lidl:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_20441.htm
Doen of niet?
Qua maat? Ik vrouw, 1.70 en 56 kg.
Niet echt een fietser maar wil het wel eens doen met mooi windstil weer maar dan wil ik liever wat meer dan toerfietsen.
Dus echt veeleisend ben ik niet
Technisch gesproken wil je dus voor 2 dagen in het jaar een nieuwe fiets kopen? Je mag die van m'n broertje komen lenen hoor, is volgens mij ook wel je maat en kost je nietsquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
De fiets van de Lidl:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_20441.htm
Doen of niet?
Qua maat? Ik vrouw, 1.70 en 56 kg.
Niet echt een fietser maar wil het wel eens doen met mooi windstil weer maar dan wil ik liever wat meer dan toerfietsen.
Dus echt veeleisend ben ik niet
Laten we zeggen: 10 x per jaar 50 km. (kom ik ook eens wat vaker bij mijn moederquote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Technisch gesproken wil je dus voor 2 dagen in het jaar een nieuwe fiets kopen? Je mag die van m'n broertje komen lenen hoor, is volgens mij ook wel je maat en kost je niets
Nee, is rotzooi. Kun je beter een tweedehands scoren op MPquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laten we zeggen: 10 x per jaar 50 km. (kom ik ook eens wat vaker bij mijn moeder)
Het is voor de rest geen must ofzo.. tis nu 300e voor een nieuwe, is het het waard?
Als jullie echt zeggen: nee!
Dan stap ik gewoon weer op mijn RIH toerfiets
Ik zag je vandaag door Winsum richting Garnwerd fietsen volgens mij?quote:Op maandag 4 april 2011 11:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier nog een actiefoto van afgelopen zaterdag, die ik vond:
[ afbeelding ]
Dat moet een clubgenoot geweest zijnquote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zag je vandaag door Winsum richting Garnwerd fietsen volgens mij?
Hij wil dus 200 en niet minder?quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, fiets die ik op 't oog had is verkocht, kreeg niet eens de tijd om even met m'n vervoer te overleggendus nu maar verder zoeken!
Hm.. m'n moeder heeft scheel zitten kijken
De verkoper snapt het idee van niet![]()
quote:Dat bod is me te hoog, dus ik zoek dan wel even verder!
Succes met de verkoop (zal niet moeilijk zijn na dat bod gok ik zo) en bedankt voor 't snelle reageren in ieder geval!
Groeten,
SRAM<>Shimano past gewoon, alleen is 11-32 een mountainbike-cassette. Denk dat dat een beetje overkill wordt op een racefiets. Als je nu 12-23 hebt dan zal 12-26 (bijv. deze (12-26 versie) ook al een merkbaar verschil zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef Freddeh het volgende:
Ook SRAM heeft aardige klimcassettes, 11-32 om even een voorbeeldje te geven... Maar hoe zit het met SRAM/Shimano compatibiliteit?
Heb je die in groepsverband gedaan? Of zelfstandig? Die 'tour de france etappe' een paar dagen ervoor zeg maar? Toen ik 2 jaar geleden in Frankrijk was met de motor konden wij de Ventoux niet overquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
SRAM<>Shimano past gewoon, alleen is 11-32 een mountainbike-cassette. Denk dat dat een beetje overkill wordt op een racefiets. Als je nu 12-23 hebt dan zal 12-26 (bijv. deze (12-26 versie) ook al een merkbaar verschil zijn.
Mountainbike-cassette zou ik alleen gebruiken als je een erg lange steile klim gaat doen. Heb vorig jaar de Mont Ventoux gedaan en op sommige stukken had ik nog wel een tandje terug gewildZag ook wel mensen met een mtb-cassette op hun racefiets, maar dat snelle trappen zag er ook wel weer debiel uit en bovendien maak je dan helemaal geen snelheid meer
Gewoon zelfstandig (met zn tweeën). Al leek het wel net een groepsverband met al die (vnl. Nederlandse) fietsers daar, incl. 'volgauto's' met familieleden die de fietsers onderweg van water voorzienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je die in groepsverband gedaan? Of zelfstandig? Die 'tour de france etappe' een paar dagen ervoor zeg maar? Toen ik 2 jaar geleden in Frankrijk was met de motor konden wij de Ventoux niet overwant toen was er dat evenement.. wát een fietsers zeg!
Toen was er dus voor recreatierijders de kans op die etappe te doen.. en die kans werd door geloof ik 9000 (quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef Palomar het volgende:
[..]
Gewoon zelfstandig (met zn tweeën). Al leek het wel net een groepsverband met al die (vnl. Nederlandse) fietsers daar, incl. 'volgauto's' met familieleden die de fietsers onderweg van water voorzien
2 jaar geleden ging de Tour er idd overheen, dus dan zal het idd wel nog een grotere chaos zijn geweestNomaal is ie volgens mij alleen afgesloten als er teveel sneeuw ligt bovenin.
Ik zag een raboshirtje, witte tijdrij helm en witte fiets met tijdrij stuur. Daarna zag ik die foto en dacht dit kan,niet missen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat moet een clubgenoot geweest zijn
We hebben best veel leden en bijna iedereen heeft clubkleding. Ik ben te herkennen aan het feit dat ik als enige op een rode Trek rij.
Misschien was het Yankee wel
Geen last meer van mijn knie, maar heb nu een oogontsteking.....dus fietsen gaat nog steeds niet echtquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat moet een clubgenoot geweest zijn
We hebben best veel leden en bijna iedereen heeft clubkleding. Ik ben te herkennen aan het feit dat ik als enige op een rode Trek rij.
Misschien was het Yankee wel
Mochten er liefhebbers zijn, bieden kan hier: Linkquote:Stef Clement, Rabobank-wielrenner en tevens zoon van NAC-medewerker Walter Clement, wil ook graag dat het wiel van NAC blijft draaien. Stef is zich nu met de Rabobank-ploeg aan het voorbereiden op de grote rondes in Frankrijk, Spanje en Italië. Binnenkort wordt besloten of Stef meedoet aan de Tour de France, of dat hij zich mag richten op de Giro en de Vuelta. Voor Red NAC stelt Stef het shirt beschikbaar dat hij eind maart droeg in de Volta e Catalunya. Het shirt is door Stef gesigneerd en bevat enkele gaten van zijn valpartij, die u er gratis bij krijgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |