Doodlequote:Op maandag 4 april 2011 14:53 schreef Oksel het volgende:
Goed, ik plan wel datum in.
Hoe was die website ook al weer dat je 5 datums op kon geven en men kon per datum aangeven of men kwam?
We hoeven geen georganiseerde tocht te fietsen.. het kanquote:Op maandag 4 april 2011 15:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, s'ochtends ontmoeten in Enschede en dan meeten bij jou na de tocht is goed, andere ook. Zijn ze op zaterdag of zondag?
De Theo de Rooij Classic lijkt me tricky, voor je het weet haalt de beste man je uit koersquote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Oksel het volgende:
Prima.
Hier op Doodle de optie's, met 2 kanttekeningen:
22 mei optie: Kunnen we de 'Uitdaging van 't Oosten' fietsen, vanuit Enschede.
28 mei optie: Kunnen we de 'Theo de Rooij Classic' fietsen, vanuit Rijssen (kunnen we heen op de fiets).
Dus, zin in een meet? Laat weten wanneer je kan!
Ja, als ik op anderen aanmoet..quote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef SuperWeber het volgende:
Oksel maakt er werk van
Ik vul nog even niks in (ik dacht dat het nog wel even zou duren), omdat onze kleine 16 mei wordt verwacht. Dat kan vroeger, dan is er kans dat ik in het laatste weekend nog wel even langs zou kunnen komen, maar dat kan ook later en in dat geval zal ik thuis blijven denk ik...
Niet doen, ook al ben je niet veeleisend.quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
De fiets van de Lidl:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_20441.htm
Doen of niet?
Qua maat? Ik vrouw, 1.70 en 56 kg.
Niet echt een fietser maar wil het wel eens doen met mooi windstil weer maar dan wil ik liever wat meer dan toerfietsen.
Dus echt veeleisend ben ik niet
Technisch gesproken wil je dus voor 2 dagen in het jaar een nieuwe fiets kopen? Je mag die van m'n broertje komen lenen hoor, is volgens mij ook wel je maat en kost je nietsquote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
De fiets van de Lidl:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_20441.htm
Doen of niet?
Qua maat? Ik vrouw, 1.70 en 56 kg.
Niet echt een fietser maar wil het wel eens doen met mooi windstil weer maar dan wil ik liever wat meer dan toerfietsen.
Dus echt veeleisend ben ik niet
Laten we zeggen: 10 x per jaar 50 km. (kom ik ook eens wat vaker bij mijn moederquote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Technisch gesproken wil je dus voor 2 dagen in het jaar een nieuwe fiets kopen? Je mag die van m'n broertje komen lenen hoor, is volgens mij ook wel je maat en kost je niets
Nee, is rotzooi. Kun je beter een tweedehands scoren op MPquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Laten we zeggen: 10 x per jaar 50 km. (kom ik ook eens wat vaker bij mijn moeder)
Het is voor de rest geen must ofzo.. tis nu 300e voor een nieuwe, is het het waard?
Als jullie echt zeggen: nee!
Dan stap ik gewoon weer op mijn RIH toerfiets
Ik zag je vandaag door Winsum richting Garnwerd fietsen volgens mij?quote:Op maandag 4 april 2011 11:32 schreef Tommeke het volgende:
Hier nog een actiefoto van afgelopen zaterdag, die ik vond:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |